Ik zag dat ze nog wel even online is geweest, gisteravond. Ik denk niet dat dat kan vanuit het ziekenhuis, of heb je daar tegenwoordig ook overal draadloos internet? Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken dat ze nog niets heeft laten horen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou sylvana meteen al opgenomen zijn? Dat zou ook een reden kunnen zijn dat ze niets meer gepost heeft. Hoop in elk geval het allerbeste voor d'r.
In het ziekenhuis waar ik werk komt binnenkort draadloos internet en je kan in het dagverblijf ook op internet, dus in principe zou het kunnen. Het lijkt mij ook niet zo'n goed teken inderdaad, maar de klachten die ze vertelde waren sowieso vrij ernstig dus ik vond het al erg zorgelijk...quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag dat ze nog wel even online is geweest, gisteravond. Ik denk niet dat dat kan vanuit het ziekenhuis, of heb je daar tegenwoordig ook overal draadloos internet? Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken dat ze nog niets heeft laten horen.
Wat een grote sprongen naar beneden!! (Ben pisjaloers, dat begrijp jequote:Op vrijdag 28 september 2007 10:12 schreef Gewas het volgende:
Dit was mijn gewicht de afgelopen 5 dagen:
77,6
76,8
76,5
75,7
75,9
Ik hou het elke dag bij hoewel mensen zeggen dat je maar 1 keer per week op de weegschaal moet staan.Alleen vandaag 0,2 kilo aangekomen, maar dat komt omdat ik gister iets te veel heb gegeten.
En het is vrijdag.Vanavond feestje. Wat gaan jullie doen dit weekend?
Dat komt omdat ik deze week heel gezond heb gedaan. Zondag dronk ik mijn laatste biertje en voor de rest van de week niks gedronken. En veel gefietst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een grote sprongen naar beneden!! (Ben pisjaloers, dat begrijp je)
Ik moet werken dit weekend, misschien dat ik vanavond nog wel mee ga een klein borreltje drinken, maar kan het dus niet al te laat maken...
Laten we hopen dat dat de verklaring is ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar als het wel prima is kun je natuurlijk ook zo blij zijn dat je helemaal gaat feesten en......?
Lucky bastard!! Ik vroeger trouwens ook niet, lijkt wel steeds erger te worden. Alsof je lichaam wil zeggen: "Nu al weer ongesteld, wordt het nu niet eens tijd dat je kinderen gaat krijgen??" "Maar mevrouw lichaam, ik wíl helemaal geen kinderen" "Nou dan zal ik je krijgen, iedere maand worden de krampen erger en Meneer Conleche mag zich ook hoeden, want de week ervoor zet ik je in een emotionele rollercoaster en zal je de echtgenote from hell zijn"quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben trouwens helemaal niet bekend met het fenomeen PMS of buikpijn of last tijdens dat
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Lucky bastard!! Ik vroeger trouwens ook niet, lijkt wel steeds erger te worden. Alsof je lichaam wil zeggen: "Nu al weer ongesteld, wordt het nu niet eens tijd dat je kinderen gaat krijgen??" "Maar mevrouw lichaam, ik wíl helemaal geen kinderen" "Nou dan zal ik je krijgen, iedere maand worden de krampen erger en Meneer Conleche mag zich ook hoeden, want de week ervoor zet ik je in een emotionele rollercoaster en zal je de echtgenote from hell zijn"
Zoiets![]()
dat gaat lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
O en inmiddels bijna 3,5 kilo eraf hier, deze maand. En gewoon lekker eten
Vanavond een feestje, dus daar zal wel een wijntje worden geschonken
Heb je misschien te streng gedieet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat gaat lekker
ik ben jaloers
maar denk dat ik me er echt bij neer moet gaan leggen dat ik rond de 70/71 zal wegen
van hardlopen val ik ook niet meer af
wat is te streng dieeten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je misschien te streng gedieet?
Want dan schijnt je metabolisme in de war te raken en val je op een bepaald moment niet meer af. Ik weet niet hoe dat precies zit.
In elk geval mag ik van mijn trainer niet diëten. Dus: niet te weinig eten. Ik moet normaal eten. Wat is dat, 1800/1900/2000 kcal of zo? En dan afvallen puur door sporten. Volgens hem is dat de gezondste/duurzaamste manier.
Hoe dan ook, it works for me![]()
Lieve Miss_S, ik zeg het nog een keer: je ziet er goed uit nu, zoals je bent. Je beweegt veel en eet gezond en matig: wees maar blij met je lijf!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat gaat lekker
ik ben jaloers
maar denk dat ik me er echt bij neer moet gaan leggen dat ik rond de 70/71 zal wegen
van hardlopen val ik ook niet meer af
I tryquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lieve Miss_S, ik zeg het nog een keer: je ziet er goed uit nu, zoals je bent. Je beweegt veel en eet gezond en matig: wees maar blij met je lijf!
In de dieetclub ging het er een tijdje over dat het zo vreselijk was als mensen zeiden 'ja maar bij jou zie je het er niet aan af' en dergelijke dingen. Had er over nagedacht om te gaan reageren, want ik ben het er wel mee eens dat sommige mensen veel meer kg kunnen hebben dan andere (zie mijn foto op 76 kg wat behoorlijk vadsig was en miss_s waar op sommige punten niet heel veel meer van af kan; ondanks ong. gelijke lengte).quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lieve Miss_S, ik zeg het nog een keer: je ziet er goed uit nu, zoals je bent. Je beweegt veel en eet gezond en matig: wees maar blij met je lijf!
Dat is echt het aller- allermoeilijkst, blij zijn met je lijf. Ik woog een jaar geleden 72 ofzo, en reken maar niet dat ik tevreden wasquote:
ach tevreden moet je ook niet zo snel zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt het aller- allermoeilijkst, blij zijn met je lijf. Ik woog een jaar geleden 72 ofzo, en reken maar niet dat ik tevreden was![]()
For what it's worth: volgens mij vindt echt iedereen hier dat je een mooi figuur hebt. Echt.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:42 schreef Sylvana het volgende:
Lieve TT en reacties
Alleen ik heb nog geen uitslag, want de CT-scan moet over
En ik had nog niet gereageerd, omdat ik daarna gewoon naar stage en Peter was gegaan.
Maar ik zit dus nog langer in spanning...
Normaal gesproken moet je bij een CT scan van je darmen een dag van te voren contravloeistof drinken. Maar omdat het bij mij zo ineens moest, hadden ze het gewoon via een infuus ingespoten. Alleen nu waren mn darmen dus niet goed zichtbaar en moet het dus opnieuw. En moet ik dus wel een dag van te voren beginnen met die vloeistof drinken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(wat erg, ik wist niet eens dat die scans kunnen mislukken ... en wat jammer dat je nu nog langer in spanning zit... )
Ha daar is ze weer!! We kregen al visioenen dat je met spoed was opgenomen. Wel k*t dat je nu nog langer in spanning zit! Hebben ze nog iets gezegd over dat andere onderzoek wat je had ondergaan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je bij een CT scan van je darmen een dag van te voren contravloeistof drinken. Maar omdat het bij mij zo ineens moest, hadden ze het gewoon via een infuus ingespoten. Alleen nu waren mn darmen dus niet goed zichtbaar en moet het dus opnieuw. En moet ik dus wel een dag van te voren beginnen met die vloeistof drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |