Bijna de helft van Nederland is rechts, daar gaat het in deze Bron helemaal niet over. Het gaat over extreem rechts, er mist dus niet een stukje informatie, het klopt helemaal niet.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:21 schreef Montov het volgende:
[..]
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
Done.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef Gabry het volgende:
[POL SC 1352] Three times is murder!
Kunnen jullie even hier nummer 1352 van maken.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Lyrebird het volgende:
Ik klaag hier waarschijnlijk op het verkeerde adres, maar als dit forum niet snel sneller wordt, dan pak ik mijn biezen.
Ontbreekt, gvd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bijna de helft van Nederland is rechts, daar gaat het in deze Bron helemaal niet over. Het gaat over extreem rechts, er mist ontbreekt dus niet een stukje informatie, het klopt helemaal niet.....
Zie vorige bericht! GVD!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:21 schreef Montov het volgende:
[..]
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist ontbreekt er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:15 schreef Monidique het volgende:
We hadden het al door. Heb je het soms onlangs ergens vernomen?
Montov zegt: Geniet, maar post met mate.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
SC voor POL verkiezing POL
Hmm als dergelijk posten in het topic zelf mag, dan heb ik uiteraard geen bezwaar.
SC houdt de zaak daar wel levendig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Montov zegt: Geniet, maar post met mate.
Wat is het andere topic dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit staat al in een ander topic.
Toch nuttig een apart SC topic, hetgeen ik voorstelde. Mensen hebben nu eenmaal op- en aanmerkingen over hun nominaties. Het geeft de kans voor ene opbouwend verhaal. De meesten motiveren jammerlijk niet hun keuzes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
POL verkiezingen POL
Een beetje sc is nooit erg, maar ik moet de lijstjes echt zoeken tussen de slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |