Zijn dat synoniemen voor kiezersbedrog?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:52 schreef TNA het volgende:
Ben je bekend met de begrippen "coalitie" en "concessie"?
Kiezersbedrog is iets anders. Bos die roept "Ik word nooit minister onder Balkenende!" heeft dat niet netjes gedaan. Maar mensen die een partij oplichters noemen omdat niet alle punten uit het programma worden waargemaakt hebben niets van de Nederlandse politiek begrepen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:02 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zijn dat synoniemen voor kiezersbedrog?
Kan iemand trouwens die afgrijselijke spelfout uit de topictitel halen?
Eigenlijk is het opvallend dat dit kabinet zo'n duidelijke PvdA stempel heeft. Inderdaad heeft de PvdA stemmer weinig te klagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef TNA het volgende:
Als je PvdA hebt gestemd mag je tevreden zijn met de verlinksing van het kabinet. En nee, niet het hele programma is werkelijkheid geworden, daarvoor hebben we de dictatuur uitgevonden.
Er is hier wel iets meer aan de hand hoor: de PvdA heeft tijdens de verkiezingscampagne aangegeven voorstander te zijn van dit referendum. Nu zitten ze in de regering en nu gaan ze actief tegen stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Kiezersbedrog is iets anders. Bos die roept "Ik word nooit minister onder Balkenende!" heeft dat niet netjes gedaan. Maar mensen die een partij oplichters noemen omdat niet alle punten uit het programma worden waargemaakt hebben niets van de Nederlandse politiek begrepen.
Als je PvdA hebt gestemd mag je tevreden zijn met de verlinksing van het kabinet. En nee, niet het hele programma is werkelijkheid geworden, daarvoor hebben we de dictatuur uitgevonden.
Kennelijk is het jou ontgaan dat dualisme al lang geleden de nek om is gedraaid. Dat vind ik op zich wel jammer, maar om nu net te doen alsof dit iets PvdA-erigs is, dat vind ik onbegrijpelijk en onjuist.quote:
Oh, maar dat is ook niet persé mijn bedoeling hoor. Alhoewel ik dit geval wel érg schrijnend vind...quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk is het jou ontgaan dat dualisme al lang geleden de nek om is gedraaid. Dat vind ik op zich wel jammer, maar om nu net te doen alsof dit iets PvdA-erigs is, dat vind ik onbegrijpelijk en onjuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |