quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:22 schreef Ryan3 het volgende:
Eshan Djami - grootste aansteller.
Meteen maar iemand roepen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
We moeten trouwens ook een award hebben voor de valste nicht van POL (en het wordt niet SCH, denk ik).
Wie komt daarvoor in aanmerking?
Mij provoceert hij niet; hij is toch ietwat mislukt als provocateur, laat staan rasprovocateur, vind ik.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik pleit dan voor Eshan Djami - rasprovocateur zonder aanhang te vergaren.
Gelieve niet direct te roepen nee, aub. Ga lekker broeden, bedenk fraaie formuleringen, slijp ze bij en gooi het er bij de verkiezingen goedverwoord en ontopic eruit.
Dales houdt van kippen. Die is niet vals. Niemand die hem ook als nicht zou kunnen detecteren, ik las pas onlangs in een post van Harry dat-ie een homo is.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dales? Of is die niet vals genoeg?
Verburg al zeker niet, dunkt me.
En dat was Pim?quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Er was maar 1 valse nicht in de Nederlandse politiek ever, maar die heeft al een trofee.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij provoceert hij niet; hij is toch ietwat mislukt als provocateur, laat staan rasprovocateur, vind ik.
Akkoord we kennen alleen de filmposter nog maar van zijn ultrashockerende film, ik weet het, maar ook dat bezielt mij niet echt...
'Mislukte provocateur' kan dus ook wmb, daar lopen er ook heel wat van rond in POL..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Er was maar 1 valse nicht in de Nederlandse politiek ever, maar die heeft al een trofee.
Of nep provocateur, dat kan ook nog, dat bekt sneller.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Eshan Djami - 'Mislukte provocateur'
Ja, ik vind 'm wel wat.
[..]
Hij zal doorleven in de POL awards.quote:Die hád vorig jaar een trofee. En het jaar daarvoor ook al. Lijkt je die nu niet lang genoeg gememoreerd als meest gemist?
Wordt een moeilijke btw, zijn er zoveel van.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
Alex Jones award - user die de meest paranoïde rechtse denkbeelden vertolkt.
Evt. 'Loose Change 2nd edition award'.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:11 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, TS waar blijf je nu???
Beetje creativiteit hè, tsjop, tsjop.
De zusjes Goor en Geer-, wiki-, Alex Jones-award ( of Loose change 2nd edition) zijn er anders al drie hoor. Iedereen weet wel wat daarmee wordt bedoeld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wacht op reacties uit POL; ik zie graag een flink aantal POL'ers hun voorstellen doen (niet een POL'er een flink aantal posts zetten met per post een half voorstel).
Denk na, Ryan, kom met aansprekende voorstellen, goed verwoord. Wie weet leest iemand het dan, en zijn er mensen die je voorstellen steunen, aanscherpen, als inspiratie nemen voor een ander voorstel.
Rita Verdonk trofee zou ik zeggen user waarvan je het meest moetquote:Op zondag 7 oktober 2007 10:24 schreef Reya het volgende:
Rita Verdonk trofee - User die de meeste rellen veroorzaakt
Saddam Hoessein award - User met de meeste klonen
Zomaar wat ideeen die bij mij opkomen
Yep, binnen één jaar zijn de meeste award naamgevers obsolete geworden idd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:33 schreef Reya het volgende:
Overigens kan er natuurlijk ook wel een aantal trofees geschrapt worden.
Voor de Roel Pieper trofee is bijvoorbeeld vrij weinig animo elk jaar. De Prinses Irene trofee gaat steevast naar dezelfde users en is mi daardoor wat verjaard. De Ayaan Hirsi Ali trofee vind ik te vaag, Tony Blair is weg uit de politiek en ik stel voor zijn award evenzo. De Ad Melkert trofee hoeft ook niet meer zo van mij, en de Gonny-trofee verdient op zijn minst een nieuwe naamgever.
Kom kom, IRL zijn we positivo's hoor, hier niet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef Reya het volgende:
Twee ideeen van vorig jaar die wellicht in heroverweging kunnen worden genomen.
Wouter Bos windvaantje: user die het vaakst van mening verandert
Ann Coulter award: user die zich het meest onderscheidt in hatetalk
Daarnaast werd er toen al over geklaagd dat er wat teveel negatieve trofeeen zijn. Wellicht wat positieve trofeeen erbij?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik pleit ook voor een Geert Wilders award: de meest xenofobe user.
Nee, je begrijpt er weer geen hol van; Geert Wilders is de grootste antifascist. Ook de grootste antifascist van POL wordt het dan, als je iemand die award wil uitreiken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik pleit ook voor een Geert Wilders award: de meest xenofobe user.
En een Milton Friedman award: meest dogmatische geloofsfanaticus van de vrije markt.
Glimmerveen is oldschool.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat dus al de Joop Glimmerveen trofee.
quote:Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
quote:Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt er weer geen hol van; Geert Wilders is de grootste antifascist. Ook de grootste antifascist van POL wordt het dan, als je iemand die award wil uitreiken.
En dat is dus Bluesdude.
Die krijgt de Geert Wilders award.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
En loos het sekseverschil. Nooit begrepen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zou
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Hernoemen naar:
Andre Rouvoet Trofee - Beste recht luller van het christelijke kabinetsbeleid
En
Jan Marijnissen Trofee - Beste discussievoerder.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef Monidique het volgende:
Wie de neuk is Brongersma?
Nou, kom op, laten we kippen nu geen koeien noemen. De HenriOsewoudt-trofee bedoel je toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:12 schreef du_ke het volgende:
De SGP award voor de meest dogmatische gelover in een bepaald politiek systeem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |