uhm... hier (nog) niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:09 schreef Yurzinho het volgende:
Hattrick.org dood?
Anyone? Please? Een van mijn belangrijkste matches dit seizoen, nu al...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:36 schreef Yurzinho het volgende:
Het wordt maar weer eens tijd dat er wat verdedigers gaan poppen, maar ik vrees dat dat vannacht nog niet zal gaan gebeuren...Ik zit eindelijk weer eens op 10 volledig bezette traineeplaatsen. Nog niet helemaal de trainees die ik graag zou willen hebben, maar daar moet ik weer eens naartoe gaan bouwen. Ben een beetje laks geweest met investeren de laatste tijd, zonde...
Zou iemand mij kunnen adviseren over mijn wedstrijd van aanstaande zondag? Als ik die win, doe ik hoogstwaarschijnlijk nu al goede zaken in mijn strijd tegen degradatie uit een van de zwaarste VI'en van Nederland...
Het gaat om matchid 137467104
Zelf twijfel ik over de volgende opties:
5-2-3 counter. Met 3 aanvallers dus, om het krachtverschil met zijn sterke def kleiner te maken
4-3-3 counter , met dezelfde reden eigenlijk. Ook hiermee geen ervaring momenteel.
5-3-2 counter , op dezelfde wijze als mijn afgelopen wedstrijd.
En ik vraag me af of ik zal gaan PICcen...maar ik neig momenteel naar normaal....
Alle hulp is welkom![]()
tegenstander haal een lager middenveld dan jou. counter lijkt me niet handig dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Anyone? Please? Een van mijn belangrijkste matches dit seizoen, nu al...
Ik vermoed dat hij, gezien zijn vorm op het middenveld, en de mijne, nu een iets hoger middenveld gaat halen....moeilijk moeilijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tegenstander haal een lager middenveld dan jou. counter lijkt me niet handig dus
verder zou ik normaal spelen. het zal er om spannen denk, maar tactische tips oid heb ik niet voor je..
haha okquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij, gezien zijn vorm op het middenveld, en de mijne, nu een iets hoger middenveld gaat halen....moeilijk moeilijk
OK, thanx voor je mening iigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
haha ok
iig zou ik gewoon met 2 spitsen aantreden, je aanval is best lekker523 is niet echt aan te raden vanwege de kansen die je misloopt op balbezit.
433 is op zich wel een overweging waard, maar als je daar geen ervaring in hebt, zou ik het niet doen
kan je niet gewoon gaan counteren met 442?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Anyone? Please? Een van mijn belangrijkste matches dit seizoen, nu al...
Met 4 mids komt mijn middenveld boven zijn middenveld, dus dat is geen optie...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kan je niet gewoon gaan counteren met 442?
De coachquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:36 schreef Anno20 het volgende:
Mensen...
ik speel nog niet heel lang hattrick en daarom wil ik eens horen of jullie advies hebben voor mij en m'n team. Momenteel speel ik in VIII... Ben gepromoveerd na m'n eerste volle seizoen hattrick (dit is 2e volle seizoen). Ik train op positiespel en heb een redelijk coach met slecht leiderschap. Het gaat allemaal best redelijk naar mijn inziens, maar stilstand is achteruitgang zeggen ze wel en aldus wil ik eens kijken wat ik aan m'n team moet verbeteren volgens de 'kenners'
Nu heb ik halverwege dit seizoen wel wat geld te besteden en wil ik wat geld gaan investeren in m'n team. Waar zou ik dan moeten verbeteren?
af en toe!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:37 schreef ScudRaket het volgende:
HT down?
Ik kom alleen op de FPquote:
Redelijk coach is toch prima... ik heb nog geen geld om te investeren in een goed coach... veel te duur...quote:
Zorg iig dan voor een Future coach. Die kan je over een seizoen promoveren tot coach. Voor veel minder geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Redelijk coach is toch prima... ik heb nog geen geld om te investeren in een goed coach... veel te duur...
had ik toenstraks ook maar opeens ging ie weer gewoon..quote:
Wat moet een future coach hebben?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zorg iig dan voor een Future coach. Die kan je over een seizoen promoveren tot coach. Voor veel minder geld.
Hmm, ja, dat zou inderdaad kunnen. Echter heb ik hier vooralsnog m'n prioriteit niet echt liggen... Dit omwille het feit dat ik dan een speler moet kopen met redelijk of goed ervaring (of hoger) maar ervaring stijgt niet echt heel hard, omdat ik geen beker speel ofzo... dan zou ik m alleen in oefenwedstrijden kunnen opstellen en naja... dan stijgt het dus nauwelijks. Heb het idee dat het dan te duur zal wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zorg iig dan voor een Future coach. Die kan je over een seizoen promoveren tot coach. Voor veel minder geld.
Minimaal goed ervaring, maar hoe meer, hoe beter. Het liefst ook goed leiderschapquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat moet een future coach hebben?
Als ik je spelersgroep bekijk kan je wel een basisspeler met redelijk ervaring kopen voor niet al te veel geld.. Als hij gewoon wekelijks speelt is hij snel goed en kan je hem promoveren tot coach.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:46 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat zou inderdaad kunnen. Echter heb ik hier vooralsnog m'n prioriteit niet echt liggen... Dit omwille het feit dat ik dan een speler moet kopen met redelijk of goed ervaring (of hoger) maar ervaring stijgt niet echt heel hard, omdat ik geen beker speel ofzo... dan zou ik m alleen in oefenwedstrijden kunnen opstellen en naja... dan stijgt het dus nauwelijks. Heb het idee dat het dan te duur zal worden
maaruh.. als ie nou goed ervaring en goed leiderschap heeft.. hoe weet je dan of ie een goed coach isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Minimaal goed ervaring, maar hoe meer, hoe beter. Het liefst ook goed leiderschap
Stel je zelf in. Maar een coach kan zo maximaal zo goed zijn als zijn ervaring. Dus iemand met redelijk ervaring kan geen goed caoch worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
maaruh.. als ie nou goed ervaring en goed leiderschap heeft.. hoe weet je dan of ie een goed coach is
Heb nu een keeper op het oog die een koopje is en redelijk ervaring en redelijk leiderschap heeft...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als ik je spelersgroep bekijk kan je wel een basisspeler met redelijk ervaring kopen voor niet al te veel geld.. Als hij gewoon wekelijks speelt is hij snel goed en kan je hem promoveren tot coach.
Ik kom nog steeds alleen maar op de FPquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:59 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Heb nu een keeper op het oog die een koopje is en redelijk ervaring en redelijk leiderschap heeft...misschien dat ik daar nog wat mee ga doen...
Inderdaad... trainees vervangen moet op korte termijn (1 a 2 seizoenen) gebeuren... echter, ik hoef toch geen geld opzij te zetten om nieuwe trainees te kopen? Ga er toch wel vanuit dat m'n trainees op uitstekend tot formidabel positiespel tussen de anderhalve ton en minstens 3 ton gaan opleveren... daarvoor zou ik toch goede trainees terug moeten kunnen kopen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:57 schreef Grumpey het volgende:
anno20, ziet er goed uit je team![]()
Als ik jou was zou ik alvast geld opzij leggen voor de vervanging van je trainies. Ze zijn nu 19, en als ze 20 worden is het wel het moment om ze te vervangen hier en daar. Als je wat geld spaart kan je er relatief sterke 18 jarigen voor terugkopen waar je dan mooi weer 2 seizoenen aan kan trainen...
Daarnaast moet je kijken of je je stadion moet uitbreiden, misgelopen inkomsten hiervan kunnen nog best hoog oplopen als dit structureel is.
De redelijk coach voldoet nu gewoon.
Blijf je focussen op je trainingslinie, opeens je geld investeren in vet-toffe keepers en aanvallers is leuk, maar dat staat juist ook gelijk aan stilstand. Probeer eerst het geld te steken in vet-toffe trainies, die veel geld waard worden en de reserves om ze altijd te kunnen vervangen. Pas daarna heb je stap voor op de anderen na 2/3 seizoenen en kan je gelijk 2 a 3 divisies vooruit.
Ja ok, maar je wilt je team ook niet teveel verzwakken toch? Dus je trainies zullen ietsjes sterker (en duurder) zijn dan de vorige keer dat je trainies kocht. Maar dat kan ook van het verkoopgeld natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:18 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Inderdaad... trainees vervangen moet op korte termijn (1 a 2 seizoenen) gebeuren... echter, ik hoef toch geen geld opzij te zetten om nieuwe trainees te kopen? Ga er toch wel vanuit dat m'n trainees op uitstekend tot formidabel positiespel tussen de anderhalve ton en minstens 3 ton gaan opleveren... daarvoor zou ik toch goede trainees terug moeten kunnen kopen?
Jij speelt in V?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef komrad het volgende:
He grumps, niet veel gemist hoor
Wat train jij trouwens atm? of is het beker en algemene training?
Zoek trouwens nog steeds een aanvallermaar komt er telkens niet van.
Ik ga mijn team ook ff posten:
Keeper: Wonderbaarlijk keepen, zwak XP
Wingbacks: Briljant def, uitstkend wing en slecht XP -> 2x
Centrale Def: Wonderbaarlijk def, zwak XP of aanvallende def met SN PM en matig XP
Inners:
1. Mytisch met redelijk XP (andere mytische was doodgeschopt)
2. Buitenaards met redelijk XP
3. Reusachtig met uitmuntend XP
WTM: Wonderbaarlijk PM, goed wing en slecht XP
Aanvallende winger: WC+5 wing, goed passen, waardeloos XP
AAnval:
SN met goed XP
brilajnt met redelijk XP
Ik denk dus dat ik het meeste win door die aanvaller te vervangen, heb jij nog andere ideeen??
Hangt er vanaf, als je een AO team wil worden zal je zowel een top-aanvaller nodig hebben als nog 2x een mythisch middenvelder. 1 of 2 verdedigers kunnen dan verkocht worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef komrad het volgende:
He grumps, niet veel gemist hoor
Wat train jij trouwens atm? of is het beker en algemene training?
Zoek trouwens nog steeds een aanvallermaar komt er telkens niet van.
Ik ga mijn team ook ff posten:
Keeper: Wonderbaarlijk keepen, zwak XP
Wingbacks: Briljant def, uitstkend wing en slecht XP -> 2x
Centrale Def: Wonderbaarlijk def, zwak XP of aanvallende def met SN PM en matig XP
Inners:
1. Mytisch met redelijk XP (andere mytische was doodgeschopt)
2. Buitenaards met redelijk XP
3. Reusachtig met uitmuntend XP
WTM: Wonderbaarlijk PM, goed wing en slecht XP
Aanvallende winger: WC+5 wing, goed passen, waardeloos XP
AAnval:
SN met goed XP
brilajnt met redelijk XP
Ik denk dus dat ik het meeste win door die aanvaller te vervangen, heb jij nog andere ideeen??
Keep is het belangrijkste van je verdediging, dus dat lijkt me een goeie beslissingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:10 schreef Anno20 het volgende:
Hmmm, jullie teams zijn weinig vergelijkingsmateriaal voor mijn teamhaha, om jaloers op te worden... moet nog wel even bouwen om dat voor elkaar te krijgen!
Verder heb ik nog de plannen om dit seizoen een formidabel keeper te kopen met redelijk wat ervaring, zodat m'n def ratings goed stijgen... verder ben ik wel redelijk tevreden over m'n ratings bij tijd en wijle... Tevens wil ik nog m'n stadion gaan verbouwen
je geeft gelijk zelf het beste argument voor verbetering in je eigen team.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Keep is het belangrijkste van je verdediging, dus dat lijkt me een goeie beslissing
En dat in VIquote:Keeper:
WC/slecht XP (22)
Defs:
WC/ redelijk XP/Reusachtig SP (26)
WC/ matig XP (26)
Wonderbaarlijk/matig XP (26)
IMs:
Buitenaards PM/slecht passen/goed conditie/redelijk XP (28) NL
Reusachtig PM/waardeloos passen/uitstekend conditie/waardeloos XP (21)
Wonderbaarlijk PM/ matig passen/uitstekend conditie/waardeloos XP (20)
Backup/trainee:
Briljant PM/slecht passen/redelijk conditie/waardeloos XP (18)
Offensive Wingers:
Buitenaards/redelijk passen/uitstekend conditie/zwak XP (21) NL
WC/uitmuntend PM/waardeloos passen/uitstekend conditie/zwak XP (23)
Spitsen:
Buitenaards scoren/slecht passen/zwak XP (23) NL
SN scoren/matig passen/goed XP (26) NL
WC spits als reserve
Ja, maar mijn vraag is, heeft een wereldklasse keep zoveel invloed op mn defratings? Ik bedoel.... ik haal nu matig/goed/redelijk van links naar rechts, maar wat is het met wereldklasse ipv uitmuntend? Is het de investering waard, of krijg ik dan redelijk/uitstekend/goed van links naar rechts en heeft het nog steeds geen nut..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je geeft gelijk zelf het beste argument voor verbetering in je eigen team.
het helpt wel meer met het ophogen van je verdediging. als je met 3 centrale verdedigers speelt (zoals in je laatste wedstrijd) dan kan die formidabel rating opeens gewoon richting briljant. En daar heb je dan wel heel veel profijt van. Als je de winst spreid over de 3 kanten zal het wel meevallen inderdaad, maar dat moet je dan ook niet doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vraag is, heeft een wereldklasse keep zoveel invloed op mn defratings? Ik bedoel.... ik haal nu matig/goed/redelijk van links naar rechts, maar wat is het met wereldklasse ipv uitmuntend? Is het de investering waard, of krijg ik dan redelijk/uitstekend/goed van links naar rechts en heeft het nog steeds geen nut..
Sterkte.quote:
Wel redelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:55 schreef Grumpey het volgende:
team-pats-modus aan, alleen mijn basis.
keeper:
magisch (matig ervaring)
verdedigers:
wereldklasse, bovennatuurlijk
middenvelders:
mythisch (wereldklasse), mythisch (briljant), mythisch (wereldklasse), utopisch (briljant), buitenaards (buitenaards)
vleugel:
utopisch (buitenaards)
spitsen:
mythisch (briljant), reusachtig (briljant)
Allemaal wel met wat bijstats, en ook 2x goddelijk spelhervatting ergens. En nog een stuk of 3 wonderbaarlijk/wereldklasse reserves her en der.
edit: maar toch, niemand die dit echt leest![]()
Keepers zijn duurquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het helpt wel meer met het ophogen van je verdediging. als je met 3 centrale verdedigers speelt (zoals in je laatste wedstrijd) dan kan die formidabel rating opeens gewoon richting briljant. En daar heb je dan wel heel veel profijt van. Als je de winst spreid over de 3 kanten zal het wel meevallen inderdaad, maar dat moet je dan ook niet doen
Whehehequote:
Banaanvraagquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef -J-D- het volgende:
nog 10 posts en dan 10k posts met dit account
en 8k met kloons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |