quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef nicomart het volgende:
deze wordt het neem ik aan? Was 9 minuten eerder
haha die had ik moeten hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef nicomart het volgende:
zojuist deze speler voor 8 ton binnengehaald. Transfervergelijking gaf bedragen rond de miljoen aan.
[..]
'k heb er zin an!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:18 schreef foetre het volgende:
[..]
He Bono beetje zin in de competitiestart?
Al beetje vertrouwens in onze cashes?
Godver! Wel 1-0 voor.quote:In the 16th minute a very unfortunate collision in the penalty area led to Real's Stef Gerkens being carried off the pitch and replaced by Félix Santos.
wat is jouw team ook al weer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Normaal doet Hattrick toch altijd moeilijk tijdens de eerste bekerpot? Is het nu beter?
En kan iemand effe naar mijn pot kijken please
Ik zou zeggen, doe hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:46 schreef MacMauser het volgende:
De openingspost moet een keer aangepast worden, met de nieuwe topics erbij en de doelstellingen. Maar ja, de finale van de etappe van de Tour begint nu he![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:27 schreef Ruudt het volgende:
Vulture United 1980.
Vulture United 1980 - Reflectors 5 - 0
750k, wel een akelig hoog salarisquote:Borre van Aart (65601780) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar en 71 dagen, zwak vorm
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 28-08-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 92 800
Loon: 62 690 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: buitenaards Spelhervatting: waardeloos
Oei.. hopelijk geen blessure erachteraanquote:De scheidsrechter toont Ghost-speler Maic Vifian een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 66e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn.
Tering.. zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
750k, wel een akelig hoog salaris
Ok.. ik had afgelopen seizoen 190k, en dat vond ik veel.. dit seizoen 180k (als mn mid eindelijk verkocht is) incl. de salarisupdates dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
155k nu
maar er moet nog een spits bij, zal dus richting de 200k gaan. even kijken hoe het gaat anders maatregelen nemen.
3-2 verloren:quote:Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks] 7
29 years and 69 days, excellent form, injured (7 weeks)
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Next birthday: 30-08-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 140 380
Wage: 74 910 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Injuries: 7 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
Matches in the Hattrick Masters: 4
Career Goals: 64
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:27 schreef Ruudt het volgende:
Jongens wat ben ik genaaid zeg, vooral met deze blessure.
[..]
3-2 verloren:
Landzaat United
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: excellent
Midfield: poor (high)
Right Defence: solid (high)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: passable (very high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: weak (very low)
Left Attack: weak (low)
HatStats 149
Verdediging 78
Middenveld 33
Aanval 38
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (low)
Right Defence: poor (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very low)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: solid (very high)
Left Attack: poor (high)
HatStats 164
Verdediging 34
Middenveld 78
Aanval 52
Bedenk wel dat zijn superspeler eruit gekickt is waardoor zijn stats verminderd zijn. Ik zou gek worden na zo'n wedstrijd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijk
als zijn tegenstander nu gecounterd had, maar hij speelde AOW, dit is echt wel een gevalletje genaaid worden door de MEquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw verdediging is zwakker dan zijn aanval... zijn verdediging sterker dan jouw aanval... kan me er wel iets bij voorstellen... maar blijft kut natuurlijk
Ja het blijft enorm zuur....quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Bedenk wel dat zijn superspeler eruit gekickt is waardoor zijn stats verminderd zijn. Ik zou gek worden na zo'n wedstrijd!![]()
Ik dacht al, waar is Flap nou gebleven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Flappekz het volgende:
4-2 gewonnen, wel mn beste def voor 3 weken plat...
Mijn debuut in ronde 2!
Heb ook op Egamer gestemd!
Ik was ff op vakantie in Portugal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is Flap nou gebleven.Mooi dat ik je weer zie en bedankt voor het stemmen, het gaat echt top nu met de stemmen, heb nu echt een goed gevoel.
Zozo.. je laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was ff op vakantie in Portugal.
En daar een leuk portugees meisje ontmoet, die is de afgelopen 3 dagen hier geweest....dus dan maar ff geen Fok! en Hattrick he...![]()
FOTO!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was ff op vakantie in Portugal.
En daar een leuk portugees meisje ontmoet, die is de afgelopen 3 dagen hier geweest....dus dan maar ff geen Fok! en Hattrick he...![]()
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zozo.. je laat er geen gras over groeien
uiteraardquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dus![]()
Enne...foto?? moet dat?
Wil je nou dat we trots op je zijn of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik was vrijdag thuisgekomen, en zaterdag belde ze me of ik het leuk vond als ze zondag kwam. Prima dus![]()
Enne...foto?? moet dat?
Zo lang ik zelf trots ben, vind ik het bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wil je nou dat we trots op je zijn of niet?
Zo dat doet ze goed, het is toch geen gold-digger hequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
is dit een verkapte.. ze is zo lelijk als de nacht en ik durf haar niet te laten zien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo lang ik zelf trots ben, vind ik het best
kheb dan toch een leukere formidabele verdediger op de lijst staan voor 300.000quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand nog een formidabele def wil: Rolf Piller
Rolf Piller [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 340, 21 jaar en 27 dagen, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
af te halen voor 310.000.... en anders blijft ie lekker nog een tijdje
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dit een verkapte.. ze is zo lelijk als de nacht en ik durf haar niet te laten zien?
had ik niet van jou verwacht grumpeyquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mij![]()
Laat zien dan , die foto![]()
lekker saai...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef pekel het volgende:
Heb alleen maar botteams in m'n competitie
Ach ja. Ik weet wel beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkapt?Neehoor, dat is zo klaar als een klontje voor mij![]()
Laat zien dan , die foto![]()
Jij bent blijkbaar geen speurneusquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef Daemon19 het volgende:
Link..
Dan moet je mijn vriendje maar wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Grumpey het volgende:
".... heeft nog geen foto's & video's die jij mag zien."
Als ze een golddigger zou zijn, zou ze bij mij toch echt aan het verkeerde adres zittenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo dat doet ze goed, het is toch geen gold-digger he![]()
hahaha.... in dat geval is het echt heel lief van d'rquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ze een golddigger zou zijn, zou ze bij mij toch echt aan het verkeerde adres zitten![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hahaha.... in dat geval is het echt heel lief van d'r
hmmz moet ik me eerst helemaal aanmelden enzo...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je mijn vriendje maar worden![]()
Tja Grump....sommige mensen kunnen gewoon niet andersquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Grumpey het volgende:
ziet er zeker leuk uit Flap!Alleen jammer dat jij enorm een aap loopt uit te hangen op die foto
![]()
Wacht, heb jij een Hyves? Be Right Back!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook![]()
Ik heb er een hyves-vriendje bijMijn derde Fok!Fed-vriendje
![]()
leuk hoor, je chick danquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja Grump....sommige mensen kunnen gewoon niet anders![]()
Nou niet zo negatief over jezelf man, nergens voor nodig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja Grump....sommige mensen kunnen gewoon niet anders![]()
Haha, dat gaan we maar eens uitproberen dan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nou niet zo negatief over jezelf man, nergens voor nodig!
Bij zo'n fokmeet ga jij je nog koning voelen![]()
het ergste is nog, ik heb er nog op gestemt ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef SuperWeber het volgende:
Jezus Grump...
Je hebt Boris in je hyves
Egamer, ze staat gewoon bij mijn foto's hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef Egamer het volgende:
http://gewoon-eke.hyves.nl
Zo.
PS: Flap, heb nog steeds niet je chick gezien.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Egamer, ze staat gewoon bij mijn foto's hoor![]()
Niet zo´n goeie speurder Vulture?!?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat is jouw hyves Flap, nu ben ik ook nieuwsgierig
Niet dat ik een hyves heb, maar goed
ik ben luiquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Niet zo´n goeie speurder Vulture?!?
Hij si vrij makkelijk te vinden hoor![]()
Mijne ook voor de speurders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het ergste is nog, ik heb er nog op gestemt ook
Goed, mijn vriendin is nu ook algemeen bekend...
Haha, dat is natuurlijk ook een optie nuquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef Ruudt het volgende:
Kijk dan bij de vrienden van Eke en zoek op Yöran.
Als je mij toevoegt als vriendje, kun je mn kont ook nog zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
kan je foto's niet bekijken Flap, alleen die van jou... je bent best een mooie jongen...
ik mag dat zeggen als hattrick-homo
Ik heb geen hyves helaasquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je mij toevoegt als vriendje, kun je mn kont ook nog zien![]()
Fuck nee, bezopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn god Ruudt, wat kijk je stoer op die foto's met je vriendin![]()
Ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het ergste is nog, ik heb er nog op gestemt ook
Goed, mijn vriendin is nu ook algemeen bekend...
Post hem anders maar even hierquote:
Heb hem net geprobeerd te scannen, maar hij past niet helemaal op de plaatquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb hem net geprobeerd te scannen, maar hij past niet helemaal op de plaat![]()
Hij zag.. en het was goed...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja. Ik weet wel beter![]()
Voor de speurneuzen onder ons (zal niet moeilijk zijn), verschijnt er zometeen eentje van haar en mij op mijn hyves
En ik ben je eerste vriendjequote:
Ik was er zelf al achterquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef Flappekz het volgende:
Vulture, kijk nog maar eens op mn hyves...voor als je het écht wilt weten![]()
Mooiquote:
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi![]()
Kontje gezien, kastje dicht! Dit deed ik natuurlijk alleen ff speciaal voor jou, dat begrijp je wel![]()
promoot het op hyves!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef MacMauser het volgende:
We gaan wel erg off-topic t laatste uur!
![]()
On topic: Egamer for BC!![]()
![]()
De Hattrick Hyves.. NATUURLIJK!quote:
Daar ben ik zojuist ook lid van gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
De Hattrick Hyves.. NATUURLIJK!Bedankt voor de tip.
Inderdaad...dit is mn laatste dag vakantie. Ff genieten nog, morgen weer lelijk aan de bakquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Grumpey het volgende:
gasten, het lijkt wel of jullie vakantie hebben en niks te doen
Meteen topic aangemaakt, zijn wel weer 3000 leden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik zojuist ook lid van geworden
hehe de eerste reactie is van mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
De Hattrick Hyves.. NATUURLIJK!Bedankt voor de tip.
na 5 penalties 1-2 winnen :Squote:Oh, wat een technisch vernuft van Andries Weinberg... Zijn gouden linker levert schakers een prachtige goal op. 1 - 0. Martin Salaun van SVH3 lijkt wat nerveus te zijn, hij trapt recht door het centrum. Gelukkig voor hem duikt Paolo Badaloni veel te vroeg naar rechts en ziet hij die simpele bal zo in het doel verdwijnen. 1 - 1. De keeper slaagt erin om Jerry Pauw van schakers uit zijn concentratie te brengen, waardoor de bal ver over zeilt. De score blijft 1 - 1. SVH3-speler James Klompe bezwijkt onder de druk. Hij schiet de bal ver naast de paal. Het blijft 1 - 1. Overweldigd door de druk schiet schakers-speler Ruyman Osorio de bal recht in de handen van Huang Lok Sang. 1 - 1 blijft de score. Sebastiano Butera twijfelt geen moment. Hij lost een atoomschot, maar Paolo Badaloni zet er zijn vuisten tegen, waardoor er nog steeds 1 - 1 op het scorebord staat. Geen goal voor SVH3. De keeper slaagt erin om Klaus Ziegler van schakers uit zijn concentratie te brengen, waardoor de bal ver over zeilt. De score blijft 1 - 1. Jongens, jongens, Lammert Busser heeft techniek te koop! Hij weet perfect hoe hij een bal moet raken en scoort zo voor SVH3. De stand is nu 1 - 2. schakers-speler Randolf Schmidt schiet de bal hard naar de hoek. Een prachtige redding van Huang Lok Sang verhindert echter dat de bal in doel belandt. De score blijft 1 - 2. Cornelus Brussee van SVH3 besluit dat een aanloop niet nodig is. Deze nonchalance komt hem duur te staan, want hij mist.
Meegedaan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hehe de eerste reactie is van mij
super positief natuurlijk
Schuifpui open, biertje erbij, muziekie op de achtergrond....quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Grumpey het volgende:
gasten, het lijkt wel of jullie vakantie hebben en niks te doen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik ben je eerste vriendje
Vulture, kijk nog maar eens op mn hyves...voor als je het écht wilt weten![]()
ik heb gewoon mijn foto's openbaar staan hoor, dus bij mij moet het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:10 schreef Daemon19 het volgende:
Als je niet lid bent, kan je bij de meeste geen foto's zien.
Oftewel heb die foto nog steeds niet gezien..
Check!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad...dit is mn laatste dag vakantie. Ff genieten nog, morgen weer lelijk aan de bak
Als ik die vragen zo leeft vraag ik me af waarom die gasten zelf geen bondscoach worden, ze weten het allemaal zo goed denken zequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef Egamer het volgende:
Ah, het is bijna half elf, dus het is thunder tijd! Ik heb hem nu wel duidelijk gemaakt dat ik hem zat ben.
Idd, heb die thunder wel even afgekraakt. Ik hou het even voor gezien vandaag, ga morgen weer verder, zodat die thunder getransformeerd is naar heldere hemel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die vragen zo leeft vraag ik me af waarom die gasten zelf geen bondscoach worden, ze weten het allemaal zo goed denken ze
En wat is jouw hyves?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn foto's openbaar staan hoor, dus bij mij moet het geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog eens even die topics door te spitten van die aspirant-bondscoaches... het zijn echt in elk topic dezelfde figuren die in elk topic van die hogeschool-theorieen uit de hoge hoed toveren en allerlei scenario's doornemen waarop ze een visie willen... mijn god het is een spelletje gasten, geen kernfysica
Als je aan de eisen van die gasten wil voldoen kun je gelijk door voor de nobelprijs in natuur- of scheikune
En nog winnen we er geen prijzen meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog eens even die topics door te spitten van die aspirant-bondscoaches... het zijn echt in elk topic dezelfde figuren die in elk topic van die hogeschool-theorieen uit de hoge hoed toveren en allerlei scenario's doornemen waarop ze een visie willen... mijn god het is een spelletje gasten, geen kernfysica
Als je aan de eisen van die gasten wil voldoen kun je gelijk door voor de nobelprijs in natuur- of scheikune
Ik dacht eigenlijk ook dat je met meer als 5 verdedigers je training verneukte enzo... en je opstellingquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef Grumpey het volgende:
nouja, die 6 verdedigers vraag vind ik op zich wel een belangrijke. Dat wordt best vaak gespeeld in het internationale voetbal namelijk
en die zetten ze dan op vanaf centrale middenveld naar centrale verdediging, en dan met 1-2 wingers en 2-3 aanvallers heb je de perfecte counter. Wel belangrijk om te weten natuurlijk
nee daarom ook, je zo bijna het idee krijgen dat we heel Hattrick domineren als Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En nog winnen we er geen prijzen mee
Interlands leveren geen training op. Dus in theorie zou je met 6 defs kunnen spelenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat je met meer als 5 verdedigers je training verneukte enzo... en je opstelling
je krijgt verwarring, maar dat is het dan ook wel. Dat verneukt alleen je middenveld. En je training, maar goed, traint een nationaal elftal?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat je met meer als 5 verdedigers je training verneukte enzo... en je opstelling
Nee ok, maar met je eigen team haalt dat toch niks uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Interlands leveren geen training op. Dus in theorie zou je met 6 defs kunnen spelen
misschien op die bewuste ochtend (afgelopen maandag) gekocht dat de TL sloot maar ze vergeten waren de deadlines op te schuiven voor een paar uur?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit is vaag trouwens, leaguegenootje koopt deze speler op 16-07-07 voor ruim 2 ton... en wil hem nu verkopen voor bijna een miljoen... die speler is gekocht na de trainingsupdate dus ik snap dat verschil in waarde niet helemaal? Of ruikt dit als een verdachte transfer?
TL-vergelijking geeft ook die prijs aan van rond het miljoen...
Fabien Ramette (78090504) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar en 111 dagen, goed vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 19-07-2007
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 66 680
Loon: 39 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Stef Batigol
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 13
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
thuiswedstrijden in de beker, dat is me ook pas 1x overkomen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef Lennox het volgende:
In de competitie ala, maar in de beker in de eerste ronde. Geen thuiswedstrijd, weken schamele inkomsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |