Jaaa! Teringtubbies!!quote:
Net zo mooi als die in je hoofd?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:40 schreef Elseetje het volgende:
Prachtig, die grote leegte bovenin het scherm.
Hee, een kijker!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
Maarten van Rossem net op Het Gesprek![]()
Dan stroomt FOk snel leegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, een kijker!
Is dat de nieuwe verveling?
Werken prima.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:22 schreef Fastmatti het volgende:
Goed, waarom werken de smilies niet meer?
Nee, nog véél mooier!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Net zo mooi als die in je hoofd?
Moet je maar positiever denken.quote:
Ik zapte toevallig langs.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, een kijker!
Is dat de nieuwe verveling?
'I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zapte toevallig langs.
Hij had het ook over "de woede op internet dat als open poriën eruit loopt. [...] Allemaal boze mannetjes van rond de 40 die erachter gekomen zijn dat het leven niet zo leuk is als ze dachten."
Nieuwe of oude layout?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze doen het in FF dus echt niet
Vaag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oude. Op de FP doen ze het trouwens wel.
Heb je smilies niet uitegezien in je opties?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Fok is de laatste maand gewoon ellende.
Ik heb een zwak voor die man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Clinton is een stuk ongeluk.
Waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb een zwak voor die man.
Ik vermoed dat Clinton hier in nederland ergens iets aan de rechterkant van Zalm zou zitten.quote:
Hij straalt meer uit wat Amerika zou moeten zijn dan Bush die enkel aan de macht is gekomen door de steun van die enge Jehova's. En omdat Gore een soort Ad Melkert was, maar dat terzijde.quote:
Ik kan ze wel zien maar kan er bij het posten niet op klikkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je smilies niet uitegezien in je opties?
Als je dan toch perse iets van dumpert wil posten, doe het dan *tenminste* in de stijl van de TT. Dus zoiets:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:42 schreef Gabry het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/28316/2a8a5a4f/leerzaam.html
Maar ondertussen liet die wel Belgrado bombarderen terwijl die slachtoffer werden van de oprukkende islam...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij straalt meer uit wat Amerika zou moeten zijn dan Bush die enkel aan de macht is gekomen door de steun van die enge Jehova's. En omdat Gore een soort Ad Melkert was, maar dat terzijde.
Je bent toch geen kloon vanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb een zwak voor die man.
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze doen het in FF dus echt niet
Oké.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je dan toch perse iets van dumpert wil posten, doe het dan *tenminste* in de stijl van de TT. Dus zoiets:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_de_usb_drive_.html
Jaja, Slobo is geslachtofferd voor de Islamitische heilstaat, je weet toch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ondertussen liet die wel Belgrado bombarderen terwijl die slachtoffer werden van de oprukkende islam...
Waar haal je die klets nou weer vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat kan ik je wel vertellen, maar dan zal ik je moeten doden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar haal je die klets nou weer vandaan?
Owjaaaa!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=BxiBPM5E_fk
Wanneer hang jij jezelf eens op aan een omgekeerd kruis?quote:
goed dan, speciaal voor jou;quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wanneer hang jij jezelf eens op aan een omgekeerd kruis?
Die zijn al behaard.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
goed dan, speciaal voor jou;
Spice Girls announce reunion tour
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |