abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54318415
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

'Unieke schrijfstijl' is wat anders dan 'beste schrijfstijl' natuurlijk.
Wanneer die 'unieke vorm' van communicatie wordt toegepast, blijft de informatie wel beter hangen bij de deelnemers en worden deelnemers makkelijker wakker geschud/gehouden.
Dus in principe kan je unieke schrijfstijl scharen in de categorie beste schrijfstijl.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54318972
Het was blijkbaar toch niet zo'n slecht idee van EchtGaaf om een apart slowchat topic voor de POL- verkiezingen te openen.

Kom op mensen, lijstjes willen we zien!
pi_54319075
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het was blijkbaar toch niet zo'n slecht idee van EchtGaaf om een apart slowchat topic voor de POL- verkiezingen te openen.

Bij deze alvast een nominatie voor de grootste dogmaticus award, de rest van het lijstje komt vanavond wel een keer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54319325
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:18 schreef Monolith het volgende:
Bij deze alvast een nominatie voor de grootste dogmaticus award, de rest van het lijstje komt vanavond wel een keer.
Die award kan me al bijna niet meer ontgaan ben ik bang. Ik zou het fijn vinden als mensen erbij zeggen welke dogma's ze dan precies bedoelen. Ik zit hier namelijk juist dagelijks dogma's te ontkrachten.

Maar goed, de kiezer heeft altijd gelijk
pi_54319671
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
Ik word gewoon veel te weinig genomineerd.
Wie vraagt wordt overgeslagen.
pi_54319751
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die zichzelf nomineren .
Mensen die zichzelf nomineren betekent: strafpunt.
pi_54319829
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wie vraagt wordt overgeslagen.
Jij hebt het door
pi_54319835
quote:
Ja, jammer dat het zo gauw weer dichtgegooid wordt.
quote:
Het voordeel van SC in dit topic is dat het wel onder de aandacht blijft.
pi_54319877
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt het door

Ik wist het wel, jij wilt die award helemaal niet.
pi_54319936
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die zelfnominatie was een onderdeel van mijn Pol-verkiezing-campagne
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:16:18 #61
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_54320331
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
sigme

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
StefanP

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Pberends

Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
Monidique

Marianne Thieme Trofee - Beste nieuwkomer.
Zwaardvisch

SGP Trofee - Meest middels dogma's argumenterende user.
DrWolffenstein

Marijnissenspeldje - meest linkse user.
SCH

Verdonkspeldje - meeste rechtse user.
DrWolffenstein

Tony Blair award - User die het best feiten naar z'n hand kan zetten.
Floripas

Sharon Dijksma Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Pberends

Ad Melkert Trofee - De meest rancuneuze user.
StefanP

Femke Halsema trofee - User die het meest emotioneel reageert.
SCH

G.J. Schutte Trofee - User die ook bij groot meningverschil netjes blijft.
Reya

Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
Geen idee.

Jamibeker - User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt.
JohnDope

Bolkesteinbeker - User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen.
HenriO

Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert.
L_V

Roel Pieper Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Geen idee.
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_54320390
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

EG, wil jij er met die trofee vandoor?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54320468
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

EG, wil jij er met die trofee vandoor?
Nou nee hoor, want dan zou ik twee weken lang iedereen verrot schelden die voor mijn voeten loopt

Al zou ik heel anders reageren dan Louis van Gaal als ik de trofee onverhoopt krijg.

De allergrootste narcisten komen zo wel bovendrijven.
pi_54320664
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:

De allergrootste narcisten komen zo wel bovendrijven.
Met alle respect hoor EchtGaaf, ik krijg de meest nare trofees over mij heen (waarvan ik niet uit sluit dat sommige users zich meer lieten leiden door hun emotie ipv hun verstand). Dus dan mag ik ook wel een beetje campagne voor mijzelf voeren
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:38:16 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_54320751
Ik vind het jammer dat de dossierkennistrofee eruit is gehaald, merk ik nu op.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_54320868
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect hoor EchtGaaf, ik krijg de meest nare trofees over mij heen (waarvan ik niet uit sluit dat sommige users zich meer lieten leiden door hun emotie ipv hun verstand).
Hmmmm. Vooral niet over inzitten over nare trofeeën, ik zou mij meer zorgen maken als er voor je geen aandacht zou bestaan. Al vind ik het zeker niet terecht dat je ze krijgt. (Boer Koekoek trofee). Je "gewone mensen" benadering zou eigenlijk wat positiever mogen worden benaderd. Maar ja dat is mijn mening.
quote:
Dus dan mag ik ook wel een beetje campagne voor mijzelf voeren
Jazeker. Maar kan ook averechts effect hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 02-11-2007 17:57:43 ]
pi_54320881
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het jammer dat de dossierkennistrofee eruit is gehaald, merk ik nu op.
Volstrekt zinloze trofee. Eenmaal raden waarom?
pi_54321289
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:

Jazeker. Maar kan ook averechts effect hebben.
Goh meen je dat nou.
pi_54321414
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Goh meen je dat nou.
Campagne voeren is een kunst. Ik doe het iig zonder focusgroepen
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 19:01:19 #70
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54322372
quote:

Carpe Libertatem
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:14:13 #71
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54322662
Terug Vind POL

Doe het dit weekend even
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54322801
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Het zou zo mooi zijn als POL voor pak 'm beet tachtig procent bewoond werd door mensen die inhoudelijk, geïnteresseerd, met elkaar discussiëren. Hun mening geven, argumenten erbij leveren, ingaan op vragen en tegenwerpingen etc. Helaas bestaat een groot gedeelte van de bewoners uit mensen die op een, meerdere of alle van deze vlakken jammerlijk tekort schieten. Zij die er wel aan voldoen gaan in het geweld van gescheld, getier, geprovoceer, offtopic geneuzel en andere afleidmanoeuvres vaak ten onder, of leiden een onopvallend POLbestaan met goede maar te weinig opgemerkte posts.
Een van de users die volgens mij een hele goede POLbewoner is, wil ik graag een keer extra onder de aandacht brengen.
Ik nomineer Petera

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Tot nog toe heb ik nooit iemand voorgedragen voor deze trofee, met de motivatie dat ik de slechtste discussiebijdragen en hun schrijvers niet lees en/of niet onthou. En eigenlijk geldt dat nog steeds. Toch wil ik deze keer iemand wijzen op gebrekkige discussietechnieken. In de hoop (en de verwachting), dat de genoemde het zich wil aantrekken, want de kwaliteit om juist een goede discussieerder te zijn is duidelijk aanwezig.
EchtGaaf: je schiet door. Je was ooit de meest veelbelovende nieuweling, en je hebt een hoop inzet en passie. Maar je zienswijze verdedigen door deze steeds harder herhalen in plaats van te beargumenteren, en tegenwerpingen negeren totdat dat niet meer kan en dan vreselijk op de man te gaan spelen, . Probeer je gevoel voor humor en je gebrek aan rancune meer te benutten. Dat zijn waardevolle kwaliteiten en je hebt ze. Word geduldiger, en je wordt een betere discussiepartner.

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Floripas. Het is niet altijd even geslaagd, maar het is verdomd vaak zeer origineel, en nooit flauw.

Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
Evenals vorig jaar nomineer ik hiervoor LXIV Te weinig aanwezig geweest, afgelopen jaar, maar dat zij je vergeven .

Marianne Thieme Trofee - Beste nieuwkomer.
Ik ben zeer te spreken over de oogst van dit jaar, deze is beter dan ik mij kan heugen. Gronk, Klopkoek, ijsbrekertje, Xtreem, Elseetje, AgLarrr en dan vergeet ik er vast een heleboel omdat ik nooit zo lang kan onthouden dat iemand nieuw is . Helemaal niet vergeten & niet onopgemerkt gebleven: m'n Roel Pieper 2006: DS4.

Maar als meest beste nieuwe nieuwkomer vind ik Kees22 vermeldenswaard.
Leg het taalpurisme af; tenminste: gebruik ervoor de topic die eraan gewijd is. Het verstoort discussies over politiek. Je bent oud (! SCH! Hij is geen 22 , hij is ouder dan jij! ) & wijs genoeg om je te gedragen.

SGP Trofee - Meest middels dogma's argumenterende user.
EchtGaaf.

Marijnissenspeldje - meest linkse user.
-

Verdonkspeldje - meest rechtse user.
-

Tony Blair award - User die het best feiten naar z'n hand kan zetten.
-

Sharon Dijksma Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
-

Ad Melkert Trofee - De meest rancuneuze user.
-

Femke Halsema trofee - User die het meest emotioneel reageert.
-

G.J. Schutte Trofee - User die ook bij groot meningverschil netjes blijft.
Daar ken ik er wel een aantal van, maar die laten zich dan weer zo weinig verleiden tot grote meningsverschillen.
K-Billy voldoet er wel aan, dacht ik.

Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
Zoveel, zoveel. In tamelijk willekeurige volgorde kan ik niet onvermeld laten: Multatuli, Argento, Lodewijk_Napoleon en de ieder jaar door mij gememoreerde Lemmeb.
Speciaal belichten wil ik dit jaar graag dvr . Kom terug!

Jamibeker - User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt.
EchtGaaf. Ik heb in elk geval enige tijd geleden het verzadigingspunt bereikt.

Bolkesteinbeker - User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen.
HenriOsewoudt. '"Het is gezien", mompelde hij, “het is niet onopgemerkt gebleven". Ken uw klassieken!

Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert.
Een heel aantal, helaas. Bij het enige in mijn ogen deugdelijke argument voor klonen.
StefanP is een tamelijk exemplarisch voorbeeld. Zelfs als hij zou betogen dat twee plus twee vier was zouden er velen het er principieel mee oneens zijn.

Roel Pieper Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Ouwesok zou een aanwinst zijn .

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 02-11-2007 19:38:32 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 19:25:06 #73
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54322947
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
...en de ieder jaar door mij gememoreerde Lemmeb...
Hij zou al sinds tijden unbanned moeten worden, maar ze wachten blijkbaar maar steeds op zijn mail.

Ik mis hem ook, maar ik vrees dat het modereerklimaat het onmogelijk zal maken zijn directheid en humor te verspreiden op fok.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_54323287
Zou hij op dit moment dan even niet aanwezig zijn? Lijkt me dan een uitzondering .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54323311
Lemmeb kijkt van boven toe.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')