) aan de bovenkant van het betreffende topic)
Solidaria, zelfs, begrijp ik. Beide uitgevoerd, zij het niet door mij.quote:Op zondag 16 september 2007 11:24 schreef freako het volgende:
kabinet
kan dicht volgens mij.
Yildirim begint eigen partij "Solidaria"
Solidara, niet Solidaire
Het komt uit het Esperantoquote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
Zo te zien heb je gelijk (en Freako dus ook). Dank.
Yildirim begint eigen partij "Solidara"
Zodat jij ook iets te doen hebt (weet niet, geknipte geplakte vorige POLFBOP ).quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Juist. Waarom mist eigenlijk de bovenste banner in de OP?
Jawel.quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef freako het volgende:
S-Arabie: Onthoofding direigt voor 12 jarige
Past dit niet beter in NWS?
Die gaat gewoon dicht. Ah wacht, GC is beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Gabry het volgende:
Komop zeg,
Vragen over Geert Wilders
kan dit niet ergens anders dan in POL. Het is amper politiek geladen, en het is zeker geen discussietopic.
tuurlijk, dank voor het melden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze spam weg?
Bijtelling lease auto naar 25%!!!
geen dankquote:
done.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:30 schreef Misanthroopia het volgende:
Zou een modje het gifje van godslasteraar uit dit topic willen verwijderen? Ik word er een beetje onpasselijk van.
Keyword: autoanaliteit
![]()
dubbel, done, checkquote:Op zondag 23 september 2007 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dit niet dubbel?
Ter Horst tegen SP-partijfinanciering via overheid
en
SP afdracht: gemeente betaald SP, SP de sp politici hun fooi
En zo nee: kan dan iemand die afschuwelijke fout uit de laatste TT halen?
Zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een modje van Een En maken A.J.B.
En weer vertelt het kabinet de halve waarheid.
Dank jequote:
Checkquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Kinderbijslag VOLLEDIG inkomensafhankelijk maken
Mag deze weer terug naar POL?![]()
Checkquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Er lopen nu 3 topics over PvdA-referendum. Dit is deel 2: 'Geen referendum over Europees verdrag' deel 2
dubbel en kunnen dus dicht:
PvdA in campagne verses PvdA in kabinet.
PvdA 2e kamer fractie nu ineens weer tégen EU referendum..
Bedankt voor het melden, dicht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Stem als je tegen een rookverbod bent in de horeca!
Spam
Die loopt best aardig, zal ff kijken of ik daarvoor een mergeverzoek kan indienen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Bedankt Mutant. Ik vond deze ook nog Dag des Oordeels hangt af van de PvdA
Het is wat sterk uitgedrukt, maar wel uit de grond van z'n hart.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef SCH het volgende:
Sarkozy, de grootste mongool van Europa.
Ik maak bezwaar tegen de TT
Onnodig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
![]()
Tyft op naar indymedia, gekke hippie
Hoi, mijn fout, gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:12 schreef Tennessee het volgende:
Hoi, sorry, mag ik een slotje misschien? Myanmar; wat kunnen we doen? Wat gebeurt er eigenlijk?
Gaarne heropenen. Er is toch geen reden om het te sluiten? Eerlijk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke POLLER mis jij hier het hardst?
Waarom dicht? Er wordt helemaal niet geroddeld. Het topic sluiten voordat het ontspoort in kloontjesraden ? Ik ben niet helderziende; jij toch ook niet?
Nee, het topic was uitgewerkt. Wie hard gemist werd was genoemd, er is geen reden voor een topic in POL over het hoe en waarom van het wegblijven van iemand die dus niet meepraat in dat topic. En oude klonen noemen was al begonnen, al herkende jij dat misschien niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gaarne heropenen. Er is toch geen reden om het te sluiten? Eerlijk?
Ben je al aan het voorbereiden? Dat deed je goed de vorige keer. Benieuwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:47 schreef sigme het volgende:
Binnenkort is het tijd voor de POL-verkiezingen, dan kan er weer volop genavelstaard worden.
Hoezo? Ik denk dat SCH een van de weinigen is die heel erg profiteert van dit kabinet hoor. Van die aanrechtsubsidie zal hij geen last van hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, ik begrijp SCH ook wel ene beetje hoor. Heb je op Fok! eindelijk eens een homo die niet extreemrechts is, en dan is het weer niet goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |