Hatstats 260quote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (very low)
Right Defence: excellent (high)
Central Defence: excellent (very high)
Left Defence: formidable (low)
Right Attack: solid (very high)
Central Attack: passable (very high)
Left Attack: formidable (very high)
Hatstats 246quote:FC Gerrit '69
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: passable (high)
Right Defence: excellent (high)
Central Defence: formidable (low)
Left Defence: formidable (low)
Right Attack: passable (very high)
Central Attack: excellent (very low)
Left Attack: solid (very low)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:51 schreef msg2me het volgende:
hattrick blijft geweldig!! en verslavend!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:51 schreef msg2me het volgende:
hattrick blijft geweldig!! en verslavend!
En dit betreft een friendly? Of ben je al druk bezig met je competitiewedstrijd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Opstellings-blabla-praatje
Lukt je nooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is een friendly, zoals ik ook al in de post zelf stelde..
Competitie maak ik me geen zorgen over. Friendly eigenlijk ook niet, maar ik probeer het rekenkundige deel van HT wat te leren begrijpen. Dus vandaar de vraag of dit een logische opstelling zou zijn tegen mijn Deense tegenstander![]()
quote:Midfield: excellent (high)
Right Defence: passable (very low)
Central Defence: solid (very high)
Left Defence: outstanding (very low)
Right Attack: brilliant (low)
Central Attack: excellent (very high)
Left Attack: inadequate (high)
idd komt goed joh!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn onmogelijke tegenstander van woensdag:
[..]
272 hatstats
Het strijdplan moge duidelijk zijn: Ik ga zijn rechterdefensie aanpakken.
Stats van gisterenquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: uitmuntend (hoog)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef -J-D- het volgende:
bla
TVP's die nog slechter zijn dan de TTquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
Ehh...
Sorry, geen inspiratie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[..]
TVP's die nog slechter zijn dan de TT![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef komrad het volgende:
he, we zijn al 20 posts ver en maniack heeft nog niets negatiefs over hattrick gezegd, oh ja hij heeft nog niet gepost
he, we zijn al 20 posts ver en maniack heeft nog niets negatiefs over hattrick gezegd, oh ja hij heeft nog niet gepost
Heerlijk +4quote:
Raúl Macía (139260436), geblesseerd (3 weken), Specialiteit: Koppenquote:
Dit is dus m'n zeven sterren keeper. Nu haalde hij meer 6 en 6,5, maar toch. Redelijk slechts.quote:Ellert Boersema (172816630)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 04-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 100
Loon: 1 850 ¤/week
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Oeh, ik heb een 8 sterren jeugdkeeper, ik ben benieuwd wat dat dan wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef rompompom het volgende:
Hovenier, kom naar beneden en sla je slag:
[..]
Dit is dus m'n zeven sterren keeper. Nu haalde hij meer 6 en 6,5, maar toch. Redelijk slechts..
Maar hij heeft dan wel waardeloos positiespel...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit is dus m'n zeven sterren keeper. Nu haalde hij meer 6 en 6,5, maar toch. Redelijk slechts..
Ik heb over die gast niks anders gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar wachten tot mijn trainer zegt dat ze klaar zijn voor de overstap...
Oh dat was diequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb over die gast niks anders gehoord.. Zie een post in het vorige topic.
Yup. Maar hij moet alsnog wel 2-2,5 ton op kunnen leveren. Hij is echt vandaag 17 geworden! Toch een mooi eerste resultaat vanuit m'n nieuwe JO.quote:
dat zeker jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Yup. Maar hij moet alsnog wel 2-2,5 ton op kunnen leveren. Hij is echt vandaag 17 geworden! Toch een mooi eerste resultaat vanuit m'n nieuwe JO.
K. Die van mij haalt 5,5 en 6 sterren, en hij is 16 jaar en 50 dagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
17 redelijk...quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Luuk Splinter.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dan ben ik benieuwd naar mijn spits:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef maniack28 het volgende:
Verhaal
Volgens de trainingsrapporten is hij minimaal 1 level gestegen in scoren, dat zou betekenen dat hij goed is. Over passing (2e training) heb ik niets gehoord.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Albertus Abbema and is 16 years old.
Without any further training, this player will remain with passable Scoring. In my opinion, this player is a hopeless player when it comes to Passing.
What do you say? Should we give him a chance?
Ik ben dus overgestapt naar SP om zijn scoringsmogelijkheden te ondersteunen.quote:Albertus Abbema has considerable talent for Set pieces, which he is not improving with the current training regime. Think about that…
Hoeveel spelers heb je in je YS?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:41 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik ben net maar weer eens begonnen met mijn jeugdopleiding, alleen het lukt me niet om die knakker te bellen:
Scouts
Hanso Frerichs, 50 jaar
Zoekt naar een 'verdediger' in Nederland (in Utrecht)
Je belde 115 dag(en), 22 uur en 17 minuten geleden voor het laatst met Hanso.
Verander
Huur nog een scout
HOE KAN DIT?
Idd, als je teveel spelers heb dan kan je niks pullen, dan moet je eerst enkele spelers ontslaan. Hoeveel mocht je er hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hoeveel spelers heb je in je YS?
16quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, als je teveel spelers heb dan kan je niks pullen, dan moet je eerst enkele spelers ontslaan. Hoeveel mocht je er hebben?
11 spelers maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hoeveel spelers heb je in je YS?
doe je goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef foetre het volgende:
OlympiqueSalkos - United Black Panther (54 minuten gespeeld) 0 - 2
Deze helft was OlympiqueSalkos met 94 procent het meest aan de bal.
1-2 inmiddels, maar toch.. leuk dat counteren als iedere kans raak is..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef foetre het volgende:
OlympiqueSalkos - United Black Panther (54 minuten gespeeld) 0 - 2
Deze helft was OlympiqueSalkos met 94 procent het meest aan de bal.
Hij heeft ondanks z'n mega-veldoverwicht, volgens het wedstrijdverslag maar 2 kansen gehad (+de 2 waaruit jij terugcounterde..), tsja..quote:Deze helft was OlympiqueSalkos met 95 procent het meest aan de bal.
Ik had een WO, 5-0 gewonnen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
Zo, m'n keeper is weg en ik word met 7-1 ingeblikt in de jeugd.!
Schorsingen/blessures/ontslagen/gepromoveerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had een WO, 5-0 gewonnen dus
Wat vreemd is, is dat ik een opstelling had gemaakt, 4-4-2, maar er ontbreekt 1 speler die ik wel heb opgesteld maar niet in de wedstrijd is verschenen. Ook ontbreken er bij de orders van volgende week twee spelers
Coach is matig coach/redelijk leiderschap.. Ik heb wedstrijd 1, 3 en 4 gePIC'd, wedstrijd 2 op normaal..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef maniack28 het volgende:
nou, je hebt een slecht leiderschap coach wss en dan daalt je ts sneller dan bij een goed leiderschap coach... significant sneller trouwens, met een goed leiderschap coach kan je als je ts hoog is met 1x pic en 3x normal op hetzelfde niveau houden
edit- matig leiderschap dus? dan zou het minder snel moeten droppen he...
Okee, dat van de hele week dalen wist ik niet, maar verklaard wel 't één en ander..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef maniack28 het volgende:
uhmmmm, nee hij daalt de hele week doorAlleen in je beker of competitie kan je dmv pic/mots laten stijgen/dalen.. hij kan ook dalen door onaardige spelers kopen etc.
psychologen zijn btw voor zelfvertrouwen niet voor teamspirit
Kennelijk toch enige invloed op teamspirit (voorkomen van onnodig dalen..)?quote:Je kunt altijd een psycholoog inhuren om de teamgeest, maar vooral het zelfvertrouwen te verbeteren.
hehe ik vond het al zo vreemd dat ik zo goed presteerde tegen de nr2 van de competitiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
Zo, m'n keeper is weg en ik word met 7-1 ingeblikt in de jeugd.!
quote:Herbert Briers (96316518), 24 jaar en 17 dagen, slecht in vorm, gezond, Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is., Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 17-11-2007
Nationaliteit: flag België, Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 492 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC diepFries
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is trouwens een bidwar gaande voor 1 van m'n spelers.. Voor 2001 gekocht, had 'm eerder getransferlisted, maar toen had ik als hoogste bod 8k, heb 'm toen voor 9k 'teruggekocht'. Nu had ik 'm voor 20k op de transferlijst geplaatst (gokje moet kunnen toch??), 3-4 users bieden tegen elkaar op, staat nu al op 50k
[..]
Ik zie eigenlijk het nut er ook niet van in, behalve dat 'ie goed passen heeft en formidabele conditie... Hij is uiteindelijk voor 60k verkochtquote:
een goeie tip.. sterkte!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef -J-D- het volgende:
Iemand nog tips voor mn bekerduel?
Zijn middenveld is zo'n 4 hele stappen lager.
Zijn aanval is matig
Zijn verdediging is ziekelijk goed.
Geen van allen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schorsingen/blessures/ontslagen/gepromoveerd?
Fokhattrick dacht ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:26 schreef Silver_Shark het volgende:
wat is het wachtwoord van die subleague bij voetbalmanager bij foksport
ik haal ongeveer dezelfde ratings achterin, maar bijna elke wedstrijd heb ik wel een tegengoal...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef -J-D- het volgende:
Iemand nog tips voor mn bekerduel?
Zijn middenveld is zo'n 4 hele stappen lager.
Zijn aanval is matig
Zijn verdediging is ziekelijk goed.
als je maar wint en de blessures vooral aan de kant van je tegenstander vallen maakt et niks uit toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:07 schreef -J-D- het volgende:
2e minuut: Wat een doorzettingsvermogen heeft Hoolieganzen-speler Tycho Harders! Zelfs na die gemene fout blijft hij verderspelen.
Na 2 minuten een pleister! DIT WORDT EEN VELDSLAG!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef -J-D- het volgende:
ik heb vandaag een jarige in mn team ontslagen
Wie wil dat niet? Vrij op je verjaardag en morgen niet met een kater naar je werk
Nice gespeeld, al zeg ik het zelf.. en dat met een winger die slecht in vorm is, normaal gesproken is mn aanval nog wel wat hogerquote:Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: uitmuntend (laag)
HatStats 228
Verdediging 68
Middenveld 81
Aanval 79
LoddarStats 18.67
Homer Simpson FC
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: matig (heel hoog)
Centrale verdediging: briljant (laag)
Linkerverdediging: formidabel (heel hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: briljant (laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 239
Verdediging 98
Middenveld 54
Aanval 87
LoddarStats 16.24
Leuke wedstrijd van de koploper uit mn divisie in een friendly.quote:Een prachtige dag op FC Star75 Arena, waar 4716 enthousiaste supporters klaarzitten voor de wedstrijd van vandaag. Star75 kiest voor een 3-5-2-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Gerlings - Veldwijk, Waalwijk, ¦lenis - de Zwaluw, Nushanyan, Zijp, Bootsma, Zanetta - Wągiel, Haller.
NANI kiest voor een 3-4-3-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Pływaczyk - Sánchez, Mamedaliev, Ernst - Läfvenstad, Fossas, Del Nuevo, Mcginnis - Ömo, Jørgensen, Brandstad.
Het is duidelijk dat Star75 verkiest om langs de flanken aan te vallen. 0 - 0 is de ruststand. Star75 had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.
Star75 had het meeste balbezit, namelijk 67 procent.
De belangrijkste Star75-speler vandaag was Patvakan Nushanyan. Niels-Jan Waalwijk druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. NANI-speler Johan Läfvenstad heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Coy Mcginnis druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd.
350k een redelijke prijs jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef Wurdsje het volgende:
ff een vraagje...
ik wil graag multiskilled spitsen trainen..
is redelijk scoren, redelijk vleugelspel en goed passen van 17 jaar dan interessant (volgens mij wel namelijk) en is zo'n 350k dan wel een redelijke prijs?
quote:Jonatan Rodzeń [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=25 090, 22 jaar en 8 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Da's wel heel vaag inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd van de koploper uit mn divisie in een friendly.
NUL gebeurtenissen! NULLLLLL
Nog nooit gezien.
nice spelertje... Ik heb ook nog een speler met briljat vleugelspel en matig passen en scoren... misschien dat ik die ook maar eens als spits ga gebruiken ipv vleugelspeler...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
350k een redelijke prijs jaMaar is dat wat ze tegenwoordig waard zijn? Vroeger betaalde je daar minstens 1 mil voor
Ik heb deze, maar hij wordt een beetje oud:
[..]
gefeliciteerd! Mooie prestatie!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef -J-D- het volgende:
Ow en door naar de volgende ronde natuurlijk
Hier ook, mid naar formidabel, spits naar waardeloos en spits naar goed... het is toch jammer dat je er niet voor kan kiezen om spelers te "houden". Moet eigenlijk iets anders gaan trainen, want deze speler is zo mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef -J-D- het volgende:
verrek, mn def gestegen naar wereldklasse ervaring
Dat wordt pittig...quote:The Crispy Ducks
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: goed (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 242
Verdediging 66
Middenveld 84
Aanval 92
LoddarStats 20.65
Sterren zeggen echt helemaal niets...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef msg2me het volgende:
Gisteren 8-2 gewonnen, tewijl hij wel veel meer sterren had lol
quote:Crowd 710 518
quote:Cees Jan Oomen wanted me to ask you if he could have a senior team contract for his birthday. I'm not sure if he was being serious or whether he was trying to make me look silly.
Mag vertrekken om de loondruk wat te verlagen. Ik heb een buitenaards spits met 62k loon ook op de lijst staan. Die ik overigens wel met winst ga verkopenquote:Paweł Kotra [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 25 460, 21 jaar en 4 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Wat moet ie kosten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef Yankee_One het volgende:
TSI -1.770 (8.070/-9.840)
Vorm 0 (6/-6)
Conditie +1
Verdedigen +1
[..]
Mag vertrekken om de loondruk wat te verlagen. Ik heb een buitenaards spits met 62k loon ook op de lijst staan. Die ik overigens wel met winst ga verkopen
De def of de spitsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
1,1 miljoen list ik hem waarschijnlijk voor.
die spits had ik al gelistquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De def of de spitsIk wil de def namelijk wel misschien wel kopen
edit - ow tis geen Nederlander, laat maar
opnieuw inloggen hielp bij mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: 7620 (+10750/-3130)
Vorm: 1 (+5/-4)
Scoren: 1 (+1/-)
Conditie: 0 (+2/-2)
Gerik Toussaint
TSI = 8 640, 18 jaar en 98 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Hebben jullie trouwens ook dat je je jeugdopleiding niet kan openen?
Als wat heb jij die gekocht, tering man... Briljant 18 jaar = formidabel eind 17 = goed begin 17? Met goed vleugelspel... dat heeft vast wat duiten gekocht? Ik zou hem nog op passen trainen in het tussenseizoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: 7620 (+10750/-3130)
Vorm: 1 (+5/-4)
Scoren: 1 (+1/-)
Conditie: 0 (+2/-2)
Gerik Toussaint
TSI = 8 640, 18 jaar en 98 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Hebben jullie trouwens ook dat je je jeugdopleiding niet kan openen?
Uitstekend 17 jaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:58 schreef komrad het volgende:
Jaroslav Petr¸ela
TSI = 7 240, 18 jaar en 45 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
briljant wing met goed passen en ook al goed conditie
Niet bij mij..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
opnieuw inloggen hielp bij mij
Ingekocht voor 252k, met goed scoren idd..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als wat heb jij die gekocht, tering man... Briljant 18 jaar = formidabel eind 17 = goed begin 17? Met goed vleugelspel... dat heeft vast wat duiten gekocht? Ik zou hem nog op passen trainen in het tussenseizoen
Wingers kosten geen kont als ze laag zijn, maar als ze hoog zitten (in stat, dus wonderbaarlijk etc.) zijn ze verdomme reteduur... zou met spitsen eens zo moeten zijnquote:
quote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar en 26 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 11-11-2007
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 51 360
Loon: 23 916 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:55 schreef Yankee_One het volgende:
doortrainen tot reusachtig en vervolgens wingers gaan trainen?
442 counter kies is niet voor met wingertraining. MF is te belangrijk en bovendien heb je nooit hele goede wingbacks omdat die niet rendabel te trainen zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef Lennox het volgende:
Ik train wingers en speel vaak 4-4-2 counter. Ideaal, omdat ik ook nog steeds een briljant countervaardigheid heb met 4 verdedigers
quote:Philipp Gahn
TSI = 22 540, 21 jaar en 104 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
dat geloof ik meteen maar kun je ze trainen zodat ze meer waard worden? Progressie gaat zo langzaam dat ze voordat ze een echt skill level hebben 24-25 zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Lennox het volgende:
Die heb ik wel, omdat ik eerst verdedigers heb getrained.
Draait als een tierelier hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:09 schreef Yurzinho het volgende:
Hattrick.org dood?
uhm... hier (nog) niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:09 schreef Yurzinho het volgende:
Hattrick.org dood?
Anyone? Please? Een van mijn belangrijkste matches dit seizoen, nu al...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:36 schreef Yurzinho het volgende:
Het wordt maar weer eens tijd dat er wat verdedigers gaan poppen, maar ik vrees dat dat vannacht nog niet zal gaan gebeuren...Ik zit eindelijk weer eens op 10 volledig bezette traineeplaatsen. Nog niet helemaal de trainees die ik graag zou willen hebben, maar daar moet ik weer eens naartoe gaan bouwen. Ben een beetje laks geweest met investeren de laatste tijd, zonde...
Zou iemand mij kunnen adviseren over mijn wedstrijd van aanstaande zondag? Als ik die win, doe ik hoogstwaarschijnlijk nu al goede zaken in mijn strijd tegen degradatie uit een van de zwaarste VI'en van Nederland...
Het gaat om matchid 137467104
Zelf twijfel ik over de volgende opties:
5-2-3 counter. Met 3 aanvallers dus, om het krachtverschil met zijn sterke def kleiner te maken
4-3-3 counter , met dezelfde reden eigenlijk. Ook hiermee geen ervaring momenteel.
5-3-2 counter , op dezelfde wijze als mijn afgelopen wedstrijd.
En ik vraag me af of ik zal gaan PICcen...maar ik neig momenteel naar normaal....
Alle hulp is welkom![]()
tegenstander haal een lager middenveld dan jou. counter lijkt me niet handig dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Anyone? Please? Een van mijn belangrijkste matches dit seizoen, nu al...
Ik vermoed dat hij, gezien zijn vorm op het middenveld, en de mijne, nu een iets hoger middenveld gaat halen....moeilijk moeilijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tegenstander haal een lager middenveld dan jou. counter lijkt me niet handig dus
verder zou ik normaal spelen. het zal er om spannen denk, maar tactische tips oid heb ik niet voor je..
haha okquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij, gezien zijn vorm op het middenveld, en de mijne, nu een iets hoger middenveld gaat halen....moeilijk moeilijk
OK, thanx voor je mening iigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
haha ok
iig zou ik gewoon met 2 spitsen aantreden, je aanval is best lekker523 is niet echt aan te raden vanwege de kansen die je misloopt op balbezit.
433 is op zich wel een overweging waard, maar als je daar geen ervaring in hebt, zou ik het niet doen
kan je niet gewoon gaan counteren met 442?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Anyone? Please? Een van mijn belangrijkste matches dit seizoen, nu al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |