Ach, je moet je pas zorgen maken als je niet meer wordt genoemd, Ryan.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Beste om er niet in te reageren, wat jij EchtGaaf? Nuffig toch?
Proberen we het weer in 2008.
Bij tijd van leven uiteraard en deo volente.
(Weg met Ajax, weg met Feijenoord, waarom kunnen bij een voetbalwedstrijd niet beide teams verliezen?).
Dat is ook een klein zorgenpuntje bij zo'n POL verkiezingen. Het hoort niets meer te zijn dan een leuk aardigheid en het vooral niet zo serieus te nemen allemaal.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, ik wil dan even klagen over bepaalde users (noem geen namen) die veren in hun eigen reet aan het steken zijn. Ook merk ik dat men de awards aangrijpt om kleine plagerijtjes -die variëren van geintjes tot beschadigingspogingen- verder door te zetten.
Wat waardeer jij in Lemmeb dat je hem zo mist?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
PJO en Lemmeb, de rekels. [ afbeelding ]
De humor. Ik vind dat er in POL een scherpe tegenstelling moet bestaan tussen rechts en links, anders wordt het saai en gaat het over alles behalve politiek.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat waardeer jij in Lemmeb dat je hem zo mist?
Humor heeft die wel, alleen de kwaliteit van z'n posten was nou niet zo het je van het?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De humor. Ik vind dat er in POL een scherpe tegenstelling moet bestaan tussen rechts en links, anders wordt het saai en gaat het over alles behalve politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |