Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.Het zou zo mooi zijn als POL voor pak 'm beet tachtig procent bewoond werd door mensen die inhoudelijk, geïnteresseerd, met elkaar discussiëren. Hun mening geven, argumenten erbij leveren, ingaan op vragen en tegenwerpingen etc. Helaas bestaat een groot gedeelte van de bewoners uit mensen die op een, meerdere of alle van deze vlakken jammerlijk tekort schieten. Zij die er wel aan voldoen gaan in het geweld van gescheld, getier, geprovoceer, offtopic geneuzel en andere afleidmanoeuvres vaak ten onder, of leiden een onopvallend POLbestaan met goede maar te weinig opgemerkte posts.
Een van de users die volgens mij een hele goede POLbewoner is, wil ik graag een keer extra onder de aandacht brengen.
Ik nomineer
PeteraBoer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.Tot nog toe heb ik nooit iemand voorgedragen voor deze trofee, met de motivatie dat ik de slechtste discussiebijdragen en hun schrijvers niet lees en/of niet onthou. En eigenlijk geldt dat nog steeds. Toch wil ik deze keer iemand wijzen op gebrekkige discussietechnieken. In de hoop (en de verwachting), dat de genoemde het zich wil aantrekken, want de kwaliteit om juist een goede discussieerder te zijn is duidelijk aanwezig.
EchtGaaf: je schiet door. Je was ooit de meest veelbelovende nieuweling, en je hebt een hoop inzet en passie. Maar je zienswijze verdedigen door deze steeds harder herhalen in plaats van te beargumenteren, en tegenwerpingen negeren totdat dat niet meer kan en dan vreselijk op de man te gaan spelen,

. Probeer je gevoel voor humor en je gebrek aan rancune meer te benutten. Dat zijn waardevolle kwaliteiten en je hebt ze. Word geduldiger, en je wordt een betere discussiepartner.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Floripas. Het is niet altijd even geslaagd, maar het is verdomd vaak zeer origineel, en nooit flauw.
Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.Evenals vorig jaar nomineer ik hiervoor
LXIV Te weinig aanwezig geweest, afgelopen jaar, maar dat zij je vergeven

.
Marianne Thieme Trofee - Beste nieuwkomer.Ik ben zeer te spreken over de oogst van dit jaar, deze is beter dan ik mij kan heugen. Gronk, Klopkoek, ijsbrekertje, Xtreem, Elseetje,
AgLarrr en dan vergeet ik er vast een heleboel omdat ik nooit zo lang kan onthouden dat iemand nieuw is

. Helemaal niet vergeten & niet onopgemerkt gebleven: m'n Roel Pieper 2006: DS4.
Maar als meest beste nieuwe nieuwkomer vind ik
Kees22 vermeldenswaard.
Leg het taalpurisme af; tenminste: gebruik ervoor de topic die eraan gewijd is. Het verstoort discussies over politiek. Je bent oud (! SCH! Hij is geen 22
, hij is ouder dan jij! ) & wijs genoeg om je te gedragen. SGP Trofee - Meest middels dogma's argumenterende user.EchtGaaf.
Marijnissenspeldje - meest linkse user.-
Verdonkspeldje - meest rechtse user.-
Tony Blair award - User die het best feiten naar z'n hand kan zetten.-
Sharon Dijksma Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.-
Ad Melkert Trofee - De meest rancuneuze user.-
Femke Halsema trofee - User die het meest emotioneel reageert. -
G.J. Schutte Trofee - User die ook bij groot meningverschil netjes blijft.Daar ken ik er wel een aantal van, maar die laten zich dan weer zo weinig verleiden tot grote meningsverschillen.
K-Billy voldoet er wel aan, dacht ik.
Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Zoveel, zoveel. In tamelijk willekeurige volgorde kan ik niet onvermeld laten: Multatuli, Argento, Lodewijk_Napoleon en de ieder jaar door mij gememoreerde Lemmeb.
Speciaal belichten wil ik dit jaar graag
dvr . Kom terug!
Jamibeker - User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt.EchtGaaf. Ik heb in elk geval enige tijd geleden het verzadigingspunt bereikt.
Bolkesteinbeker - User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen.HenriOsewoudt. '"Het is gezien", mompelde hij, “het is niet onopgemerkt gebleven". Ken uw klassieken!
Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert.Een heel aantal, helaas. Bij het enige in mijn ogen deugdelijke argument voor klonen.
StefanP is een tamelijk exemplarisch voorbeeld. Zelfs als hij zou betogen dat twee plus twee vier was zouden er velen het er principieel mee oneens zijn.
Roel Pieper Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Ouwesok zou een aanwinst zijn

.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 02-11-2007 19:38:32 ]