De insteek van het topic heb ik anders geinterpreteerd. Van mij mag je in het topic best tegengas geven, maar blijf daarbij wel relevant en trek er niet iets met de haren bij wat eig niet in dat topic past.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wegwerkzaamheden treffen minstens zo veel mensen als een verbod op bepaalde paddo´s. Of is het gewoon een topic puur bedoeld om het kabinet af te kraken? Dan kunnen die Vogelaar bash topics toch ook net zo goed open blijven?
Kunnen jullie even uitleggen wie hij is en waarom hij mod is geworden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nou als Aaah het goed vind hebben we verder geen goedkeuring meer nodig.
Over tot de orde van de dag.
Monidique wil je niet als modje hoor; te emotioneel, haalt alles weg net als brulaapje Rock.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Nou als Aaah het goed vind hebben we verder geen goedkeuring meer nodig.
Over tot de orde van de dag.
Het is monidique en die was gewoon aan de beurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen jullie even uitleggen wie hij is en waarom hij mod is geworden?
Oh, het is een spelletje ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Brulapen zijn hard nodig de laatste tijd, om bepaalde users te kunnen overschreeuwen. Laat het anders even gaan en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.
Ik hoop dat jullie in consideratie nemen dat wissen en sluiten iig niet the answer is. Gewoon lekker anarchistisch met elkaar in de weer. Geen Taliban, zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Brulapen zijn hard nodig de laatste tijd, om bepaalde users te kunnen overschreeuwen. Laat het anders even gaan en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.
Ja, het is wel een spelletje ja SCH.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het is een spelletje ofzo?![]()
Het is me weer wat![]()
Wissen en sluiten zijn altijd maatregelen die als laatste worden getroffen. We geven mensen altijd een kans, maar als men kansen gaat verspillen... dan is het helaas pindakaas voor de betreffende users.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie in consideratie nemen dat wissen en sluiten iig niet the answer is. Gewoon lekker anarchistisch met elkaar in de weer. Geen Taliban, zeg maar..
Lul niet zo slap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, er zal een grens zijn.
Zo begrijp ik nu even dat du_ke niet Dagonet en yv heeft gecontacteerd, maar andersom nav een replie van PJ. Over pedofilie van mij.
Maar waarom hebben jullie daar niet consequent op gemod, vraag ik me af. Dat was echt de hond in de pot de laatste 2 jaar voor POL=Fok!. Vuillakkerij ipv daarvoor stevige discussie.
Vergeet niet: ik ben niet verantwoordelijk voor de bans, waarom heb je die lui onder voorwaarden al niet eerder weer toegang gegeven op Fok!? Ik had ze dan ook wel van repliek kunnen dienen.
Onzin PJ maakte mij weer uit voor pedo, du_ke ging er tegenin door hem ervan te beschuldigen, Dagonet en yv namen contact op met hem, PJ ban van een maand.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Duke maakte PJo laatst uit voor pedo en hij kreeg er geen ban voor. De boel werd wel gewist meen ik.
Verder ben je niet het middelpunt, dat is Montov, de nieuwe Leider, de Wijze.
Goed, om het een en ander wat duidelijker te maken: De ban van PJ had niets met voorgaande te maken, maar met iets anders. Dat Sigme 24 uur later stopte na die PM is gewoon toeval, want achter de schermen was al eerder bekend dat ze weg wilde gaan vanwege o.a. drukte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin PJ maakte mij weer uit voor pedo, du_ke ging er tegenin door hem ervan te beschuldigen, Dagonet en yv namen contact op met hem, PJ ban van een maand.
Later kreeg ik PM van ene lambda, deed dat opsturen naar Dagonet, 24 uur later sigme eer aan zichzelf gelaten.
Go figure it out, buddy.
Werkelijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, om het een en ander wat duidelijker te maken: De ban van PJ had niets met voorgaande te maken, maar met iets anders. Dat Sigme 24 uur later stopte na die PM is gewoon toeval, want achter de schermen was al eerder bekend dat ze weg wilde gaan vanwege o.a. drukte.
Genoeg?
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
En Montov is niet Monidique. Genoeg nu.
Ga je nu wissen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
En Montov is niet Monidique. Genoeg nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |