Eens. Als het TS niet lukt om de discussie weer in de goede richting te krijgen, dwz ontopic, dan spreekt het voor zich dat mod ingrijpt. Eea volgens policy dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zwaar ingrijpen kan je eerst proberen te voorkomen door de discussie te sturen. Eerst proberen het weer ontopic te krijgen dus, dmv een sterke inhoudelijk post of extra informatie. TS kan dat proberen, maar soms maakt het meer 'indruk' als een moderator dat doet.
Volgens mij lees jij iets anders in mijn woorden dan ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Als het TS niet lukt om de discussie weer in de goede richting te krijgen, dwz ontopic, dan spreekt het voor zich dat mod ingrijpt. Eea volgens policy dus.
Maar als een discussie - ontopic - een andere kant op gaat, en voorwaar dat kan, want dat hangt van de scope van OP af- hoort TS daar sturing aan te geven. Ingrijpen van mod is dan m.i. niet aan de orde en niet passend. Zie hier de rol van de TS als discussieleider.
Mijn punt is dat ik bestrijd dat mod zelf niet of weinig inhoudelijk aan discussies mee zou kunnen doen maar wel discussieleider zou moeten zijn (want een discussieleider stuurt de discussie vooral inhoudelijk). Want dat versta ik nou niet onder modererenOf zien anderen dat anders?
En ik zal de dag prijzen als die snelheidsproblemen worden opgelost.
Je vind het een kuttopic maar je blijft wel posten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Kan dit uitgekauwde topic niet op slot?
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten. Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vind het een kuttopic maar je blijft wel posten.!
Ga toch bij je moeder spelen, huichelaar.
Ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten.
En dan ga je wel posten in deel 7 t/m 11?quote:Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.
Er is niets wat je verplicht hoor. Hier jankzakken ook niet trouwens.quote:Nummertje 12 is echt doelloos, daar zit niemand op te wachten. Simpelweg omdat jij je ongelijk niet zal toegeven.
Een deeltje 12 is een beetje overdreven, maar je reden is wel om te lachen. Jij zou ook je ongelijk niet toegeven, niemand doet dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik in dat nieuwe topic ga posten. Het was na zes topics al niet leuk meer en ik heb de fout gemaakt per ongeluk een keertje in de laatste te reageren.
Nummertje 12 is echt doelloos, daar zit niemand op te wachten. Simpelweg omdat jij je ongelijk niet zal toegeven.
Hoeft niet zo lang. Over een uurtje zit er een groot slot op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je dat volhoudt.
Volgens mij kan je geen posts van mij vinden.quote:[..]
En dan ga je wel posten in deel 7 t/m 11?![]()
Gelukkig is dat ene topic al uit mijn AT-lijstquote:[..]
Er is niets wat je verplicht hoor.
Wie is hier nu de nummer 1 poster in FB?quote:Hier jankzakken ook niet trouwens.
Ik hoef mijn ongelijk dan ook nooit toe te gevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een deeltje 12 is een beetje overdreven, maar je reden is wel om te lachen. Jij zou ook je ongelijk niet toegeven, niemand doet dat.
Daar ga jij zeker over. Man waar heb je toch last van. Nogmaals je hoeft niet mee te doen. Of ben je nu ineens tegen vrijheid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoeft niet zo lang. Over een uurtje zit er een groot slot op.
Oh nee, je heb net niks gepost.quote:Volgens mij kan je geen posts van mij vinden.
Ja, rot he, als je je niet kan beheersen.quote:Gelukkig is dat ene topic al uit mijn AT-lijst
Jij jankt hier niet ik.quote:Wie is hier nu de nummer 1 poster in FB?
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar ga jij zeker over. Man waar heb je toch last van. Nogmaals je hoeft niet mee te doen.
Fok mag zijn eigen regels stellenquote:Of ben je nu ineens tegen vrijheid?![]()
Niet in 7 t/m 10quote:[..]
Oh nee, je heb net niks gepost.![]()
Inderdaad vervelend als je continu het bloed onder mijn nagels vandaan haalt met die afgunst van jouquote:[..]
Ja, rot he, als je je niet kan beheersen.
Je ontkent dat je voor de twaalfde keer hetzelfde janktopic hebt geopendquote:
[..]
Jij jankt hier niet ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Meet EchtGaafquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Fastmatti het volgende:
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.
Je argumentatie was kennelijk niet overtuigend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is een complete herhaling van zetten die je doet. Elf topics janken over de inkomensongelijkheid terwijl dat gewoon elk topic weer weerlegd wordt.
Sinds wanneer spreek jij namens Fok! ?quote:Fok mag zijn eigen regels stellen
En dacht dus bij nr 11 toch iets in te brengen hebben? Het kan dus verkeren.quote:Niet in 7 t/m 10
Je laat je eigen wel kennen.quote:Inderdaad vervelend als je continu het bloed onder mijn nagels vandaan haalt met die afgunst van jou
Nogmaals jij jankt hier over een topic waar je zelf niet hoeft deel te nemen. Je profileert zich steeds als groot pleitbezorger voor vrijheden van het individu, maar nu ff niet?quote:Je ontkent dat je voor de twaalfde keer hetzelfde janktopic hebt geopend
Een uitgekauwd topic zakt vanzelf naar beneden. Zakt het niet, dan is het kennelijk nog niet uitgekauwd genoeg omdat mensen blijven reageren. Het is vaak zo dat discussies, zeker digitale, niet uitlopen op consensus, vooral omdat mensen het spelletje niet willen verliezen, als in iets willen toegeven. Je moet accepteren dat je je verbale tegenstander niet kunt overtuigen maar eventueel wel een neutrale toeschouwer. Vind je het uitgekauwd dan negeer je het topic, en als meer mensen dat gevoel hebben, dan zakt het vanzelf weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Fastmatti het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod dit topic:
Q&A Montov
Dicht gooi is compleet verbagerd
Ik wel. De sfeer lijkt mij genoeg vergiftigd en het tweede voegt tot nu toe niks meer toe, zoals je kan zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik ga me nu inlezen.
Ik heb nu alles doorgelezen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik geen reden zie om het topic te sluiten.
Niet direct op de man,wel indirect ziekelijk gekwal (dat ik dat nog moet uitleggen):quote:Er wordt niet op de man gespeelt, enkel met argumenten. Het kan zijn dat de toon je niet aanstaat, maar er wordt niet achterbaks gedebateerd. Het is geen Wilders of Verdonk die 5 zinnetjes uit hun kop hebben geleerd.
Nou succes ermee dan. Laat we de sfeer verder vergiftigen dan. Het liefs op een sub-achtige wijze zoals somigen als corebusiness beschouwen.quote:Oh en lieve internetterroristjes van me, ik hoef niets uit te leggen over zuigen, zeiken, trollen en nét langs de randjes van de policy gaan, wel?
We doen het niet meer!
Ik wil een discussie met alle plezier verliezen als tegenargumenten veel beter zijn.Dat wil zeggen dat iemand me verslaat met een beter alternatief dan met replieken te komen dat niet verder rijken dan afzeikerij, gezuig en ordinair gekwal en al wat meer zij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef du_ke het volgende:
Je loopt te miepen echtgaaf. Je komt er met je argumentatie niet uit en gaat dan zeuren. Dat heeft niet veel nut.
Nou bedankt hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kuttopic, wat een kutreacties.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef Refragmental het volgende:
Door te helpen, verergen we 't probleem alleen maar meer
[..]
Nou bedankt hoor
Ik vond mijn reactie toch vrij goed onderbouwd
Zie het dikgedrukte. De ene na de andere flame. Lijkt me niet dat dat de bedoeling is hier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:53 schreef jstiglitz het volgende:
Wat een dom topic. Die asielzoekers zijn vaak al langer dan 6 jaar in Nederland, dus wat is er raar aan om hen bij wijze van fictie een zesjarige inschrijfduur toe te delen? Helemaal niets. Maar wees gerust, ik begrijp ook wel dat dit allemaal veel te moeieluk is voor de xenofobe VMBO-jugend onder ons, en dat het veel leuker is om lekker met domme kreten als 'eigen volk laatst' te smijten. Loooooosersssss.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:10 schreef jstiglitz het volgende:
[..]
Nee dat doe ik allerminst voorkomen. Kennelijk gaat het je pet te boven wat ik hier schrijf. Helaas voor jou heb ik mij voorgenomen geen tijd meer aan domme mensen te besteden, maar misschien wil Montov wel zijn verhaal in Jip&Janneke-taal herschrijven, wie weet.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk hoe dom en veroordelend en zonder enige benul van de geschiedenis mensen hier weer denken te moeten posten. Het gaat om zwarten en hoppa, af laten drijven![]()
Alsof Nederland geen fraude kent, iedereen is de bouw alweer vergeten.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, als er iemand incompetent is dan ben jij het wel. Jij verheerlijkt het verrotte Amerika en dan moet jouw zogenaamde kennis over de Antillen serieus genomen worden. Jij bent een blanke racist dus logisch dat je het op de Antillen niet prettig vond.
Je roept maar wat en komt met geen enkel gegeven, met geen enkel feit. Dus dikke doei
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog iets inhoudelijks te melden? Hoe harder mensen roepen dat ze geen racist zijn, hoe duidelijker het wordt. Waarom heb je zo'n moeite dat gewoon te erkennen eigenlijk?
Nee, dat vind ik ook. Niet iedereen en niet zomaar!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:56 schreef TC03 het volgende:
Wilders wil Antillen op Marktplaats
Nog eentje. Modjes, het komt de discussie echt geenszins ten goede als je iedereen zomaar een racist noemt hoor.
Hee Gronk ben je een kloontje van G..........R aka elfletterig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga het daarom anders aanpakken: als je dit topic nog langer blijft verzieken met moslim-meuk, ga ik dat in het feedback-topic aan de kaak stellen.![]()
Er wordt zo vaak iets onterecht geroepen, en vaak is dat onderdeel van de discussie. Ik zie niet in waarom racisme een taboe moet zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef TC03 het volgende:
Wilders wil Antillen op Marktplaats
SCH beticht mensen van racisme terwijl dat helemaal niet het geval is.
Als zijweg in de discussie vind ik het nog niet storend. Ik besluit nu nog niet in te grijpen, hopende op zelfredzaamheid onder users om ontopic te blijven en ook niet de offtopics zelf te blijven voeden, uiteraard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef gronk het volgende:
Kan iemand een zekere meneer D. (en anderen) eens op de vingers tikken in Zwaai *hier* de Poolse fascisten uit. ? Dat eeuwige 'alles is de schuld van de moslims, en dat moet maar eens gezegd worden'-genuil begint een beetje zielig te worden. En vooral storend.
Akkoord, al hoop ik wel dat je ingrijpt op het moment dat de volgende tirade van Desiredbard losbarst.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:41 schreef Montov het volgende:
Als zijweg in de discussie vind ik het nog niet storend. Ik besluit nu nog niet in te grijpen, hopende op zelfredzaamheid onder users om ontopic te blijven en ook niet de offtopics zelf te blijven voeden, uiteraard.
En een TT als Het grote Verdonkeremanen van NOVA niet, wou je zeggen? Daar hoor ik je ook niet over.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
Wilders: "Nederland moet mensen martelen".
De topictitel is geen quote van Wilders. Dit is stemmingmakerij.
Hij lokt het wel zelf uit als hij zegt dat zo'n soort gevangenis ook in NL moet komen, maar hij heeft inderdaad niet letterlijk gezegd dat mensen gemarteld moeten worden, de aanhalingstekens zijn stemmingmakerij en vervalsing van de feiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
Wilders: "Nederland moet mensen martelen".
Aangepast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef Flounder het volgende:
Wilders wil Nederlandse Guantanamo Bay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |