abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53186286

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|98|99|100
101

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53186345
welterusten allemaal
pi_53186437
En de geniale opmerking waar ik het vorige topic mee sloot:

Ik heb een zak chips gegeten

Truste!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53191231
Goeiemorgen! Ha ik ben eens de eerste ... waardeloze nacht gehad, snipverkouden geworden en keelontsteking gekregen (nu aan de neusdruppels en keeltabletten, om te voorkomen dat er nog een oorontsteking bij komt. Die neusdruppels vind mn keel niet leuk trouwens ) Zat er gister al aan te komen, hele dag lopen drinken ... (en s avonds ijsje, mn keel deed zooo'n pijn)

En er is een halve kilo vanaf ... Hoera
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:22:54 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53191308
TVP.

*werpt een strenge blik op Alcarin: "Dat kan niet hè! " .

Ik was gisteren in de super en ik keek 'voor de gein' eens hoeveel calorieën er in truffel kruidnoten zaten: meer dan 400 calorieën per 100 gram . En het was ook nog een lullig klein zakje van 225 gram dat ik zo in 1 keer leeg eet.
Daar gaan we dus nooit aan beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_53191468
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
*werpt een strenge blik op Alcarin: "Dat kan niet hè! " .

Ik was gisteren in de super en ik keek 'voor de gein' eens hoeveel calorieën er in truffel kruidnoten zaten: meer dan 400 calorieën per 100 gram . En het was ook nog een lullig klein zakje van 225 gram dat ik zo in 1 keer leeg eet.
Daar gaan we dus nooit aan beginnen .
Dat kan heel goed!

En ik deed toevallig precies hetzelfde gisteren...En ik dacht: 400 kcal per 100 gram, en zo lekker zijn die dingen ook weer niet, dan eet ik liever chocolade, als ik toch troep wil eten
pi_53191528
Wat ik ook doe, IK KOM MAAR NIET ONDER DE 65. Het is waarschijnlijk mijn straf omdat ik nog steeds niet met Evy begonnen ben.....Misschien vanavond na het werk. Maar ik heb de afgelopen week elke dag gesport, cardio, pilates, body-shape en ik heb niet raar gedaan met eten of het moet zijn dat ik een paar x pindakaas op brood heb gehad en toch zegt die stomme weegschaal iedere ochtend: 65,1 (1x zelfs 65,2) en vanochtend: 65. Ik wil een 4. Zo. Dat jullie 't ook weten.

Beterschap Chicolate!
pi_53191763
Ik ben wel met Evy bezig, al vier weken, en ik kom ook niet onder de 65, dus daar ligt het vast niet aan .

Ik val dus inderdaad niet af, maar kzou ook niet echt weten wat ik anders moet doen dus ik laat het maar ff zo. Ik hou het nu wel al weken vol om drie keer in de week hard te lopen, dus daar ben ik gewoon maar even tevreden mee.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53191810
Goeiemorgen

Ik heb geen chips gegeten, geen snoep, niets meer Had wel honger vannacht
pi_53192809
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:04 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Hoi

Tuurlijk, ik speel 3de provinciaal Vlaams-Brabant in Ruisbroek 84 Dames A In België dus

Waar speel jij?
ik speel in Nederland, 1e klasse regio Noord-Oost bij Olhaco.

wanneer begint bij jullie de competitie?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53193683
Die is al begonnen 8 september is ze begonnen. We zijn dus volop bezig. Vorige week gewonnen met 3-2.. Vanavond weer match
pi_53193944
ik ben nog steeds erg ongesteld stom lichaam
ben nu maar gestopt met de pil en dan begin ik over een paar dagen maar weer
wil volgende week toch eigenlijk wel weer verder met Evy
pi_53196665
Je hoort toch ook te stoppen met doorslikken als je doorbraakbloedingen hebt? Tenminste, lijkt me wel logisch en prettiger (eens in de hoeveel weken/maanden plan je de ongesteldheid meestal zelf?)

... ik leef op waterijsjes en thee met honing, enige dat ik wegkrijg, alleen ben nu misselijk geworden van mijn tweede kop thee Maar ik moet en zal morgen snowboarden (en het lukt me nu ook om aan mn schoolwerk te werken, dus zo erg zal het niet zijn met mn ziek zijn haha)
pi_53197087
doorslikken of stoppen kan allebei wat het beste bij jou werkt en weet nog niet wat het bij mij is
pi_53199860
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:47 schreef Chicolate het volgende:
... ik leef op waterijsjes en thee met honing, enige dat ik wegkrijg, alleen ben nu misselijk geworden van mijn tweede kop thee Maar ik moet en zal morgen snowboarden (en het lukt me nu ook om aan mn schoolwerk te werken, dus zo erg zal het niet zijn met mn ziek zijn haha)
Ik ga ook morgen snowboarden! Heb er echt zin in!

Met dieten gaat het wat minder goed Vanmiddag een patatje gehaald.. (voor het eerst sinds tijden, dat dan weer wel) en gisteren aan de chocoladepinda's gezeten (waarvan ik echt niet eens wil weten hoeveel calorieen dat is)

Met hardlopen gaat het wel goed, gisteren les 23 van Evi gelopen, en dat ging wel lekker ook . Merk wel dat ik eraan toe begin te raken om gewoon in 1 stuk door te lopen. Na de 1 of 2 minuten wandelpauze tussendoor moet ik echt weer op gang komen, en is het eigenlijk veel zwaarder dan net voordat ik stopte met rennen.
pi_53200876
Waar ga je? Ik ga naar Landgraaf, en dan gewoon echt de hele dag ... zoooo'n zin in ook (misschien komen we elkaar nog wel tegen als jij daar ook heen gaat )

Heerlijk, dat gevoel dat je krijgt als je snel van een piste afgaat, bijna alsof je vliegt (* chicolate droomt nog even verder)
pi_53201311
Jawel! I did it! Eerste les van Evy zit erop. Conditioneel was het een eitje. (dat mag ook wel na al die uren sportschool) Wel had ik in het begin een beetje last van 1 knie. Dacht echt van oh oh, dat gaat niet goed, maar ben d'r doorheen gelopen. * conleche is een bikkel . Vond het ook leuk. Dus dat gaan we morgen weer doen.
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:49:43 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53201501
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:39 schreef conleche het volgende:
Jawel! I did it! Eerste les van Evy zit erop. Conditioneel was het een eitje. (dat mag ook wel na al die uren sportschool) Wel had ik in het begin een beetje last van 1 knie. Dacht echt van oh oh, dat gaat niet goed, maar ben d'r doorheen gelopen. * conleche is een bikkel . Vond het ook leuk. Dus dat gaan we morgen weer doen.
Hoe zag dat schema eruit? (als in: hoeveel min lopen, hoeveel min hardlopen).
Niet meer actief op Fok!
pi_53201603
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe zag dat schema eruit? (als in: hoeveel min lopen, hoeveel min hardlopen).
Even denken of ik het nog precies weet:
1. 1 minuut rennen
2. 1 minuut gewoon lopen
3. 1 minuut rennen
4. 1 minuut gewoon lopen
5. 2 minuten rennen
6. 2 minuten gewoon lopen
7. 2 minuten rennen
8. 2 minuten gewoon lopen
9. 3 minuten rennen
10. 3 minuten gewoon lopen.

Ja dat was het. Ik heb ook geen idee hoe les 2 dan gaat zijn: ik laat me verrassen
pi_53201689
@Conleche: Eigenlijk hoor je nu een dag rust te houden he Of tenminste, niet hardlopen. Laat je spieren en pezen even tot rust komen, te hard van stapel lopen kan veel blessures veroorzaken

Zo, naar supermarkt geweest, en ik had geld... en toch gewoon de bonbons gekocht voor de mensen die me morgen naar Landgraaf brengen (dit keer betalen we zelf, maar vorige keren betaalden zij het kaartje! Dus dat verdient wel wat) en een klein zakje keelsnoepjes. De drop, kruidnoten en chocola laten liggen Thuisgekomen met wat 'op mn lijstje' stond .. (en erheen gelopen, omdat mn fiets achterin de schuur stond)
pi_53201752
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef Chicolate het volgende:
@Conleche: Eigenlijk hoor je nu een dag rust te houden he Of tenminste, niet hardlopen. Laat je spieren en pezen even tot rust komen, te hard van stapel lopen kan veel blessures veroorzaken

Zo, naar supermarkt geweest, en ik had geld... en toch gewoon de bonbons gekocht voor de mensen die me morgen naar Landgraaf brengen (dit keer betalen we zelf, maar vorige keren betaalden zij het kaartje! Dus dat verdient wel wat) en een klein zakje keelsnoepjes. De drop, kruidnoten en chocola laten liggen Thuisgekomen met wat 'op mn lijstje' stond .. (en erheen gelopen, omdat mn fiets achterin de schuur stond)
Het rare is: dat zegt Evy niet tegen me . Ik kijk morgen wel even: als ik spierpijn heb, dan zal ik wel een dagje rust doen. Maar zoals je ziet aan bovenstaande post is het nog niet bepaald een hartaanval-schema!
pi_53201942
Haha nee, heel veel loop je dan niet ... maar dit roep ik omdat je door pijn van je knie heen hebt gelopen, en ik daar in het begin een blessure aan heb overgehouden (deed hetzelfde) waardoor ik nu nooit meer kan hardlopen ...

(maar ik vind Evy sowieso erg langzaam beginnen, ik liep binnen een jaar, met tussenpauzes van niet lopen en blessurerust, al anderhalf uur met 2 kleine pauzes van 1 minuut ... zal er wel aan liggen dat ik goede conditie had door naar school fietsen en training van iemand kreeg, die ook veel met interval deed, dat mis ik wel bij Evy. Zij zal je nooit vertellen om snel langzaam snel langzaam te lopen, tussendoor een sprintje, soms hele stukken kniehef of juist hakken naar je billen ... dat waren allemaal trucjes om meer conditie te krijgen, een betere loophouding en sterkere spieren. Maarja, dat moet dan weer op vaste avonden he )
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:17:13 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202097
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Even denken of ik het nog precies weet:
1. 1 minuut rennen
2. 1 minuut gewoon lopen
3. 1 minuut rennen
4. 1 minuut gewoon lopen
5. 2 minuten rennen
6. 2 minuten gewoon lopen
7. 2 minuten rennen
8. 2 minuten gewoon lopen
9. 3 minuten rennen
10. 3 minuten gewoon lopen.

Ja dat was het. Ik heb ook geen idee hoe les 2 dan gaat zijn: ik laat me verrassen
Jezus, meteen de eerste keer al 3 minuten rennen? .
Ik ben al 2 weken bezig en dat moet ik dit weekend pas voor het eerst doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_53202601
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jezus, meteen de eerste keer al 3 minuten rennen? .
Ik ben al 2 weken bezig en dat moet ik dit weekend pas voor het eerst doen .
Ja maar jij doet misschien meer 2 minutenloopjes? Of ook niet?

@Chicolate: ik liep vroeger ook hard en deed dat dan zonder schema: als ik niet meer kon stopte ik gewoon. Binnen een maand liep ik een uur achter elkaar. Maar ik had toen idd een goede beginconditie (5x in de week turnen, naar school fietsen, schoolgym). Later was ik met een tennisleraar die mij ook trainde en toen deed ik heel veel interval. Dus eerst hardrennen, dan duizend x de trap oprennen met 2 treden tegelijk of hoppen (nou ja niet echt duizend natuurlijk, maar ik geloof dat dat het zwaarste is wat er is, traprennen, ik heb weleens boven aan die trap staan kotsen) afgewisseld met buikspieroefeningen en stretchen. Maar goed: ben nu een dagje ouder, dus ik ga het nu lekker rustig aan doen met Evy. Kijken hoe lang het nu duurt voor ik echt een goede conditie heb...
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:42:32 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202697
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar jij doet misschien meer 2 minutenloopjes? Of ook niet?
nee. Met mijn schema loop ik in 12 weken naar 20 min onafgebroken hardlopen.
Afgelopen keer heb ik 3 x 1 gedaan met 1 minuut wandelen tussendoor en 5 x 2 met 2 minuten wandelen tussendoor. En dit is de 7e sessie.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')