abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53232385
Ik heb enkele vragen over Geert Wilders.
Zijn er ook hier mensen die hem persoonlijk kennen?

- Ik stuur af en toe e-mails met vragen aan Geert Wilders, maar hij reageert nooit op mijn e-mails. Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?

- Er komen vaak kamervragen van Geert op zijn website. Waarom komen antwoord en/of reacties van de ministers niet op de website?
pi_53233851
mail hem, stel kamervragen...
pi_53234063
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Computerfreaky het volgende:

Wilders is eenzaam.
quote:
- Ik stuur af en toe e-mails met vragen aan Geert Wilders, maar hij reageert nooit op mijn e-mails. Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?
Omdat ie ze niet leest.
quote:
- Er komen vaak kamervragen van Geert op zijn website. Waarom komen antwoord en/of reacties van de ministers niet op de website?
Hij wil alleen dat jij zijn vragen leest, de antwoorden op die vragen vind Wilders helemaal niet interessant.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53284526
Geert is niet eenzaam. Want hij heeft meerdere leden in zijn partij.

Ik heb ergens in Fokzine gelezen dat er iemand is die Geert persoonlijk kent. Ik kan eigenlijk niet meer achterhalen wie dat was.

Ik heb nog een vraag over hem:
Geert Wilders vindt dat de kabinet a-sociaal is. Gaat het helpen als Geert de kabinet voor de rechter gaat slepen? Ik hoop dat hij dit doet.
pi_53286312
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:02 schreef Computerfreaky het volgende:
Geert is niet eenzaam. Want hij heeft meerdere leden in zijn partij.
van de PVV kan niemand lid worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53286730
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Computerfreaky het volgende:
Ik heb enkele vragen over Geert Wilders.

Als je een ingezonden brief naar de Telegraaf stuurt zal Wilders hem best lezen
pi_53286752
Wilders kan niet typen.
pi_53286784
quote:
Gaat het helpen als Geert de kabinet voor de rechter gaat slepen? Ik hoop dat hij dit doet.

Lijkt me wel een bak. Het kabinet voor de rechter slepen Heerlijke afsluiting van Prinsjesdag dit. Bedankt, ik hou het niet droog
pi_53287010
quote:
Gaat het helpen als Geert de kabinet voor de rechter gaat slepen? Ik hoop dat hij dit doet.

Volgens mij pas je wel in zijn doelgroep.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_53287033
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef Computerfreaky het volgende:
Geert heeft wel kamerleden. Kijk maar: http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=529&Itemid=132
Ja, maar dat zijn geen leden van de PVV. Geert wil namelijk geen leden, om LPF-toestanden buiten de deur te houden.
pi_53287256
Geweldig topic dit

Vertel eens iets over jezelf computerfreaky
pi_53288343
Ik ben een 30 jarige zwaar-slechthorende vrouw.
Ik ben het vaak met Geert Wilders mee eens, maar soms vind ik dat hij te ver gaat.
Ik heb nu geen goede vertrouwen in de kabinet, want die is a-sociaal. Ik wil graag weten wat Geert hiermee verder gaat doen.
pi_53288507
Wilders is ook zwaar-slechthorend. Dat schept een band natuurlijk.
pi_53288509
Wat van emails stuur je?
pi_53288526
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:50 schreef gelly het volgende:
Wilders is ook zwaar-slechthorend. Dat schept een band natuurlijk.
Antwoord-doof is iets anders natuurlijk...
pi_53288681
Lijkt met top, als Geert Wilders het kabinet voor de rechter sleept met als aanklacht dat het kabinet a-sociaal is.
pi_53288873
Ik dacht dat Geert niet zwaar-slechthorend is. Ik ben zelf aangeboren zwaar-slechthorend.

Ik heb enkele keren e-mails aan Geert gestuurd met verschillende vragen, maar ik krijg nooit antwoord. Dit vind ik wel jammer. Ik wil graag contact via e-mail met Geert hebben.
pi_53288981
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef Computerfreaky het volgende:
Ik dacht dat Geert niet zwaar-slechthorend is. Ik ben zelf aangeboren zwaar-slechthorend.

Ik heb enkele keren e-mails aan Geert gestuurd met verschillende vragen, maar ik krijg nooit antwoord. Dit vind ik wel jammer. Ik wil graag contact via e-mail met Geert hebben.
WAT voor vragen?
pi_53289280
Mijn vragen aan Geert zijn:

- Hij vindt kabinet a-sociaal, wat gaat hij hiermee doen? Gaat hij naar de rechter?
Ik stuur af en toe e-mails met vragen aan Geert Wilders, maar hij reageert nooit op mijn e-mails. Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?
pi_53291920
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef Computerfreaky het volgende:
Waarom reageert hij nooit op mijn e-mails?
Heet je misschien El Maghmati van je achternaam?
pi_53292509

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 09:27:07 (edit nvm) ]
pi_53294085
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Heet je misschien El Maghmati van je achternaam?
Nee, dit is niet mijn achternaam.
pi_53296282
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:34 schreef Computerfreaky het volgende:

[..]

Nee, dit is niet mijn achternaam.
Je hebt ook geen foto van jezelf met hoofddoek op meegestuurd?
pi_53297714
De foto van mezelf staat op mijn homepage www.xs4all.nl/~akuiling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')