) aan de bovenkant van het betreffende topic)
Solidaria, zelfs, begrijp ik. Beide uitgevoerd, zij het niet door mij.quote:Op zondag 16 september 2007 11:24 schreef freako het volgende:
kabinet
kan dicht volgens mij.
Yildirim begint eigen partij "Solidaria"
Solidara, niet Solidaire
Het komt uit het Esperantoquote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
Zo te zien heb je gelijk (en Freako dus ook). Dank.
Yildirim begint eigen partij "Solidara"
Zodat jij ook iets te doen hebt (weet niet, geknipte geplakte vorige POLFBOP ).quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Juist. Waarom mist eigenlijk de bovenste banner in de OP?
Jawel.quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef freako het volgende:
S-Arabie: Onthoofding direigt voor 12 jarige
Past dit niet beter in NWS?
Die gaat gewoon dicht. Ah wacht, GC is beter.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Gabry het volgende:
Komop zeg,
Vragen over Geert Wilders
kan dit niet ergens anders dan in POL. Het is amper politiek geladen, en het is zeker geen discussietopic.
tuurlijk, dank voor het melden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze spam weg?
Bijtelling lease auto naar 25%!!!
geen dankquote:
done.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:30 schreef Misanthroopia het volgende:
Zou een modje het gifje van godslasteraar uit dit topic willen verwijderen? Ik word er een beetje onpasselijk van.
Keyword: autoanaliteit
![]()
dubbel, done, checkquote:Op zondag 23 september 2007 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dit niet dubbel?
Ter Horst tegen SP-partijfinanciering via overheid
en
SP afdracht: gemeente betaald SP, SP de sp politici hun fooi
En zo nee: kan dan iemand die afschuwelijke fout uit de laatste TT halen?
Zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een modje van Een En maken A.J.B.
En weer vertelt het kabinet de halve waarheid.
Dank jequote:
Checkquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Kinderbijslag VOLLEDIG inkomensafhankelijk maken
Mag deze weer terug naar POL?![]()
Checkquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Er lopen nu 3 topics over PvdA-referendum. Dit is deel 2: 'Geen referendum over Europees verdrag' deel 2
dubbel en kunnen dus dicht:
PvdA in campagne verses PvdA in kabinet.
PvdA 2e kamer fractie nu ineens weer tégen EU referendum..
Bedankt voor het melden, dicht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Stem als je tegen een rookverbod bent in de horeca!
Spam
Die loopt best aardig, zal ff kijken of ik daarvoor een mergeverzoek kan indienen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Bedankt Mutant. Ik vond deze ook nog Dag des Oordeels hangt af van de PvdA
Het is wat sterk uitgedrukt, maar wel uit de grond van z'n hart.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef SCH het volgende:
Sarkozy, de grootste mongool van Europa.
Ik maak bezwaar tegen de TT
Onnodig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
![]()
Tyft op naar indymedia, gekke hippie
Hoi, mijn fout, gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:12 schreef Tennessee het volgende:
Hoi, sorry, mag ik een slotje misschien? Myanmar; wat kunnen we doen? Wat gebeurt er eigenlijk?
Gaarne heropenen. Er is toch geen reden om het te sluiten? Eerlijk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke POLLER mis jij hier het hardst?
Waarom dicht? Er wordt helemaal niet geroddeld. Het topic sluiten voordat het ontspoort in kloontjesraden ? Ik ben niet helderziende; jij toch ook niet?
Nee, het topic was uitgewerkt. Wie hard gemist werd was genoemd, er is geen reden voor een topic in POL over het hoe en waarom van het wegblijven van iemand die dus niet meepraat in dat topic. En oude klonen noemen was al begonnen, al herkende jij dat misschien niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gaarne heropenen. Er is toch geen reden om het te sluiten? Eerlijk?
Ben je al aan het voorbereiden? Dat deed je goed de vorige keer. Benieuwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:47 schreef sigme het volgende:
Binnenkort is het tijd voor de POL-verkiezingen, dan kan er weer volop genavelstaard worden.
Hoezo? Ik denk dat SCH een van de weinigen is die heel erg profiteert van dit kabinet hoor. Van die aanrechtsubsidie zal hij geen last van hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, ik begrijp SCH ook wel ene beetje hoor. Heb je op Fok! eindelijk eens een homo die niet extreemrechts is, en dan is het weer niet goed..
Onsmakelijk en volgens mij reden eens nader na te gaan of de gebruiker Ryan3 wel wenselijk is.quote:Op zondag 30 september 2007 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou als dom, rancuneus wichtje binnenkort maar ene kloontje uitzoeken hoor, ik ga me aanstonds met jou bemoeien..
Sorry, een lelijke post nog gemist inderdaad. Is weg. Graag volgende keer even linken naar de post die je bedoeltquote:Op zondag 30 september 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien is het handig om Ryan3 zijn reactie op mij óók te verwijderen?
Ik wilde ernaar linken, maar ging er eigenlijk vanuit dat je het topic nog vers genoeg in je geheugen had.quote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, een lelijke post nog gemist inderdaad. Is weg. Graag volgende keer even linken naar de post die je bedoelt. Ik hoop dat ik nu alles heb.
Storende posts graag blijven melden, hier of in TR of PM.quote:Op zondag 30 september 2007 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu? Ik wil er wel graag een echte reactie op want het zal blijven gebeuren omdat A. veel topics aangrijpt om zijn afkeer van homo's en homoseksualiteit te uiten, vaak op een wat verpakte manier maar dat maakt het niet minder storend. Dan heb ik liever iemand als desiredbard die er gewoon niks van moet hebben en dat ook zegt, dat is prima. Maar dat getreiter en gezuig van Aoristus vind ik uitermate storend.
OK, ik ga mijn best doen .quote:Op zondag 30 september 2007 13:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Storende posts graag blijven melden, hier of in TR of PM.
Probeer niet te happen, en er geen discussie van te maken in POLFB, dat heeft weinig zin.
Bron mist idd, maar voor de rest kan het topic wel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:06 schreef SCH het volgende:
PvdA , wat mis kan gaan gaat mis.
Dump zonder bron
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:24 schreef freako het volgende:
Belastingbetaler betaalt mee jacht Koninklijk Huis??
Zou iemand even de "g" uit Koningklijk kunnen slopen?
Niet zeuren PJO.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef PJORourke het volgende:
Kan die foto weg uit dat CPN Ella topic? Ik moet nog eten.
Die vraag alleen beantwoorden is tamelijk onzinnig en oninteressant. Het is een wat weinig door de OP gestuurde discussie, maar volgens mij heeft niet echt een slot nodig, op dit moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:42 schreef Elseetje het volgende:
Spijt van je stem?
Ik heb het gevoel dat dit topic weer een grote welles-nietes discussie aan het worden is, terwijl de vraag alleen maar is of je spijt hebt van je stem.
Oh, ik wilde niet om een slotje vragen hoor!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vraag alleen beantwoorden is tamelijk onzinnig en oninteressant. Het is een wat weinig door de OP gestuurde discussie, maar volgens mij heeft niet echt een slot nodig, op dit moment.
Uit het vogelaar fantopic:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn zeer weinig inhoudelijke reacties te bespeuren in het topic. Mocht ik aan het eind van de dag dezelfde soort reacties tegenkomen, na deze waarschuwing, dan gaat het topic dicht.
Niks overwinning, ze krijgen gewoon een note aan hun broek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit het vogelaar fantopic:
Dat zou ik erg jammer vinden. Je kan toch ook de flames verwijderen?
Het is een interessante vrouw dus we kunnen het gewoon over haar hebben. Het lijkt me niet wenselijk om de bashers die overwinning te gunnen. Dat schept een precedent voor dit soort gedonder. Het is een goed topic met een goede OP.
Ik heb het toch genoteerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:51 schreef kLowJow het volgende:
Sidekick post als laatste in de SC en opent niet binnen twee minuten een nieuwe. Graag een note hiervoor.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:27 schreef Martijn_77 het volgende:
@Rock er flauw om die cartoon te verwijderen uit het Vogelaar topic. Schijnbaar mag je alleen afbeeldingen plaatsen als ze Vogelaar de hemel in prijzen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is gewoon een ranzig plaatje. Begrijp ook niet echt de lol ervan. En dat is heus niet omdat ik een Vogelaar fan ben. De muts kan me geen reet schelen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mag ik andere cartoons wel posten? Of moet ik ze hier eerst laten beoordelen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:33 schreef sneakypete het volgende:
Hoe smakeloos ook, waarom zou een cartoon op internet niet mogen?
Smakeloos betekent trouwens gewoon dat het andermans smaak dus niet is, en dat is altijd zo bij een smaak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Dus als de mods dit een keer duidelijk uit een zouden kunnen zetten is dat mijn inziens zeer wenselijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:23 schreef sigme het volgende:
Afgelopen met de fantopics. Maak maar een topic als er een aanleiding is en een punt om over te discussiëren. Deze fantopics werken sfeerverziekend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef PJORourke het volgende:
Mag het Cramer fantopic, eventueel hervormd tot een topic over de presentatie van deze minister, weer open? De sfeer was er niet verziekt en de discussie aldaar liep best aardig en was inhoudelijk.
Het is een beetje overijverig alle fantopics te sluiten omdat CPN Ella niet goed ligt...
Het sluiten van dit soort topics is dat zeker niet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:23 schreef sigme het volgende:
Afgelopen met de fantopics. Maak maar een topic als er een aanleiding is en een punt om over te discussiëren. Deze fantopics werken sfeerverziekend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef Monidique het volgende:
Uhm, het openbaren van PM's zonder toestemming is toch niet toegestaan?
Er staat niet bij van wie die is, toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef Monidique het volgende:
Uhm, het openbaren van PM's zonder toestemming is toch niet toegestaan?
Ik ga ervanuit dat het hier om gaat, aangezien ik net naar een reactie daar vlak onder linkte...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Waar is dat gebeurt dan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Dat is een banreden ja
Ik heb geen idee wie het is, maar ik vind wel dat de regels gehandhaaft moeten worden zonder enige willekeur, dus of wel of niet. Soms kan nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het een doodzonde als iemand PM -berichten publiceert. Hij heeft er niet expliciet bijgezet van wie het is maar voor de lezer is het het overduidelijk om wie het gaat.
Hangen dus.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, maar ik vind wel dat de regels gehandhaaft moeten worden zonder enige willekeur, dus of wel of niet. Soms kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |