Dat was toch echt niet het geval bij Jami hoor. En ook niet ten opzichte van Plasterk die zelf moet gaan schuiven met z'n centen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Lord-Space het volgende:
Wat dat betreft, heb ik veel respect voor het feit dat hij z'n stinkende best doet om zich aan iedereen aan te passen, en zo iedereen ter vriend houdt.
quote:Wiegel: Respect voor professionaliteit Bos
donderdag 20 september 2007 09:07
'Inhoudelijk ben ik het niet eens met de huidige koers van het kabinet. Dat doet niets af aan mijn respect voor de politieke professionaliteit van de minister van Financiën.' Dat schrijft VVD-prominent Hans Wiegel over vice-premier Wouter Bos (PvdA), over zijn zelfverzekerde optreden als minister van Financiën.
‘Wouter Bos heeft met zijn linkse begroting een – ik bekijk het als onbevooroordeeld objectief toeschouwer – knappe partijpolitieke prestatie geleverd,’ schrijft Wiegel in het gratis dagblad De Pers.
Zeepkist
‘Van de politicus op de zeepkist is hij geworden tot de minister van Financiën die, zelfverzekerd en in alle rust, zijn beleid uitdraagt en verdedigt. De verklaring daarvoor is te vinden in het feit dat alom wordt gezegd dat Bos zijn politiek stempel op de begroting heeft weten te drukken.’
Wiegel vindt dat de PvdA van de drie regeringspartijen het grootste aandeel heeft in de begroting, die afgelopen dinsdag tijdens Prinsjesdag officieel werd gepresenteerd.
http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artikel/asp/artnr/171066/
idd ik ook, en zo diep mogelijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:56 schreef Biffkoffie het volgende:
ik steek 'm hard onder de riem ja...
Ruk-gedrag van Wouter Bos haters..quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
[..]
idd ik ook, en zo diep mogelijk![]()
Met bos zijn we allemaal de klos!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ruk-gedrag van Wouter Bos haters..![]()
Goed geargumenteerd!! Helaas nog ver beneden de kwaliteit vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
[..]
Met bos zijn we allemaal de klos!
Ook jij rukker
Nee, sinds kabinet van Agt onafgebroken de VVD in de kamer is goed voor het land geweest..quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
[..]
Met bos zijn we allemaal de klos!
Ook jij rukker
Genuanceerd met lef. Hoe moet ik dat voor me zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Misanthroopia het volgende:
Maar eigenlijk is Wouter heel genuanceerd. Hij durft!
Met echte ballen had hij achter Jami gaan staan. Dan had hij iets gedaan wat tegen het zere been van de vele allochtonen was geweest. Wat hij nu heeft gedaan maakt hem eerder geliefderquote:Jami aan te spreken op z'n gedrag terwijl traditioneel veel allochtonen op de PvdA stemmen;
Zuinig zijn doe je door minder uit te geven en meer binnen te krijgen zodat je kunt sparen. Zuinig zijn doe je niet door de groeicijfers van de economie positiever in te schatten, de inkomsten op te schroeven en de uitgaven nog meer op te schroeven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef averty het volgende:
Volgens mij is het uiterst verstandig nu het economisch meezit voorzichtig en zuinig te zijn.
Ik durf zelfs te stellen dat de VVD als sinds de oprichting onafgebroken in de kamer zit en de PvdA nog langer, SGP het langstquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:22 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Nee, sinds kabinet van Agt onafgebroken de VVD in de kamer is goed voor het land geweest..![]()
Ook in de regering?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat de VVD als sinds de oprichting onafgebroken in de kamer zit en de PvdA nog langer, SGP het langst![]()
Sorry to burst your bubble, maar deze regering geeft de komende jaren 19 miljard meer uit. Dat dat vervolgens afgedekt wordt met allerlei belastingverhogingen doet daar weinig aan afquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:05 schreef klappernoot2000 het volgende:
Het moet gezegd: in weerwil tot de alarmerende berichten van rechts nederland gooit hij de schatkist niet wagenwijd open, sterker nog: het omgekeerde gebeurt nu. VVD staat jammerend in de kamer om geld voor de o zo arme middengroep (get real!) los te weken, en hebben ze voor een deel gekregen.
Als over een tijdje weer een verkiezing komt, hoeven ze het gore lef niet te hebben om te zeggen dat de PvdA te kwistig met de inhoud van de schatkist is omgesprongen, want Bos zal ze daar finaal op afbreken.
Ik kijk daar nu al naar uit..![]()
wat zeurt de oppositie dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:01 schreef watchers het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar deze regering geeft de komende jaren 19 miljard meer uit. Dat dat vervolgens afgedekt wordt met allerlei belastingverhogingen doet daar weinig aan afMaar ik wil zijn hart graag onder een riem steken, hoor
kijk daarom al nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Misanthroopia het volgende:
Toon in dit topic je restecp voor Wouter en onderbouw dat vooral!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef Paramnesia het volgende:
4 jaar achterelkaar een begrotingsoverschot realiseren vind ik oke.
idd, als partijleider vond ik hem ook maar een rubber zak gevuld met pindakaasquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:32 schreef Aurelianus het volgende:
Als minister van Financiën is hij inderdaad duidelijk meer op zijn plaats dan als PvdA-leider gedurende een verkiezingscampagne.
Net zo hard als ie ons in de koopkracht raaktquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
[..]
idd ik ook, en zo diep mogelijk![]()
iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef Elwood1802 het volgende:
Bah, open ik een topic met steek hier wouter bos een mes onder de riem word het gelijk gesloten en dit topic blijft open
Beter word dit topic dan ook gesloten. Is wel zo netjes.
Ja vind ik ook. Tevens weer een voorbeeld van impopulaire besluiten durven te nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:28 schreef bolletje_25 het volgende:
Minister van Financiën zijn is best zwaar, en hij doet het netjes. Vooral lastenverhoging doorvoeren terwijl de economie aantrekt vond ik erg sterk van dit kabinet.
Ook voor niet steun betuigingen is hier ruimte. Twee is overkill.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef Elwood1802 het volgende:
Bah, open ik een topic met steek hier wouter bos een mes onder de riem word het gelijk gesloten en dit topic blijft open
Beter word dit topic dan ook gesloten. Is wel zo netjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |