abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53757952
De POLverkiezingen! Feest der democratie, en de ultieme gelegenheid voor navelstaarderij, vleierij, eigen veren poetsen en vileine steken onder water uitdelen.

Natuurlijk zorgvuldig voor te bereiden, vandaar de voorkokerij.

Vorig jaar hadden we de volgende categorieën:

Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.

Ad Melkert Trofee - De zuurste user.

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.

En die werden verdeeld als vermeld in deze topic: Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën!

Wat achtergrondliteratuur uit de stoffige prehistorie.
De POL-verkiezing 2005
POL-verkiezing 2005 - Stemronde 2
POL-verkiezing 2005 - De uitslag
De PRE-POL-verkiezing, onder toezicht van de OVSE
De POL-verkiezingen 2003 - De uitslag

Wat gaan we dit jaar doen? Iemand suggesties over af te schaffen of nieuw te introduceren categorieën? En een van de favoriete onderdelen: hoe noemen we de trofees dit jaar?
Van Oudenallen, Melkert, Pastors, pff, vergeten, verdwenen, oude koeien.
Wie is hip, spraakmakend, ergeniswekkend genoeg om een echte POLtrofee naar zich vernoemd te krijgen?

Roept u maar! Dan kunnen we in november of zo de verkiezingen uitschrijven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53757965
Eshan Djami - grootste aansteller.
Meteen maar iemand roepen?
I´m back.
pi_53757988
Dre Rouvoet is geshapshift trouwens, van zijn discussievaardigheden heb ik allang niets meer mogen vernemen, terwijl de nuffigheid van dit kabinet volgens mij voor meer dan de helft op zijn conto kan worden bijgeschreven.
Dre Rouvoet - grootste nuf van POL.
Iemand roepen?
I´m back.
pi_53757997
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:22 schreef Ryan3 het volgende:
Eshan Djami - grootste aansteller.
Meteen maar iemand roepen?

Ik pleit dan voor Eshan Djami - rasprovocateur zonder aanhang te vergaren.

Gelieve niet direct te roepen nee, aub. Ga lekker broeden, bedenk fraaie formuleringen, slijp ze bij en gooi het er bij de verkiezingen goedverwoord en ontopic eruit.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53758000
We moeten trouwens ook een award hebben voor de valste nicht van POL (en het wordt niet SCH, denk ik).
Wie komt daarvoor in aanmerking?
I´m back.
pi_53758002
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
We moeten trouwens ook een award hebben voor de valste nicht van POL (en het wordt niet SCH, denk ik).
Wie komt daarvoor in aanmerking?

Dales? Of is die niet vals genoeg?
Verburg al zeker niet, dunkt me.
pi_53758009
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik pleit dan voor Eshan Djami - rasprovocateur zonder aanhang te vergaren.

Gelieve niet direct te roepen nee, aub. Ga lekker broeden, bedenk fraaie formuleringen, slijp ze bij en gooi het er bij de verkiezingen goedverwoord en ontopic eruit.
Mij provoceert hij niet; hij is toch ietwat mislukt als provocateur, laat staan rasprovocateur, vind ik.
Akkoord we kennen alleen de filmposter nog maar van zijn ultrashockerende film, ik weet het, maar ook dat bezielt mij niet echt...
'Mislukte provocateur' kan dus ook wmb, daar lopen er ook heel wat van rond in POL. .
I´m back.
pi_53758022
Er was maar 1 valse nicht in de Nederlandse politiek ever, maar die heeft al een trofee.
pi_53758034
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Dales? Of is die niet vals genoeg?
Verburg al zeker niet, dunkt me.
Dales houdt van kippen. Die is niet vals. Niemand die hem ook als nicht zou kunnen detecteren, ik las pas onlangs in een post van Harry dat-ie een homo is.
Nee, ik weet zo gauw geen publieke valse nicht; behalve uiteraard de zusjes Goor en Geer.
Kun je ook een koppeltje noemen dus, heb je ook meteen een Breukelse kwestie (Nigtevecht). bijv. PJ en SCH. .
I´m back.
pi_53758038
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Er was maar 1 valse nicht in de Nederlandse politiek ever, maar die heeft al een trofee.
En dat was Pim?
Die was wel vals idd. .
I´m back.
pi_53758047
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mij provoceert hij niet; hij is toch ietwat mislukt als provocateur, laat staan rasprovocateur, vind ik.
Akkoord we kennen alleen de filmposter nog maar van zijn ultrashockerende film, ik weet het, maar ook dat bezielt mij niet echt...
'Mislukte provocateur' kan dus ook wmb, daar lopen er ook heel wat van rond in POL. .

Eshan Djami - 'Mislukte provocateur'

Ja, ik vind 'm wel wat .
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:

Die hád vorig jaar een trofee. En het jaar daarvoor ook al. Lijkt je die nu niet lang genoeg gememoreerd als meest gemist?
pi_53758077
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Eshan Djami - 'Mislukte provocateur'

Ja, ik vind 'm wel wat .
[..]
Of nep provocateur, dat kan ook nog, dat bekt sneller. .
quote:
Die hád vorig jaar een trofee. En het jaar daarvoor ook al. Lijkt je die nu niet lang genoeg gememoreerd als meest gemist?
Hij zal doorleven in de POL awards.
I´m back.
pi_53758161
De zusjes Goor en Geer trofee - award voor de twee valste nichten die het het vaakst met elkaar aan de stok hebben in POL.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 07-10-2007 10:10:00 ]
I´m back.
pi_53758210
O, mag je trouwens ook andersom redeneren.
We hebben een user die Godslasteraar is en daar wil ik een award voor bedenken, zodat-ie hem in zijn sig oid kan zetten. .
I´m back.
pi_53758230
Wiki award - user die het meest naar wiki ( . ) linkt.
I´m back.
pi_53758253
O, ja uiteraard, ik gooi maar wat op hoor, ook een award voor de user in POL die het minst gemist wordt. .
I´m back.
pi_53758349
Alex Jones award - user die de meest paranoïde rechtse denkbeelden vertolkt.
Evt. 'Loose Change 2nd edition award'.
I´m back.
pi_53758367
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
Alex Jones award - user die de meest paranoïde rechtse denkbeelden vertolkt.
Evt. 'Loose Change 2nd edition award'.
Wordt een moeilijke btw, zijn er zoveel van. .
I´m back.
pi_53758372
Hee, TS waar blijf je nu???
Beetje creativiteit hè, tsjop, tsjop.
I´m back.
pi_53758451
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:11 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, TS waar blijf je nu???
Beetje creativiteit hè, tsjop, tsjop.

Ik wacht op reacties uit POL; ik zie graag een flink aantal POL'ers hun voorstellen doen (niet een POL'er een flink aantal posts zetten met per post een half voorstel).

Denk na, Ryan, kom met aansprekende voorstellen, goed verwoord. Wie weet leest iemand het dan, en zijn er mensen die je voorstellen steunen, aanscherpen, als inspiratie nemen voor een ander voorstel.
  zondag 7 oktober 2007 @ 10:24:32 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53758481
Rita Verdonk trofee - User die de meeste rellen veroorzaakt
Saddam Hoessein award - User met de meeste klonen

Zomaar wat ideeen die bij mij opkomen
pi_53758551
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik wacht op reacties uit POL; ik zie graag een flink aantal POL'ers hun voorstellen doen (niet een POL'er een flink aantal posts zetten met per post een half voorstel).

Denk na, Ryan, kom met aansprekende voorstellen, goed verwoord. Wie weet leest iemand het dan, en zijn er mensen die je voorstellen steunen, aanscherpen, als inspiratie nemen voor een ander voorstel.
De zusjes Goor en Geer-, wiki-, Alex Jones-award ( of Loose change 2nd edition) zijn er anders al drie hoor. Iedereen weet wel wat daarmee wordt bedoeld.

Okee, een award voor Godslasteraar is moeilijk, idem voor degene die het minst gemist wordt. Ik wil ook eens andersom redeneren. Ik wil bijv. dat HenriOsewoudt ook in de prijzen valt, met zijn kruistocht voor het libertarisme. Aardige jongen maar, jeez weet je wel.

Okee, daarnaast vind ik dat de Tony Blair award helemaal niet meer kan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 07-10-2007 10:39:16 ]
I´m back.
pi_53758584
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:24 schreef Reya het volgende:
Rita Verdonk trofee - User die de meeste rellen veroorzaakt
Saddam Hoessein award - User met de meeste klonen

Zomaar wat ideeen die bij mij opkomen
Rita Verdonk trofee zou ik zeggen user waarvan je het meest moet
User met de meeste klonen is speculatie, yvonne geeft dat nooit vrij.
I´m back.
  zondag 7 oktober 2007 @ 10:33:26 #24
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53758602
Overigens kan er natuurlijk ook wel een aantal trofees geschrapt worden.

Voor de Roel Pieper trofee is bijvoorbeeld vrij weinig animo elk jaar. De Prinses Irene trofee gaat steevast naar dezelfde users en is mi daardoor wat verjaard. De Ayaan Hirsi Ali trofee vind ik te vaag, Tony Blair is weg uit de politiek en ik stel voor zijn award evenzo. De Ad Melkert trofee hoeft ook niet meer zo van mij, en de Gonny-trofee verdient op zijn minst een nieuwe naamgever.
pi_53758664
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:33 schreef Reya het volgende:
Overigens kan er natuurlijk ook wel een aantal trofees geschrapt worden.

Voor de Roel Pieper trofee is bijvoorbeeld vrij weinig animo elk jaar. De Prinses Irene trofee gaat steevast naar dezelfde users en is mi daardoor wat verjaard. De Ayaan Hirsi Ali trofee vind ik te vaag, Tony Blair is weg uit de politiek en ik stel voor zijn award evenzo. De Ad Melkert trofee hoeft ook niet meer zo van mij, en de Gonny-trofee verdient op zijn minst een nieuwe naamgever.
Yep, binnen één jaar zijn de meeste award naamgevers obsolete geworden idd.
Hele klus dus, dit topic.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')