Ik zou ook van wel zeggen. Jullie geloven er namelijk zelf zo heilig in, dat tegenspreken geen zin heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.
Ja, Rock weet ook niet van de hoed en de rand hè, daarom heeft hij de neiging om veel te wissen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rock zegt van wel, dus 1 van jullie liegt.
Dit itt onnozel idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Nozel?
Ik zou een voorstander zijn als ieder nieuwe mod zich voorstelt en iets over zichzelf vertelt. En hoe hij/zij aankijkt tegen hun job. Motivatie etc. Hoe denkt hij of zij dit forum omhoog moet kunnen modereren ipv omlaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef TNA het volgende:
Wat een praktische manier om een nieuwe mod in POL te introduceren, echt geweldig
Ach, niet zo zeuren. De mensen die al een kleurtje hebben zijn nog altijd beter in staat tot het kiezen van een kandidaat dan de users, en welke eisen zij aan die kandidaat stellen moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou een voorstander zijn als ieder nieuwe mod zich voorstelt en iets over zichzelf vertelt. En hoe hij/zij aankijkt tegen hun job. Motivatie etc. Hoe denkt hij of zij dit forum omhoog moet kunnen modereren ipv omlaag.
Ik pleit nog steeds voor een duidelijke profielschets waaraan mod's moeten voldoen alvorens ze kunnen solliciteren. --------> kandidatenlijst. Daarna verkiezing. Een mod moet ook een beetje op draagvlak kunnen rekenen. En hun sporen hebben verdient op dit sub forum.
Professionaliteit inbouwen is zelden eenvoudig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals echtgaaf je denkt en doet veel en veel te moeilijk.
Ik denk dat zo'n democratisch geheel nooit zal komen, maar voorstellen en motivatie lijken me niet meer dan normaal. Dit mysterieuze geheel leidt nergens toe (behalve tot een hilariteit onder de POL-mods).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou een voorstander zijn als ieder nieuwe mod zich voorstelt en iets over zichzelf vertelt. En hoe hij/zij aankijkt tegen hun job. Motivatie etc. Hoe denkt hij of zij dit forum omhoog moet kunnen modereren ipv omlaag.
Ik pleit nog steeds voor een duidelijke profielschets waaraan mod's moeten voldoen alvorens ze kunnen solliciteren. --------> kandidatenlijst. Daarna verkiezing. Een mod moet ook een beetje op draagvlak kunnen rekenen. En hun sporen hebben verdient op dit sub forum.
In de week van de democratie is het geen gek idee om te pleiten voor meer democratie op dit forum. Dit forum kan zo beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, niet zo zeuren. De mensen die al een kleurtje hebben zijn nog altijd beter in staat tot het kiezen van een kandidaat dan de users, en welke eisen zij aan die kandidaat stellen moeten ze zelf weten.
Ook als er zo iets raars uit rolt.Of dacht je dat fok een democratie is, dat je iets te zeggen hebt over wat er boven je hoofd gebeurt?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n democratisch geheel nooit zal komen, maar voorstellen en motivatie lijken me niet meer dan normaal. Dit mysterieuze geheel leidt nergens toe (behalve tot een hilariteit onder de POL-mods).
Vooral nutteloos in dit geval. Je moet goede mods hebben die er tijd in willen steken. Een hele procedure maakt de mods echt niet beter. Je denkt altijd veel te ingewikkeld terwijl het zo simpel is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Professionaliteit inbouwen is zelden eenvoudig.
Jij bent wel blij met onze nieuwe mod die bewust zo mysterieus en irritant mogelijk wordt gepresenteerd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral nutteloos in dit geval. Je moet goede mods hebben die er tijd in willen steken. Een hele procedure maakt de mods echt niet beter. Je denkt altijd veel te ingewikkeld terwijl het zo simpel is.
Jij vind het resultaat zo bevredigend dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral nutteloos in dit geval. Je moet goede mods hebben die er tijd in willen steken. Een hele procedure maakt de mods echt niet beter. Je denkt altijd veel te ingewikkeld terwijl het zo simpel is.
Komop de modjes en fa's mogen toch ook wel een beetje klootzakken? Neem het allemaal toch niet zo verdomde serieus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij bent wel blij met onze nieuwe mod die bewust zo mysterieus en irritant mogelijk wordt gepresenteerd?
Zeer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vind het resultaat zo bevredigend dan?
Neem even rustig de tijd en reageer niet overhaast dat is al wat ik je mee wil geven.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In de week van de democratie is het geen gek idee om te pleiten voor meer democratie op dit forum. Dit forum kan zo beter.![]()
Is hier uitgelachen worden dan nog niet genoeg voor hem?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:16 schreef Gabry het volgende:
Daar is een subforum voor: Feedback
Daar kun je een pleidooi plaatsen, lijkt mij.
Zegt dan meer over het IQ van de lachers, maar daar kunnen ze verder ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is hier uitgelachen worden dan nog niet genoeg voor hem?
Ok laat ik het zo zeggen democratisch verkiezen van mods is al eens geprobeerd en bleek geen succes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zegt meer over het iq van de lachers, maar daar kunnen ze verder ook weinig aan doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |