Helaas is hij vanaf het begin af aan nauwelijks beter geworden, dus ik verwaacht niet iets heel goeds.. doortrainen heb ik geen zin in, ik scout wel een nieuwe.. wil ook eens zien wat ik van een 5* speler kan verwachtenquote:Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Nils Breuker. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu zwak, denk ik. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen topklasse is. Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Nou, dat valt mee... hij heeft helaas niet zoveel passen, maar dat is niet anders.. hij zit op goed +3 ofzo, aan zijn loon te zienquote:Nils Breuker (170691930) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 52 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 18-09-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 430 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
dat is best een nette spelerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:21 schreef maniack28 het volgende:
Jaja, ik ga nu mijn eerste speler uit de jeugd promoveren...
[..]
Helaas is hij vanaf het begin af aan nauwelijks beter geworden, dus ik verwaacht niet iets heel goeds.. doortrainen heb ik geen zin in, ik scout wel een nieuwe.. wil ook eens zien wat ik van een 5* speler kan verwachten
[..]
Nou, dat valt mee... hij heeft helaas niet zoveel passen, maar dat is niet anders.. hij zit op goed +3 ofzo, aan zijn loon te zienWel onvoorspelbaar, denk dat ik hem ff doortrain
5,5*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is best een nette speler
Hoeveel sterren heeft ie max gehaald?
nou ik vind goed scoren voor een aanvaller met 5,5 ster best verrassend hoogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
5,5*
Maar ik lees op de hattrickforums dat veel spelers met veel sterren (5/6) gepromoveerd zijn en weinig skills hebben, wss omdat ze nog niet aan hun max zaten en er dan skillverlies optreed. Bovendien kunnen ze faalangst krijgen. Die van mij is nooit echt veel beter geworden, sterrenaantal bleef gelijk dus daarom maar gepromoveerd.
Omdat de training van de week veranderd is, conditietraining bestaat niet meer, je traint nu altijd conditie = aandeel in je training, moet je met procenten instellen. Je bent dus automatisch geswitcht naar algemeen, dat was ik ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wtf....
Waarom train ik vorm, ik had conditie ingesteld? en wat is aandeel conditie? En hoeveel wedstrijden krijg je voor 2x geel in een beker? En begint de competitie zondag al? Hattrick
fijn dat ze het ook verdomme ff melden van te voren....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat de training van de week veranderd is, conditietraining bestaat niet meer, je traint nu altijd conditie = aandeel in je training, moet je met procenten instellen. Je bent dus automatisch geswitcht naar algemeen, dat was ik ook.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | _Stijgingen______________ ____________ _18 jaar___ _Redelijk______Goed______ _19 jaar___ _Slecht________Matig______ ____________Zwak_________Matig______ ____________Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Redelijk______Goed______ _20 jaar___ _Slecht________Zwak_____ _ ____________Slecht________Matig______ ____________Zwak_________Matig______ ____________Zwak_________Redelijk__ _ ____________Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Redelijk______Goed______ _21 jaar___ _Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Redelijk______Goed______ ____________Goed_______ _Uitstekend _22 jaar___ _Zwak_________Matig______ ____________Matig_______ _Redelijk__ _ _24 jaar___ _Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Uitstekend__ _Formidabel_ _25 jaar___ _Matig_______ _Redelijk__ _ ____________Uitstekend__ _Formidabel_ _26 jaar___ _Uitstekend__ _Formidabel_ _27 jaar___ _Uitstekend__ _Formidabel_ ________________________ ____________ _Dalingen_______________ ____________ _33 jaar___ _Formidabel___Uitstekend _35 jaar___ _Uitstekend__ _Goed______ |
16-07-2007 Nieuw artikel: Conditie en spelerontwikkeling: veranderingenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
fijn dat ze het ook verdomme ff melden van te voren....
dat niet alleen, maar in het tussenseizoen kijkt geen hond op de beginpagina...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
16-07-2007 Nieuw artikel: Conditie en spelerontwikkeling: veranderingen
Je hebt dus 4 dagen de tijd gehad... krap idd
Ach ja.. we worden steeds vaker genept en gedaan en geproefkonijnt door de hattrickdevs. Een duidelijke lijn zit er niet meer in, het is een kwestie van keer op keer aanpassen en een plan verder dan 1 seizoen uitwerken is onmogelijk geworden....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar in het tussenseizoen kijkt geen hond op de beginpagina...
Hmmm, waar komt dat tabelletje vandaan dan (en wat betekent het precies)?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef maniack28 het volgende:
Overigens hebben spelers afhankelijk van leeftijd nu een max conditie en max conditiestijging...
[ tabelletje met conditiegegevens ]
Lay out fucked up, blame degene van hattrick die dit maakte
Heb je met je programma gekeken? De conditiestijgingen worden niet weergegeven in het trainingsverslag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:27 schreef KicKe het volgende:
[..]
Hmmm, waar komt dat tabelletje vandaan dan (en wat betekent het precies)?
Snap even niets van de aangepaste training, op 60% conditie getraind met als resultaat 2 dalingen en géén stijgingenMoet nog maar eens naar TSI/vorm kijken of daar wel vooruitgang te ontdekken valt, maar vind ´t nu wel ´n beetje vreemd...
Aha... conditiestijgingen niet in het trainingsrapport... dat was toch eerst anders. Vanavond dan maar even met mijn hulp-progje kijken dan, stemt me wellicht wat vrolijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je met je programma gekeken? De conditiestijgingen worden niet weergegeven in het trainingsverslag.
Mijn tabbeletje geeft aan wat er gebeurd als je 50% traint met spelers op die leeftijd met die beginskill (linkerkolom).. Het geeft dus eigenlijk weer hoeveel de conditie stijgt. Belangrijkste conclusie is dat 33 jarigen droppen naar uitstekend en 35 jarig naar goed.. dat is dus hun maximumconditielevel.
TSI update is incl gratis training van maandag..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef Lennox het volgende:
Vorm zakte ook bij mij. 2 Mids gezakt in conditie (oudjes), maar ook een paar stijgers met 15%.
Verdedigers die eerst slecht conditie hadden en 12k TSI gingen gelijk naar 20k Tsi en zwak conditie
Volgens mij gebeurd dat as zondag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Druus het volgende:
Is het uitbreiden van je stadion al goedkoper geworden?
Het is niet zo dat je oudjes elke week zakken Grump... de max blijft gewoon 1 of 2 levels per seizoen als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
Ok, dit is dus het begin van een ondergang...
alle oudjes gedaald op conditie. Godver, binnen 1 week haalt hattrick gewoon je hele teamtoekomst onderuit, zonder enige aankondiging! ok, conditie wel natuurlijk, maar dat specifiek oudjes gebashed zouden worden was niet gezegd!
wat een onzin, wat een eikels. wat een kutspel, tijd om te stoppen denk ik...
enige oplossing die ik nu nog kan bedenken is conditie trainen met vorm erbij, en hopen op het beste.
als je helemaal niets doet zullen ze wel sterker zakken... maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drie of 4 levels zakken als je 15-20% conditie traint wekelijks... je moet niet vergeten dat ze ook allemaal een niveautje erbij hebben gekregen de afgelopen week.... dat corrigeert zich nu weer... ik zou het gewoon even aankijken.... en je bent vast niet de enige met dat probleem in jouw league denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef Grumpey het volgende:
hoezo dat? want op zich zou dat niet logisch zijn...dan hoeft namelijk niemand conditie te trainen.
Volgens mij hebben de oudjes een nieuw maximumlevel gekregen (ik schrok vanmorgen ook bij de TUquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef Grumpey het volgende:
hoezo dat? want op zich zou dat niet logisch zijn...dan hoeft namelijk niemand conditie te trainen.
mhaow, weinig anderen met hetzelfde probleem hoor. Op een of andere manier hebben zij allemaal topspelers zonder hoge leeftijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je helemaal niets doet zullen ze wel sterker zakken... maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drie of 4 levels zakken als je 15-20% conditie traint wekelijks... je moet niet vergeten dat ze ook allemaal een niveautje erbij hebben gekregen de afgelopen week.... dat corrigeert zich nu weer... ik zou het gewoon even aankijken.... en je bent vast niet de enige met dat probleem in jouw league denk ik.
Ik had precies hetzelfde met mijn oudjes, en ik kan me niet voorstellen dat ze gelijk doorzakken, zou niet erg realistisch zijn denk ik...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef Lennox het volgende:
Misschien zaten ze al laag bij mij, wat goed zou kunnen. Ze hebben hele seizoen op uitstekend gestaan -> gratis training -> formidabel en nu gezakt naar uitstekend. Als ik ze niet verkoop dan kijk ik het even aan. Zakken ze gelijk door naar "goed" , dan weet ik genoeg.
maar hebben ze ook zoiets:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mhaow, weinig anderen met hetzelfde probleem hoor. Op een of andere manier hebben zij allemaal topspelers zonder hoge leeftijd![]()
Ik snap je frustraties ook helemaal Grump, ik zou denk ik in jouw positie hetzelfde hebben... maar misschien lijkt het nu allemaal erger dan het is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Grumpey het volgende:
The_Vulture. Het is misschien ook omdat ik heel veel moeite heb gestoken in mijn team, al 3 jaar. Ik heb al het geld zelf verdient met best wel heel veel moeite eigenlijk door de jaren heen.
Nu is het best vervelend dat al het geld ineens voor je neus verdwijnt doordat alles niks waard wordt, maar goed, daar had ik dan wat op gevonden (weliswaar is kapitaal van team van 55 miljoen naar 15 miljoen gegaan).
En dan veranderen ze het zo, dat je weer genaait wordt, dat je weer heel veel moeite mag doen, dat je team nog verder verneukt wordt.
Dat is gewoon echt heel vervelend. Hoe leuk het spel ook is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Druus het volgende:
Is het uitbreiden van je stadion al goedkoper geworden?
Het was aangekondigd he, een seizoen geleden wist je al dat conditie belangrijker zou worden en ik heb ook weleens gelezen dat ze wat aan de overdaad van spelers wilden gaan doen. En je blijft rente houdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Grumpey het volgende:
The_Vulture. Het is misschien ook omdat ik heel veel moeite heb gestoken in mijn team, al 3 jaar. Ik heb al het geld zelf verdient met best wel heel veel moeite eigenlijk door de jaren heen.
Nu is het best vervelend dat al het geld ineens voor je neus verdwijnt doordat alles niks waard wordt, maar goed, daar had ik dan wat op gevonden (weliswaar is kapitaal van team van 55 miljoen naar 15 miljoen gegaan).
En dan veranderen ze het zo, dat je weer genaait wordt, dat je weer heel veel moeite mag doen, dat je team nog verder verneukt wordt.
Dat is gewoon echt heel vervelend. Hoe leuk het spel ook is.
je moet minimaal 5% conditie trainen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je helemaal niets doet zullen ze wel sterker zakken... maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drie of 4 levels zakken als je 15-20% conditie traint wekelijks... je moet niet vergeten dat ze ook allemaal een niveautje erbij hebben gekregen de afgelopen week.... dat corrigeert zich nu weer... ik zou het gewoon even aankijken.... en je bent vast niet de enige met dat probleem in jouw league denk ik.
[Hattrick] #230 Egamer for BC U20?!?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Iemand al een jeugdspeler gepromoveerd?
Ik wil weten op welk niveau een 6-6,5* jeugdspeler terechtkomt..
Je weet precies hetzelfde wat aangekondigd was. Kan jij je iets herinneren over sterke conditiedalingen voor ouderen? Neej, voor 1 week terug had je daar nooit wat over gehoord. Je had gehoord dat conditie aangepakt zou worden, maar net als iedereen ging je er waarschijnlijk vanuit dat dit voor iedereen even voordelig/nadelig zou zijn.quote:
Thanks, posts kwamen zo snel voorbij, dat ik ze niet allemaal gelezen heb!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[Hattrick] #230 Egamer for BC U20?!?!
Le-zen![]()
OK voor jou weinig positiefs idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je weet precies hetzelfde wat aangekondigd was. Kan jij je iets herinneren over sterke conditiedalingen voor ouderen? Neej, voor 1 week terug had je daar nooit wat over gehoord. Je had gehoord dat conditie aangepakt zou worden, maar net als iedereen ging je er waarschijnlijk vanuit dat dit voor iedereen even voordelig/nadelig zou zijn.
En de veranderingen zijn best heel vervelend voor teams met een gemiddelde leeftijd van 29,5 in hun basiselftal. Anderen in mijn league hebben dat niet, die gingen ook failliet langzaam aan, en daarom was ik ook zo blij met mijn team. Nu willen ze de meerderheid tegemoet komen in deze failliet-gaan-rage, en halen ze de taktiek die ik hanteer onderuit.
Dan kan ik wel naar positieve kanten zoeken, maar die zijn er gewoonweg niet. De rente blijft, weliswaar nogmaals gehalveerd, nou wow.
Dat zei ik toch, maar niemand wil mij geloven. Het is geen kwestie van plannen, het is een kwestie van ieder seizoen opnieuw aanpassen. En ieder seizoen flikken ze het weer om degenen die trucjes hebben gevonden om meer winst te maken, hogere ratings te halen etc. aan te pakken, waardoor iedereen met de "massa" mee moet doen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
Ok, dit is dus het begin van een ondergang...
alle oudjes gedaald op conditie. Godver, binnen 1 week haalt hattrick gewoon je hele teamtoekomst onderuit, zonder enige aankondiging! ok, conditie wel natuurlijk, maar dat specifiek oudjes gebashed zouden worden was niet gezegd!
wat een onzin, wat een eikels. wat een kutspel, tijd om te stoppen denk ik...
enige oplossing die ik nu nog kan bedenken is conditie trainen met vorm erbij, en hopen op het beste.
Alsof dat gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Jullie kunnen niet stoppen, jullie moeten Egamer adviseren als ie bondscoach is
quote:Marcos Francisco Bestar (114030122) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar en 100 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 01-08-2007
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 22 750
Loon: 19 668 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: rampzalig
Maakt geen zak uit.. Ik had conditie op 50% staan en mn 31-jarige middenvelder is ook gedaald in conditie...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef Grumpey het volgende:
ik houd ze maar, de markt is nu toch ingestort al voor oudjes. Misschien ga ik zelf eentje heel goedkoop nog aanschaffen als mijn conditietraining aanslaat. Maar dat zien we over 2 weken wel. Heb conditie overigens nu op 40% gezet.
miljoen met mazzel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Ook gewoon uitmuntend scoren, redelijk passen, 19 jaar, 550 kWat een prijzen.. waar is die tijd van + 1 miljoen
Iemand enig idee wat ik voor deze speler kan vragen als hij redelijk passen heeft en is gestegen in scoren?
[..]
Tsja... wereldklasse met matig passen is nu 900kquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
miljoen met mazzel?
ik heb alleen multi skilled defs van wereldklasse ter vergelijking
Zal de markt ooit weer een keer omhoog gaan? Zodat de weltrainende ht'er weer eens goede zaken kan doen?quote:19-07-2007 FC Uddel Ørnene 950 000 ¤ 62 530 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
03-03-2006 Suorat Polvet FC Uddel 1 600 000 ¤ 1 740 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
of het kan staat op zijn spelerspagnaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoe zit het nu met je jeugd... hoe veel jaar en hoeveel dagen kan je er 1 promoveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |