Dit is dus m'n zeven sterren keeper. Nu haalde hij meer 6 en 6,5, maar toch. Redelijk slechts.quote:Ellert Boersema (172816630)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 04-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 100
Loon: 1 850 ¤/week
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Oeh, ik heb een 8 sterren jeugdkeeper, ik ben benieuwd wat dat dan wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef rompompom het volgende:
Hovenier, kom naar beneden en sla je slag:
[..]
Dit is dus m'n zeven sterren keeper. Nu haalde hij meer 6 en 6,5, maar toch. Redelijk slechts..
Maar hij heeft dan wel waardeloos positiespel...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit is dus m'n zeven sterren keeper. Nu haalde hij meer 6 en 6,5, maar toch. Redelijk slechts..
Ik heb over die gast niks anders gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar wachten tot mijn trainer zegt dat ze klaar zijn voor de overstap...
Oh dat was diequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb over die gast niks anders gehoord.. Zie een post in het vorige topic.
Yup. Maar hij moet alsnog wel 2-2,5 ton op kunnen leveren. Hij is echt vandaag 17 geworden! Toch een mooi eerste resultaat vanuit m'n nieuwe JO.quote:
dat zeker jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Yup. Maar hij moet alsnog wel 2-2,5 ton op kunnen leveren. Hij is echt vandaag 17 geworden! Toch een mooi eerste resultaat vanuit m'n nieuwe JO.
K. Die van mij haalt 5,5 en 6 sterren, en hij is 16 jaar en 50 dagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
17 redelijk...quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Luuk Splinter.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dan ben ik benieuwd naar mijn spits:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef maniack28 het volgende:
Verhaal
Volgens de trainingsrapporten is hij minimaal 1 level gestegen in scoren, dat zou betekenen dat hij goed is. Over passing (2e training) heb ik niets gehoord.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Albertus Abbema and is 16 years old.
Without any further training, this player will remain with passable Scoring. In my opinion, this player is a hopeless player when it comes to Passing.
What do you say? Should we give him a chance?
Ik ben dus overgestapt naar SP om zijn scoringsmogelijkheden te ondersteunen.quote:Albertus Abbema has considerable talent for Set pieces, which he is not improving with the current training regime. Think about that…
Hoeveel spelers heb je in je YS?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:41 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik ben net maar weer eens begonnen met mijn jeugdopleiding, alleen het lukt me niet om die knakker te bellen:
Scouts
Hanso Frerichs, 50 jaar
Zoekt naar een 'verdediger' in Nederland (in Utrecht)
Je belde 115 dag(en), 22 uur en 17 minuten geleden voor het laatst met Hanso.
Verander
Huur nog een scout
HOE KAN DIT?
Idd, als je teveel spelers heb dan kan je niks pullen, dan moet je eerst enkele spelers ontslaan. Hoeveel mocht je er hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hoeveel spelers heb je in je YS?
16quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, als je teveel spelers heb dan kan je niks pullen, dan moet je eerst enkele spelers ontslaan. Hoeveel mocht je er hebben?
11 spelers maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hoeveel spelers heb je in je YS?
doe je goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef foetre het volgende:
OlympiqueSalkos - United Black Panther (54 minuten gespeeld) 0 - 2
Deze helft was OlympiqueSalkos met 94 procent het meest aan de bal.
1-2 inmiddels, maar toch.. leuk dat counteren als iedere kans raak is..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef foetre het volgende:
OlympiqueSalkos - United Black Panther (54 minuten gespeeld) 0 - 2
Deze helft was OlympiqueSalkos met 94 procent het meest aan de bal.
Hij heeft ondanks z'n mega-veldoverwicht, volgens het wedstrijdverslag maar 2 kansen gehad (+de 2 waaruit jij terugcounterde..), tsja..quote:Deze helft was OlympiqueSalkos met 95 procent het meest aan de bal.
Ik had een WO, 5-0 gewonnen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
Zo, m'n keeper is weg en ik word met 7-1 ingeblikt in de jeugd.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |