Welkom op POLquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:48 schreef shmoopy het volgende:
Zodat je 'm daar vervolgens eindeloos mee om z'n oren kan slaan?
Als je het over 'een aantal' hebt, en je streept 1 van de 3 al weg, blijft er ook niet veel over voor de verbeelding hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom willen mensen zo graag de precieze achtergrond van een mod weten? Het gaat er uiteindelijk om hoe hij functioneert en of hij op een eerlijke manier modereert. Zijn politieke voorkeur, hobby's, privésituatie of wat dan ook zijn totaal niet relevant.
Op een ander forum waarvan ik lid ben, is de moderator naamloos. Scheelt een boel gezeur. Hier in POL heb je een aantal mods waar je vraagtekens bij kunt zetten op het gebied van partijdigheid en voorkeuren. Dat is (mede) het gevolg van de manier waarop ze zich hier als user hebben geprofileerd. Een minder 'zichtbare' mod vind ik dan ook stukken beter.
Daarom mag je de komst van een mod die zich, al dan niet bewust, low profile houdt ook toejuichen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is dan ook verstandig om de politieke voorkeur van een mod los te zien van z'n bezigheden als moderator. Dat probeert de moderator ten slotte ook.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef Montov het volgende:
Maar de landelijke politiek heeft mijn voorkeur, om toch de vraag van TS te beantwoorden.
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef Montov het volgende:
Maar de landelijke politiek heeft mijn voorkeur, om toch de vraag van TS te beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |