abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53972172
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:24 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zwaar ingrijpen kan je eerst proberen te voorkomen door de discussie te sturen. Eerst proberen het weer ontopic te krijgen dus, dmv een sterke inhoudelijk post of extra informatie. TS kan dat proberen, maar soms maakt het meer 'indruk' als een moderator dat doet.
Eens. Als het TS niet lukt om de discussie weer in de goede richting te krijgen, dwz ontopic, dan spreekt het voor zich dat mod ingrijpt. Eea volgens policy dus.

Maar als een discussie - ontopic - een andere kant op gaat, en voorwaar dat kan, want dat hangt van de scope van OP af- hoort TS daar sturing aan te geven. Ingrijpen van mod is dan m.i. niet aan de orde en niet passend. Zie hier de rol van de TS als discussieleider.

Mijn punt is dat ik bestrijd dat mod zelf niet of weinig inhoudelijk aan discussies mee zou kunnen doen maar wel discussieleider zou moeten zijn (want een discussieleider stuurt de discussie vooral inhoudelijk). Want dat versta ik nou niet onder modereren Of zien anderen dat anders?

En ik zal de dag prijzen als die snelheidsproblemen worden opgelost.

[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 16-10-2007 17:48:42 ]
pi_53973024
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Eens. Als het TS niet lukt om de discussie weer in de goede richting te krijgen, dwz ontopic, dan spreekt het voor zich dat mod ingrijpt. Eea volgens policy dus.

Maar als een discussie - ontopic - een andere kant op gaat, en voorwaar dat kan, want dat hangt van de scope van OP af- hoort TS daar sturing aan te geven. Ingrijpen van mod is dan m.i. niet aan de orde en niet passend. Zie hier de rol van de TS als discussieleider.

Mijn punt is dat ik bestrijd dat mod zelf niet of weinig inhoudelijk aan discussies mee zou kunnen doen maar wel discussieleider zou moeten zijn (want een discussieleider stuurt de discussie vooral inhoudelijk). Want dat versta ik nou niet onder modereren Of zien anderen dat anders?

En ik zal de dag prijzen als die snelheidsproblemen worden opgelost.
Volgens mij lees jij iets anders in mijn woorden dan ik bedoel.

Bovendien, waarom zou je een ontopic dwaling willen sturen? Het is toch ontopic?

Maar natuurlijk bedoelde ik inhoudelijk sturen. Hoe wilde je anders sturen vóórdat je mensen op de vingers tikt?
pi_53973326
Kan dit uitgekauwde topic niet op slot?
pi_53973361
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Je vind het een kuttopic maar je blijft wel posten. !

Ga toch bij je moeder spelen, huichelaar.
pi_53973440
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je vind het een kuttopic maar je blijft wel posten. !

Ga toch bij je moeder spelen, huichelaar.
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten. Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.

Nummertje 12 is echt doelloos, daar zit niemand op te wachten. Simpelweg omdat jij je ongelijk niet zal toegeven.
pi_53973508
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten.
Ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt.
quote:
Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.
En dan ga je wel posten in deel 7 t/m 11? Je bent wel hardleers dan
quote:
Nummertje 12 is echt doelloos, daar zit niemand op te wachten. Simpelweg omdat jij je ongelijk niet zal toegeven.
Er is niets wat je verplicht hoor. Hier jankzakken ook niet trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 16-10-2007 18:53:16 ]
pi_53973521
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten. Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.

Een deeltje 12 is een beetje overdreven, maar je reden is wel om te lachen. Jij zou ook je ongelijk niet toegeven, niemand doet dat.
pi_53973630
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt.
Hoeft niet zo lang. Over een uurtje zit er een groot slot op.
quote:
[..]

En dan ga je wel posten in deel 7 t/m 11?
Volgens mij kan je geen posts van mij vinden.
quote:
[..]

Er is niets wat je verplicht hoor.
Gelukkig is dat ene topic al uit mijn AT-lijst
quote:
Hier jankzakken ook niet trouwens.
Wie is hier nu de nummer 1 poster in FB?
pi_53973644
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Een deeltje 12 is een beetje overdreven, maar je reden is wel om te lachen. Jij zou ook je ongelijk niet toegeven, niemand doet dat.
Ik hoef mijn ongelijk dan ook nooit toe te geven
pi_53973707
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hoeft niet zo lang. Over een uurtje zit er een groot slot op.
Daar ga jij zeker over. Man waar heb je toch last van. Nogmaals je hoeft niet mee te doen. Of ben je nu ineens tegen vrijheid?
quote:
Volgens mij kan je geen posts van mij vinden.
Oh nee, je heb net niks gepost.
quote:
Gelukkig is dat ene topic al uit mijn AT-lijst
Ja, rot he, als je je niet kan beheersen.
quote:
Wie is hier nu de nummer 1 poster in FB?
Jij jankt hier niet ik.

Amen.
pi_53973778
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar ga jij zeker over. Man waar heb je toch last van. Nogmaals je hoeft niet mee te doen.
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.
quote:
Of ben je nu ineens tegen vrijheid?
Fok mag zijn eigen regels stellen
quote:
[..]

Oh nee, je heb net niks gepost.
Niet in 7 t/m 10
quote:
[..]

Ja, rot he, als je je niet kan beheersen.
Inderdaad vervelend als je continu het bloed onder mijn nagels vandaan haalt met die afgunst van jou
quote:

[..]

Jij jankt hier niet ik.
Je ontkent dat je voor de twaalfde keer hetzelfde janktopic hebt geopend
pi_53974359
quote:
pi_53974519
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Fastmatti het volgende:
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.
Meet EchtGaaf

Zolang het ontopic is heeft het topic alle bestaansrecht al blijft het een zichzelf herhalende aaneenschakeling van argumenten natuurlijk
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:13:10 #214
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53976130
Kan een mod dit topic:
Q&A Montov

Dicht gooi is compleet verbagerd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53978545
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je argumentatie was kennelijk niet overtuigend.
quote:
Fok mag zijn eigen regels stellen
Sinds wanneer spreek jij namens Fok! ?
quote:
Niet in 7 t/m 10
En dacht dus bij nr 11 toch iets in te brengen hebben? Het kan dus verkeren.
quote:
Inderdaad vervelend als je continu het bloed onder mijn nagels vandaan haalt met die afgunst van jou
Je laat je eigen wel kennen.
quote:
Je ontkent dat je voor de twaalfde keer hetzelfde janktopic hebt geopend
Nogmaals jij jankt hier over een topic waar je zelf niet hoeft deel te nemen. Je profileert zich steeds als groot pleitbezorger voor vrijheden van het individu, maar nu ff niet? ! . Ik vind je wat dat betreft een hypocriete liberaal.

Behalve hier te lopen janken ben je hier weer aan het zuigen. Ik ga je hierin niet verder meer belonen van dit kinderlijke gedrag van je. Dus ik laat het hier verder bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 16-10-2007 23:39:10 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:00:03 #216
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_53982148
quote:
Een uitgekauwd topic zakt vanzelf naar beneden. Zakt het niet, dan is het kennelijk nog niet uitgekauwd genoeg omdat mensen blijven reageren. Het is vaak zo dat discussies, zeker digitale, niet uitlopen op consensus, vooral omdat mensen het spelletje niet willen verliezen, als in iets willen toegeven. Je moet accepteren dat je je verbale tegenstander niet kunt overtuigen maar eventueel wel een neutrale toeschouwer. Vind je het uitgekauwd dan negeer je het topic, en als meer mensen dat gevoel hebben, dan zakt het vanzelf weg.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:01:34 #217
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_53982155
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod dit topic:
Q&A Montov

Dicht gooi is compleet verbagerd
Ok.
Géén kloon van tvlxd!
pi_53982560
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:01 schreef Montov het volgende:

[..]

Ok.
Spuit 11.
  Admin woensdag 17 oktober 2007 @ 10:10:17 #219
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_53983888
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_53985903
KISS

Kansloos topic-----> gevolg: bagger. Spuitje?

"newbe" kent kennelijk niet het klappen van de zweep.

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 17-10-2007 11:56:15 ]
pi_54010687
Oplossing fileprobleem: max. 1 auto per huisadres #2

Zo ongeveer naast mij nog 1 "debater" over die zich graag te goed doet met gezuig en gekwal. Strooien met dooddoeners en die steeds weer te herhalen en afzeiken van een idee, zonder zelf met een serieus alternatief te komen voor 1 van de grootste problemen hier in Nederland: het fileprobleem.

Aangezien ik graag een opbouwend debat voor ogen had, ipv ziekelijk gezuig en gekwal mag het topic per direct dicht.

Volgende keer beter mag ik hopen.

donderdag 18 oktober 2007 @ 19:21:57 #222
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54015767
ik ga me nu inlezen.

Ik heb nu alles doorgelezen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik geen reden zie om het topic te sluiten. Er wordt niet op de man gespeelt, enkel met argumenten. Het kan zijn dat de toon je niet aanstaat, maar er wordt niet achterbaks gedebateerd. Het is geen Wilders of Verdonk die 5 zinnetjes uit hun kop hebben geleerd.

Wanneer het te verhit wordt is het misschien verstandig om een discussie een tijdje te laten rusten.

Het heeft iig nooit zin om op elkaar in te hakken.

[ Bericht 92% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 18-10-2007 19:56:18 ]
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54018662
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik ga me nu inlezen.

Ik heb nu alles doorgelezen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik geen reden zie om het topic te sluiten.
Ik wel. De sfeer lijkt mij genoeg vergiftigd en het tweede voegt tot nu toe niks meer toe, zoals je kan zien.
quote:
Er wordt niet op de man gespeelt, enkel met argumenten. Het kan zijn dat de toon je niet aanstaat, maar er wordt niet achterbaks gedebateerd. Het is geen Wilders of Verdonk die 5 zinnetjes uit hun kop hebben geleerd.
Niet direct op de man,wel indirect ziekelijk gekwal (dat ik dat nog moet uitleggen):

- discussie bij herhaling doodslaan met twee eerder genoemde zinnetjes dan. Niet met serieuze alternatieven op de proppen komen, geen kans voor een opbouwend debat.
- maar wel ideeën van een ander stelselmatig ordinair afzeiken.
- stelselmatig ridiculiseren (zaken uit z'n verband trekken, met ridicule "opsommingen" van mijn kant komen.
- zuigen (en vooral hiermee doorgaan nadat ik verzocht te stoppen met een dergelijke manier van reageren dat niet bijdraagt aan een opbouwende discussie)
- stalken

Gemist?

Is dat nou de stijl die jij hier graag ziet en wilt aanmoedigingen? Leid zo'n houding/stijl tot leuke opbouwende debatten?

Want dan wordt het echt gezellig. Was het nog 1 dag geleden dat Yvonne een topic opende om de sfeer hier wat te verbeteren op het forum
quote:
Oh en lieve internetterroristjes van me, ik hoef niets uit te leggen over zuigen, zeiken, trollen en nét langs de randjes van de policy gaan, wel?

We doen het niet meer!
Nou succes ermee dan. Laat we de sfeer verder vergiftigen dan. Het liefs op een sub-achtige wijze zoals somigen als corebusiness beschouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 18-10-2007 21:53:48 ]
pi_54019101
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef du_ke het volgende:
Je loopt te miepen echtgaaf. Je komt er met je argumentatie niet uit en gaat dan zeuren. Dat heeft niet veel nut .
Ik wil een discussie met alle plezier verliezen als tegenargumenten veel beter zijn.Dat wil zeggen dat iemand me verslaat met een beter alternatief dan met replieken te komen dat niet verder rijken dan afzeikerij, gezuig en ordinair gekwal en al wat meer zij.

En een discussie doodslaan met steeds hetzelfde riedeltje werkt ook niet zo verrijkend.

ik zie liever dat mensen hier lef laten zien. Met omstreden standpunten komen en die ook durven te verdedigen. Dat is wat anders dan een laffe houding laten zien.

Jammer dat mensen hier dit forum niet zien als een leuk podium om proefballonnen op te laten of te komen met aardige gedachte-experimenten om de grote problemen in dit land aan te kaarten c.q. te op te lossen. En dat op een leuke/sportieve wijze met elkaar werken aan een opbouwend debat..(Dat is anders dan de stijl die mensen als FJD hier tentoonspreiden) ...Dat is mijn grootste bezwaar dat dit ozo vaak maar niet van de grond komt. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dus en bovenal niet motiverend dus.

pi_54027250
Ik heb het net ook even gelezen en ik schaar me geheel achter Rock. Het is een redelijk felle discussie, maar ik zie geen reden om in te grijpen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_54040648
Door te helpen, verergen we 't probleem alleen maar meer
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kuttopic, wat een kutreacties.
Nou bedankt hoor

Ik vond mijn reactie toch vrij goed onderbouwd
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:48:46 #227
Stranger than fiction
pi_54040782
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef Refragmental het volgende:
Door te helpen, verergen we 't probleem alleen maar meer
[..]

Nou bedankt hoor

Ik vond mijn reactie toch vrij goed onderbouwd
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.
pi_54097393
POL heeft wel de broodnodige reclame gehad zeg
pi_54135693
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:53 schreef jstiglitz het volgende:
Wat een dom topic. Die asielzoekers zijn vaak al langer dan 6 jaar in Nederland, dus wat is er raar aan om hen bij wijze van fictie een zesjarige inschrijfduur toe te delen? Helemaal niets. Maar wees gerust, ik begrijp ook wel dat dit allemaal veel te moeieluk is voor de xenofobe VMBO-jugend onder ons, en dat het veel leuker is om lekker met domme kreten als 'eigen volk laatst' te smijten. Loooooosersssss.
Zie het dikgedrukte. De ene na de andere flame. Lijkt me niet dat dat de bedoeling is hier.
pi_54135744
En het geflame gaat nog even verder:
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef jstiglitz het volgende:

[..]

Nee dat doe ik allerminst voorkomen. Kennelijk gaat het je pet te boven wat ik hier schrijf. Helaas voor jou heb ik mij voorgenomen geen tijd meer aan domme mensen te besteden, maar misschien wil Montov wel zijn verhaal in Jip&Janneke-taal herschrijven, wie weet.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:24:45 #231
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54137378
Blijf rustig, ik heb alles onder controle. Ik zal zo even het topic doorpluizen en afstoffen.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:36:27 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54148426
Wilders wil Antillen op Marktplaats

SCH beticht mensen van racisme terwijl dat helemaal niet het geval is. Walgelijke opmerkingen van zijn kant.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk hoe dom en veroordelend en zonder enige benul van de geschiedenis mensen hier weer denken te moeten posten. Het gaat om zwarten en hoppa, af laten drijven

Alsof Nederland geen fraude kent, iedereen is de bouw alweer vergeten.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha, als er iemand incompetent is dan ben jij het wel. Jij verheerlijkt het verrotte Amerika en dan moet jouw zogenaamde kennis over de Antillen serieus genomen worden. Jij bent een blanke racist dus logisch dat je het op de Antillen niet prettig vond.

Je roept maar wat en komt met geen enkel gegeven, met geen enkel feit. Dus dikke doei
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Nog iets inhoudelijks te melden? Hoe harder mensen roepen dat ze geen racist zijn, hoe duidelijker het wordt. Waarom heb je zo'n moeite dat gewoon te erkennen eigenlijk?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54148547
Huilie - je komt met grote woorden maar maakt niks waar en kankert er met je vrindje StefanP een beetje op los en speelt weer de slachtofferrol uit, nu hier ook nog.

In plaats van dat je al je eigen scheldwoorden en die van je vrindje StefanP hier eens zou plaatsen. Dat zou pas stoer zijn.

Bovendien heb ik heel duidelijk uitgelegd wat ik met racistische sentimenten bedoel en blijkbaar raakt dat een snaar!!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:42:33 #234
53267 TC03
pi_54148633
Ik heb je een kneus en een sukkel genoemd, vraag een ban voor me aan zou ik zeggen.
pi_54148659
Ik vraag geen bans aan. Maar goed dat je aangeeft dat het schelden van jouw kant komt!!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:44:51 #236
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54148710
-edit- als je niks te melden hebt, hoef je hier ook niks te posten -edit-

[ Bericht 76% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 25-10-2007 09:54:50 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 01:56:15 #237
53267 TC03
pi_54151557

Nog eentje. Modjes, het komt de discussie echt geenszins ten goede als je iedereen zomaar een racist noemt hoor.
pi_54153319
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:56 schreef TC03 het volgende:

Nog eentje. Modjes, het komt de discussie echt geenszins ten goede als je iedereen zomaar een racist noemt hoor.
Nee, dat vind ik ook. Niet iedereen en niet zomaar!!!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:38:41 #239
Stranger than fiction
pi_54153718
Ik kijk er vanmiddag naar tijdens de lunch.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:11:55 #240
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54164057
Kan iemand een zekere meneer D. (en anderen) eens op de vingers tikken in Zwaai *hier* de Poolse fascisten uit. ? Dat eeuwige 'alles is de schuld van de moslims, en dat moet maar eens gezegd worden'-genuil begint een beetje zielig te worden. En vooral storend.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54164453
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:28 schreef Elfletterig het volgende:

Ik ga het daarom anders aanpakken: als je dit topic nog langer blijft verzieken met moslim-meuk, ga ik dat in het feedback-topic aan de kaak stellen.
Hee Gronk ben je een kloontje van G..........R aka elfletterig.
Ik heb het over de dubbelle standaard uit linkse hoek.
Niet de ene vorm van discriminatie begrijpen daar het cultuurgebonden is en de andere welk over de landsgrenzen licht daapper voor fascist uit durven maken.
da's met twee standaarden meten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:39:49 #242
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54164740
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:

SCH beticht mensen van racisme terwijl dat helemaal niet het geval is.
Er wordt zo vaak iets onterecht geroepen, en vaak is dat onderdeel van de discussie. Ik zie niet in waarom racisme een taboe moet zijn.

De manier waarop jullie elkaar in de haren vliegen met flames is daarentegen wel offpolicy, waarbij jullie beide schuld hebben. En ook anderen dragen hun steentje bij. Ik, Montov, discussievoerder exceptioneel, vind het jammer dat men probeert alle grenzen van het debat probeert op te zoeken om digitale kenissen te irriteren.

Helaas heb ik nog niet tijd gehad vandaag om wat op te schonen en wat gebruikersaantekeningen te maken. Maar dat komt nog wel.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:41:30 #243
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54164774
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef gronk het volgende:
Kan iemand een zekere meneer D. (en anderen) eens op de vingers tikken in Zwaai *hier* de Poolse fascisten uit. ? Dat eeuwige 'alles is de schuld van de moslims, en dat moet maar eens gezegd worden'-genuil begint een beetje zielig te worden. En vooral storend.
Als zijweg in de discussie vind ik het nog niet storend. Ik besluit nu nog niet in te grijpen, hopende op zelfredzaamheid onder users om ontopic te blijven en ook niet de offtopics zelf te blijven voeden, uiteraard.
Géén kloon van tvlxd!
pi_54173516
I´m back.
pi_54173542
I´m back.
pi_54182090
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef Montov het volgende:
Als zijweg in de discussie vind ik het nog niet storend. Ik besluit nu nog niet in te grijpen, hopende op zelfredzaamheid onder users om ontopic te blijven en ook niet de offtopics zelf te blijven voeden, uiteraard.
Akkoord, al hoop ik wel dat je ingrijpt op het moment dat de volgende tirade van Desiredbard losbarst.

En nee: ik ben geen kloon van Gronk. Hij/zij heeft gewoon de daad bij mijn woord gevoegd.
pi_54187046
Wilders: "Nederland moet mensen martelen".
De topictitel is geen quote van Wilders. Dit is stemmingmakerij.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:14:11 #248
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54187320
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
En een TT als Het grote Verdonkeremanen van NOVA niet, wou je zeggen? Daar hoor ik je ook niet over.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:14:21 #249
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54187326
quote:
Hij lokt het wel zelf uit als hij zegt dat zo'n soort gevangenis ook in NL moet komen, maar hij heeft inderdaad niet letterlijk gezegd dat mensen gemarteld moeten worden, de aanhalingstekens zijn stemmingmakerij en vervalsing van de feiten.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:21:55 #250
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54188698
quote:
Wilders wil Nederlandse Guantanamo Bay
Aangepast.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')