abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53536065
Hoi, heb jij wel eens spijt gehad dat je op een bepaalde partij gestemd heb? Een partij die je later eigenlijk een klote partij vond?
pi_53536113
ja dat ik ooit op de pvda heb gestemd in mijn jong en onwetende tijd
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:04:20 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53536211
Ik heb geen spijt dat ik niet gestemt heb.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53536253
Geen spijt, maar eerder "ik had maar beter niet". Ik sta en stond achter m'n stem, maar ik heb wel eens gestemd op een partij die de kamer met net aan één zetel haalde...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:08:54 #5
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53536279
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:56 schreef Gewas het volgende:
Hoi, heb jij wel eens spijt gehad dat je op een bepaalde partij gestemd heb? Een partij die je later eigenlijk een klote partij vond?
Nee, trouwe CDA'er

[ Bericht 3% gewijzigd door Jurgen21 op 28-09-2007 12:56:31 ]
Pugna Pro Patria
pi_53536388
Nope!
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:19:18 #7
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_53536426
ja spijt... ik kom er gewoon voor uit. Heb op Bos gestemd en heb nu spijt als haren op mijn hoofd...
Waar ik nu op zou stemmen? Geen idee, tis volgens mij allemaal klote op dit moment.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_53536472
Alsof jouw ene stem wat uitmaakt?
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb geen spijt dat ik niet gestemt heb.
Dat dus, hoewel ik de komende verkiezingen wel weer ga stemmen denk ik, lekker op de PvdA gewoon om lekker dwars tegen de hersende Wilders-mode in te gaan.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_53536523
Heb SP gestemd, dus nee, geen spijt
pi_53536529
Ik had als ik had mogen stemmen op de PvdA gestemd de afgelopen keer. Als ik nu zou moeten stemmen zou ik op Wilders of partij voor de dieren stemmen. Puur omdat dat beide kleine partijen zijn die een specifiek punt actueel houden in de regering. Het moslimprobleem en het welzijn van dieren.

Niet dat ik eén van die twee partijen in de regering zou willen hebben!
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_53536658
Rond mijn 17e was ik zelfs lid van Nieuw Rechts, al mocht ik toen nog niet stemmen.

Gelukkig is het helemaal met mij goed gekomen, nu gruwel ik zelfs van Geertje.

Waar ik de volgende keer op zou stemmen, nog geen idee. Ik ben een grote fan van Plasterk, maar d66 of de VVD zijn ook mogelijk.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:32:32 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_53536700
Ik ben al jaren een trouwe D66 stemmer. Nimmer spijt gehad.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_53536759
ik snapte geen snars van je topic titel toen ik de FP las. dacht dat het zou gaan over een kraakstem of een piepstem.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_53536789
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef tntkiller het volgende:
ja dat ik ooit op de pvda heb gestemd in mijn jong en onwetende tijd
zelfde hier, alleen heb ik ooit VVD gestemd...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_53536803
Bij de laatste verkiezingen de overstap gemaakt van de VVD naar D66. En ik ben zeer content met mij keuze. Maar tegelijk heb ik geen spijt van mijn stemmen aan de VVD. In mijn ogen is de VVD de laatste jaren veel minder liberaal geworden, het werd dus tijd een echte liberale partij op te zoeken.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:51:33 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53537092
Nee, ik heb eenmaal CDA gestemd, maar die verdiende die stem ook in mei 2002. Daarna steeds PvdA, ook totaal geen spijt van. Zeker nu niet, nu ze het referendum blokkeren!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:08:46 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_53537494
Ik heb bijna altijd op D66 gestemd al heb ik 2 keer gezondigd met de VVD en het CDA

Maar ook van die 2 keer heb ik eigenlijk geen spijt aangezien ze dr wel wat nuttige mee gedaan hebben toen.

Van de stem op D66 afgelopen november heb ik nog geen moment spijt gehad
pi_53539360
Nee, dat niet... Maar heb altijd SP gestemd vanuit een bepaalde overweging die ik maakte.

Toch vind ik dat de SP nog iets teveel S wil zijn volgens het stereotype. Ietsiepietsie meer pragmatisme en afstappen van dat oude 'Internationale' gedachtengoed en ze hebben mijn stem nogmaals.

Zo niet, dan vraag ik me af of ik uberhaupt nog ga stemmen, want er zit verder niets tussen waar ik wat mee kan en D66 is toch dood.

Blijft er weinig over.

Wat ik me trouwens serieus afvraag: wie zijn toch die idioten die telkens weer PvdA stemmen? Waarom doet U dat in vredesnaam?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_53539496
Ik heb PvdA gestemd en ik heb er een dubbel gevoel over.

Aan de ene kant moest en moet de SP gestopt worden en wilde ik gewoon dat Balkenende weer terug naar de VU kon. Ook voel ik me het meest thuis bij hun idealen.

Aan de andere kant voel ik me natuurlijk genaaid (het begon al met dat Bos in het kabinet ging zitten) en hebben zo inmiddels zoveel rare acties op hun naam staan dat ik bijna bereid ben om me toch maar bij de Maoisten aan te melden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53539649
Ik heb Wilders gestemd en 'soms' heb ik daar wel eens spijt van, bv toen ie die uitspraak deed over het verbieden van de koran. Dat vond ik te ver gaan. Aan de andere kant is het alternatief wat er nu zit helemaal ruk dus over het algemeen genomen heb ik er absoluut geen spijt van nee. Al ga ik denk ik volgende keer voor de VVD.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53540120
Geen spijt van mijn D66 stem.
pi_53543753
Ik stemde eerder SP. Daar had ik op dat moment geen spijt van, maar inmiddels heb ik er weinig meer mee. De SP is een partij vol schreeuwers, die wegloopt voor verantwoordelijkheden wanneer de kiezer een mandaat geeft. Ik denk dan ook dat de SP nooit een regeringspartij wordt en dat de boel als een kaartenhuis ineen zakt als Marijnissen de politiek verlaat.

Ik heb in november op de PvdA gestemd. Samen met D66 vond ik dat de enige partij die een realistisch en eerlijk verkiezingsprogramma heeft neergelegd, zonder de moeilijke ingrepen uit de weg te gaan. Ik vond de opstelling van het CDA en de VVD (die persé niet wilden tornen aan de hypotheekrenteaftrek om zo stemmers te behouden) verschrikkelijk.

De PvdA heeft regeringsverantwoordelijkheid genomen. Zoiets is altijd een kwestie van geven en nemen, helaas. Maar ten opzichte van het vorige kabinet zie ik duidelijke beleidsverbeteringen, waarmee ik het hoofdzakelijk eens ben. Tot dusver heb ik dan ook geen spijt van mijn PvdA-stem. Ik doe dus niet mee aan het alom populaire Bos-bashen; ik vind het juist uitstekend dat hij niet wegloopt voor verantwoordelijkheden. Dit kabinet krijgt van mij een kans. Switchen naar een andere partij kan altijd nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2007 14:10:43 ]
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:20:17 #24
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_53545621
Ik ben lid van D66 maar stemde de laatste paar keer PvDA, omdat ik vind dat D66 zich maar moet opheffen, 3 zetels, 100 gemeenteraadsleden en een paar in de provincie, is een Mickey Mouse machtsfactor.

Maar als ik nu zie, dat er weer geen referendum komt en de algehele regentenpolitiek van Nederland maar doorgaat, met minachting voor het intellect van de kiezer, dan is er een volgende keer geen enkele partij die ik nog de moeite waard vind.
pi_53547155
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Perico het volgende:
Ik ben lid van D66 maar stemde de laatste paar keer PvDA, omdat ik vind dat D66 zich maar moet opheffen, 3 zetels, 100 gemeenteraadsleden en een paar in de provincie, is een Mickey Mouse machtsfactor.

Maar als ik nu zie, dat er weer geen referendum komt en de algehele regentenpolitiek van Nederland maar doorgaat, met minachting voor het intellect van de kiezer, dan is er een volgende keer geen enkele partij die ik nog de moeite waard vind.
Of je stemt opnieuw D66 om ze weer groter te maken. In de peilingen zijn ze alweer aan het groeien, naar 4-5 zetels. Ik overweeg ook een switch naar D66 bij de volgende verkiezingen, wanneer de PvdA de verwachtingen niet waarmaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')