Nee, trouwe CDA'erquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:56 schreef Gewas het volgende:
Hoi, heb jij wel eens spijt gehad dat je op een bepaalde partij gestemd heb? Een partij die je later eigenlijk een klote partij vond?
Dat dus, hoewel ik de komende verkiezingen wel weer ga stemmen denk ik, lekker op de PvdA gewoon om lekker dwars tegen de hersende Wilders-mode in te gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb geen spijt dat ik niet gestemt heb.
zelfde hier, alleen heb ik ooit VVD gestemd...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef tntkiller het volgende:
ja dat ik ooit op de pvda heb gestemd in mijn jong en onwetende tijd
Of je stemt opnieuw D66 om ze weer groter te maken. In de peilingen zijn ze alweer aan het groeien, naar 4-5 zetels. Ik overweeg ook een switch naar D66 bij de volgende verkiezingen, wanneer de PvdA de verwachtingen niet waarmaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Perico het volgende:
Ik ben lid van D66 maar stemde de laatste paar keer PvDA, omdat ik vind dat D66 zich maar moet opheffen, 3 zetels, 100 gemeenteraadsleden en een paar in de provincie, is een Mickey Mouse machtsfactor.
Maar als ik nu zie, dat er weer geen referendum komt en de algehele regentenpolitiek van Nederland maar doorgaat, met minachting voor het intellect van de kiezer, dan is er een volgende keer geen enkele partij die ik nog de moeite waard vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |