Eensch!quote:Ben benieuwd wat het wordt, www.solidaire.nl is nog niet geclaimd, dus heel actief is meneer er nog niet mee bezig. Vooralsnog denk ik, mooi links lullen, en zakken vullen. Over een maand horen we niets meer van de man.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 01:47 schreef thettes het volgende:
Solidaria ipv Solidaire, dat is Esperanto. Die domeinnaam is overigens ook nog niet geclaimd hoor. Ik denk inderdaad een type Lazrak die we over 10 jaar allemaal zijn vergeten.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op donderdag 13 september 2007 01:40 schreef waterrad het volgende:
Vooralsnog denk ik, mooi links lullen, en zakken vullen.
Ondertussen wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:47 schreef thettes het volgende:
Die domeinnaam is overigens ook nog niet geclaimd hoor.
quote:Domain name:
solidaria.nl
Status: active
Registrant:
VAN101641-FIRST
L.M. van Noort
Weefgetouw 25
7603WE Almelo
Netherlands
Bijna net zo snel als z'n vorige mediahype, rondom z'n CV fraudequote:Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat we deze meneer Yildirim snel vergeten zijn.
Ja. Dat bleek namelijk niet waar.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bijna net zo snel als z'n vorige mediahype, rondom z'n CV fraude
Het is nog geen tien uur en je hebt al de domste post van de dag gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:38 schreef dyslexie_man het volgende:
Het wordt volgens mij dan ook www.solidaria.ma ofzo.......
Ach, een vrucht ben ik altijd al geweest, en ik probeer niemand wat aan te smeren.......quote:Op donderdag 13 september 2007 09:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is nog geen tien uur en je hebt al de domste post van de dag gedaan.
Je probeert een Turk een Marokkaanse domeinnaam aan te smeren?![]()
Ooft.
Je zelfspot siert je. Jij mag blijven.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:59 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Ach, een vrucht ben ik altijd al geweest, en ik probeer niemand wat aan te smeren.......Echt heel slim is het niet nee, maar je weet toch: Alle Turken terug naar Marokko!
BOEIE!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is nog geen tien uur en je hebt al de domste post van de dag gedaan.
Je probeert een Turk een Marokkaanse domeinnaam aan te smeren?![]()
Ooft.
Helemaal mee eens. Zowel de eerste als tweede alinea.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:15 schreef Hexagon het volgende:
Ach meneer Yildirum claimt terecht zijn zetel en ik vind het geen stijl om m maar meteen met Lazrak te vergelijken.
Ik denk dat het weinig kans van slagen heeft verder. Hij is er niet de juiste man voor. Maar iig goed dat ie er nog het beste van wil maken.
+ een krimpende SP is in Nederlands belang.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef JohnDope het volgende:
Het is Solidara geen Solidaire.
En ik heb die kerel eindelijk een keer echt horen praten en ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk van hem was.
Als je links wilt stemmen, dan kan je het best op Solidara stemmen, want dat komt het meest transparant en oprecht over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |