quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef nicomart het volgende:
deze wordt het neem ik aan? Was 9 minuten eerder
haha die had ik moeten hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef nicomart het volgende:
zojuist deze speler voor 8 ton binnengehaald. Transfervergelijking gaf bedragen rond de miljoen aan.
[..]
'k heb er zin an!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef foetre het volgende:
[..]
He Bono beetje zin in de competitiestart?
Al beetje vertrouwens in onze cashes?
Godver! Wel 1-0 voor.quote:In the 16th minute a very unfortunate collision in the penalty area led to Real's Stef Gerkens being carried off the pitch and replaced by Félix Santos.
wat is jouw team ook al weer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Normaal doet Hattrick toch altijd moeilijk tijdens de eerste bekerpot? Is het nu beter?
En kan iemand effe naar mijn pot kijken please
Ik zou zeggen, doe hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:46 schreef MacMauser het volgende:
De openingspost moet een keer aangepast worden, met de nieuwe topics erbij en de doelstellingen. Maar ja, de finale van de etappe van de Tour begint nu he![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:27 schreef Ruudt het volgende:
Vulture United 1980.
Vulture United 1980 - Reflectors 5 - 0
750k, wel een akelig hoog salarisquote:Borre van Aart (65601780) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar en 71 dagen, zwak vorm
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 28-08-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 92 800
Loon: 62 690 €/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: buitenaards Spelhervatting: waardeloos
Oei.. hopelijk geen blessure erachteraanquote:De scheidsrechter toont Ghost-speler Maic Vifian een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 66e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn.
Tering.. zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
750k, wel een akelig hoog salaris
Ok.. ik had afgelopen seizoen 190k, en dat vond ik veel.. dit seizoen 180k (als mn mid eindelijk verkocht is) incl. de salarisupdates dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
155k nu
maar er moet nog een spits bij, zal dus richting de 200k gaan. even kijken hoe het gaat anders maatregelen nemen.
3-2 verloren:quote:Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks] 7
29 years and 69 days, excellent form, injured (7 weeks)
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Next birthday: 30-08-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 140 380
Wage: 74 910 €/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Injuries: 7 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
Matches in the Hattrick Masters: 4
Career Goals: 64
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:27 schreef Ruudt het volgende:
Jongens wat ben ik genaaid zeg, vooral met deze blessure.
[..]
3-2 verloren:
Landzaat United
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: excellent
Midfield: poor (high)
Right Defence: solid (high)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: passable (very high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: weak (very low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 149
Verdediging 78
Middenveld 33
Aanval 38
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (low)
Right Defence: poor (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very low)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: solid (very high)
Left Attack: poor (high)
HatStats 164
Verdediging 34
Middenveld 78
Aanval 52
Bedenk wel dat zijn superspeler eruit gekickt is waardoor zijn stats verminderd zijn. Ik zou gek worden na zo'n wedstrijd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijk
als zijn tegenstander nu gecounterd had, maar hij speelde AOW, dit is echt wel een gevalletje genaaid worden door de MEquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijk
Ja het blijft enorm zuur....quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Bedenk wel dat zijn superspeler eruit gekickt is waardoor zijn stats verminderd zijn. Ik zou gek worden na zo'n wedstrijd!![]()
Ik dacht al, waar is Flap nou gebleven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Flappekz het volgende:
4-2 gewonnen, wel mn beste def voor 3 weken plat...
Mijn debuut in ronde 2!
Heb ook op Egamer gestemd!
Ik was ff op vakantie in Portugal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is Flap nou gebleven.Mooi dat ik je weer zie en bedankt voor het stemmen, het gaat echt top nu met de stemmen, heb nu echt een goed gevoel.
Zozo.. je laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was ff op vakantie in Portugal.
En daar een leuk portugees meisje ontmoet, die is de afgelopen 3 dagen hier geweest....dus dan maar ff geen Fok! en Hattrick he...![]()
FOTO!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was ff op vakantie in Portugal.
En daar een leuk portugees meisje ontmoet, die is de afgelopen 3 dagen hier geweest....dus dan maar ff geen Fok! en Hattrick he...![]()
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zozo.. je laat er geen gras over groeien
uiteraardquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dus![]()
Enne...foto?? moet dat?
Wil je nou dat we trots op je zijn of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dus![]()
Enne...foto?? moet dat?
Zo lang ik zelf trots ben, vind ik het bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wil je nou dat we trots op je zijn of niet?
Zo dat doet ze goed, het is toch geen gold-digger hequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
is dit een verkapte.. ze is zo lelijk als de nacht en ik durf haar niet te laten zien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo lang ik zelf trots ben, vind ik het best
kheb dan toch een leukere formidabele verdediger op de lijst staan voor 300.000quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand nog een formidabele def wil: Rolf Piller
Rolf Piller [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 340, 21 jaar en 27 dagen, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
af te halen voor 310.000.... en anders blijft ie lekker nog een tijdje
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dit een verkapte.. ze is zo lelijk als de nacht en ik durf haar niet te laten zien?
had ik niet van jou verwacht grumpeyquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mij![]()
Laat zien dan , die foto![]()
lekker saai...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef pekel het volgende:
Heb alleen maar botteams in m'n competitie
Ach ja. Ik weet wel beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mij![]()
Laat zien dan , die foto![]()
Jij bent blijkbaar geen speurneusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Daemon19 het volgende:
Link..
Dan moet je mijn vriendje maar wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Grumpey het volgende:
".... heeft nog geen foto's & video's die jij mag zien."
Als ze een golddigger zou zijn, zou ze bij mij toch echt aan het verkeerde adres zittenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo dat doet ze goed, het is toch geen gold-digger he![]()
hahaha.... in dat geval is het echt heel lief van d'rquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ze een golddigger zou zijn, zou ze bij mij toch echt aan het verkeerde adres zitten![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hahaha.... in dat geval is het echt heel lief van d'r
hmmz moet ik me eerst helemaal aanmelden enzo...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je mijn vriendje maar worden![]()
Tja Grump....sommige mensen kunnen gewoon niet andersquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Grumpey het volgende:
ziet er zeker leuk uit Flap!Alleen jammer dat jij enorm een aap loopt uit te hangen op die foto
![]()
Wacht, heb jij een Hyves? Be Right Back!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook![]()
Ik heb er een hyves-vriendje bijMijn derde Fok!Fed-vriendje
![]()
leuk hoor, je chick danquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja Grump....sommige mensen kunnen gewoon niet anders![]()
Nou niet zo negatief over jezelf man, nergens voor nodig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja Grump....sommige mensen kunnen gewoon niet anders![]()
Haha, dat gaan we maar eens uitproberen dan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nou niet zo negatief over jezelf man, nergens voor nodig!
Bij zo'n fokmeet ga jij je nog koning voelen![]()
het ergste is nog, ik heb er nog op gestemt ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef SuperWeber het volgende:
Jezus Grump...
Je hebt Boris in je hyves
Egamer, ze staat gewoon bij mijn foto's hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef Egamer het volgende:
http://gewoon-eke.hyves.nl
Zo.
PS: Flap, heb nog steeds niet je chick gezien.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Egamer, ze staat gewoon bij mijn foto's hoor![]()
Niet zo´n goeie speurder Vulture?!?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat is jouw hyves Flap, nu ben ik ook nieuwsgierig
Niet dat ik een hyves heb, maar goed
ik ben luiquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Niet zo´n goeie speurder Vulture?!?
Hij si vrij makkelijk te vinden hoor![]()
Mijne ook voor de speurders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het ergste is nog, ik heb er nog op gestemt ook
Goed, mijn vriendin is nu ook algemeen bekend...
Haha, dat is natuurlijk ook een optie nuquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef Ruudt het volgende:
Kijk dan bij de vrienden van Eke en zoek op Yöran.
Als je mij toevoegt als vriendje, kun je mn kont ook nog zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
kan je foto's niet bekijken Flap, alleen die van jou... je bent best een mooie jongen...
ik mag dat zeggen als hattrick-homo
Ik heb geen hyves helaasquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je mij toevoegt als vriendje, kun je mn kont ook nog zien![]()
Fuck nee, bezopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn god Ruudt, wat kijk je stoer op die foto's met je vriendin![]()
Ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het ergste is nog, ik heb er nog op gestemt ook
Goed, mijn vriendin is nu ook algemeen bekend...
Post hem anders maar even hierquote:
Heb hem net geprobeerd te scannen, maar hij past niet helemaal op de plaatquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb hem net geprobeerd te scannen, maar hij past niet helemaal op de plaat![]()
Hij zag.. en het was goed...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja. Ik weet wel beter![]()
Voor de speurneuzen onder ons (zal niet moeilijk zijn), verschijnt er zometeen eentje van haar en mij op mijn hyves
En ik ben je eerste vriendjequote:
Ik was er zelf al achterquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef Flappekz het volgende:
Vulture, kijk nog maar eens op mn hyves...voor als je het écht wilt weten![]()
Mooiquote:
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi![]()
Kontje gezien, kastje dicht! Dit deed ik natuurlijk alleen ff speciaal voor jou, dat begrijp je wel![]()
promoot het op hyves!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef MacMauser het volgende:
We gaan wel erg off-topic t laatste uur!
![]()
On topic: Egamer for BC!![]()
![]()
De Hattrick Hyves.. NATUURLIJK!quote:
Daar ben ik zojuist ook lid van gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
De Hattrick Hyves.. NATUURLIJK!Bedankt voor de tip.
Inderdaad...dit is mn laatste dag vakantie. Ff genieten nog, morgen weer lelijk aan de bakquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Grumpey het volgende:
gasten, het lijkt wel of jullie vakantie hebben en niks te doen
Meteen topic aangemaakt, zijn wel weer 3000 leden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik zojuist ook lid van geworden
hehe de eerste reactie is van mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
De Hattrick Hyves.. NATUURLIJK!Bedankt voor de tip.
na 5 penalties 1-2 winnen :Squote:Oh, wat een technisch vernuft van Andries Weinberg... Zijn gouden linker levert schakers een prachtige goal op. 1 - 0. Martin Salaun van SVH3 lijkt wat nerveus te zijn, hij trapt recht door het centrum. Gelukkig voor hem duikt Paolo Badaloni veel te vroeg naar rechts en ziet hij die simpele bal zo in het doel verdwijnen. 1 - 1. De keeper slaagt erin om Jerry Pauw van schakers uit zijn concentratie te brengen, waardoor de bal ver over zeilt. De score blijft 1 - 1. SVH3-speler James Klompe bezwijkt onder de druk. Hij schiet de bal ver naast de paal. Het blijft 1 - 1. Overweldigd door de druk schiet schakers-speler Ruyman Osorio de bal recht in de handen van Huang Lok Sang. 1 - 1 blijft de score. Sebastiano Butera twijfelt geen moment. Hij lost een atoomschot, maar Paolo Badaloni zet er zijn vuisten tegen, waardoor er nog steeds 1 - 1 op het scorebord staat. Geen goal voor SVH3. De keeper slaagt erin om Klaus Ziegler van schakers uit zijn concentratie te brengen, waardoor de bal ver over zeilt. De score blijft 1 - 1. Jongens, jongens, Lammert Busser heeft techniek te koop! Hij weet perfect hoe hij een bal moet raken en scoort zo voor SVH3. De stand is nu 1 - 2. schakers-speler Randolf Schmidt schiet de bal hard naar de hoek. Een prachtige redding van Huang Lok Sang verhindert echter dat de bal in doel belandt. De score blijft 1 - 2. Cornelus Brussee van SVH3 besluit dat een aanloop niet nodig is. Deze nonchalance komt hem duur te staan, want hij mist.
Meegedaan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hehe de eerste reactie is van mij
super positief natuurlijk
Schuifpui open, biertje erbij, muziekie op de achtergrond....quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Grumpey het volgende:
gasten, het lijkt wel of jullie vakantie hebben en niks te doen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik ben je eerste vriendje
Vulture, kijk nog maar eens op mn hyves...voor als je het écht wilt weten![]()
ik heb gewoon mijn foto's openbaar staan hoor, dus bij mij moet het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:10 schreef Daemon19 het volgende:
Als je niet lid bent, kan je bij de meeste geen foto's zien.
Oftewel heb die foto nog steeds niet gezien..
Check!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad...dit is mn laatste dag vakantie. Ff genieten nog, morgen weer lelijk aan de bak
Als ik die vragen zo leeft vraag ik me af waarom die gasten zelf geen bondscoach worden, ze weten het allemaal zo goed denken zequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef Egamer het volgende:
Ah, het is bijna half elf, dus het is thunder tijd! Ik heb hem nu wel duidelijk gemaakt dat ik hem zat ben.
Idd, heb die thunder wel even afgekraakt. Ik hou het even voor gezien vandaag, ga morgen weer verder, zodat die thunder getransformeerd is naar heldere hemel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die vragen zo leeft vraag ik me af waarom die gasten zelf geen bondscoach worden, ze weten het allemaal zo goed denken ze
En wat is jouw hyves?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn foto's openbaar staan hoor, dus bij mij moet het geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog eens even die topics door te spitten van die aspirant-bondscoaches... het zijn echt in elk topic dezelfde figuren die in elk topic van die hogeschool-theorieen uit de hoge hoed toveren en allerlei scenario's doornemen waarop ze een visie willen... mijn god het is een spelletje gasten, geen kernfysica
Als je aan de eisen van die gasten wil voldoen kun je gelijk door voor de nobelprijs in natuur- of scheikune
En nog winnen we er geen prijzen meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog eens even die topics door te spitten van die aspirant-bondscoaches... het zijn echt in elk topic dezelfde figuren die in elk topic van die hogeschool-theorieen uit de hoge hoed toveren en allerlei scenario's doornemen waarop ze een visie willen... mijn god het is een spelletje gasten, geen kernfysica
Als je aan de eisen van die gasten wil voldoen kun je gelijk door voor de nobelprijs in natuur- of scheikune
Ik dacht eigenlijk ook dat je met meer als 5 verdedigers je training verneukte enzo... en je opstellingquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Grumpey het volgende:
nouja, die 6 verdedigers vraag vind ik op zich wel een belangrijke. Dat wordt best vaak gespeeld in het internationale voetbal namelijk
en die zetten ze dan op vanaf centrale middenveld naar centrale verdediging, en dan met 1-2 wingers en 2-3 aanvallers heb je de perfecte counter. Wel belangrijk om te weten natuurlijk
nee daarom ook, je zo bijna het idee krijgen dat we heel Hattrick domineren als Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En nog winnen we er geen prijzen mee
Interlands leveren geen training op. Dus in theorie zou je met 6 defs kunnen spelenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat je met meer als 5 verdedigers je training verneukte enzo... en je opstelling
je krijgt verwarring, maar dat is het dan ook wel. Dat verneukt alleen je middenveld. En je training, maar goed, traint een nationaal elftal?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat je met meer als 5 verdedigers je training verneukte enzo... en je opstelling
Nee ok, maar met je eigen team haalt dat toch niks uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Interlands leveren geen training op. Dus in theorie zou je met 6 defs kunnen spelen
misschien op die bewuste ochtend (afgelopen maandag) gekocht dat de TL sloot maar ze vergeten waren de deadlines op te schuiven voor een paar uur?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit is vaag trouwens, leaguegenootje koopt deze speler op 16-07-07 voor ruim 2 ton... en wil hem nu verkopen voor bijna een miljoen... die speler is gekocht na de trainingsupdate dus ik snap dat verschil in waarde niet helemaal? Of ruikt dit als een verdachte transfer?
TL-vergelijking geeft ook die prijs aan van rond het miljoen...
Fabien Ramette (78090504) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar en 111 dagen, goed vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 19-07-2007
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 66 680
Loon: 39 396 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Stef Batigol
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 13
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
thuiswedstrijden in de beker, dat is me ook pas 1x overkomen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef Lennox het volgende:
In de competitie ala, maar in de beker in de eerste ronde. Geen thuiswedstrijd, weken schamele inkomsten.
Is dat gebeurd, die deadline vergeten op te schuiven? In dat geval heeft ie wel gruwelijke mazzel als ie die speler weet te verkopen voor een miljoenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
misschien op die bewuste ochtend (afgelopen maandag) gekocht dat de TL sloot maar ze vergeten waren de deadlines op te schuiven voor een paar uur?
nou idd...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat gebeurd, die deadline vergeten op te schuiven? In dat geval heeft ie wel gruwelijke mazzel als ie die speler weet te verkopen voor een miljoen
Precies, daar kan ie zat voor terugkopen dus het kampioenschap kan ik dan ook wel vergetenquote:
nou das mooi klote dan.. dikke naaijerij dus...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, daar kan ie zat voor terugkopen dus het kampioenschap kan ik dan ook wel vergeten
zo'n fout zou eigenlijk teruggedraaid moeten worden vind ik... zware competitievervalsingquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou das mooi klote dan.. dikke naaijerij dus...
je hebt wel hoog ingezet moet ik zeggen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Lennox het volgende:
Misschien heeft hij hem met ruk conditie gekocht en getrained. Weet jij veel.
Dat kan dus niet
Heb er net 2 te koop gezet. Roer gaat om nu. Misschien verkoop ik de hele bende wel.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
thuiswedstrijden in de beker, dat is me ook pas 1x overkomen hoor![]()
gewoon aanmelden bij de modjes, ze kunnen op zijn minst even kijken lijkt me?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo'n fout zou eigenlijk teruggedraaid moeten worden vind ik... zware competitievervalsing
Zat ik ook over na te denken na m'n verlies en die mytische mid van 29 die 7 weken geblesseerd is, heb m'n opstelling aangepast en gecheckt in HAM en daaruit bleek dat ik nog steeds voor de titel kan gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Lennox het volgende:
Heb er net 2 te koop gezet. Roer gaat om nu. Misschien verkoop ik de hele bende wel.
Volgens het HT-forum waar ik de kwestie ook had aangekaart heeft het inderdaad te maken met het vergeten van het verschuiven van de deadlines.... hij heeft dus een koopje in de schoot geworpen gekregen... en strijkt bij verkoop zo'n 7 ton winst op. Dat wordt niet meer gecorrigeerd..... wat een kutzooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
gewoon aanmelden bij de modjes, ze kunnen op zijn minst even kijken lijkt me?
Hij verkoopt hem niet voor 1 mil.. ik probeer al weken een bovennatuurlijk mid met matig verdedigen en redelijk ervaring van 28 jaar te verkopen voor 700k, nog steeds geen suc6..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens het HT-forum waar ik de kwestie ook had aangekaart heeft het inderdaad te maken met het vergeten van het verschuiven van de deadlines.... hij heeft dus een koopje in de schoot geworpen gekregen... en strijkt bij verkoop zo'n 7 ton winst op. Dat wordt niet meer gecorrigeerd..... wat een kutzooi![]()
Dat hoop ik dan maar... hij kan er zelf ook niks aan doen natuurlijk verder... maar als ie hem verkoopt, al is het uiteindelijk voor 5 ton krijgt ie toch het nodige in de schoot geworpen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij verkoopt hem niet voor 1 mil.. ik probeer al weken een bovennatuurlijk mid met matig verdedigen en redelijk ervaring van 28 jaar te verkopen voor 700k, nog steeds geen suc6..
Die TC is waarschijnlijk van begin mei, bij mij staat er ook een speler op die begin mei voor 1 mil verkocht is.. maar voor de rest staat er niks
Da's ook zo natuurlijk, die is ook redelijk zwaar genaaidquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:38 schreef Grumpey het volgende:
in plaats van boos zijn kan je ook medelijden hebben met degeen die hem verkocht heeft voor 2 ton natuurlijk...
quote:
Ik denk dat het een rustige dag gaat worden, en ik krijg nog steeds berichtjes van mensen dat ze op mij hebben gestemd. Oh wat heb ik een goed gevoel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]Weer klaar voor een dagje campagne?
Maandag om 12:16 is de uitslag, ik ben dan zeker aanwezig in de IRC channel en ook op het forum.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:09 schreef jde_kok het volgende:
Ja hoe staat de verkiezing ervoor? Wanneer is de uitslag.
Ik doe ook ff mee met de hyves gekte.
http://kokkie81.hyves.nl/
Grumps werd 3e met 280 stemmen geloof ik. Er zijn echt ontiegelijk veel mensen die alleen naar je speech kijken op de Verkiezingen pagina, en ik krijg daar veel complimentjes over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef MacMauser het volgende:
Zijn ergens de vorige uitslagen van de verkiezingen te vinden??
Dan zie je ongeveer hoeveel stemmen je nodig moet hebben.... (Ik denk dat je t met 500 niet red)
297 stemmen. Voor een 1e plek zal je ongeveer 500-600 stemmen nodig hebben. Al is er dit jaar veel minder reclame gemaakt voor verkiezingen (geen nieuws op de voorpagina), en zijn er geen directe favorieten die op basis van prestaties al paar honderd stemmen binnenhalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
Grumps werd 3e met 280 stemmen geloof ik. Er zijn echt ontiegelijk veel mensen die alleen naar je speech kijken op de Verkiezingen pagina, en ik krijg daar veel complimentjes over.
Mooi tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef sir_dalord het volgende:
4 pagina's in amper 2 dagen volgebaggerd met slap geouwehoer en offtopic geleuter
man, oude tijden herleven
Ik mis qyn, die WoW-hoer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef sir_dalord het volgende:
heel mooi
Ik mis alleen hives nu, die fopneger
hives.. snik..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef sir_dalord het volgende:
heel mooi
Die FopNeger is gestopt met HTquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef sir_dalord het volgende:
heel mooi
Met de nadruk op kleur enzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef sir_dalord het volgende:
helaas...Een kleurrijk figuur was dat
slecht? Dramatisch!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
omfg wat een slechte grap
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
omfg wat een slechte grap
God, dat liedje hoorde ik vanochtend bij de reclame van Eneco.quote:
De naam Rancid deed mij meteen denken aan:quote:
Gewoon even zelf naar boven kickenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Egamer het volgende:
Geen enkele reactie op de topic vandaag, gelukkig.
waarom, niemand die het dan opeens meer gaat lezen ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon even zelf naar boven kicken
meen je dat serieus? Je hebt niet toevallig de frontpage van hattrick gelezen? Iets met achtergrondartikelen enzo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef Yankee_One het volgende:
effe een serieus vraagje..
staat er bij jullie ook geen conditie tussen de trainingstypes. hij staat nu bij mij op algemeen
Juist niet, geen reactie = goed nieuws.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon even zelf naar boven kicken
Ja, laten we het daar eens over hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Laten we het anders weer over de kont van Flap hebben![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:04 schreef Grumpey het volgende:
niet om het een of ander, maar wie is Pim?
De 23e sluit de stemming. Dan duurt het minimaal 2 weken voordat er een uitslag is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:09 schreef jde_kok het volgende:
Ja hoe staat de verkiezing ervoor? Wanneer is de uitslag.
quote:
2 weken?!?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De 23e sluit de stemming. Dan duurt het minimaal 2 weken voordat er een uitslag is.
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
2 weken?!?!
bij mij duurde het 2 seconden!
Het kan ook zijn dat dan de officiële einduitslag is, en dat de BC al op de dag zelf gekozen wordt.quote:There are no election results available right now. The results are available for at least 2 weeks after the elections are finished.
neuh, dit is gewoon een zekerheidje inbouwen indien bijvoorbeeld een WO is gekozen of als iemand begint te klagen over valsspelen etc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook zijn dat dan de officiële einduitslag is, en dat de BC al op de dag zelf gekozen wordt.
Er staat gewoon dat de uitslag vrijwel direct bekend is en dat die twee weken zichtbaar blijft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook zijn dat dan de officiële einduitslag is, en dat de BC al op de dag zelf gekozen wordt.
Helaas is hij vanaf het begin af aan nauwelijks beter geworden, dus ik verwaacht niet iets heel goeds.. doortrainen heb ik geen zin in, ik scout wel een nieuwe.. wil ook eens zien wat ik van een 5* speler kan verwachtenquote:Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Nils Breuker. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu zwak, denk ik. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen topklasse is. Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Nou, dat valt mee... hij heeft helaas niet zoveel passen, maar dat is niet anders.. hij zit op goed +3 ofzo, aan zijn loon te zienquote:Nils Breuker (170691930) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 52 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 18-09-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 430 €/week
Club: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
dat is best een nette spelerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:21 schreef maniack28 het volgende:
Jaja, ik ga nu mijn eerste speler uit de jeugd promoveren...
[..]
Helaas is hij vanaf het begin af aan nauwelijks beter geworden, dus ik verwaacht niet iets heel goeds.. doortrainen heb ik geen zin in, ik scout wel een nieuwe.. wil ook eens zien wat ik van een 5* speler kan verwachten
[..]
Nou, dat valt mee... hij heeft helaas niet zoveel passen, maar dat is niet anders.. hij zit op goed +3 ofzo, aan zijn loon te zienWel onvoorspelbaar, denk dat ik hem ff doortrain
5,5*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is best een nette speler
Hoeveel sterren heeft ie max gehaald?
nou ik vind goed scoren voor een aanvaller met 5,5 ster best verrassend hoogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
5,5*
Maar ik lees op de hattrickforums dat veel spelers met veel sterren (5/6) gepromoveerd zijn en weinig skills hebben, wss omdat ze nog niet aan hun max zaten en er dan skillverlies optreed. Bovendien kunnen ze faalangst krijgen. Die van mij is nooit echt veel beter geworden, sterrenaantal bleef gelijk dus daarom maar gepromoveerd.
Omdat de training van de week veranderd is, conditietraining bestaat niet meer, je traint nu altijd conditie = aandeel in je training, moet je met procenten instellen. Je bent dus automatisch geswitcht naar algemeen, dat was ik ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wtf....
Waarom train ik vorm, ik had conditie ingesteld? en wat is aandeel conditie? En hoeveel wedstrijden krijg je voor 2x geel in een beker? En begint de competitie zondag al? Hattrick
fijn dat ze het ook verdomme ff melden van te voren....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat de training van de week veranderd is, conditietraining bestaat niet meer, je traint nu altijd conditie = aandeel in je training, moet je met procenten instellen. Je bent dus automatisch geswitcht naar algemeen, dat was ik ook.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | _Stijgingen______________ ____________ _18 jaar___ _Redelijk______Goed______ _19 jaar___ _Slecht________Matig______ ____________Zwak_________Matig______ ____________Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Redelijk______Goed______ _20 jaar___ _Slecht________Zwak_____ _ ____________Slecht________Matig______ ____________Zwak_________Matig______ ____________Zwak_________Redelijk__ _ ____________Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Redelijk______Goed______ _21 jaar___ _Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Redelijk______Goed______ ____________Goed_______ _Uitstekend _22 jaar___ _Zwak_________Matig______ ____________Matig_______ _Redelijk__ _ _24 jaar___ _Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Uitstekend__ _Formidabel_ _25 jaar___ _Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Uitstekend__ _Formidabel_ _26 jaar___ _Uitstekend__ _Formidabel_ _27 jaar___ _Uitstekend__ _Formidabel_ ________________________ ____________ _Dalingen_______________ ____________ _33 jaar___ _Formidabel___Uitstekend _35 jaar___ _Uitstekend__ _Goed______ |
16-07-2007 Nieuw artikel: Conditie en spelerontwikkeling: veranderingenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
fijn dat ze het ook verdomme ff melden van te voren....
dat niet alleen, maar in het tussenseizoen kijkt geen hond op de beginpagina...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
16-07-2007 Nieuw artikel: Conditie en spelerontwikkeling: veranderingen
Je hebt dus 4 dagen de tijd gehad... krap idd
Ach ja.. we worden steeds vaker genept en gedaan en geproefkonijnt door de hattrickdevs. Een duidelijke lijn zit er niet meer in, het is een kwestie van keer op keer aanpassen en een plan verder dan 1 seizoen uitwerken is onmogelijk geworden....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar in het tussenseizoen kijkt geen hond op de beginpagina...
Hmmm, waar komt dat tabelletje vandaan dan (en wat betekent het precies)?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef maniack28 het volgende:
Overigens hebben spelers afhankelijk van leeftijd nu een max conditie en max conditiestijging...
[ tabelletje met conditiegegevens ]
Lay out fucked up, blame degene van hattrick die dit maakte
Heb je met je programma gekeken? De conditiestijgingen worden niet weergegeven in het trainingsverslag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:27 schreef KicKe het volgende:
[..]
Hmmm, waar komt dat tabelletje vandaan dan (en wat betekent het precies)?
Snap even niets van de aangepaste training, op 60% conditie getraind met als resultaat 2 dalingen en géén stijgingenMoet nog maar eens naar TSI/vorm kijken of daar wel vooruitgang te ontdekken valt, maar vind ´t nu wel ´n beetje vreemd...
Aha... conditiestijgingen niet in het trainingsrapport... dat was toch eerst anders. Vanavond dan maar even met mijn hulp-progje kijken dan, stemt me wellicht wat vrolijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je met je programma gekeken? De conditiestijgingen worden niet weergegeven in het trainingsverslag.
Mijn tabbeletje geeft aan wat er gebeurd als je 50% traint met spelers op die leeftijd met die beginskill (linkerkolom).. Het geeft dus eigenlijk weer hoeveel de conditie stijgt. Belangrijkste conclusie is dat 33 jarigen droppen naar uitstekend en 35 jarig naar goed.. dat is dus hun maximumconditielevel.
TSI update is incl gratis training van maandag..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef Lennox het volgende:
Vorm zakte ook bij mij. 2 Mids gezakt in conditie (oudjes), maar ook een paar stijgers met 15%.
Verdedigers die eerst slecht conditie hadden en 12k TSI gingen gelijk naar 20k Tsi en zwak conditie
Volgens mij gebeurd dat as zondag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Druus het volgende:
Is het uitbreiden van je stadion al goedkoper geworden?
Het is niet zo dat je oudjes elke week zakken Grump... de max blijft gewoon 1 of 2 levels per seizoen als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
Ok, dit is dus het begin van een ondergang...
alle oudjes gedaald op conditie. Godver, binnen 1 week haalt hattrick gewoon je hele teamtoekomst onderuit, zonder enige aankondiging! ok, conditie wel natuurlijk, maar dat specifiek oudjes gebashed zouden worden was niet gezegd!
wat een onzin, wat een eikels. wat een kutspel, tijd om te stoppen denk ik...
enige oplossing die ik nu nog kan bedenken is conditie trainen met vorm erbij, en hopen op het beste.
als je helemaal niets doet zullen ze wel sterker zakken... maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drie of 4 levels zakken als je 15-20% conditie traint wekelijks... je moet niet vergeten dat ze ook allemaal een niveautje erbij hebben gekregen de afgelopen week.... dat corrigeert zich nu weer... ik zou het gewoon even aankijken.... en je bent vast niet de enige met dat probleem in jouw league denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef Grumpey het volgende:
hoezo dat? want op zich zou dat niet logisch zijn...dan hoeft namelijk niemand conditie te trainen.
Volgens mij hebben de oudjes een nieuw maximumlevel gekregen (ik schrok vanmorgen ook bij de TUquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef Grumpey het volgende:
hoezo dat? want op zich zou dat niet logisch zijn...dan hoeft namelijk niemand conditie te trainen.
mhaow, weinig anderen met hetzelfde probleem hoor. Op een of andere manier hebben zij allemaal topspelers zonder hoge leeftijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je helemaal niets doet zullen ze wel sterker zakken... maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drie of 4 levels zakken als je 15-20% conditie traint wekelijks... je moet niet vergeten dat ze ook allemaal een niveautje erbij hebben gekregen de afgelopen week.... dat corrigeert zich nu weer... ik zou het gewoon even aankijken.... en je bent vast niet de enige met dat probleem in jouw league denk ik.
Ik had precies hetzelfde met mijn oudjes, en ik kan me niet voorstellen dat ze gelijk doorzakken, zou niet erg realistisch zijn denk ik...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef Lennox het volgende:
Misschien zaten ze al laag bij mij, wat goed zou kunnen. Ze hebben hele seizoen op uitstekend gestaan -> gratis training -> formidabel en nu gezakt naar uitstekend. Als ik ze niet verkoop dan kijk ik het even aan. Zakken ze gelijk door naar "goed" , dan weet ik genoeg.
maar hebben ze ook zoiets:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mhaow, weinig anderen met hetzelfde probleem hoor. Op een of andere manier hebben zij allemaal topspelers zonder hoge leeftijd![]()
Ik snap je frustraties ook helemaal Grump, ik zou denk ik in jouw positie hetzelfde hebben... maar misschien lijkt het nu allemaal erger dan het is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Grumpey het volgende:
The_Vulture. Het is misschien ook omdat ik heel veel moeite heb gestoken in mijn team, al 3 jaar. Ik heb al het geld zelf verdient met best wel heel veel moeite eigenlijk door de jaren heen.
Nu is het best vervelend dat al het geld ineens voor je neus verdwijnt doordat alles niks waard wordt, maar goed, daar had ik dan wat op gevonden (weliswaar is kapitaal van team van 55 miljoen naar 15 miljoen gegaan).
En dan veranderen ze het zo, dat je weer genaait wordt, dat je weer heel veel moeite mag doen, dat je team nog verder verneukt wordt.
Dat is gewoon echt heel vervelend. Hoe leuk het spel ook is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Druus het volgende:
Is het uitbreiden van je stadion al goedkoper geworden?
Het was aangekondigd he, een seizoen geleden wist je al dat conditie belangrijker zou worden en ik heb ook weleens gelezen dat ze wat aan de overdaad van spelers wilden gaan doen. En je blijft rente houdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Grumpey het volgende:
The_Vulture. Het is misschien ook omdat ik heel veel moeite heb gestoken in mijn team, al 3 jaar. Ik heb al het geld zelf verdient met best wel heel veel moeite eigenlijk door de jaren heen.
Nu is het best vervelend dat al het geld ineens voor je neus verdwijnt doordat alles niks waard wordt, maar goed, daar had ik dan wat op gevonden (weliswaar is kapitaal van team van 55 miljoen naar 15 miljoen gegaan).
En dan veranderen ze het zo, dat je weer genaait wordt, dat je weer heel veel moeite mag doen, dat je team nog verder verneukt wordt.
Dat is gewoon echt heel vervelend. Hoe leuk het spel ook is.
je moet minimaal 5% conditie trainen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je helemaal niets doet zullen ze wel sterker zakken... maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drie of 4 levels zakken als je 15-20% conditie traint wekelijks... je moet niet vergeten dat ze ook allemaal een niveautje erbij hebben gekregen de afgelopen week.... dat corrigeert zich nu weer... ik zou het gewoon even aankijken.... en je bent vast niet de enige met dat probleem in jouw league denk ik.
[Hattrick] #230 Egamer for BC U20?!?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Iemand al een jeugdspeler gepromoveerd?
Ik wil weten op welk niveau een 6-6,5* jeugdspeler terechtkomt..
Je weet precies hetzelfde wat aangekondigd was. Kan jij je iets herinneren over sterke conditiedalingen voor ouderen? Neej, voor 1 week terug had je daar nooit wat over gehoord. Je had gehoord dat conditie aangepakt zou worden, maar net als iedereen ging je er waarschijnlijk vanuit dat dit voor iedereen even voordelig/nadelig zou zijn.quote:
Thanks, posts kwamen zo snel voorbij, dat ik ze niet allemaal gelezen heb!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[Hattrick] #230 Egamer for BC U20?!?!
Le-zen![]()
OK voor jou weinig positiefs idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je weet precies hetzelfde wat aangekondigd was. Kan jij je iets herinneren over sterke conditiedalingen voor ouderen? Neej, voor 1 week terug had je daar nooit wat over gehoord. Je had gehoord dat conditie aangepakt zou worden, maar net als iedereen ging je er waarschijnlijk vanuit dat dit voor iedereen even voordelig/nadelig zou zijn.
En de veranderingen zijn best heel vervelend voor teams met een gemiddelde leeftijd van 29,5 in hun basiselftal. Anderen in mijn league hebben dat niet, die gingen ook failliet langzaam aan, en daarom was ik ook zo blij met mijn team. Nu willen ze de meerderheid tegemoet komen in deze failliet-gaan-rage, en halen ze de taktiek die ik hanteer onderuit.
Dan kan ik wel naar positieve kanten zoeken, maar die zijn er gewoonweg niet. De rente blijft, weliswaar nogmaals gehalveerd, nou wow.
Dat zei ik toch, maar niemand wil mij geloven. Het is geen kwestie van plannen, het is een kwestie van ieder seizoen opnieuw aanpassen. En ieder seizoen flikken ze het weer om degenen die trucjes hebben gevonden om meer winst te maken, hogere ratings te halen etc. aan te pakken, waardoor iedereen met de "massa" mee moet doen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
Ok, dit is dus het begin van een ondergang...
alle oudjes gedaald op conditie. Godver, binnen 1 week haalt hattrick gewoon je hele teamtoekomst onderuit, zonder enige aankondiging! ok, conditie wel natuurlijk, maar dat specifiek oudjes gebashed zouden worden was niet gezegd!
wat een onzin, wat een eikels. wat een kutspel, tijd om te stoppen denk ik...
enige oplossing die ik nu nog kan bedenken is conditie trainen met vorm erbij, en hopen op het beste.
Alsof dat gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie kunnen niet stoppen, jullie moeten Egamer adviseren als ie bondscoach is
quote:Marcos Francisco Bestar (114030122) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar en 100 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 01-08-2007
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 22 750
Loon: 19 668 €/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: rampzalig
Maakt geen zak uit.. Ik had conditie op 50% staan en mn 31-jarige middenvelder is ook gedaald in conditie...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef Grumpey het volgende:
ik houd ze maar, de markt is nu toch ingestort al voor oudjes. Misschien ga ik zelf eentje heel goedkoop nog aanschaffen als mijn conditietraining aanslaat. Maar dat zien we over 2 weken wel. Heb conditie overigens nu op 40% gezet.
miljoen met mazzel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Ook gewoon uitmuntend scoren, redelijk passen, 19 jaar, 550 kWat een prijzen.. waar is die tijd van + 1 miljoen
Iemand enig idee wat ik voor deze speler kan vragen als hij redelijk passen heeft en is gestegen in scoren?
[..]
Tsja... wereldklasse met matig passen is nu 900kquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
miljoen met mazzel?
ik heb alleen multi skilled defs van wereldklasse ter vergelijking
Zal de markt ooit weer een keer omhoog gaan? Zodat de weltrainende ht'er weer eens goede zaken kan doen?quote:19-07-2007 FC Uddel Ørnene 950 000 € 62 530 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
03-03-2006 Suorat Polvet FC Uddel 1 600 000 € 1 740 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
of het kan staat op zijn spelerspagnaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoe zit het nu met je jeugd... hoe veel jaar en hoeveel dagen kan je er 1 promoveren?
spelerspagina onder het kopje promoveerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
misschien heb ik gek: waardan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |