Precies. Dus ben ik ook tegen het wijzigen van de TT van het Wilders-topic. Indirect HEEFT hij het namelijk gezegd. Je kunt geen Guantamo Bay, zoals het nu bestaat, willen overnemen, zonder de daarbij behorende martelingen. Wilders neemt nergens impliciet afstand van die martelingen, dus zijn ze onderdeel van zijn wens. QED.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar L_V, als de stelling in het topic weerlegd is/wordt, hoeft dat toch niet te betekenen dat de TT dan maar met terugwerkende kracht veranderd moet worden? Dan zou je de aanleiding van de discussie dus moeten verwijderen, dat doet me denken aan schrappen in de geschiedenis. Ik dacht dat je daar zo tegen was.
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De TT is veranderd omdat het niet een daadwerkelijke quote is van Wilders. Wat hij er wel mee bedoelt kan in het topic zelf besproken worden.
De TT van het verdonk nova topic is niet aangepast omdat dit een lezing van TS van de gebeurtenis is. In dat topic staat je vrij het te weerleggen.
De topictitel werd echter geconstrueerd als directe rede.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De topictitel werd echter geconstrueerd als directe rede.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Wilders moge het niet 1:1 zo gezegd hebben, indirect heeft hij het wel gezegd. Dat is een lezing van de TS. Die kiest ervoor (dichterlijke en andere vrijheid [zoals vrijheid van meningsuiting]) om dat op deze wijze te verwoorden. Dat mag in het topic weerlegd worden. Maar omdat het nou om Wilders gaat, moet ineens de TT veranderd worden?
Het past eigenlijk nergens, dus General Chat it is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Here to help: Ben ik slecht?
Topic hoort bij psych en onz en chat.
Evenals de slowchat uit POL.
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?quote:Incidenten met rechts-radicalen komen ruim drie keer vaker voor dan problemen met radicaliserende moslims. Dat blijkt uit onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) onder 75 gemeenten.
Ik begrijp niet waar jij je zo druk om maakt, ik plaats een vriendelijk verzoek voor een MOD omdat er de titel niet de lading dekt. Je bent het met me eens dat de oude titel niet klopt, wees blij dat iemand de moeite neemt om dit te verbeterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is maar de titel, hoor, en zoals ik zei, het is geen persbureau. Als gebruikers een of andere rare titel willen verzinnen, hè, hun ding. Moderators, zeker in NWS en POL, kunnen besluiten dat het te onhandig is, maar dat lijkt mij nu zeker niet het geval. De titel klopt inderdaad niet, maar dat mag. Sterker nog, ik zie er een motiverende titel in.
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?quote:Incidenten met rechts-radicalen komen ruim drie keer vaker voor dan problemen met radicaliserende moslims. Dat blijkt uit onderzoek van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) onder 75 gemeenten.
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Arnold_fan het volgende:
Problemen met rechts groter dan met islam Dekt de lading niet.
Bron zegt namelijk:
[..]
Kan het aangepast worden in Problemen met rechts-radicalen groter dan islam-radicalen?
Het is al niet meer nodigquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Woeps, kan iemand het Hoerenzoon weghalen!
Hoerenzoon Van Thijn verlaat politiek
In een ogenblik van onoplettendheid cq gewoontegetrouw is dat uit mijn toetsenbord gevloeid, nodeloos kwetsend
.."er mist"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:21 schreef Montov het volgende:
[..]
De TT is overgenomen van het geciteerde artikel, en dan is een "niet dekkende lading" onvoldoende om het aan te passen. Zelfs bij je voorgestelde TT mist ontbreekt er nog informatie, zoals dat het uit een onderzoek van VNG gaat, dat het om 75 gemeenten gaat, etc, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |