) aan de bovenkant van het betreffende topic)
Solidaria, zelfs, begrijp ik. Beide uitgevoerd, zij het niet door mij.quote:Op zondag 16 september 2007 11:24 schreef freako het volgende:
kabinet
kan dicht volgens mij.
Yildirim begint eigen partij "Solidaria"
Solidara, niet Solidaire
Het komt uit het Esperantoquote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
Zo te zien heb je gelijk (en Freako dus ook). Dank.
Yildirim begint eigen partij "Solidara"
Zodat jij ook iets te doen hebt (weet niet, geknipte geplakte vorige POLFBOP ).quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Juist. Waarom mist eigenlijk de bovenste banner in de OP?
Jawel.quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef freako het volgende:
S-Arabie: Onthoofding direigt voor 12 jarige
Past dit niet beter in NWS?
Die gaat gewoon dicht. Ah wacht, GC is beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Gabry het volgende:
Komop zeg,
Vragen over Geert Wilders
kan dit niet ergens anders dan in POL. Het is amper politiek geladen, en het is zeker geen discussietopic.
tuurlijk, dank voor het melden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze spam weg?
Bijtelling lease auto naar 25%!!!
geen dankquote:
done.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:30 schreef Misanthroopia het volgende:
Zou een modje het gifje van godslasteraar uit dit topic willen verwijderen? Ik word er een beetje onpasselijk van.
Keyword: autoanaliteit
![]()
dubbel, done, checkquote:Op zondag 23 september 2007 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dit niet dubbel?
Ter Horst tegen SP-partijfinanciering via overheid
en
SP afdracht: gemeente betaald SP, SP de sp politici hun fooi
En zo nee: kan dan iemand die afschuwelijke fout uit de laatste TT halen?
Zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een modje van Een En maken A.J.B.
En weer vertelt het kabinet de halve waarheid.
Dank jequote:
Checkquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Kinderbijslag VOLLEDIG inkomensafhankelijk maken
Mag deze weer terug naar POL?![]()
Checkquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Er lopen nu 3 topics over PvdA-referendum. Dit is deel 2: 'Geen referendum over Europees verdrag' deel 2
dubbel en kunnen dus dicht:
PvdA in campagne verses PvdA in kabinet.
PvdA 2e kamer fractie nu ineens weer tégen EU referendum..
Bedankt voor het melden, dicht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Stem als je tegen een rookverbod bent in de horeca!
Spam
Die loopt best aardig, zal ff kijken of ik daarvoor een mergeverzoek kan indienen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Bedankt Mutant. Ik vond deze ook nog Dag des Oordeels hangt af van de PvdA
Het is wat sterk uitgedrukt, maar wel uit de grond van z'n hart.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef SCH het volgende:
Sarkozy, de grootste mongool van Europa.
Ik maak bezwaar tegen de TT
Onnodig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
![]()
Tyft op naar indymedia, gekke hippie
Hoi, mijn fout, gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:12 schreef Tennessee het volgende:
Hoi, sorry, mag ik een slotje misschien? Myanmar; wat kunnen we doen? Wat gebeurt er eigenlijk?
Gaarne heropenen. Er is toch geen reden om het te sluiten? Eerlijk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke POLLER mis jij hier het hardst?
Waarom dicht? Er wordt helemaal niet geroddeld. Het topic sluiten voordat het ontspoort in kloontjesraden ? Ik ben niet helderziende; jij toch ook niet?
Nee, het topic was uitgewerkt. Wie hard gemist werd was genoemd, er is geen reden voor een topic in POL over het hoe en waarom van het wegblijven van iemand die dus niet meepraat in dat topic. En oude klonen noemen was al begonnen, al herkende jij dat misschien niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gaarne heropenen. Er is toch geen reden om het te sluiten? Eerlijk?
Ben je al aan het voorbereiden? Dat deed je goed de vorige keer. Benieuwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:47 schreef sigme het volgende:
Binnenkort is het tijd voor de POL-verkiezingen, dan kan er weer volop genavelstaard worden.
Hoezo? Ik denk dat SCH een van de weinigen is die heel erg profiteert van dit kabinet hoor. Van die aanrechtsubsidie zal hij geen last van hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, ik begrijp SCH ook wel ene beetje hoor. Heb je op Fok! eindelijk eens een homo die niet extreemrechts is, en dan is het weer niet goed..
Onsmakelijk en volgens mij reden eens nader na te gaan of de gebruiker Ryan3 wel wenselijk is.quote:Op zondag 30 september 2007 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou als dom, rancuneus wichtje binnenkort maar ene kloontje uitzoeken hoor, ik ga me aanstonds met jou bemoeien..
Sorry, een lelijke post nog gemist inderdaad. Is weg. Graag volgende keer even linken naar de post die je bedoeltquote:Op zondag 30 september 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien is het handig om Ryan3 zijn reactie op mij óók te verwijderen?
Ik wilde ernaar linken, maar ging er eigenlijk vanuit dat je het topic nog vers genoeg in je geheugen had.quote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, een lelijke post nog gemist inderdaad. Is weg. Graag volgende keer even linken naar de post die je bedoelt. Ik hoop dat ik nu alles heb.
Storende posts graag blijven melden, hier of in TR of PM.quote:Op zondag 30 september 2007 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu? Ik wil er wel graag een echte reactie op want het zal blijven gebeuren omdat A. veel topics aangrijpt om zijn afkeer van homo's en homoseksualiteit te uiten, vaak op een wat verpakte manier maar dat maakt het niet minder storend. Dan heb ik liever iemand als desiredbard die er gewoon niks van moet hebben en dat ook zegt, dat is prima. Maar dat getreiter en gezuig van Aoristus vind ik uitermate storend.
OK, ik ga mijn best doen .quote:Op zondag 30 september 2007 13:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Storende posts graag blijven melden, hier of in TR of PM.
Probeer niet te happen, en er geen discussie van te maken in POLFB, dat heeft weinig zin.
Bron mist idd, maar voor de rest kan het topic wel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:06 schreef SCH het volgende:
PvdA , wat mis kan gaan gaat mis.
Dump zonder bron
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:24 schreef freako het volgende:
Belastingbetaler betaalt mee jacht Koninklijk Huis??
Zou iemand even de "g" uit Koningklijk kunnen slopen?
Niet zeuren PJO.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef PJORourke het volgende:
Kan die foto weg uit dat CPN Ella topic? Ik moet nog eten.
Die vraag alleen beantwoorden is tamelijk onzinnig en oninteressant. Het is een wat weinig door de OP gestuurde discussie, maar volgens mij heeft niet echt een slot nodig, op dit moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:42 schreef Elseetje het volgende:
Spijt van je stem?
Ik heb het gevoel dat dit topic weer een grote welles-nietes discussie aan het worden is, terwijl de vraag alleen maar is of je spijt hebt van je stem.
Oh, ik wilde niet om een slotje vragen hoor!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vraag alleen beantwoorden is tamelijk onzinnig en oninteressant. Het is een wat weinig door de OP gestuurde discussie, maar volgens mij heeft niet echt een slot nodig, op dit moment.
Uit het vogelaar fantopic:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn zeer weinig inhoudelijke reacties te bespeuren in het topic. Mocht ik aan het eind van de dag dezelfde soort reacties tegenkomen, na deze waarschuwing, dan gaat het topic dicht.
Niks overwinning, ze krijgen gewoon een note aan hun broek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit het vogelaar fantopic:
Dat zou ik erg jammer vinden. Je kan toch ook de flames verwijderen?
Het is een interessante vrouw dus we kunnen het gewoon over haar hebben. Het lijkt me niet wenselijk om de bashers die overwinning te gunnen. Dat schept een precedent voor dit soort gedonder. Het is een goed topic met een goede OP.
Ik heb het toch genoteerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:51 schreef kLowJow het volgende:
Sidekick post als laatste in de SC en opent niet binnen twee minuten een nieuwe. Graag een note hiervoor.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:27 schreef Martijn_77 het volgende:
@Rock er flauw om die cartoon te verwijderen uit het Vogelaar topic. Schijnbaar mag je alleen afbeeldingen plaatsen als ze Vogelaar de hemel in prijzen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is gewoon een ranzig plaatje. Begrijp ook niet echt de lol ervan. En dat is heus niet omdat ik een Vogelaar fan ben. De muts kan me geen reet schelen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mag ik andere cartoons wel posten? Of moet ik ze hier eerst laten beoordelen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:33 schreef sneakypete het volgende:
Hoe smakeloos ook, waarom zou een cartoon op internet niet mogen?
Smakeloos betekent trouwens gewoon dat het andermans smaak dus niet is, en dat is altijd zo bij een smaak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Dus als de mods dit een keer duidelijk uit een zouden kunnen zetten is dat mijn inziens zeer wenselijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:23 schreef sigme het volgende:
Afgelopen met de fantopics. Maak maar een topic als er een aanleiding is en een punt om over te discussiëren. Deze fantopics werken sfeerverziekend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef PJORourke het volgende:
Mag het Cramer fantopic, eventueel hervormd tot een topic over de presentatie van deze minister, weer open? De sfeer was er niet verziekt en de discussie aldaar liep best aardig en was inhoudelijk.
Het is een beetje overijverig alle fantopics te sluiten omdat CPN Ella niet goed ligt...
Het sluiten van dit soort topics is dat zeker niet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:23 schreef sigme het volgende:
Afgelopen met de fantopics. Maak maar een topic als er een aanleiding is en een punt om over te discussiëren. Deze fantopics werken sfeerverziekend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef Monidique het volgende:
Uhm, het openbaren van PM's zonder toestemming is toch niet toegestaan?
Er staat niet bij van wie die is, toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef Monidique het volgende:
Uhm, het openbaren van PM's zonder toestemming is toch niet toegestaan?
Ik ga ervanuit dat het hier om gaat, aangezien ik net naar een reactie daar vlak onder linkte...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Waar is dat gebeurt dan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Dat is een banreden ja
Ik heb geen idee wie het is, maar ik vind wel dat de regels gehandhaaft moeten worden zonder enige willekeur, dus of wel of niet. Soms kan nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het een doodzonde als iemand PM -berichten publiceert. Hij heeft er niet expliciet bijgezet van wie het is maar voor de lezer is het het overduidelijk om wie het gaat.
Hangen dus.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, maar ik vind wel dat de regels gehandhaaft moeten worden zonder enige willekeur, dus of wel of niet. Soms kan niet
Hierin ben je dus van stonde af aan niet consequent in geweest. JIJ of all people kan dit niet aan dragen als argument.quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:23 schreef sigme het volgende:
Deze fantopics werken sfeerverziekend.
Je gaat nog steeds niet op mijn punten waarom een topic waarin geen onvertogen woord is gevallen moet sluiten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:56 schreef sigme het volgende:
Mbt de fantopics; die zijn al eerder (paar maandjes geleden) opgedoken, toen ook in merendeel gesloten, omdat een aantal mensen het niet kan laten juist zo'n topic te verknallen - je kan ook zeggen dat zo'n topic een flamebait is.
Ja, en? Is dat erg? Als dat een baggertopic word, dan kan je die toch sluiten? Is dat nou zo moeilijk, onderscheid maken tussen een goed lopend topic en een bagger topic? Daar zit je nou net voor.quote:Openlaten van ééntje heeft als nadeel dat er hier een aantal vaste users zit die dat dan promt als reden en argument nemen om zich gerechtigd en genoodzaakt te zien dan óók fantopics te gaan openen.
Je blijft de klassieke fout maken door alles en iedereen over 1 kam te scheren. Er is een geen enkele reden om bijv. het Donner topic te sluiten.quote:Als gezegd - paar maandjes geleden zelfde verhaal, en daarvoor ook al een paar keer gebeurd (wie herinnert zich de Oversight-topics nog?). Kortom: geprobeert, werkt niet. Ik heb het deze keer weer even aangezien, en kijk: geprobeerd, werkt niet.
Ga eens een keer in op mijn punten. Negeren is echt geen sterk optreden. En doe eens iets aan je enorme feodale houding.quote:Niettemin zal het vast nog wel eens geprobeerd worden - en zit er dan een mod die het even aanziet. En wie weet lukt het dan ooit wel.
Dank.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Neem jullie kritiek mee naar achter.
Door met een goede OP te komen met je eigen visie, waarin je de sterke kanten beschrijft van een individu dat in jouw ogen hem of haar tot een goed politicus maakt. Wat waardeer je in hem of haar? Dat had ik dus ook gedaan, door de sterke punten op te sommen van de bewuste persoon. Waar ik dan op hoop is dat er inderdaad een discussie ontstaat over de kwalificaties die in OP zijn vermeld. TS verdedigt uiteraard die kwalificaties. Met voorbeelden.quote:Ik vind het persoonlijk best dat er zulke topics zijn, maar hoe kunnen we er dan voor zorgen dat de topics niet vervallen in die domme opmerkingen en dat er ook iets te bediscussieren valt? (zonder dat jullie meteen naar de mods wijzen)
Ik vind dit wel een goed topic. Genoeg aanknopingspunten om het ergens over te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Geert Dales: hulde, want stoer zonder camera
fanhulde topic.
Geslaagde u-bocht? Is dit dan het ei van Columbus, namelijk het woordje fan niet gebruiken? Want dan herschrijf ik ff mijn Donner topic.![]()
Een fantopic mag dus wel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed topic. Genoeg aanknopingspunten om het ergens over te hebben.
Mits het voldoende diepgang heeft.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mijn posts worden hier stelselmatig weggehaald. Dat slaat nergens op!
EG had gister ook een goed punt. Topics lopen over het algemeen beter wanneer er een duidelijk onderwerp is. fantopics missen dit over het algemeen. Hierdoor komen veel users vaak niet verder dan het verbaggeren van desbetreffende topic. Een topic moet wel aanleiding bieden tot discussie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:22 schreef SCH het volgende:
Een 'fantopic' werd gesloten, dit is toch gewoon het omgekeerde?
Vogelaar: dom en ongeschikt
Het grote Ab Klink-topic is ook nog steeds open. Is het toch een idee om die ministerstopics open te laten met een neutrale titel???
We zijn er nog niet achter wat een goede wijze is voor dit soort topics. Zoals ik gister al bij EG aangaf zijn we het hier nog niet over eens. Ik persoonlijk ben er niet tegen om centrale topics te hebben, mits ze een discussiewaarde hebben en niet uitlopen in hele waslijsten centrale topics. De discussie loopt achter de schermen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:01 schreef SCH het volgende:
Okay, dan open ik een fantopic naar aanleiding van een duidelijk onderwerp over Vogelaar. Dit is gewoon een bashtopic, er is helemaal geen duidelijk onderwerp behalve een bashende column van Leon de Winter.
Dan komen er dus vele topics over de minister. Waarom niet mijn voorstel om het net zo te doen als met Klink?
Ik ben echt perplex dat dit bashtopic wel openblijft, wat enorm inconsequent.
Klinkt een beetje als wat je ook post wij halen het toch wel weg. Dat kan mijn inziens nooit de bedoeling van de FB zijn. De FB is toch bedoeld voor het geven van FB en als de constant wordt weg gehaald is dat een slechte zaak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jaja, dat heb je al vaker gezegd. Je geneuzel is verwijderd en zal ook in de toekomst verwijderd worden.
Zolang er alleen maar wordt gezeurd over wat er in de FB gebeurt, kan ik me niet voorstellen dat dat feedback is. Dan zou je een FB over de FB moeten openen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als wat je ook post wij halen het toch wel weg. Dat kan mijn inziens nooit de bedoeling van de FB zijn. De FB is toch bedoeld voor het geven van FB en als de constant wordt weg gehaald is dat een slechte zaak.
Trouwens deze post zal ook wel weer verdwijnen net als veel andere FB posts van mij![]()
Je kan bij het fileprobleem moeilijk spreken van een hype en bemoeizucht. Als je het wilt aankaarten kan je misschien beter een nieuwe topic openen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:54 schreef du_ke het volgende:
Waarom mag ik niks zeggen over de bemoeizucht van Eurlings bij het verbreden van wegen?
Wegwerkzaamheden treffen minstens zo veel mensen als een verbod op bepaalde paddo´s. Of is het gewoon een topic puur bedoeld om het kabinet af te kraken? Dan kunnen die Vogelaar bash topics toch ook net zo goed open blijven?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan bij het fileprobleem moeilijk spreken van een hype en bemoeizucht. Als je het wilt aankaarten kan je misschien beter een nieuwe topic openen.
De insteek van het topic heb ik anders geinterpreteerd. Van mij mag je in het topic best tegengas geven, maar blijf daarbij wel relevant en trek er niet iets met de haren bij wat eig niet in dat topic past.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden treffen minstens zo veel mensen als een verbod op bepaalde paddo´s. Of is het gewoon een topic puur bedoeld om het kabinet af te kraken? Dan kunnen die Vogelaar bash topics toch ook net zo goed open blijven?
Kunnen jullie even uitleggen wie hij is en waarom hij mod is geworden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nou als Aaah het goed vind hebben we verder geen goedkeuring meer nodig.
Over tot de orde van de dag.
Monidique wil je niet als modje hoor; te emotioneel, haalt alles weg net als brulaapje Rock.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nou als Aaah het goed vind hebben we verder geen goedkeuring meer nodig.
Over tot de orde van de dag.
Het is monidique en die was gewoon aan de beurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen jullie even uitleggen wie hij is en waarom hij mod is geworden?
Oh, het is een spelletje ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Brulapen zijn hard nodig de laatste tijd, om bepaalde users te kunnen overschreeuwen. Laat het anders even gaan en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.
Ik hoop dat jullie in consideratie nemen dat wissen en sluiten iig niet the answer is. Gewoon lekker anarchistisch met elkaar in de weer. Geen Taliban, zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Brulapen zijn hard nodig de laatste tijd, om bepaalde users te kunnen overschreeuwen. Laat het anders even gaan en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.
Ja, het is wel een spelletje ja SCH.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het is een spelletje ofzo?![]()
Het is me weer wat![]()
Wissen en sluiten zijn altijd maatregelen die als laatste worden getroffen. We geven mensen altijd een kans, maar als men kansen gaat verspillen... dan is het helaas pindakaas voor de betreffende users.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie in consideratie nemen dat wissen en sluiten iig niet the answer is. Gewoon lekker anarchistisch met elkaar in de weer. Geen Taliban, zeg maar..
Lul niet zo slap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, er zal een grens zijn.
Zo begrijp ik nu even dat du_ke niet Dagonet en yv heeft gecontacteerd, maar andersom nav een replie van PJ. Over pedofilie van mij.
Maar waarom hebben jullie daar niet consequent op gemod, vraag ik me af. Dat was echt de hond in de pot de laatste 2 jaar voor POL=Fok!. Vuillakkerij ipv daarvoor stevige discussie.
Vergeet niet: ik ben niet verantwoordelijk voor de bans, waarom heb je die lui onder voorwaarden al niet eerder weer toegang gegeven op Fok!? Ik had ze dan ook wel van repliek kunnen dienen.
Onzin PJ maakte mij weer uit voor pedo, du_ke ging er tegenin door hem ervan te beschuldigen, Dagonet en yv namen contact op met hem, PJ ban van een maand.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Duke maakte PJo laatst uit voor pedo en hij kreeg er geen ban voor. De boel werd wel gewist meen ik.
Verder ben je niet het middelpunt, dat is Montov, de nieuwe Leider, de Wijze.
Goed, om het een en ander wat duidelijker te maken: De ban van PJ had niets met voorgaande te maken, maar met iets anders. Dat Sigme 24 uur later stopte na die PM is gewoon toeval, want achter de schermen was al eerder bekend dat ze weg wilde gaan vanwege o.a. drukte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin PJ maakte mij weer uit voor pedo, du_ke ging er tegenin door hem ervan te beschuldigen, Dagonet en yv namen contact op met hem, PJ ban van een maand.
Later kreeg ik PM van ene lambda, deed dat opsturen naar Dagonet, 24 uur later sigme eer aan zichzelf gelaten.
Go figure it out, buddy.
Werkelijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, om het een en ander wat duidelijker te maken: De ban van PJ had niets met voorgaande te maken, maar met iets anders. Dat Sigme 24 uur later stopte na die PM is gewoon toeval, want achter de schermen was al eerder bekend dat ze weg wilde gaan vanwege o.a. drukte.
Genoeg?
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
En Montov is niet Monidique. Genoeg nu.
Ga je nu wissen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
En Montov is niet Monidique. Genoeg nu.
Ik zou ook van wel zeggen. Jullie geloven er namelijk zelf zo heilig in, dat tegenspreken geen zin heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.
Ja, Rock weet ook niet van de hoed en de rand hè, daarom heeft hij de neiging om veel te wissen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.
Dit itt onnozel idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Nozel?
Ik zou een voorstander zijn als ieder nieuwe mod zich voorstelt en iets over zichzelf vertelt. En hoe hij/zij aankijkt tegen hun job. Motivatie etc. Hoe denkt hij of zij dit forum omhoog moet kunnen modereren ipv omlaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef TNA het volgende:
Wat een praktische manier om een nieuwe mod in POL te introduceren, echt geweldig
Ach, niet zo zeuren. De mensen die al een kleurtje hebben zijn nog altijd beter in staat tot het kiezen van een kandidaat dan de users, en welke eisen zij aan die kandidaat stellen moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou een voorstander zijn als ieder nieuwe mod zich voorstelt en iets over zichzelf vertelt. En hoe hij/zij aankijkt tegen hun job. Motivatie etc. Hoe denkt hij of zij dit forum omhoog moet kunnen modereren ipv omlaag.
Ik pleit nog steeds voor een duidelijke profielschets waaraan mod's moeten voldoen alvorens ze kunnen solliciteren. --------> kandidatenlijst. Daarna verkiezing. Een mod moet ook een beetje op draagvlak kunnen rekenen. En hun sporen hebben verdient op dit sub forum.
Professionaliteit inbouwen is zelden eenvoudig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals echtgaaf je denkt en doet veel en veel te moeilijk.
Ik denk dat zo'n democratisch geheel nooit zal komen, maar voorstellen en motivatie lijken me niet meer dan normaal. Dit mysterieuze geheel leidt nergens toe (behalve tot een hilariteit onder de POL-mods).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou een voorstander zijn als ieder nieuwe mod zich voorstelt en iets over zichzelf vertelt. En hoe hij/zij aankijkt tegen hun job. Motivatie etc. Hoe denkt hij of zij dit forum omhoog moet kunnen modereren ipv omlaag.
Ik pleit nog steeds voor een duidelijke profielschets waaraan mod's moeten voldoen alvorens ze kunnen solliciteren. --------> kandidatenlijst. Daarna verkiezing. Een mod moet ook een beetje op draagvlak kunnen rekenen. En hun sporen hebben verdient op dit sub forum.
In de week van de democratie is het geen gek idee om te pleiten voor meer democratie op dit forum. Dit forum kan zo beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, niet zo zeuren. De mensen die al een kleurtje hebben zijn nog altijd beter in staat tot het kiezen van een kandidaat dan de users, en welke eisen zij aan die kandidaat stellen moeten ze zelf weten.
Ook als er zo iets raars uit rolt.Of dacht je dat fok een democratie is, dat je iets te zeggen hebt over wat er boven je hoofd gebeurt?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n democratisch geheel nooit zal komen, maar voorstellen en motivatie lijken me niet meer dan normaal. Dit mysterieuze geheel leidt nergens toe (behalve tot een hilariteit onder de POL-mods).
Vooral nutteloos in dit geval. Je moet goede mods hebben die er tijd in willen steken. Een hele procedure maakt de mods echt niet beter. Je denkt altijd veel te ingewikkeld terwijl het zo simpel is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Professionaliteit inbouwen is zelden eenvoudig.
Jij bent wel blij met onze nieuwe mod die bewust zo mysterieus en irritant mogelijk wordt gepresenteerd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral nutteloos in dit geval. Je moet goede mods hebben die er tijd in willen steken. Een hele procedure maakt de mods echt niet beter. Je denkt altijd veel te ingewikkeld terwijl het zo simpel is.
Jij vind het resultaat zo bevredigend dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral nutteloos in dit geval. Je moet goede mods hebben die er tijd in willen steken. Een hele procedure maakt de mods echt niet beter. Je denkt altijd veel te ingewikkeld terwijl het zo simpel is.
Komop de modjes en fa's mogen toch ook wel een beetje klootzakken? Neem het allemaal toch niet zo verdomde serieus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij bent wel blij met onze nieuwe mod die bewust zo mysterieus en irritant mogelijk wordt gepresenteerd?
Zeer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vind het resultaat zo bevredigend dan?
Neem even rustig de tijd en reageer niet overhaast dat is al wat ik je mee wil geven.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In de week van de democratie is het geen gek idee om te pleiten voor meer democratie op dit forum. Dit forum kan zo beter.![]()
Is hier uitgelachen worden dan nog niet genoeg voor hem?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:16 schreef Gabry het volgende:
Daar is een subforum voor: Feedback
Daar kun je een pleidooi plaatsen, lijkt mij.
Zegt dan meer over het IQ van de lachers, maar daar kunnen ze verder ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is hier uitgelachen worden dan nog niet genoeg voor hem?
Ok laat ik het zo zeggen democratisch verkiezen van mods is al eens geprobeerd en bleek geen succes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zegt meer over het iq van de lachers, maar daar kunnen ze verder ook weinig aan doen.![]()
Ik wilde net hetzelfde aandragen. Commentaar graag in FEEDBACK.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:16 schreef Gabry het volgende:
Natuurlijk gaat dat niet werken, want daar zijn de persoonlijke belangen te groot voor. Maar is het nou zo moeilijk een mod te zoeken die bij het merendeel van de users goed ligt, en niet alleen bij jou en Sidekick? Als jullie zo graag plezier hebben met elkaar, zoek je maar een peeskamertje op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok laat ik het zo zeggen democratisch verkiezen van mods is al eens geprobeerd en bleek geen succes.
Eens dat het daar thuishoort. Blijkbaar leeft dit wel en verdient denk ik een topic in FB.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde aandragen. Commentaar graag in FEEDBACK.
Een verklaring mbt de keuze van Montov, of het verkiezingssyteem iha? Dit ivm de timing van een dergelijk topic.quote:Het heeft weinig zin om verder te speculeren. Er zullen nog nadere verklaringen volgen.
De keuze van Montov.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens dat het daar thuishoort. Blijkbaar leeft dit wel en verdient denk ik een topic in FB.
[..]
Een verklaring mbt de keuze van Montov, of het verkiezingssyteem iha? Dit ivm de timing van een dergelijk topic.![]()
Tja, dat heb je nou met topics die elkaar wel eens (momentaan) overlappen. Zeker als je een topic hebt met een brede insteek v.s eentje die een specifiek onderwerp behandeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:04 schreef Elseetje het volgende:
Hé kabinet, zijn wij nu opeens kleuters?
Kabinet wil winkeltijdenwet aanscherpen.
Misschien niet de bedoeling van het eerste topic, maar beide topics gaan over de koopzondag.
De tweede helft van het eerste topic al niet meer. Mocht het generieke topic zich toch weer (teveel) toespitsen op de aanleiding, dan kan er nog wel wat bijgestuurd worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:04 schreef Elseetje het volgende:
Hé kabinet, zijn wij nu opeens kleuters?
Kabinet wil winkeltijdenwet aanscherpen.
Misschien niet de bedoeling van het eerste topic, maar beide topics gaan over de koopzondag.
Dezelfde situatie als die andere twee, waar een algemeen topic en een specifiek topic best naast elkaar kunnen bestaan omdat 1 aanleiding diverse discussiepunten kan hebben. Aan de TT kan het niet liggen.quote:'Minister komt met verbod op verkoop paddo's'
PvdA bedriegt kiezer weer
Gaat allebei over het paddoverbod.
Waarom wordt de nieuwe POL Mod niet gemeld in [MED]?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:16 schreef Gabry het volgende:
Guerilla. Snel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef SCH het volgende:
Het is wel jammer dat POL op deze manier verder naar de kloten wordt geholpen.
Ach, til er nou niet zo zwaar aan. Geef die Montov nou eens een kans, wie hij ook dan mag zijn. Als hij kan modereren in de beste zin van het woord, dan heeft ie mijn zegen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef SCH het volgende:
Misschien moeten wij als users zorgen dat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:16 schreef SCH het volgende:
Idd, en mijn feedback op dat is dat er zijn mods geweest die meer aanwezig waren als hij die weggegaan zijn omdat ze er te weinig warenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar hij is wel opvallend afwezig.......![]()
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat er een verklaring komt over de keuze en achtergrond van Montov.
Deze steunverklaring van een breed gewaardeerde user doet mij goed. Wij intellectuelen weten dat we op elkaar kunnen vertrouwen. De afgelopen dagen is mij opgevallen dat jij en ik niet alleen staan; ik zie dagelijks goede users posten voor een gezond discussieklimaat. Het verklaart waarom ik zo weinig heb hoeven in te grijpen, ondanks dat ik dagelijks de boel in de gaten heb gehouden. Laten we hopen dat mijn aanwezigheid zo weinig mogelijk nodig is, dat zou betekenen dat wij volwassen met elkaar om kunnen gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Geef die Montov nou eens een kans, wie hij ook dan mag zijn. Als hij kan modereren in de beste zin van het woord, dan heeft ie mijn zegen.
Mee discusieren wordt op prijs gesteld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:56 schreef Montov het volgende:
Laten we hopen dat mijn aanwezigheid zo weinig mogelijk nodig is, dat zou betekenen dat wij volwassen met elkaar om kunnen gaan.
Gelukkig heb ik de vrijheid genomen om een voorschot te nemen op deze goede suggestie, getuige mijn orgaandonatietopic. Ik zal proberen het debat te stimuleren door middel van het openen van topics, het plaatsen van mijn gedegen kennis en de deelnemers informeren via actuele nieuwsberichten. Ik draai er mijn hand niet voor om. Toch blijf ik ingetogen en terughoudend in topics om mijn positie als onafhankelijke en onpartijdige discussieleider te versterken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mee discusieren wordt op prijs gesteld.
Als dat laatste zo blijft, ben ik blij met je komst.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de vrijheid genomen om een voorschot te nemen op deze goede suggestie, getuige mijn orgaandonatietopic. Ik zal proberen het debat te stimuleren door middel van het openen van topics, het plaatsen van mijn gedegen kennis en de deelnemers informeren via actuele nieuwsberichten. Ik draai er mijn hand niet voor om. Toch blijf ik ingetogen en terughoudend in topics om mijn positie als onafhankelijke en onpartijdige discussieleider te versterken.
Hmmmmm ik zie je rol niet als die van een discussie leider. Eigenlijk vind dat TS de eerste verantwoordelijkheid heeft om de discussie te entameren en te leiden. Dus TS is wmb discussieleider; het is tenslotte zijn of haar topic die zoekt naar antwoorden in een hopelijk socratisch debat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de vrijheid genomen om een voorschot te nemen op deze goede suggestie, getuige mijn orgaandonatietopic. Ik zal proberen het debat te stimuleren door middel van het openen van topics, het plaatsen van mijn gedegen kennis en de deelnemers informeren via actuele nieuwsberichten. Ik draai er mijn hand niet voor om. Toch blijf ik ingetogen en terughoudend in topics om mijn positie als onafhankelijke en onpartijdige discussieleider te versterken.
Zwaar ingrijpen kan je eerst proberen te voorkomen door de discussie te sturen. Eerst proberen het weer ontopic te krijgen dus, dmv een sterke inhoudelijk post of extra informatie. TS kan dat proberen, maar soms maakt het meer 'indruk' als een moderator dat doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zie de rol van mod als volgt: nl. die van een politieagent. Er zijn regels op dit forum, verwoord in de policy. Een mod grijpt in als users over de schreef gaan, zoals zwaar off-topic reageren, zwaar op de persoon spelen en sluit topics die dubbel zijn of niet binnen de kaders van het subforum passen etc.
Eens. Als het TS niet lukt om de discussie weer in de goede richting te krijgen, dwz ontopic, dan spreekt het voor zich dat mod ingrijpt. Eea volgens policy dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zwaar ingrijpen kan je eerst proberen te voorkomen door de discussie te sturen. Eerst proberen het weer ontopic te krijgen dus, dmv een sterke inhoudelijk post of extra informatie. TS kan dat proberen, maar soms maakt het meer 'indruk' als een moderator dat doet.
Volgens mij lees jij iets anders in mijn woorden dan ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Als het TS niet lukt om de discussie weer in de goede richting te krijgen, dwz ontopic, dan spreekt het voor zich dat mod ingrijpt. Eea volgens policy dus.
Maar als een discussie - ontopic - een andere kant op gaat, en voorwaar dat kan, want dat hangt van de scope van OP af- hoort TS daar sturing aan te geven. Ingrijpen van mod is dan m.i. niet aan de orde en niet passend. Zie hier de rol van de TS als discussieleider.
Mijn punt is dat ik bestrijd dat mod zelf niet of weinig inhoudelijk aan discussies mee zou kunnen doen maar wel discussieleider zou moeten zijn (want een discussieleider stuurt de discussie vooral inhoudelijk). Want dat versta ik nou niet onder modererenOf zien anderen dat anders?
En ik zal de dag prijzen als die snelheidsproblemen worden opgelost.
Je vind het een kuttopic maar je blijft wel posten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Kan dit uitgekauwde topic niet op slot?
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten. Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vind het een kuttopic maar je blijft wel posten.!
Ga toch bij je moeder spelen, huichelaar.
Ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten.
En dan ga je wel posten in deel 7 t/m 11?quote:Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.
Er is niets wat je verplicht hoor. Hier jankzakken ook niet trouwens.quote:Nummertje 12 is echt doelloos, daar zit niemand op te wachten. Simpelweg omdat jij je ongelijk niet zal toegeven.
Een deeltje 12 is een beetje overdreven, maar je reden is wel om te lachen. Jij zou ook je ongelijk niet toegeven, niemand doet dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten. Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.
Nummertje 12 is echt doelloos, daar zit niemand op te wachten. Simpelweg omdat jij je ongelijk niet zal toegeven.
Hoeft niet zo lang. Over een uurtje zit er een groot slot op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt.
Volgens mij kan je geen posts van mij vinden.quote:[..]
En dan ga je wel posten in deel 7 t/m 11?![]()
Gelukkig is dat ene topic al uit mijn AT-lijstquote:[..]
Er is niets wat je verplicht hoor.
Wie is hier nu de nummer 1 poster in FB?quote:Hier jankzakken ook niet trouwens.
Ik hoef mijn ongelijk dan ook nooit toe te gevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een deeltje 12 is een beetje overdreven, maar je reden is wel om te lachen. Jij zou ook je ongelijk niet toegeven, niemand doet dat.
Daar ga jij zeker over. Man waar heb je toch last van. Nogmaals je hoeft niet mee te doen. Of ben je nu ineens tegen vrijheid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoeft niet zo lang. Over een uurtje zit er een groot slot op.
Oh nee, je heb net niks gepost.quote:Volgens mij kan je geen posts van mij vinden.
Ja, rot he, als je je niet kan beheersen.quote:Gelukkig is dat ene topic al uit mijn AT-lijst
Jij jankt hier niet ik.quote:Wie is hier nu de nummer 1 poster in FB?
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar ga jij zeker over. Man waar heb je toch last van. Nogmaals je hoeft niet mee te doen.
Fok mag zijn eigen regels stellenquote:Of ben je nu ineens tegen vrijheid?![]()
Niet in 7 t/m 10quote:[..]
Oh nee, je heb net niks gepost.![]()
Inderdaad vervelend als je continu het bloed onder mijn nagels vandaan haalt met die afgunst van jouquote:[..]
Ja, rot he, als je je niet kan beheersen.
Je ontkent dat je voor de twaalfde keer hetzelfde janktopic hebt geopendquote:
[..]
Jij jankt hier niet ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Meet EchtGaafquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Fastmatti het volgende:
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.
Je argumentatie was kennelijk niet overtuigend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.
Sinds wanneer spreek jij namens Fok! ?quote:Fok mag zijn eigen regels stellen
En dacht dus bij nr 11 toch iets in te brengen hebben? Het kan dus verkeren.quote:Niet in 7 t/m 10
Je laat je eigen wel kennen.quote:Inderdaad vervelend als je continu het bloed onder mijn nagels vandaan haalt met die afgunst van jou
Nogmaals jij jankt hier over een topic waar je zelf niet hoeft deel te nemen. Je profileert zich steeds als groot pleitbezorger voor vrijheden van het individu, maar nu ff niet?quote:Je ontkent dat je voor de twaalfde keer hetzelfde janktopic hebt geopend
Een uitgekauwd topic zakt vanzelf naar beneden. Zakt het niet, dan is het kennelijk nog niet uitgekauwd genoeg omdat mensen blijven reageren. Het is vaak zo dat discussies, zeker digitale, niet uitlopen op consensus, vooral omdat mensen het spelletje niet willen verliezen, als in iets willen toegeven. Je moet accepteren dat je je verbale tegenstander niet kunt overtuigen maar eventueel wel een neutrale toeschouwer. Vind je het uitgekauwd dan negeer je het topic, en als meer mensen dat gevoel hebben, dan zakt het vanzelf weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod dit topic:
Q&A Montov
Dicht gooi is compleet verbagerd
Ik wel. De sfeer lijkt mij genoeg vergiftigd en het tweede voegt tot nu toe niks meer toe, zoals je kan zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik ga me nu inlezen.
Ik heb nu alles doorgelezen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik geen reden zie om het topic te sluiten.
Niet direct op de man,wel indirect ziekelijk gekwal (dat ik dat nog moet uitleggen):quote:Er wordt niet op de man gespeelt, enkel met argumenten. Het kan zijn dat de toon je niet aanstaat, maar er wordt niet achterbaks gedebateerd. Het is geen Wilders of Verdonk die 5 zinnetjes uit hun kop hebben geleerd.
Nou succes ermee dan. Laat we de sfeer verder vergiftigen dan. Het liefs op een sub-achtige wijze zoals somigen als corebusiness beschouwen.quote:Oh en lieve internetterroristjes van me, ik hoef niets uit te leggen over zuigen, zeiken, trollen en nét langs de randjes van de policy gaan, wel?
We doen het niet meer!
Ik wil een discussie met alle plezier verliezen als tegenargumenten veel beter zijn.Dat wil zeggen dat iemand me verslaat met een beter alternatief dan met replieken te komen dat niet verder rijken dan afzeikerij, gezuig en ordinair gekwal en al wat meer zij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef du_ke het volgende:
Je loopt te miepen echtgaaf. Je komt er met je argumentatie niet uit en gaat dan zeuren. Dat heeft niet veel nut.
Nou bedankt hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kuttopic, wat een kutreacties.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef Refragmental het volgende:
Door te helpen, verergen we 't probleem alleen maar meer
[..]
Nou bedankt hoor
Ik vond mijn reactie toch vrij goed onderbouwd
Zie het dikgedrukte. De ene na de andere flame. Lijkt me niet dat dat de bedoeling is hier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:53 schreef jstiglitz het volgende:
Wat een dom topic. Die asielzoekers zijn vaak al langer dan 6 jaar in Nederland, dus wat is er raar aan om hen bij wijze van fictie een zesjarige inschrijfduur toe te delen? Helemaal niets. Maar wees gerust, ik begrijp ook wel dat dit allemaal veel te moeieluk is voor de xenofobe VMBO-jugend onder ons, en dat het veel leuker is om lekker met domme kreten als 'eigen volk laatst' te smijten. Loooooosersssss.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef jstiglitz het volgende:
[..]
Nee dat doe ik allerminst voorkomen. Kennelijk gaat het je pet te boven wat ik hier schrijf. Helaas voor jou heb ik mij voorgenomen geen tijd meer aan domme mensen te besteden, maar misschien wil Montov wel zijn verhaal in Jip&Janneke-taal herschrijven, wie weet.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk hoe dom en veroordelend en zonder enige benul van de geschiedenis mensen hier weer denken te moeten posten. Het gaat om zwarten en hoppa, af laten drijven![]()
Alsof Nederland geen fraude kent, iedereen is de bouw alweer vergeten.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, als er iemand incompetent is dan ben jij het wel. Jij verheerlijkt het verrotte Amerika en dan moet jouw zogenaamde kennis over de Antillen serieus genomen worden. Jij bent een blanke racist dus logisch dat je het op de Antillen niet prettig vond.
Je roept maar wat en komt met geen enkel gegeven, met geen enkel feit. Dus dikke doei
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog iets inhoudelijks te melden? Hoe harder mensen roepen dat ze geen racist zijn, hoe duidelijker het wordt. Waarom heb je zo'n moeite dat gewoon te erkennen eigenlijk?
Nee, dat vind ik ook. Niet iedereen en niet zomaar!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:56 schreef TC03 het volgende:
Wilders wil Antillen op Marktplaats
Nog eentje. Modjes, het komt de discussie echt geenszins ten goede als je iedereen zomaar een racist noemt hoor.
Hee Gronk ben je een kloontje van G..........R aka elfletterig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga het daarom anders aanpakken: als je dit topic nog langer blijft verzieken met moslim-meuk, ga ik dat in het feedback-topic aan de kaak stellen.![]()
Er wordt zo vaak iets onterecht geroepen, en vaak is dat onderdeel van de discussie. Ik zie niet in waarom racisme een taboe moet zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:
Wilders wil Antillen op Marktplaats
SCH beticht mensen van racisme terwijl dat helemaal niet het geval is.
Als zijweg in de discussie vind ik het nog niet storend. Ik besluit nu nog niet in te grijpen, hopende op zelfredzaamheid onder users om ontopic te blijven en ook niet de offtopics zelf te blijven voeden, uiteraard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef gronk het volgende:
Kan iemand een zekere meneer D. (en anderen) eens op de vingers tikken in Zwaai *hier* de Poolse fascisten uit. ? Dat eeuwige 'alles is de schuld van de moslims, en dat moet maar eens gezegd worden'-genuil begint een beetje zielig te worden. En vooral storend.
Akkoord, al hoop ik wel dat je ingrijpt op het moment dat de volgende tirade van Desiredbard losbarst.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef Montov het volgende:
Als zijweg in de discussie vind ik het nog niet storend. Ik besluit nu nog niet in te grijpen, hopende op zelfredzaamheid onder users om ontopic te blijven en ook niet de offtopics zelf te blijven voeden, uiteraard.
En een TT als Het grote Verdonkeremanen van NOVA niet, wou je zeggen? Daar hoor ik je ook niet over.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
Wilders: "Nederland moet mensen martelen".
De topictitel is geen quote van Wilders. Dit is stemmingmakerij.
Hij lokt het wel zelf uit als hij zegt dat zo'n soort gevangenis ook in NL moet komen, maar hij heeft inderdaad niet letterlijk gezegd dat mensen gemarteld moeten worden, de aanhalingstekens zijn stemmingmakerij en vervalsing van de feiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
Wilders: "Nederland moet mensen martelen".
Aangepast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
Wilders wil Nederlandse Guantanamo Bay
Een TT mag een mening bevatten, of een stelling. Een verkeerd citaat is van een andere orde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een TT als Het grote Verdonkeremanen van NOVA niet, wou je zeggen? Daar hoor ik je ook niet over.
Dit feedbacktopic is om mods te wijzen op bepaalde zaken, of om feedback te geven op gedane acties. Het is dus niet de bedoeling om anderen af te zeiken wanneer ze dat doen, sterker nog, flames kunnen overal op het forum achterwege worden gelaten.quote:
Komop zeg, bepaalde users maken er een sport van door als overijverige ambtenaren op zoek te gaan naar 'misleidende topictitels', 'suggestieve topictitels' of 'verkeerde samenvattingen in de OP', en iedere discussie de nek om te draaien door alleen *daarover* verder te blijven jengelen. Als je dat gedrag nou eens aan zou pakken, dan heb je het volste recht om in FB de held uit gaan hangen, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:25 schreef Montov het volgende:
Dit feedbacktopic is om mods te wijzen op bepaalde zaken, of om feedback te geven op gedane acties. Het is dus niet de bedoeling om anderen af te zeiken wanneer ze dat doen, sterker nog, flames kunnen overal op het forum achterwege worden gelaten.
weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Koningshuis doet weer politieke uitspraak
Mwoa. Iemand doodwensen is zo.......laag.
Maar het is mijn taak om die users dan af te wimpelen, want ik ben - mod grandioos - Montov.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Komop zeg, bepaalde users maken er een sport van door als overijverige ambtenaren op zoek te gaan naar 'misleidende topictitels', 'suggestieve topictitels' of 'verkeerde samenvattingen in de OP', en iedere discussie de nek om te draaien door alleen *daarover* verder te blijven jengelen.
Het is geen mening, het is een valse voorstelling van zaken, dus tendentieus. De OP van dat topic is diverse malen weerlegd in het topic zelf en daarmee ook de TT. De door jou veranderde TT is dan ook een stelling. Je kunt Wilders namelijk die woorden best in de mond leggen als je tussen de regels doorleest van zijn opmerkingen over Guantanamo Bay.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Een TT mag een mening bevatten, of een stelling. Een verkeerd citaat is van een andere orde.
Wijs mij even het verschil aan tussen wat je hierboven zegt enquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Doen alsof iemand iets letterlijk gezegd heeft, wat niet zo is, is gewoon de feiten fout weergeven. 'Het verdonkeremanen van Nova' is slecht een enigszins subjectieve titel, meer niet.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Doen alsof NOVA iets doet, wat niet zo is, is gewoon de feiten fout weergeven.
Maar L_V, als de stelling in het topic weerlegd is/wordt, hoeft dat toch niet te betekenen dat de TT dan maar met terugwerkende kracht veranderd moet worden? Dan zou je de aanleiding van de discussie dus moeten verwijderen; dat doet me denken aan schrappen in de geschiedenis. Ik dacht dat je daar zo tegen was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een valse voorstelling van zaken, dus tendentieus. De OP van dat topic is diverse malen weerlegd in het topic zelf en daarmee ook de TT. De door jou veranderde TT is dan ook een stelling. Je kunt Wilders namelijk die woorden best in de mond leggen als je tussen de regels doorleest van zijn opmerkingen over Guantanamo Bay.
Precies. Dus ben ik ook tegen het wijzigen van de TT van het Wilders-topic. Indirect HEEFT hij het namelijk gezegd. Je kunt geen Guantamo Bay, zoals het nu bestaat, willen overnemen, zonder de daarbij behorende martelingen. Wilders neemt nergens impliciet afstand van die martelingen, dus zijn ze onderdeel van zijn wens. QED.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar L_V, als de stelling in het topic weerlegd is/wordt, hoeft dat toch niet te betekenen dat de TT dan maar met terugwerkende kracht veranderd moet worden? Dan zou je de aanleiding van de discussie dus moeten verwijderen, dat doet me denken aan schrappen in de geschiedenis. Ik dacht dat je daar zo tegen was.
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De TT is veranderd omdat het niet een daadwerkelijke quote is van Wilders. Wat hij er wel mee bedoelt kan in het topic zelf besproken worden.
De TT van het verdonk nova topic is niet aangepast omdat dit een lezing van TS van de gebeurtenis is. In dat topic staat je vrij het te weerleggen.
De topictitel werd echter geconstrueerd als directe rede.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De topictitel werd echter geconstrueerd als directe rede.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?
Het past eigenlijk nergens, dus General Chat it is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Here to help: Ben ik slecht?
Topic hoort bij psych en onz en chat.
Evenals de slowchat uit POL.
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?quote:Incidenten met rechts-radicalen komen ruim drie keer vaker voor dan problemen met radicaliserende moslims. Dat blijkt uit onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) onder 75 gemeenten.
Ik begrijp niet waar jij je zo druk om maakt, ik plaats een vriendelijk verzoek voor een MOD omdat er de titel niet de lading dekt. Je bent het met me eens dat de oude titel niet klopt, wees blij dat iemand de moeite neemt om dit te verbeterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is maar de titel, hoor, en zoals ik zei, het is geen persbureau. Als gebruikers een of andere rare titel willen verzinnen, hè, hun ding. Moderators, zeker in NWS en POL, kunnen besluiten dat het te onhandig is, maar dat lijkt mij nu zeker niet het geval. De titel klopt inderdaad niet, maar dat mag. Sterker nog, ik zie er een motiverende titel in.
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?quote:Incidenten met rechts-radicalen komen ruim drie keer vaker voor dan problemen met radicaliserende moslims. Dat blijkt uit onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) onder 75 gemeenten.
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Arnold_fan het volgende:
Problemen met rechts groter dan met islam Dekt de lading niet.
Bron zegt namelijk:
[..]
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?
Het is al niet meer nodigquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Woeps, kan iemand het Hoerenzoon weghalen!
Hoerenzoon Van Thijn verlaat politiek
In een ogenblik van onoplettendheid cq gewoontegetrouw is dat uit mijn toetsenbord gevloeid, nodeloos kwetsend
.."er mist"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:21 schreef Montov het volgende:
[..]
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist ontbreekt er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
Bijna de helft van Nederland is rechts, daar gaat het in deze Bron helemaal niet over. Het gaat over extreem rechts, er mist dus niet een stukje informatie, het klopt helemaal niet.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:21 schreef Montov het volgende:
[..]
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
Done.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef Gabry het volgende:
[POL SC 1352] Three times is murder!
Kunnen jullie even hier nummer 1352 van maken.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Lyrebird het volgende:
Ik klaag hier waarschijnlijk op het verkeerde adres, maar als dit forum niet snel sneller wordt, dan pak ik mijn biezen.
Ontbreekt, gvd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bijna de helft van Nederland is rechts, daar gaat het in deze Bron helemaal niet over. Het gaat over extreem rechts, er mist ontbreekt dus niet een stukje informatie, het klopt helemaal niet.....
Zie vorige bericht! GVD!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:21 schreef Montov het volgende:
[..]
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist ontbreekt er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:15 schreef Monidique het volgende:
We hadden het al door. Heb je het soms onlangs ergens vernomen?
Montov zegt: Geniet, maar post met mate.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
SC voor POL verkiezing POL
Hmm als dergelijk posten in het topic zelf mag, dan heb ik uiteraard geen bezwaar.
SC houdt de zaak daar wel levendig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Montov zegt: Geniet, maar post met mate.
Wat is het andere topic dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit staat al in een ander topic.
Toch nuttig een apart SC topic, hetgeen ik voorstelde. Mensen hebben nu eenmaal op- en aanmerkingen over hun nominaties. Het geeft de kans voor ene opbouwend verhaal. De meesten motiveren jammerlijk niet hun keuzes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
POL verkiezingen POL
Een beetje sc is nooit erg, maar ik moet de lijstjes echt zoeken tussen de slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |