Als je je tijdens de stemperiode bedenkt, dit gaarne in een nieuwe post melden, anders wordt het niet opgenomen.quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Wat mij betreft niet, ik tel gewoon het aantal stemmen per persoon per trofee.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik weet niet voor alle awards een user. Maar dat is vast niet erg?
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef Chewie het volgende:
Mag je alleen users van Fok! nomineren?![]()
![]()
Lijkt me voor dit topic niet nodig (of verplicht).quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
TS begint?
Je doet er verstandig aan dit niet zo serieus te nemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef JohnDope het volgende:
De Folkert van der G prijs kan er ook nog wel tussen, prijzen voor typetjes als sch, mensen die alles weten recht te praten wat krom is, maar wat voortkomt uit een anti-massa-obsessie.
insgelijks. maar hij past wel op nummer 20.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je doet er verstandig aan dit niet zo serieus te nemen.
Ben even een access-database hiervoor aan het maken.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
TS begint?
Nuh, maar ik weet zelf nog niet wat ik zou kiezen, laat dus iemand maar beginnenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lijkt me voor dit topic niet nodig (of verplicht).
Of een Herman Heinsbroek-trofee, voor mensen die ongeïnformeerd en ongeletterd komen meeblaten over politiek.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef JohnDope het volgende:
De Folkert van der G prijs kan er ook nog wel tussen, prijzen voor typetjes als sch, mensen die alles weten recht te praten wat krom is, maar wat voortkomt uit een anti-massa-obsessie.
Of een Gilles de la Tourette-trofee voor mensen die in eens in een discussie beginnen te schelden.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of een Herman Heinsbroek-trofee, voor mensen die ongeïnformeerd en ongeletterd komen meeblaten over politiek.
V.
Volgens mij gaat hij voor de Jan Marijnissen trofee gezien zijn laatst gestarte topic in POLquote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Verbal. Goed dat je even langskomt dan zijn er meteen weer wat awards voorzien van een naam.
Die trofee kan er idd ook wel bij.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef Chewie het volgende:
Volgens mij gaat hij voor de Jan Marijnissen trofee gezien zijn laatst gestarte topic in POL![]()
Ah, je voelt je aangesproken. Bij de weg: Georges Edouard was geen politicus, maar een neuroloogquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of een Gilles de la Tourette-trofee voor mensen die in eens in een discussie beginnen te schelden.
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Het klinkt wel alsof jij je aangesproken voelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |