Slechtste discussievoerder eruit?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Geschrapt:
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste dossierkennis
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
De Marianne Thieme Trofee zou ik eerder uitreiken aan de user die steeds maar over één en hetzelfde onderwerp praat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan moet deze
Hernoemd worden naar
Mariane Thieme Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Wat mij betreft kan ie hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als jullie er vandaag overeenstemming over hebben, dan kan dit weekend de verkiezing gestart worden.
Op zich vond ik ze ook prima, maar het waren er imo ietwat teveel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:56 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb geen flauw idee waarom de trofeeën veranderd moeten worden...je kunt eventueel de naam veranderen en verder was het toch prima gegaan de vorige jaren?
maar goed, zoek het maar uit.
Je bent een beetje aan het zeiken hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op zich vond ik ze ook prima, maar het waren er imo ietwat teveel.
Leuk, komt er ook hierover een stemming?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt tijd voor een salomons oordeel.
Eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sigmes idee ziet er best uit, maar wmb mag slechtste discussievoerder er ook nog wel bij.
Ik nomineer HenriO voor alle trofeeën.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Mijn idee:
Houden (maar voorzien van nieuwe naam):
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Houden; nieuwe naam; lichte wijziging van omschrijving
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
* User die het best feiten naar z'n hand kan zetten
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
* User die het meest emotioneel reageert
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
* User die ook bij groot meningverschil netjes blijft
Nieuw
Jamibeker: User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt
Bolkesteinbeker: User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen
Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert
Daar ben ik het mee eens. Ik zat daar ook aan te denken. Hoewel het niet 'beste' hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef Floripas het volgende:
Ik vind "beste linkse user" en "beste rechtse user" wel leuk, omdat je dan iedereen dwingt er eentje van een ander kamp uit te kiezen.
Roel Pieper zou ik nog schrappen. Ik denk dat er relatief veel niet-POL-ers zijn vergeleken met POL-ers, zeg maar veel meer kandidaten dan kiezers, met als gevolg dat nauwelijks iemand meer dan één stem krijgt. Bovendien komt iedere POL-er natuurlijk niet op dezelfde andere fora, waardoor iedereen uit andere kandidaten kiest. En ook dat leidt tot een zodanige versplintering van stemmen dat je je af kunt vragen of de trofee de moeite van het uitreiken waard wel is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Mijn idee:
Houden (maar voorzien van nieuwe naam):
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Houden; nieuwe naam; lichte wijziging van omschrijving
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
* User die het best feiten naar z'n hand kan zetten
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
* User die het meest emotioneel reageert
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
* User die ook bij groot meningverschil netjes blijft
Nieuw
Jamibeker: User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt
Bolkesteinbeker: User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen
Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert
Geschrapt:
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste dossierkennis
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
En als je nu niet in een van de kampen valt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef Floripas het volgende:
Ik vind "beste linkse user" en "beste rechtse user" wel leuk, omdat je dan iedereen dwingt er eentje van een ander kamp uit te kiezen.
Dan zijn er genoeg andere categorieën om een award in te krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
En als je nu niet in een van de kampen valt?
DISCRIMINATIE!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef Floripas het volgende:
Dan zijn er genoeg andere categorieën om een award in te krijgen.
Ik vind dat jij wel een trofee verdient. Ik weet allen niet welke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan zijn er genoeg andere categorieën om een award in te krijgen.
Dat is nu wmb het allergrootste probleem van deze hele verkiezing. Maar niemand lijkt dat te echt te interesseren. En meestal dus geen succes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef Petera het volgende:
[..]
En ook dat leidt tot een zodanige versplintering van stemmen dat je je af kunt vragen of de trofee de moeite van het uitreiken waard wel is.
Eensquote:Boer Koekoek en Jan Marijnissen zou ik houden. Om toch wat meer uitgesproken negatieve categorieën over te houden, en dit lijken me daarvan de beste.
Ja, al noem ik het geen prestatie om super links of rechts te zijn.quote:Den Uyl en Luns zou ik ook niet schrappen. Omdat "links" en "rechts", alhoewel de termen vrij beperkt zijn, toch wel onlosmakelijk met politiek zijn verbonden.
Het gaat dan ook niet om uitreiking van een trofee, maar om een -geleide- manier om iets uit te spreken over andere users. Ik ben gehecht aan die Roel Pieper -trofee, omdat het een leuke manier is om een compliment uit te delen. En omdat m'n Roel Pieper van vorig jaar zo goed bleek natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef Petera het volgende:
[..]
Roel Pieper zou ik nog schrappen. Ik denk dat er relatief veel niet-POL-ers zijn vergeleken met POL-ers, zeg maar veel meer kandidaten dan kiezers, met als gevolg dat nauwelijks iemand meer dan één stem krijgt. Bovendien komt iedere POL-er natuurlijk niet op dezelfde andere fora, waardoor iedereen uit andere kandidaten kiest. En ook dat leidt tot een zodanige versplintering van stemmen dat je je af kunt vragen of de trofee de moeite van het uitreiken waard wel is.
Ik dacht wel dat deze vermoedelijk behouden zouden wordenquote:Boer Koekoek en Jan Marijnissen zou ik houden. Om toch wat meer uitgesproken negatieve categorieën over te houden, en dit lijken me daarvan de beste.
Den Uyl en Luns zou ik ook niet schrappen. Omdat "links" en "rechts", alhoewel de termen vrij beperkt zijn, toch wel onlosmakelijk met politiek zijn verbonden.
Half oktober? Dat lijkt me rijkelijk vroeg. Een maand vroeger dan voorgaande jaren. Volgens mij is er geen reden tot haastquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als jullie er vandaag overeenstemming over hebben, dan kan dit weekend de verkiezing gestart worden.
Eens. Medio november lijkt mij ook beter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Half oktober? Dat lijkt me rijkelijk vroeg. Een maand vroeger dan voorgaande jaren. Volgens mij is er geen reden tot haast.
Waarom moet er dan een maand tussenzitten? Wat kan er nog veranderen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Medio november lijkt mij ook beter.
Mwoah niet zozeer dat er iets kan veranderen. Het beeld is mij ongeveer wel duidelijk. Maar meer in de trant dat ik het voor een verkiezingsjaar een beetje vroeg vind.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom moet er dan een maand tussenzitten? Wat kan er nog veranderen?
December is alvast de start van het nieuwe POL-jaar. Eigenlijk zou het jaar sowieso in december moeten starten; dan zou januari beter te overleven zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah niet zozeer dat er iets kan veranderen. Het beeld is mij ongeveer wel duidelijk. Maar meer in de trant dat ik het voor een verkiezingsjaar een beetje vroeg vind.
Ik vind december daar eigenlijk wel een gezellige maand ervoor. Tegelijkertijd met sportman van het jaar, politicus van het jaar. etc.![]()
Ja januari is zo.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
December is alvast de start van het nieuwe POL-jaar. Eigenlijk zou het jaar sowieso in december moeten starten; dan zou januari beter te overleven zijn.
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
December is alvast de start van het nieuwe POL-jaar. Eigenlijk zou het jaar sowieso in december moeten starten; dan zou januari beter te overleven zijn.
Bij verkiezingen begin november is dat gewoonlijk ook zo. Vorig jaar deden we stemmen tot derde week november, en dan dus ook de uitslag. December is voor napraten en opscheppen, en in januari hebben we een katerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef Floripas het volgende:
Kan iemand fotoshoppen? Zodat de winnaars een speciaal icoontje mogen?
Ik weet niet of het een kwestie is van eens worden. Er wordt niet echt gediscussieerd. Weinig twist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Prima, dan wachten we nog paar weken. Dan hebben jullie nog mooi de tijd om het eens te worden over de awards.
Lijkt mij handig om eerst de definitieve lijst catergorieen vast te stellenquote:Op zondag 14 oktober 2007 08:38 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet goed in poppetjes; dus in de namen van de trofees.
Dus al men daar nog iets over weet?
Gaat met name () om de "gewone" trofeeën; zie OP.
Nou nee, er is een lijst die buiten discussie staat; zeg maar de lijst die ik voorstelde + dogmatisch links / rechts + slechtste discussievoerder.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij handig om eerst de definitieve lijst catergorieen vast te stellen![]()
Wellicht kan dan tenminste het woord "trofee" vervangen worden door "lintje" of "speldje" ofzo. In ieder geval iets waarvan het voor de hand ligt dat er veel kunnen worden uitgereikt, aan veel personen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om uitreiking van een trofee, maar om een -geleide- manier om iets uit te spreken over andere users. Ik ben gehecht aan die Roel Pieper -trofee, omdat het een leuke manier is om een compliment uit te delen. En omdat m'n Roel Pieper van vorig jaar zo goed bleek natuurlijk. Nietwaar, DS4?
Is een mogelijkheid, maar zoals ik al aangaf ben ik ervoor dat de termen links en rechts wel ergens behouden blijven.quote:
[..]
Ik dacht wel dat deze vermoedelijk behouden zouden worden.
In plaats van meest dogmatisch links | meest dogmatisch rechts zouden we mischien een 'meest dogmatisch' kunnen maken?
Precies, zo kwam ik nog eens ergens voor in aanmerking. Het was ook al weer even geleden dat ik een prijs won...quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:17 schreef Petera het volgende:
[..]
Wellicht kan dan tenminste het woord "trofee" vervangen worden door "lintje" of "speldje" ofzo. In ieder geval iets waarvan het voor de hand ligt dat er veel kunnen worden uitgereikt, aan veel personen.
Ik neig het meest naar een trofee voor de meest dogmatische user (Floripas had een mooie beschrijving meen ik, onder de naam SPG-trofee), en eentje voor de meest linkse en een voor de meest rechte user (zonder dat dat dogmatisch hoeft te zijn).quote:[..]
Is een mogelijkheid, maar zoals ik al aangaf ben ik ervoor dat de termen links en rechts wel ergens behouden blijven.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kunnen alle genomineerden ook bericht krijgen, want dat bleef vorig jaar achterwege omdat er niemand "won".
De andere winnaars zijn allemaal POL'ers - die weten wel dat ze iets gewonnen hebben. De Roel Pieper-trofee kende geen winnaar; en ik heb niet de users die wel genomineerd waren op de hoogte gebracht van het feit dat ze genomineerd waren. Dus van de meesten betwijfel ik of ze ooit geweten hebben van hun vermelding.quote:
Welk deel van 'we doen de verkiezingen begin november' heb je niet gelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef Floripas het volgende:
Nou, húp, zullen we?
Ik heb het wel gelezen (heus waar), maar ik vind dat bureaucratische onzin.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Welk deel van 'we doen de verkiezingen begin november' heb je niet gelezen?
Daar zit wel wat inquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen (heus waar), maar ik vind dat bureaucratische onzin.
Niets op tegen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kunnen alle genomineerden ook bericht krijgen, want dat bleef vorig jaar achterwege omdat er niemand "won". En de genomineerden zijn, uit de aard der zaak, ook meestal niet op de hoogte van hun eervolle vermelding
.
Goed plan!
[..]
Ik neig het meest naar een trofee voor de meest dogmatische user (Floripas had een mooie beschrijving meen ik, onder de naam SPG-trofee), en eentje voor de meest linkse en een voor de meest rechte user (zonder dat dat dogmatisch hoeft te zijn).
Wat vind je daar van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |