Vooral de gezichten eronderquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef Noodly het volgende:
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik die van Verdonk wel mooi vind... verder is het natuurlijk weer prachtig afzichtelijk allemaal![]()
Pffrt.quote:Vooral minister Ella Vogelaar van Integratie kan geen goed doen in de ogen van Verdonk. Ook de kleding van de bewindsvrouw valt niet in de smaak. ,,Kaftanachtig, imamkleding, maar dan in kleur'', aldus Verdonk, ,,Dit is geen minister die uitstraalt dat wie naar Nederland komt zich moet aanpassen. Dit is een minister van pappen en nathouden."
Zullen die gebaald hebben dat ze dezelfde hoed hebben..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef winterapfel het volgende:
Staatssecretaris Marja van Bijsterveldt, vermomd als professor.
Staatssecretaris Sharon Dijksma
moet die hoed die dikke harses optisch slanker maken ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zullen die gebaald hebben dat ze dezelfde hoed hebben..
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet die hoed die dikke harses optisch slanker maken ofzo?
lukt niet erg
die van Maxima vind ik wel mooi
krijgen ze geen vliegen in hun haar als ze door een tijds continuüm worden gezogen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:31 schreef arnold-d het volgende:
wat is nou het nut van die domme stomme hoedjes![]()
Niet alleen die hoedjes zien er hetzelfde uit, ze hebben ook dezelfde dikke kopquote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zullen die gebaald hebben dat ze dezelfde hoed hebben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |