Het hangt een beetje tussen eenquote:De Tweede Kamerdelegatie is deze week op bezoek in Washington. PVV-leider Geert Wilders was hier ook bij. Hij wil een gevangenis zoals Guantanamo Bay in Nederland. "Het zal een mooie dag zijn als we in Nederland ook zo'n detentiecentrum hebben" , verklaarde Wilders.
Bron: http://www.nu.nl/news/128(...)anamo_overnemen.html
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef Gabry het volgende:
Een 0-sterren gevangenis lijkt mij perfect voor zware criminelen en terroristen. Op martelen heb ik het niet zo.
Wouter Bos noemt dat compromissen sluiten.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
Natuurlijk moet onze hoogblonde vriend weer extreem voor de dag komen, maar een versobering van het gevengenisleven in Nederland zou niet verkeerd zijn. Maar om er dan meteen een Guantanamo Bay van te maken
quote:
voor sommige lieden kan ik zelfs daar nog inkomen.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:00 schreef jstiglitz het volgende:
Niemand die net als Wilders een Nederlandse Guantanamo Bay wil? Hm.
Dutroux is, anders dan de mensen die in GB zitten, aangeklaagd en veroordeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
voor sommige lieden kan ik zelfs daar nog inkomen.....
Neem zo'n Dutroux geval.... die mag je toch met zijn kop onderwater en 220 op zijn klootjes zijn kornuitjes laten opbiechten
Je wilt beweren dat er niet gemarteld wordt in GB?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:04 schreef mirelia het volgende:
Maar waar haalt TS nou vandaan dat Wilders VOOR martelen is?
Antwoord daar eens op ipv vallen over een wastavel
Waar staat dat, dat de blonde kuif kinderen wil opsluiten en martelen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:16 schreef jstiglitz het volgende:
[..]
Het hangt een beetje tussen eenen een
in. Maar goed, Wilders-adepten van FOK!, zeg het maar, zijn jullie 't met jullie grote roerganger eens, en willen jullie dus ook in Nederland een kamp waar o.a. 12-jarige kinderen worden opgesloten en gemarteld zonder veroordeling, of uberhaupt aanklacht?
Ja zo kan ik er wel meer verzinnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:09 schreef jstiglitz het volgende:
In GB wordt gemarteld. Wilders wil een detentiecentrum zoals GB. 1+1=, jawel, 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |