abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53537333

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|98|99|100
101|102|103

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_53537411
Nog even de laatste post van het vorige topic:
quote:
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou sylvana meteen al opgenomen zijn? Dat zou ook een reden kunnen zijn dat ze niets meer gepost heeft. Hoop in elk geval het allerbeste voor d'r.
Ik zag dat ze nog wel even online is geweest, gisteravond. Ik denk niet dat dat kan vanuit het ziekenhuis, of heb je daar tegenwoordig ook overal draadloos internet? Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken dat ze nog niets heeft laten horen.

O jee, heb deze ook 103 genoemd, het is nog vroeg voor me, ga wel even vragen of ze het kunnen veranderen in nr. 104
pi_53537417
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zag dat ze nog wel even online is geweest, gisteravond. Ik denk niet dat dat kan vanuit het ziekenhuis, of heb je daar tegenwoordig ook overal draadloos internet? Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken dat ze nog niets heeft laten horen.
In het ziekenhuis waar ik werk komt binnenkort draadloos internet en je kan in het dagverblijf ook op internet, dus in principe zou het kunnen. Het lijkt mij ook niet zo'n goed teken inderdaad, maar de klachten die ze vertelde waren sowieso vrij ernstig dus ik vond het al erg zorgelijk...
ik hoop dat ze vandaag nog wel even een berichtje kan sturen, maar ik kan het aan de andere kant ook wel begrijpen als ze liever andere dingen doet op dit moment.
Het mooi kotsende meisje.
pi_53537576
Dit was mijn gewicht de afgelopen 5 dagen:

77,6
76,8
76,5
75,7
75,9

Ik hou het elke dag bij hoewel mensen zeggen dat je maar 1 keer per week op de weegschaal moet staan. Alleen vandaag 0,2 kilo aangekomen, maar dat komt omdat ik gister iets te veel heb gegeten.

En het is vrijdag. Vanavond feestje. Wat gaan jullie doen dit weekend?
pi_53537687
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:12 schreef Gewas het volgende:
Dit was mijn gewicht de afgelopen 5 dagen:

77,6
76,8
76,5
75,7
75,9

Ik hou het elke dag bij hoewel mensen zeggen dat je maar 1 keer per week op de weegschaal moet staan. Alleen vandaag 0,2 kilo aangekomen, maar dat komt omdat ik gister iets te veel heb gegeten.

En het is vrijdag. Vanavond feestje. Wat gaan jullie doen dit weekend?
Wat een grote sprongen naar beneden!! (Ben pisjaloers, dat begrijp je )

Ik moet werken dit weekend, misschien dat ik vanavond nog wel mee ga een klein borreltje drinken, maar kan het dus niet al te laat maken...
pi_53537742
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat een grote sprongen naar beneden!! (Ben pisjaloers, dat begrijp je )

Ik moet werken dit weekend, misschien dat ik vanavond nog wel mee ga een klein borreltje drinken, maar kan het dus niet al te laat maken...
Dat komt omdat ik deze week heel gezond heb gedaan. Zondag dronk ik mijn laatste biertje en voor de rest van de week niks gedronken. En veel gefietst.
pi_53537875
* veiligheidsspeldje gaat naar het ouderlijk huis van het weekend.
Vader wordt 50. Hij heeft alleen geen idee wat voor cadeau hij wil, dus heb ik eigenlijk ook geen idee...
Het mooi kotsende meisje.
pi_53537919
het laatste keer online klopt geloof ik ook niet altijd hoor, dus pin je er niet teveel op vast.

Maar ik had eigenlijk ook al wel een berichtje verwacht
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:30:41 #9
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53537966
*meldt zich weer!
Ik was van ma t/m do in Friesland, in een mooi landhuis, samen met mijn zus....zeer schandelijk gegeten, dus de eerste week dieet zit er denk ik weer aan! (heb nog niet op de weegschaal gestaan....straks maar even kijken...brrrrrrrr)
Morgen een reunie, uit eten en biertjes drinken, dus dat wordt ook weer een lekkere dag....denk dat ik maandag maar weer ga starten, ga nog maar even genieten van de korte vakantie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:31:37 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53537982
Inderdaad naar dat we hier nog niets van Sylvana hebben gehoord.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53538051
Goeiemorgen

Ik hoop dat met Sylvana alles in orde is.. Misschien wilt ze het eerst even laten bezinken voor ze het hier post ofzo?
pi_53544657
hoop toch dat we snel goed nieuws krijgen
pi_53548676
even tvp'tje
pi_53549148
Ik duim mee
pi_53549170
Zal ik wel of niet naar de sportschool gaan? Ben net ongesteld geworden en heb behoorlijk veel pijn, wel net wat ibuprofen genomen, dat werkt bij mij altijd heel goed, maar het duurt wel lang voordát het werkt.
Les van 18 uur doe ik iig niet, maar even kijken of ik die van 19 uur ga doen.
pi_53549381
Van mij ook tvp, ben wel benieuwd hoe het met sylvana is, duurt wel lang ontertussen.
pi_53549599
Zo he, nog steeds geen nieuws Kan moeilijk zeggen dat ik er nog vertrouwen in heb dat het allemaal prima is ... als het niet prima is kan ik me namelijk prima voorstellen dat Fok! niet echt prioriteit heeft ... maar blijf hopen/duimen, hoop dat het werkt ...

Ik ga dit weekend helemaal niets doen. Nouja, huiswerk maken, maar daar houdt het wel bij op. Genoeg te doen, dus zal me vast geen moment vervelen. (of eigenlijk, de hele tijd, dus hoop maar dat er meer mensen het weekend hier op fok rondhangen ... )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53549603
als je gaat sporten maak je toch stoffen vrij zodat je minder pijn voelt en je blijer voelt?
pi_53549678
Maar als het wel prima is kun je natuurlijk ook zo blij zijn dat je helemaal gaat feesten en...... ?
pi_53549701
Adrenaline en endorfines ofzo, word je vrolijk van ... maar pijn kan je sportprestaties ook heel erg in de weg zitten (teveel buikpijn om normaal te functioneren of om bepaalde bewegingen te maken) ... (btw, die stofjes zorgen ervoor dat ik verslaafd ben aan sporten )

Maar je kan toch altijd proberen om te gaan sporten Conleche? Als het niet gaat, kan je altijd nog naar huis gaan en met een kruikje voor de tv gaan zitten
pi_53549792
ik ben trouwens helemaal niet bekend met het fenomeen PMS of buikpijn of last tijdens dat
pi_53549933
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar als het wel prima is kun je natuurlijk ook zo blij zijn dat je helemaal gaat feesten en...... ?
Laten we hopen dat dat de verklaring is ...
pi_53549939
Okee laten we maar niet gaan hypochondrien? doemdenken? wat was t woord.. ?
want alles wijst er op dat het wel heel erg is
maar aan hele topics vol speculatie heeft ze denk ik ook niks
pi_53549958
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben trouwens helemaal niet bekend met het fenomeen PMS of buikpijn of last tijdens dat
Lucky bastard!! Ik vroeger trouwens ook niet, lijkt wel steeds erger te worden. Alsof je lichaam wil zeggen: "Nu al weer ongesteld, wordt het nu niet eens tijd dat je kinderen gaat krijgen??" "Maar mevrouw lichaam, ik wíl helemaal geen kinderen" "Nou dan zal ik je krijgen, iedere maand worden de krampen erger en Meneer Conleche mag zich ook hoeden, want de week ervoor zet ik je in een emotionele rollercoaster en zal je de echtgenote from hell zijn"

Zoiets

@Sylvana, gaat het een beetje? (Voor als ze toch meeleest)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')