abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:22:49 #251
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54188713
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En een TT als Het grote Verdonkeremanen van NOVA niet, wou je zeggen? Daar hoor ik je ook niet over.
Een TT mag een mening bevatten, of een stelling. Een verkeerd citaat is van een andere orde.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:25:04 #252
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54188746
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:46 schreef gronk het volgende:

[..]

Aaahikwordgek is een hui-lie.
Dit feedbacktopic is om mods te wijzen op bepaalde zaken, of om feedback te geven op gedane acties. Het is dus niet de bedoeling om anderen af te zeiken wanneer ze dat doen, sterker nog, flames kunnen overal op het forum achterwege worden gelaten.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:33:34 #253
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54188937
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:25 schreef Montov het volgende:

Dit feedbacktopic is om mods te wijzen op bepaalde zaken, of om feedback te geven op gedane acties. Het is dus niet de bedoeling om anderen af te zeiken wanneer ze dat doen, sterker nog, flames kunnen overal op het forum achterwege worden gelaten.
Komop zeg, bepaalde users maken er een sport van door als overijverige ambtenaren op zoek te gaan naar 'misleidende topictitels', 'suggestieve topictitels' of 'verkeerde samenvattingen in de OP', en iedere discussie de nek om te draaien door alleen *daarover* verder te blijven jengelen. Als je dat gedrag nou eens aan zou pakken, dan heb je het volste recht om in FB de held uit gaan hangen, wat mij betreft.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54189123
Koningshuis doet weer politieke uitspraak

Mwoa. Iemand doodwensen is zo.......laag.
pi_54189259
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Koningshuis doet weer politieke uitspraak

Mwoa. Iemand doodwensen is zo.......laag.
weg.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:11:53 #256
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54189747
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Komop zeg, bepaalde users maken er een sport van door als overijverige ambtenaren op zoek te gaan naar 'misleidende topictitels', 'suggestieve topictitels' of 'verkeerde samenvattingen in de OP', en iedere discussie de nek om te draaien door alleen *daarover* verder te blijven jengelen.
Maar het is mijn taak om die users dan af te wimpelen, want ik ben - mod grandioos - Montov.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:11:57 #257
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54189751
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:22 schreef Montov het volgende:

[..]

Een TT mag een mening bevatten, of een stelling. Een verkeerd citaat is van een andere orde.
Het is geen mening, het is een valse voorstelling van zaken, dus tendentieus. De OP van dat topic is diverse malen weerlegd in het topic zelf en daarmee ook de TT. De door jou veranderde TT is dan ook een stelling. Je kunt Wilders namelijk die woorden best in de mond leggen als je tussen de regels doorleest van zijn opmerkingen over Guantanamo Bay.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:14:33 #258
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54189790
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Doen alsof iemand iets letterlijk gezegd heeft, wat niet zo is, is gewoon de feiten fout weergeven. 'Het verdonkeremanen van Nova' is slecht een enigszins subjectieve titel, meer niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:17:32 #259
66444 Lord_Vetinari
pi_54189856
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Doen alsof iemand iets letterlijk gezegd heeft, wat niet zo is, is gewoon de feiten fout weergeven. 'Het verdonkeremanen van Nova' is slecht een enigszins subjectieve titel, meer niet.
Wijs mij even het verschil aan tussen wat je hierboven zegt en
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:14 schreef TC03 het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Doen alsof NOVA iets doet, wat niet zo is, is gewoon de feiten fout weergeven.
pi_54189870
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is geen mening, het is een valse voorstelling van zaken, dus tendentieus. De OP van dat topic is diverse malen weerlegd in het topic zelf en daarmee ook de TT. De door jou veranderde TT is dan ook een stelling. Je kunt Wilders namelijk die woorden best in de mond leggen als je tussen de regels doorleest van zijn opmerkingen over Guantanamo Bay.
Maar L_V, als de stelling in het topic weerlegd is/wordt, hoeft dat toch niet te betekenen dat de TT dan maar met terugwerkende kracht veranderd moet worden? Dan zou je de aanleiding van de discussie dus moeten verwijderen; dat doet me denken aan schrappen in de geschiedenis. Ik dacht dat je daar zo tegen was.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:20:53 #261
66444 Lord_Vetinari
pi_54189935
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Maar L_V, als de stelling in het topic weerlegd is/wordt, hoeft dat toch niet te betekenen dat de TT dan maar met terugwerkende kracht veranderd moet worden? Dan zou je de aanleiding van de discussie dus moeten verwijderen, dat doet me denken aan schrappen in de geschiedenis. Ik dacht dat je daar zo tegen was.
Precies. Dus ben ik ook tegen het wijzigen van de TT van het Wilders-topic. Indirect HEEFT hij het namelijk gezegd. Je kunt geen Guantamo Bay, zoals het nu bestaat, willen overnemen, zonder de daarbij behorende martelingen. Wilders neemt nergens impliciet afstand van die martelingen, dus zijn ze onderdeel van zijn wens. QED.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:29:29 #262
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54190139
De TT is veranderd omdat het niet een daadwerkelijke quote is van Wilders. Wat hij er wel mee bedoelt kan in het topic zelf besproken worden.

De TT van het verdonk nova topic is niet aangepast omdat dit een lezing van TS van de gebeurtenis is. In dat topic staat je vrij het te weerleggen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:32:23 #263
66444 Lord_Vetinari
pi_54190208
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De TT is veranderd omdat het niet een daadwerkelijke quote is van Wilders. Wat hij er wel mee bedoelt kan in het topic zelf besproken worden.

De TT van het verdonk nova topic is niet aangepast omdat dit een lezing van TS van de gebeurtenis is. In dat topic staat je vrij het te weerleggen.
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?
pi_54190476
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?
De topictitel werd echter geconstrueerd als directe rede.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:46:40 #265
66444 Lord_Vetinari
pi_54190510
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De topictitel werd echter geconstrueerd als directe rede.
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:50:24 #266
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54190606
Laatste opmerking en dan is de discussie gesloten.

De topictitel is niet veranderd wegens Wilders, het gaat erom dat de TT deed voorkomen alsof hij dat zo gezegd heeft.

De TT was dermate misleidend dat we het gerechtvaardigd vonden om de TT aan te passen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:53:09 #267
66444 Lord_Vetinari
pi_54190655
-edit- beter lezen -edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 26-10-2007 22:07:57 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:10:00 #268
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54191039
Montov, vaak zelf vergeleken met grootse namen in de geschiedenis, houdt eigenlijk niet zo van vergelijkingen om situaties te oordelen. Ik beoordeel liever individuele zaken op zich, want, zo stelt de Eerste Wet van Montov, individualiteit is de sleutel tot vrijheid.

Nu, we hebben het topic Het grote Verdonkeremanen van NOVA
Kern van het topic is de beschuldiging "bewuste misleiding" van De Hond. Nu heeft de TS in kwestie die boodschap weten te verpakken in een leuk (matig) naamgrapje als stelling. Niets mis mee.

En de tweede situatie is al besproken: de aanhalingstekens suggereerden een exact citaat. Dit was onjuist en is dus veranderd. Was de titel meer als stelling gepresenteerd in de vorm van "Wilders wil martelkamp in NL", dan zou dat nog toelaatbaar zijn.

En we gaan over tot de orde van de dag.
Géén kloon van tvlxd!
pi_54197160
Thanx yvonne.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:14:41 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54197197
Here to help: Ben ik slecht?

Topic hoort bij psych en onz en chat.

Evenals de slowchat uit POL.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:28:54 #271
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54198484
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Here to help: Ben ik slecht?

Topic hoort bij psych en onz en chat.

Evenals de slowchat uit POL.
Het past eigenlijk nergens, dus General Chat it is.
Géén kloon van tvlxd!
pi_54201633
Problemen met rechts groter dan met islam Dekt de lading niet.

Bron zegt namelijk:
quote:
Incidenten met rechts-radicalen komen ruim drie keer vaker voor dan problemen met radicaliserende moslims. Dat blijkt uit onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) onder 75 gemeenten.
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_54201703
Ik zou niet weten overigens waarom een titel de lading zou moeten dekken, het forum is geen persbureau. Het zou allicht handig zijn, maar vereist, neuh. Het is slechts een aanwijzer, als het ware, de discussie wordt gevoerd in de berichten, niet in de titel.
pi_54202292
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is maar de titel, hoor, en zoals ik zei, het is geen persbureau. Als gebruikers een of andere rare titel willen verzinnen, hè, hun ding. Moderators, zeker in NWS en POL, kunnen besluiten dat het te onhandig is, maar dat lijkt mij nu zeker niet het geval. De titel klopt inderdaad niet, maar dat mag. Sterker nog, ik zie er een motiverende titel in.
Ik begrijp niet waar jij je zo druk om maakt, ik plaats een vriendelijk verzoek voor een MOD omdat er de titel niet de lading dekt. Je bent het met me eens dat de oude titel niet klopt, wees blij dat iemand de moeite neemt om dit te verbeteren

Ik zou bijna denken dat je graag de misleidende titel wilt laten staan omdat dit je beter uitkomt. Zullen we maar gewoon wachten totdat een MOD beslist wat hij/zij ervan vindt?

Hierbij dus nogmaals hetzelfde verzoek, ga er alsjeblieft niet weer overheen posten zodat hij ergens onderaan staat, we zullen zien wat de MODS hiervan vinden

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bron zegt namelijk:
quote:
Incidenten met rechts-radicalen komen ruim drie keer vaker voor dan problemen met radicaliserende moslims. Dat blijkt uit onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) onder 75 gemeenten.
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:21:55 #275
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54207563
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Arnold_fan het volgende:

Bron zegt namelijk:
[..]

De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')