Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.DS4: weet precies in te breken op cruciale punten in de discussie. Met hem is een goed opbouwend debat goed mogelijk. Kan goed overtuigen.
Sigme: ging vorig jaar met de trofee aan de haal. Afgelopen jaar was ze wat minder vaak in beeld, niettemin heb ik nog steeds bewondering voor haar inbreng. Haar kracht is het analytisch vermogen en logisch redeneren.
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerderPietVerdriet. Presteert het ieder keer om binnen 2 posten weer op de man te spelen. Als je argumenten hebt , dan is dat niet nodig.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Geen idee.
Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.Reya.
Keurige schrijfstijl maar moet oppassen dat hij niet doorslaat (tot elitaire proporties) want dat leidt ook af ... (Een kwaaddenkende kan bovendien denken dat hij een halo-effect probeert te bewerkstelligen

)
Marianne Thieme Trofee - Beste nieuwkomer.Een paar opvallende nieuwelingen dit jaar:
Kees22: zijn kennis (en/of zoekvaardigheden), vermogen tot argumenteren, vallen in de positieve zin op. Jammer dat hij finaal doorslaat op z'n taalpurisme

, hetgeen hij tot zelfs in FB zo consequent doorvoert dat het echt superirritant wordt. Dus Kees, zonder je obsessie ben je veel beter.
KlopKoek: valt ook erg op door zijn brede kennis en weet hij hier goed te gebruiken. Hij is zeer begaan met de politiek en dat merk je steeds. Het zou mijn niet verbazen als zijn leven bijna geheel uit de politiek bestaat. Opent regelmatig goede topic's. Voegt door zijn kwalitatieve goede inbreng duidelijk iets toe aan dit forum.
Zwaardvisch: valt op door zijn
eruditie. Hij mist jammerlijk wel een vechtersmentaliteit in het debat, want ik heb wel eens het idee dat hij soms niet helemaal goed uit de verf komt.... Want superieur zijn in je kennis is 1, de ander overtuigen is vers 2. Kan met dat laatste aandachtspunt nog ver komen als hij die ambitie heeft.....
SGP Trofee - Meest middels dogma's argumenterende user.HenriOsenwoudt Inkoppertje zou ik zeggen. Dat maakt Henri jammerlijk wel erg voorspelbaar.
Marijnissenspeldje - meest linkse user.Rood_Verzet. Ligt ook wel een beetje voor de hand.
Verdonkspeldje - meeste rechtse user.Best lastig, want het zijn er genoeg.
Napalm, PietVerdriet etc.
Tony Blair award - User die het best feiten naar z'n hand kan zetten.Napalm. Maar
DS4 kan er ook wat van.
Sharon Dijksma Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Du_Ke Ad Melkert Trofee - De meest rancuneuze user.[insert]
Femke Halsema trofee - User die het meest emotioneel reageert. ?
G.J. Schutte Trofee - User die ook bij groot meningverschil netjes blijft.Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
PMB_rug, Genverbrander. De eerste was erg interessant, omdat ik het 80% met hem omeens was: gevolg felle debatten. Genverbrander verijkte dit forum met mooie topics.
Jamibeker - User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt.PJORourke.Bolkesteinbeker - User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen.DS4. Als er iemand kan overtuigen. Heeft vast ook te maken met zijn beroep irl.
Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert.PJORourke Behoeft denk ik geen uitleg. Maar PietVerdriet heeft die eigenschap ook sterk in huis.
Roel Pieper Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Haushofer Een bewoner van WFL.
[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 31-10-2007 17:50:12 ]