abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44419772
Woord vooraf.
De stemmen zijn uitgebracht, en er is geteld.
Na wat overleg en het op een rijtje zetten van de voordrachten heb ik besloten meervoudige voordrachten mee te tellen. Als duidelijk bleek dat een aantal genoemd werd en één voorgedragen, zijn de genoemden niet geteld.

Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Met grote meerderheid: sigme. Twaalf stemmen maar liefst.

Gedeeld tweede, met ieder 3 stemmen: Monidique & Plato1980
Ook meermaals genoemd werden Argento, EchtGaaf en Maartena
En verder: Evil_jur; HenriOsewoudt;LXIV ;JohnDope ;Pool ;ProblematiQue ;Sidekick;SCH;Kozzmic;vernomsnake ;sizzler

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Ook hier een duidelijke winnaar: JohnDope 7 stemmen.
De winnaar van vorig jaar prolongeert de titel dus niet, wordt wel tweede met 5 stemmen: SCH
Meer dan eens genoemd: kutvvd & More
Aangestipt werden: Autodidact ;DiegoArmandoMaradona ;Finder_Elf_Towns ;Genverbrander ;Martijn_77 ;Mutant01.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Ooit de minst opvallende user van POL, maar freako behaalt voor minstens het 2e jaar op rij afgetekend deze trofee binnen: 10 stemmen.
Kozzmic doet het ook traditioneel goed (6).
Meermaals genoemd: Napalm, PietVerdriet, sidekick.
En de details: EchtGaaf ;Maartena ;Aoristus ;bluesdude ;Jurgen21 ;Rm-rf ; sigme;The_General ;Triggershot ;Zakjappannertje

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Nipte winnaar: sigme, met 8
Op de hielen gezeten door: pberends, met slechts een stem minder.
Op enige afstand volgen EchtGaaf en Genverbrander.
Bovendien werden genoemd: Maartena ; SCH ;Fuifduif;Selang

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
De stemmen zijn geteld, een zestal stemmen was eensluidend: derhalve is de trofee toegekend, en wel aan Apropos.
Dientengevolge volstonden 5 stemmen voor de tweede plaats: Monidique
Niet buiten beschouwing kunnen blijven de meer dan eens genoemden:sigme, Echtgaaf, Kozzmic, LXIV ,Reya, sjun, .
Dan rest ons nog de vermelding van : Fuifduif ;freako ; ethiraseth ; StefanP

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user
Afgetekend met 9 stemmen: pberends
Door meerderen gezellig bevonden: Tong80, Rock_de_Braziliaan , Apropos
Ook best gezellig: Monidique ;Fuifduif ;du_ke ;Godslasteraar

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Vorig jaar nog veelgenoemd als beste nieuwkomer, nu het meest gemist: LodewijkNapoleon, met 7 voordrachten.
Ook node gemist worden: McCarthy , sjun, NightH4wk, Parabola en RM-rf
Eveneens uit het oog, niet uit het hart: Aaahikwordgek ;Akkersloot ;Floripas ;George-Butters; RichardQuest ;Gil-Galad ;One-of-the-few ;Pim Fortuyn ;Ponskaart ;

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Niet zoveel genomineerden, maar een aantal springt er duidelijk uit. EchtGaaf werd vijfmaal geprezen, met ieder vier stemmen volgen Corelli en Genverbrander.
Ook meer dan eens genoemd werden Jurgen21 en ProblematiQue.
Wel genoemd, maar misschien te nieuws of juist niet echt nieuw genoeg voor meer voordrachten: LXIV ;Napalm ;WeirdMicky ;gday ;Konlewicz ;Rechtsliberaal ;

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst
Niemand die meer dan eens genoemd werd, maar POL zou bij voorbaat blij zijn met de komst van elk van dezen:
Chuck!
DS4
Hephaistos
JanJanJan
Kennyman
Lord_Veterinaire
Mainport
Mannee
MethodMich
mike
Onemangang
PietVerdriet
Pracissor
sampoo
SHE
UnleashMitch

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Bijna doodgeknuffeld: du_ke ,zonder een spoor van twijfel: 14 stemmen maar liefst.
Men knuffelt ook SCH ( een vierklapszoen), en gewoon beschaafd een zoen op beide wangen voor Moussie en Mwanatabu.
Een kleine knuf voor Kareltje_de_grote ;MrX1982 ;pfaf ;TechXP ;Tup

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Het is al bijna een dogma dat SCH deze trofee draagt. Tien keer genomineerd.
Ver daarachter: Genverbrander met 3, en ieder 2 voor du_ke, Jarno, knowall
Tikje dogmatisch: Monidique ;Zakjappannertje ;DeGroeneRidder ;Floripas;HenriOsewoudt ;rebel6

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Rechts is blijkbaar minder dogmatisch dan links. Meest dogmatisch is Finder_Elf_Towns, volgens 6 stemmers, maar vlak daarachteraan volgen MrX1982 met 5 en Tikorev met 4 stemmen.
Tweemaal genoemd werden: JohnDope ,Jurgen21 & StefanP
Ook dogmatisch: HenriOsewoudt ;Napalm ;Akkersloot ;Evil_jur ;more ;Martijn77 ;PJORourke ;PMB_RUG ;X.

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Misschien vrezen ze elkaar. Met ieder 3 stemmen mogen wat mij betreft Finder_Elf_Towns, DiegoArmandoMaradona en KirmiziBeyaz zich elk de grootste noemen.
Met een stem minder volgen Tikorev en JohnDope.
Genoemd werden ook MrX1982 ; StefanP ;Akkersloot ;BaajGuardian ;Nordcore; Smek

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Duidelijk: yeremy volgens 14 stemmers.
Met minstens tien stemmen minder: pberends, Fuifduif, Jurgen21, Genverbrander en Martijn_77
Eenmaal geopperd werden DiegoArmandoMaradona ;Tikorev ;PJORourke ;Meki; kutvvd

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
Als SCH wint, doet hij dat duidelijk: 10 stemmen.
EchtGaaf kreeg er 3, mariatrepp 2.
1 stem elk: pberends ;Genverbrander ;Tikorev ;JohnDope ;HenriOsewoudt ;Moussie ;bluesdude ;Mutant01 ;NewOrder

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Benieuw hoe dit feit gedraaid gaat worden? Een geclaimde overwinning? Een ontkenning van de trofee? Ruimte voor interpretatie: Mutant01 en Napalm werden het vaakst voorgedragen, ieder 4 maal.
Tikorev volgt met 3 stemmen, elk twee kregen JohnDope en sidekick.
En eenmaal: EchtGaaf ;mariatrepp ;Jurgen21 ;PJORourke ;du_ke ;Floripas ;Jack_Pershing.

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Hij zal 'm op waarde weten te schatten: HenriOsewoudt. Achtmaal voorgedragen.
Daarmee Akkersloot, 3 keer genoemd, ruim voorblijvend. Twee keer gebeten werden SCH, Genverbrander, Meki en Vhiper.
1 stem voor: Tikorev ; Mutant01 ;Jurgen21 ;Floripas ;NewOrder ;sigme ;More

Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Het zal precies passen bij zijn verwachting: Verbal wordt met een zuurgraad van 7 ( ) het zuurst geacht.
Lagere zuurwaarden bij Tikorev (3), en Finder_Elf_Towns, KirmiziBeyaz en Monidique (elk 2).
Beetje zuur voor SCH ;Genverbrander ; EchtGaaf ;StefanP ;BaajGuardian ;PMB_RUG ;Jarno ;MrStephan ;Lord_Venitiari ;

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
Deze eerbiedwaardige trofee gaat naar Reya , met 5 voordrachten.
Ook meer dan eens genoemd: sigme, freako, ExtraWaskracht en Zakjappannertje.
Ook netjes: Monidique ;PMB_RUG ;Napalm ;Apropos ;Rm-rf ;du_ke; SCH ;LXIV; Maartena ;

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
Martijn_77 gaat met 5 stemmen met deze twijfelachtige eer strijken.
Tong80 kreeg er 3, elk 2 stemmen waren er voor JohnDope, pberends, yeremy en Refragmental.
Genoemd werden ook KirmiziBeyaz ;Meki ;Jurgen21 ;Fuifduif ;ProblematiQue ;Autodidact ;Argento ;dVTB ;Gday ;Polopon ;

Namens de organisatie: Felicitaties waar gepast, medeleven waar nodig.
Dat de trofeeën recht gedaan mag worden!

Nawoord: POL is een discussieforum: over de uitslag kan eindeloos gecorrespondeerd worden. Tel-, spel-, type-, reken- en denkfouten komen allemaal geheel en al voor mijn rekening.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 14-12-2006 11:42:51 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44419964
Congrats SCH

[ Bericht 78% gewijzigd door DarkShine op 14-12-2006 11:41:02 ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44419985
Ik feliciteer van harte Sigme met de Andre Rouvoet Troffee. Je bent een terechte winnaar voor deze prijs.

En verder prijs ik je toewijding aan dit topic en de manier hoe je de uitslag hebt gepresenteerd.
pi_44420009
Oja Sigme, moet ik die troffee bij Marco Pastors gaan ophalen

heb je zijn adres
  donderdag 14 december 2006 @ 11:37:13 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44420042
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:27 schreef sigme het volgende:
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Het zal precies passen bij zijn verwachting: Verbal wordt met een zuurgraad van 7 ( ) het zuurst geacht.
Met mijn Ph-waarde van 7 verbaast de zuurheidsprijs mij wel enigszins, want ik ben volgens mij inderdaad Ph-neutraal

Verder hebben de POL'ers gewoon geen smaak, want ik ben eerder bitter dan zuur.

Niettemin accepteer ik de award met gepaste trots

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44420045
Wel terechte uitslag, toch?
pi_44420271
Bomen

[ Bericht 26% gewijzigd door du_ke op 14-12-2006 12:42:19 (dit plaatje moet het wel doen.) ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44420284
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Met mijn Ph-waarde van 7 verbaast de zuurheidsprijs mij wel enigszins, want ik ben volgens mij inderdaad Ph-neutraal

Verder hebben de POL'ers gewoon geen smaak, want ik ben eerder bitter dan zuur.

Niettemin accepteer ik de award met gepaste trots

V.
nog even volhouden, en je "verbitterdheid" slaat om in sarcasme
pi_44420320
Verleden jaar was ik de zuurste. .
I´m back.
pi_44420321
HenriO neemt zijn Ayaan Hirsi Ali trofee dankbaar in ontvangst en belooft deze het komende jaar met verve te verdedigen.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:48:27 #11
136 V.
pi_44420332
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
Verleden jaar was ik de zuurste. .
Je hebt die beker dan toch nog? Of is het een wisseltrofee?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44420344
Dankwoord.

Ik wil gaarne iedereen van harte danken die mij hebben genomineerd. Uiteraard ben ik bijzonder trots op de Marco Pastors award.

Ik hoop uiteraard het komend jaar mijn bijdrage weer te kunnen leveren. En hopelijk niet teveel door mijn (soms te stevige inbreng) mensen onnodig voor de schenen te schoppen. Want dat is nu eenmaal het gevaar als je vaak met controversiele onderwerpen komt en een stevige inbreng laat zien......Maar ja, wat is nu mooier en zinvoller om de grenzen van het debat op te zoeken....Want de meesten willen hier toch een debat? Tja, politiek is niet voor bange mensen. Maar POL is wel de heetste keuken op Fok!

Daarom een Generaal Pardon Excuus: aan diegenen die ik sinds mijn aantreden hier ooit heb beledigd in de hitte van de strijd......

Ik wil al diegenen bedanken die met mij mogelijk hebben gemaakt om de award te winnen. Zonder jullie mede-debaters was dat immers nooit gelukt!

Ik heb er zeker heel veel van opgestoken.....En daar doen we het toch voor.

En uiteraard feliciteer ik ook mijn collega-award winnaars van harte.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 14-12-2006 12:43:14 ]
pi_44420386
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je hebt die beker dan toch nog? Of is het een wisseltrofee?

V.
Wisseltrofee hè, ik sta hem gaarne aan je af.
I´m back.
pi_44420403
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Dankwoord.

Ik wil gaarne iedereen van harte danken die mij hebben genomineerd. Uiteraard ben ik bijzonder trots op de Marco Pastors award.

Ik hoop uiteraard het komend jaar mijn bijdrage weer te kunnen leveren. En hopelijk niet teveel door mijn (soms te stevige inbreng) mensen onnodig voor de schenen te schoppen. Want dat is nu eenmaal het gevaar als je vaak met controversiele onderwerpen komt en een stevige inbreng laat zien......Maar ja, wat is nu mooier en zinvoller om de grenzen van het debat op te zoeken....Want de meesten willen hier toch een debat? Tja, politiek is niet voor bange mensen. Maar POL is wel de heetste keuken op Fok!

Daarom een Generaal Pardon Excuus: aan diegenen die ik onverhoopt heb beledigt in de hitte van de strijd.

Ik wil al diegenen bedanken die met mij mogelijk hebben gemaakt om de award te winnen. Zonder jullie mede-debater was dat immers nooit gelukt.

Ik heb er zeker heel veel van opgestoken.....En daar doen we het toch voor.
POL de heetste keuken???
I´m back.
pi_44420425
Gefeliciteerd allemaal.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44420454
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

POL de heetste keuken???
Yep. Maar misschien niet zoals jij het bedoelt.....
pi_44420864

Dank enzo. Ik ben sprakeloos.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44420888
Hm...
  donderdag 14 december 2006 @ 12:08:42 #19
136 V.
pi_44420901
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
Ik ben sprakeloos.
Dat geloof ik niet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44420970
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Yep. Maar misschien niet zoals jij het bedoelt.....
Hoe bedoel jij dat dan?
I´m back.
pi_44420973
Bedankt voor alle stemmen, en uiteraard gefeliciteerd alle andere winnaars
pi_44421087
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe bedoel jij dat dan?
ken je uitspraken van Frits Bolkestein?:

"Politiek is niet voor bange mensen...." en "Als je niet tegen hitte kan, moet je niet in de keuken staan....."

Het gaat er soms hard aan toe als het gaat om politiek.....politiek is niet (altijd) leuk....
pi_44421174
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ken je uitspraken van Frits Bolkestein?:

"Poliitiek is niet voor bange mensen...." en " Als je niet tegen hitte kan, moet je niet in de keuken staan....."

Het gaat er soms hard aan toe als het gaat om politiek.....politiek is niet (altijd) leuk....
POL is niet voor bange mensen...???
I´m back.
pi_44421175
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet

V.
Dat is lief van je, mij tegenspreken, zodat ik tenminste weer woord vind.
Gefeliciteerd V. ! Jouw trofee heeft geloof ik de vorm van een accubak.

Ook alle andere kersverse trofeebezitters: van harte gefeliciteerd .
Met uitzondering van JohnDope, die heeft naar mijn stellige overtuiging die trofee niet verdiend.
pi_44421188
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

POL is niet voor bange mensen...???
Yep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')