quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef nicomart het volgende:
deze wordt het neem ik aan? Was 9 minuten eerder
haha die had ik moeten hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef nicomart het volgende:
zojuist deze speler voor 8 ton binnengehaald. Transfervergelijking gaf bedragen rond de miljoen aan.
[..]
'k heb er zin an!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef foetre het volgende:
[..]
He Bono beetje zin in de competitiestart?
Al beetje vertrouwens in onze cashes?
Godver! Wel 1-0 voor.quote:In the 16th minute a very unfortunate collision in the penalty area led to Real's Stef Gerkens being carried off the pitch and replaced by Félix Santos.
wat is jouw team ook al weer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Normaal doet Hattrick toch altijd moeilijk tijdens de eerste bekerpot? Is het nu beter?
En kan iemand effe naar mijn pot kijken please
Ik zou zeggen, doe hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:46 schreef MacMauser het volgende:
De openingspost moet een keer aangepast worden, met de nieuwe topics erbij en de doelstellingen. Maar ja, de finale van de etappe van de Tour begint nu he![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:27 schreef Ruudt het volgende:
Vulture United 1980.
Vulture United 1980 - Reflectors 5 - 0
750k, wel een akelig hoog salarisquote:Borre van Aart (65601780) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar en 71 dagen, zwak vorm
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 28-08-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 92 800
Loon: 62 690 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: buitenaards Spelhervatting: waardeloos
Oei.. hopelijk geen blessure erachteraanquote:De scheidsrechter toont Ghost-speler Maic Vifian een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 66e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn.
Tering.. zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
750k, wel een akelig hoog salaris
Ok.. ik had afgelopen seizoen 190k, en dat vond ik veel.. dit seizoen 180k (als mn mid eindelijk verkocht is) incl. de salarisupdates dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
155k nu
maar er moet nog een spits bij, zal dus richting de 200k gaan. even kijken hoe het gaat anders maatregelen nemen.
3-2 verloren:quote:Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks] 7
29 years and 69 days, excellent form, injured (7 weeks)
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Next birthday: 30-08-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 140 380
Wage: 74 910 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Injuries: 7 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
Matches in the Hattrick Masters: 4
Career Goals: 64
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:27 schreef Ruudt het volgende:
Jongens wat ben ik genaaid zeg, vooral met deze blessure.
[..]
3-2 verloren:
Landzaat United
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: excellent
Midfield: poor (high)
Right Defence: solid (high)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: passable (very high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: weak (very low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 149
Verdediging 78
Middenveld 33
Aanval 38
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (low)
Right Defence: poor (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very low)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: solid (very high)
Left Attack: poor (high)
HatStats 164
Verdediging 34
Middenveld 78
Aanval 52
Bedenk wel dat zijn superspeler eruit gekickt is waardoor zijn stats verminderd zijn. Ik zou gek worden na zo'n wedstrijd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijk
als zijn tegenstander nu gecounterd had, maar hij speelde AOW, dit is echt wel een gevalletje genaaid worden door de MEquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijk
Ja het blijft enorm zuur....quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Bedenk wel dat zijn superspeler eruit gekickt is waardoor zijn stats verminderd zijn. Ik zou gek worden na zo'n wedstrijd!![]()
Ik dacht al, waar is Flap nou gebleven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Flappekz het volgende:
4-2 gewonnen, wel mn beste def voor 3 weken plat...
Mijn debuut in ronde 2!
Heb ook op Egamer gestemd!
Ik was ff op vakantie in Portugal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is Flap nou gebleven.Mooi dat ik je weer zie en bedankt voor het stemmen, het gaat echt top nu met de stemmen, heb nu echt een goed gevoel.
Zozo.. je laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was ff op vakantie in Portugal.
En daar een leuk portugees meisje ontmoet, die is de afgelopen 3 dagen hier geweest....dus dan maar ff geen Fok! en Hattrick he...![]()
FOTO!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was ff op vakantie in Portugal.
En daar een leuk portugees meisje ontmoet, die is de afgelopen 3 dagen hier geweest....dus dan maar ff geen Fok! en Hattrick he...![]()
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zozo.. je laat er geen gras over groeien
uiteraardquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dus![]()
Enne...foto?? moet dat?
Wil je nou dat we trots op je zijn of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dus![]()
Enne...foto?? moet dat?
Zo lang ik zelf trots ben, vind ik het bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wil je nou dat we trots op je zijn of niet?
Zo dat doet ze goed, het is toch geen gold-digger hequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
is dit een verkapte.. ze is zo lelijk als de nacht en ik durf haar niet te laten zien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo lang ik zelf trots ben, vind ik het best
kheb dan toch een leukere formidabele verdediger op de lijst staan voor 300.000quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand nog een formidabele def wil: Rolf Piller
Rolf Piller [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 340, 21 jaar en 27 dagen, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
af te halen voor 310.000.... en anders blijft ie lekker nog een tijdje
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dit een verkapte.. ze is zo lelijk als de nacht en ik durf haar niet te laten zien?
had ik niet van jou verwacht grumpeyquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mij![]()
Laat zien dan , die foto![]()
lekker saai...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef pekel het volgende:
Heb alleen maar botteams in m'n competitie
Ach ja. Ik weet wel beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mij![]()
Laat zien dan , die foto![]()
Jij bent blijkbaar geen speurneusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Daemon19 het volgende:
Link..
Dan moet je mijn vriendje maar wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Grumpey het volgende:
".... heeft nog geen foto's & video's die jij mag zien."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |