Nogal zinloos idd om nu te gaan zitten wachten tot sinterklaas in Nederland is of zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen (heus waar), maar ik vind dat bureaucratische onzin.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:59 schreef sigme het volgende:
Knopen doorgehakt: dit is het geworden:
POL verkiezingen POL
Volgend jaar wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou volgend jaar maar dan.
Volgend jaar in Jeruzalem.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou volgend jaar maar dan.
In de VS hebben ze ook inet, en dan kun je ook perfect in POL posten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgend jaar wat?
Ik maak alleen dit jaar kans.
Een heel klein kinderprijsje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgend jaar wat?
Ik maak alleen dit jaar kans.
Eigenlijk moet er ook een trofee komen voor diegene die het meest wordt genoemd tijdens de verkiezingquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dat kan nooit samenvallen met de Ad Melkert coupe of trofee btw..
Die zit ook in de US(o)A toevalligerwijs, volgens mij, onze SteefP. Misschien dat we hem dus onze Ad Melkert moeten noemen, die ook in de US(o)A zit....quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook een trofee komen voor diegene die het meest wordt genoemd tijdens de verkiezing![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |