Jaaa! Teringtubbies!!quote:
Net zo mooi als die in je hoofd?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:40 schreef Elseetje het volgende:
Prachtig, die grote leegte bovenin het scherm.
Hee, een kijker!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
Maarten van Rossem net op Het Gesprek![]()
Dan stroomt FOk snel leegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, een kijker!
Is dat de nieuwe verveling?
Werken prima.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:22 schreef Fastmatti het volgende:
Goed, waarom werken de smilies niet meer?
Nee, nog véél mooier!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Net zo mooi als die in je hoofd?
Moet je maar positiever denken.quote:
Ik zapte toevallig langs.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, een kijker!
Is dat de nieuwe verveling?
'I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zapte toevallig langs.
Hij had het ook over "de woede op internet dat als open poriën eruit loopt. [...] Allemaal boze mannetjes van rond de 40 die erachter gekomen zijn dat het leven niet zo leuk is als ze dachten."
Nieuwe of oude layout?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze doen het in FF dus echt niet
Vaag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oude. Op de FP doen ze het trouwens wel.
Heb je smilies niet uitegezien in je opties?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Fok is de laatste maand gewoon ellende.
Ik heb een zwak voor die man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Clinton is een stuk ongeluk.
Waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb een zwak voor die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |