abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54312361
Slowchat topic speciaal voor de POL verkiezing.

U mag hier klagen, of juist je genoegen uitspreken over je nominatie. Je mag hier je mede-users hier INTERPELLEREN, ja echt, waarom je ergens voor genomineerd bent. Uiteraard is antwoorden verplicht.
pi_54312523
Oké, ik wil dan even klagen over bepaalde users (noem geen namen) die veren in hun eigen reet aan het steken zijn. Ook merk ik dat men de awards aangrijpt om kleine plagerijtjes -die variëren van geintjes tot beschadigingspogingen- verder door te zetten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54312531
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Beste om er niet in te reageren, wat jij EchtGaaf? Nuffig toch?
Proberen we het weer in 2008.
Bij tijd van leven uiteraard en deo volente.
(Weg met Ajax, weg met Feijenoord, waarom kunnen bij een voetbalwedstrijd niet beide teams verliezen?) .
Ach, je moet je pas zorgen maken als je niet meer wordt genoemd, Ryan.
pi_54312570
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, ik wil dan even klagen over bepaalde users (noem geen namen) die veren in hun eigen reet aan het steken zijn. Ook merk ik dat men de awards aangrijpt om kleine plagerijtjes -die variëren van geintjes tot beschadigingspogingen- verder door te zetten.
Dat is ook een klein zorgenpuntje bij zo'n POL verkiezingen. Het hoort niets meer te zijn dan een leuk aardigheid en het vooral niet zo serieus te nemen allemaal.

Het kan juist ook weer een beetje verrijkend zijn als andere je op bepaalde kwaliteiten wijzen.
pi_54312765
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef Zwaardvisch het volgende:

PJO en Lemmeb, de rekels. [ afbeelding ]
Wat waardeer jij in Lemmeb dat je hem zo mist?
pi_54312853
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat waardeer jij in Lemmeb dat je hem zo mist?
De humor. Ik vind dat er in POL een scherpe tegenstelling moet bestaan tussen rechts en links, anders wordt het saai en gaat het over alles behalve politiek.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54312903
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:50 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De humor. Ik vind dat er in POL een scherpe tegenstelling moet bestaan tussen rechts en links, anders wordt het saai en gaat het over alles behalve politiek.
Humor heeft die wel, alleen de kwaliteit van z'n posten was nou niet zo het je van het?

Daarom was ik benieuwd
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:53:07 #8
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54312908
Overbodig topic. Discussie kan eventueel in het al lopende verkiezingstopic, en slowchat kan in de lopende POL-SC. Dat lijkt me genoeg, dus zet ik deze op Gesloten.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')