Wil je die kwijt of hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef -Menn0- het volgende:
The Darnkess anybodyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ruilen tegen Oblivion ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ja ik moet em kwijt. Heb em al 2 keer uitgespeeld. Hij kost nieuw toch 70? nou 50?
Kijk ff in je PM's...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:01 schreef -Menn0- het volgende:
Nee Oblivion heb ik al op de Pc gespeeld. En dat was niet echt mijn dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
35 euro excl?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef Cid het volgende:
Ik ben nog op zoek naar Oblivion voor een leuke prijs. Uiteraard alleen compleet en zonder krassen etc...
Ik heb wel Motorstorm voor 35 excl.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Nee lijkt me niets, ik zoek bv. Virtua Tennis, Darkness, Motorstorm, Ninja Gaiden of Call of Duty 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop