Hierin ben je dus van stonde af aan niet consequent in geweest. JIJ of all people kan dit niet aan dragen als argument.quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:23 schreef sigme het volgende:
Deze fantopics werken sfeerverziekend.
Je gaat nog steeds niet op mijn punten waarom een topic waarin geen onvertogen woord is gevallen moet sluiten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:56 schreef sigme het volgende:
Mbt de fantopics; die zijn al eerder (paar maandjes geleden) opgedoken, toen ook in merendeel gesloten, omdat een aantal mensen het niet kan laten juist zo'n topic te verknallen - je kan ook zeggen dat zo'n topic een flamebait is.
Ja, en? Is dat erg? Als dat een baggertopic word, dan kan je die toch sluiten? Is dat nou zo moeilijk, onderscheid maken tussen een goed lopend topic en een bagger topic? Daar zit je nou net voor.quote:Openlaten van ééntje heeft als nadeel dat er hier een aantal vaste users zit die dat dan promt als reden en argument nemen om zich gerechtigd en genoodzaakt te zien dan óók fantopics te gaan openen.
Je blijft de klassieke fout maken door alles en iedereen over 1 kam te scheren. Er is een geen enkele reden om bijv. het Donner topic te sluiten.quote:Als gezegd - paar maandjes geleden zelfde verhaal, en daarvoor ook al een paar keer gebeurd (wie herinnert zich de Oversight-topics nog?). Kortom: geprobeert, werkt niet. Ik heb het deze keer weer even aangezien, en kijk: geprobeerd, werkt niet.
Ga eens een keer in op mijn punten. Negeren is echt geen sterk optreden. En doe eens iets aan je enorme feodale houding.quote:Niettemin zal het vast nog wel eens geprobeerd worden - en zit er dan een mod die het even aanziet. En wie weet lukt het dan ooit wel.
Dank.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Neem jullie kritiek mee naar achter.
Door met een goede OP te komen met je eigen visie, waarin je de sterke kanten beschrijft van een individu dat in jouw ogen hem of haar tot een goed politicus maakt. Wat waardeer je in hem of haar? Dat had ik dus ook gedaan, door de sterke punten op te sommen van de bewuste persoon. Waar ik dan op hoop is dat er inderdaad een discussie ontstaat over de kwalificaties die in OP zijn vermeld. TS verdedigt uiteraard die kwalificaties. Met voorbeelden.quote:Ik vind het persoonlijk best dat er zulke topics zijn, maar hoe kunnen we er dan voor zorgen dat de topics niet vervallen in die domme opmerkingen en dat er ook iets te bediscussieren valt? (zonder dat jullie meteen naar de mods wijzen)
Ik vind dit wel een goed topic. Genoeg aanknopingspunten om het ergens over te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Geert Dales: hulde, want stoer zonder camera
fanhulde topic.
Geslaagde u-bocht? Is dit dan het ei van Columbus, namelijk het woordje fan niet gebruiken? Want dan herschrijf ik ff mijn Donner topic.![]()
Een fantopic mag dus wel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed topic. Genoeg aanknopingspunten om het ergens over te hebben.
Mits het voldoende diepgang heeft.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mijn posts worden hier stelselmatig weggehaald. Dat slaat nergens op!
EG had gister ook een goed punt. Topics lopen over het algemeen beter wanneer er een duidelijk onderwerp is. fantopics missen dit over het algemeen. Hierdoor komen veel users vaak niet verder dan het verbaggeren van desbetreffende topic. Een topic moet wel aanleiding bieden tot discussie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:22 schreef SCH het volgende:
Een 'fantopic' werd gesloten, dit is toch gewoon het omgekeerde?
Vogelaar: dom en ongeschikt
Het grote Ab Klink-topic is ook nog steeds open. Is het toch een idee om die ministerstopics open te laten met een neutrale titel???
We zijn er nog niet achter wat een goede wijze is voor dit soort topics. Zoals ik gister al bij EG aangaf zijn we het hier nog niet over eens. Ik persoonlijk ben er niet tegen om centrale topics te hebben, mits ze een discussiewaarde hebben en niet uitlopen in hele waslijsten centrale topics. De discussie loopt achter de schermen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:01 schreef SCH het volgende:
Okay, dan open ik een fantopic naar aanleiding van een duidelijk onderwerp over Vogelaar. Dit is gewoon een bashtopic, er is helemaal geen duidelijk onderwerp behalve een bashende column van Leon de Winter.
Dan komen er dus vele topics over de minister. Waarom niet mijn voorstel om het net zo te doen als met Klink?
Ik ben echt perplex dat dit bashtopic wel openblijft, wat enorm inconsequent.
Klinkt een beetje als wat je ook post wij halen het toch wel weg. Dat kan mijn inziens nooit de bedoeling van de FB zijn. De FB is toch bedoeld voor het geven van FB en als de constant wordt weg gehaald is dat een slechte zaak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jaja, dat heb je al vaker gezegd. Je geneuzel is verwijderd en zal ook in de toekomst verwijderd worden.
Zolang er alleen maar wordt gezeurd over wat er in de FB gebeurt, kan ik me niet voorstellen dat dat feedback is. Dan zou je een FB over de FB moeten openen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als wat je ook post wij halen het toch wel weg. Dat kan mijn inziens nooit de bedoeling van de FB zijn. De FB is toch bedoeld voor het geven van FB en als de constant wordt weg gehaald is dat een slechte zaak.
Trouwens deze post zal ook wel weer verdwijnen net als veel andere FB posts van mij![]()
Je kan bij het fileprobleem moeilijk spreken van een hype en bemoeizucht. Als je het wilt aankaarten kan je misschien beter een nieuwe topic openen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:54 schreef du_ke het volgende:
Waarom mag ik niks zeggen over de bemoeizucht van Eurlings bij het verbreden van wegen?
Wegwerkzaamheden treffen minstens zo veel mensen als een verbod op bepaalde paddo´s. Of is het gewoon een topic puur bedoeld om het kabinet af te kraken? Dan kunnen die Vogelaar bash topics toch ook net zo goed open blijven?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan bij het fileprobleem moeilijk spreken van een hype en bemoeizucht. Als je het wilt aankaarten kan je misschien beter een nieuwe topic openen.
De insteek van het topic heb ik anders geinterpreteerd. Van mij mag je in het topic best tegengas geven, maar blijf daarbij wel relevant en trek er niet iets met de haren bij wat eig niet in dat topic past.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden treffen minstens zo veel mensen als een verbod op bepaalde paddo´s. Of is het gewoon een topic puur bedoeld om het kabinet af te kraken? Dan kunnen die Vogelaar bash topics toch ook net zo goed open blijven?
Kunnen jullie even uitleggen wie hij is en waarom hij mod is geworden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nou als Aaah het goed vind hebben we verder geen goedkeuring meer nodig.
Over tot de orde van de dag.
Monidique wil je niet als modje hoor; te emotioneel, haalt alles weg net als brulaapje Rock.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nou als Aaah het goed vind hebben we verder geen goedkeuring meer nodig.
Over tot de orde van de dag.
Het is monidique en die was gewoon aan de beurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen jullie even uitleggen wie hij is en waarom hij mod is geworden?
Oh, het is een spelletje ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Brulapen zijn hard nodig de laatste tijd, om bepaalde users te kunnen overschreeuwen. Laat het anders even gaan en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.
Ik hoop dat jullie in consideratie nemen dat wissen en sluiten iig niet the answer is. Gewoon lekker anarchistisch met elkaar in de weer. Geen Taliban, zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Brulapen zijn hard nodig de laatste tijd, om bepaalde users te kunnen overschreeuwen. Laat het anders even gaan en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.
Ja, het is wel een spelletje ja SCH.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het is een spelletje ofzo?![]()
Het is me weer wat![]()
Wissen en sluiten zijn altijd maatregelen die als laatste worden getroffen. We geven mensen altijd een kans, maar als men kansen gaat verspillen... dan is het helaas pindakaas voor de betreffende users.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie in consideratie nemen dat wissen en sluiten iig niet the answer is. Gewoon lekker anarchistisch met elkaar in de weer. Geen Taliban, zeg maar..
Lul niet zo slap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, er zal een grens zijn.
Zo begrijp ik nu even dat du_ke niet Dagonet en yv heeft gecontacteerd, maar andersom nav een replie van PJ. Over pedofilie van mij.
Maar waarom hebben jullie daar niet consequent op gemod, vraag ik me af. Dat was echt de hond in de pot de laatste 2 jaar voor POL=Fok!. Vuillakkerij ipv daarvoor stevige discussie.
Vergeet niet: ik ben niet verantwoordelijk voor de bans, waarom heb je die lui onder voorwaarden al niet eerder weer toegang gegeven op Fok!? Ik had ze dan ook wel van repliek kunnen dienen.
Onzin PJ maakte mij weer uit voor pedo, du_ke ging er tegenin door hem ervan te beschuldigen, Dagonet en yv namen contact op met hem, PJ ban van een maand.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Duke maakte PJo laatst uit voor pedo en hij kreeg er geen ban voor. De boel werd wel gewist meen ik.
Verder ben je niet het middelpunt, dat is Montov, de nieuwe Leider, de Wijze.
Goed, om het een en ander wat duidelijker te maken: De ban van PJ had niets met voorgaande te maken, maar met iets anders. Dat Sigme 24 uur later stopte na die PM is gewoon toeval, want achter de schermen was al eerder bekend dat ze weg wilde gaan vanwege o.a. drukte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin PJ maakte mij weer uit voor pedo, du_ke ging er tegenin door hem ervan te beschuldigen, Dagonet en yv namen contact op met hem, PJ ban van een maand.
Later kreeg ik PM van ene lambda, deed dat opsturen naar Dagonet, 24 uur later sigme eer aan zichzelf gelaten.
Go figure it out, buddy.
Werkelijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, om het een en ander wat duidelijker te maken: De ban van PJ had niets met voorgaande te maken, maar met iets anders. Dat Sigme 24 uur later stopte na die PM is gewoon toeval, want achter de schermen was al eerder bekend dat ze weg wilde gaan vanwege o.a. drukte.
Genoeg?
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
En Montov is niet Monidique. Genoeg nu.
Ga je nu wissen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
En Montov is niet Monidique. Genoeg nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |