Wilders is eenzaam.quote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Computerfreaky het volgende:
Zijn er ook hier mensen die hem persoonlijk kennen?
Omdat ie ze niet leest.quote:- Ik stuur af en toe e-mails met vragen aan Geert Wilders, maar hij reageert nooit op mijn e-mails. Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?
Hij wil alleen dat jij zijn vragen leest, de antwoorden op die vragen vind Wilders helemaal niet interessant.quote:- Er komen vaak kamervragen van Geert op zijn website. Waarom komen antwoord en/of reacties van de ministers niet op de website?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:02 schreef Computerfreaky het volgende:
Geert is niet eenzaam. Want hij heeft meerdere leden in zijn partij.
Als je een ingezonden brief naar de Telegraaf stuurt zal Wilders hem best lezenquote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Computerfreaky het volgende:
Ik heb enkele vragen over Geert Wilders.
Zijn er ook hier mensen die hem persoonlijk kennen?
- Ik stuur af en toe e-mails met vragen aan Geert Wilders, maar hij reageert nooit op mijn e-mails. Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?
- Er komen vaak kamervragen van Geert op zijn website. Waarom komen antwoord en/of reacties van de ministers niet op de website?
Gaat het helpen als Geert de kabinet voor de rechter gaat slepen? Ik hoop dat hij dit doet.
Gaat het helpen als Geert de kabinet voor de rechter gaat slepen? Ik hoop dat hij dit doet.
Ja, maar dat zijn geen leden van de PVV. Geert wil namelijk geen leden, om LPF-toestanden buiten de deur te houden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef Computerfreaky het volgende:
Geert heeft wel kamerleden. Kijk maar: http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=529&Itemid=132
Antwoord-doof is iets anders natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:50 schreef gelly het volgende:
Wilders is ook zwaar-slechthorend. Dat schept een band natuurlijk.
WAT voor vragen?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef Computerfreaky het volgende:
Ik dacht dat Geert niet zwaar-slechthorend is. Ik ben zelf aangeboren zwaar-slechthorend.
Ik heb enkele keren e-mails aan Geert gestuurd met verschillende vragen, maar ik krijg nooit antwoord. Dit vind ik wel jammer. Ik wil graag contact via e-mail met Geert hebben.
Heet je misschien El Maghmati van je achternaam?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef Computerfreaky het volgende:
Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?
Nee, dit is niet mijn achternaam.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Heet je misschien El Maghmati van je achternaam?
Je hebt ook geen foto van jezelf met hoofddoek op meegestuurd?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:34 schreef Computerfreaky het volgende:
[..]
Nee, dit is niet mijn achternaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |