abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53392691
quote:
"AMSTERDAM - De SP krijgt een aanzienlijk fiscaal voordeel op de salarisafdrachten van de eigen politici. Niet alleen dragen SP’ers een groot deel van hun inkomen af aan de partij, maar ze trekken dit bedrag vervolgens ook nog af als gift van de belastingen. Dit gebeurt op nadrukkelijke instructie van het partijbestuur, zo blijkt uit een v e r t r o u w e l i j k SP-belastingadvies waarover de Volkskrant beschikt. Het fiscale voordeel vloeit in de partijkas."
Provincie / gemeenten betalen de SP, die betalen dan de sp politici hun fooi uit.

Gatverdamme, de SP is nu gewoon als de rest aan het worden. Hopelijk kan dat CDSP er nog wat aan doen voor ze helemaal tot een pvda2 transformeren.....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:53:12 #2
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_53393022
Wat denk je nu? Als hetzelfde verhaaltje uit de PvdA-krant maar vaak genoeg in Politiek komt te staan dat het dan minder onzin wordt of opeens interessant?
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_53393550
pvda propoganda.. omdat ze de sp niet aankunnen en de pvda zorgt er zelf voor dat ze 30% salaris verhoging krijgen.
(btw ik ben zeker geen sp stemmer maar ik kan hun idealen/methode's wel waarderen)
pi_53393658
Boeiend. Stomme Communisten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53395852
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Bill_E het volgende:
pvda propoganda..
Waarom denk je dat? die doen het zelf ook, maar dan ik meen -2- procentjes en zonder geregelde belasting terugpakkertjes.
quote:
omdat ze de sp niet aankunnen

PvdA regeert en doet provincies, SP omzeilde dat.
quote:
V en de pvda zorgt er zelf voor dat ze 30% salaris verhoging krijgen. (btw ik ben zeker geen sp stemmer maar ik kan hun idealen/methode's wel waarderen)
Sterker nog, voor mij geld dat ik een hekel aan de pvda heb, maar de SP gaat ze nu rap achterna.
Welke principes? Gemist dat de SP recent aardig wat oude stempel SPers kwijt is die voorheen aan alle interne regeltjes meededen?

Het partijtjes was over (pagina groote advertentie van de SP ooit) maar de percentages afdracht daalden niet.
Drukwerk, massa's propaganda, radio commercials enz.? verdient niemand wat aan behalve de SP zelve, die hebben een drukkerij.
Geldscheppers als de rest zijn het dus, links of rechtsom.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 23 september 2007 @ 12:30:18 #6
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53402135
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')