okeej dat is duidelijkquote:
ik ook, maar ik ben toch niet zo happy.. ik had gewoon kampioen kunnen moeten worden...quote:
Ik ken het, maar ja VI is kut wat dat betreft.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben toch niet zo happy.. ik had gewoon kampioen kunnen moeten worden...![]()
in VI promoveer je toch niet als je 2e wordt?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ja VI is kut wat dat betreft.
Als je de betere ploeg hebt speel je altijd uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef rompompom het volgende:
Is die bekerranking op alltid nu al betrouwbaar, trouwens? Want dan krijg ik een makkie in de eerste ronde. Thuis tegen een VIII..
ik speelde dit seizoen in VII...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ja VI is kut wat dat betreft.
Af en toe vind hij gewoon geen speler.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef VDL018 het volgende:
Wanneer gaat een scout weer opzoek naar een nieuwe speler want ik heb nu al 83 dagen geleden met me scout gebeld maar vanaf toen kon ik geen nieuwe speler meer vinden.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Mijn doelstellingen:quote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
De OP inclusief doelstelling van het afgelopen seizoen...
Misschien tijd voor de nieuwe doelstellingen?
Mijn hoofddoelstellingen:
- 4e plaats in de 7e divisie
- Stadion naar 20.000 uitbreiden
- 160 Hatstats proberen te halen
- Verbeteren verdedigingsratings.
Waar je de meeste en de beste jeugdspelers hebt moet je trainen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef VDL018 het volgende:
Mijn doelstellingen voor dit jaar:
-Meedoen voor het kampioenschap.
-Misaankopen definitief achter me laten en alleen nog maar gerichte en bruikbare aankopen.
-2 jeugdspelers een kans geven in het 1e
-2 trainees met winst doorverkopen
Welke taktiek gebruiken jullie?
Ik zelf zit te denken aan 3-4-3
Bij mij gaan ze weer simpel worden:quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- Over de 220 HatStats
Afgelopen zaterdag door de huidige eigenaar gekocht voor 600k. Hij staat nu te koop voor 10,5 miljoenquote:Massimiliano Corazza [playerid=15241341]
29 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is buitenaards en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 192 820
Loon: 287 232 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Dafydd FC
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goddelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Je mag maar maximaal 16 spelertjes in je jeugdelftal hebben. Wat is je team ID eigenlijk?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef VDL018 het volgende:
Wanneer gaat een scout weer opzoek naar een nieuwe speler want ik heb nu al 83 dagen geleden met me scout gebeld maar vanaf toen kon ik geen nieuwe speler meer vinden.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Zelfde, alleen zijn mijn hatstats verwachtingen wat lager. Afgelopen seizoen lag m'n top op 176, dat wil ik nu gemiddeld gaan halen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- Over de 220 HatStats
Als je 216 als max hebt, red je het volgens mij wel in de VI. In welke divisie kom je?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Lennox het volgende:
Ik zat dit seizoen gemiddeld op 192 volgens altiid. Maximum van 216, maar laatste wedstrijden zonder keeper gespeeld. In de hoop dat mijn FC zou stijgen. Helaas niet gelukt, dus ik hoop op een makkelijke bekertegenstander in ronde 1.
Moet nog een middenvelder bij om in VI potten te kunnen breken.
Kan je wel lekker veel trainen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
Daar is Altiid nog niet over uit
Staan 2 clubs die ik moet vervangen. Hele klus dus
Je bent er vroeg bij met je doelstellingen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef MrMoon het volgende:
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- HatStats rond de 175 gemiddeld (was dit seizoen gemiddeld 168)
En niet eens de eerstequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij met je doelstellingen!![]()
ik bedoel maar.. en je kunt niet vroeg genoeg beginnen natuurlijkquote:
bij ons in de VI zou je dan spelen voor een plekkie net wel of net niet boven de streep.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Lennox het volgende:
Ik zat dit seizoen gemiddeld op 192 volgens altiid. Maximum van 216, maar laatste wedstrijden zonder keeper gespeeld. In de hoop dat mijn FC zou stijgen. Helaas niet gelukt, dus ik hoop op een makkelijke bekertegenstander in ronde 1.
Moet nog een middenvelder bij om in VI potten te kunnen breken.
Alleen 4e ronde beker (onterecht) uitgeschakeld.. maar goed.. voor de restquote:# Kampioen in VI worden en promoveren naar V
# 5e ronde beker
# 230 hatstats
niet zo voorzichtig manquote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- Over de 220 HatStats
fc biesterboys (770715),quote:Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je mag maar maximaal 16 spelertjes in je jeugdelftal hebben. Wat is je team ID eigenlijk?
[..]
7e ronde is toch juist wel half werk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef komrad het volgende:
2. 7e ronde beker halen (geen half werk)
voor zondagquote:Janne Bootsma (5624874) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 57 490
Loon: 101 560 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: utopisch Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 148
Hattricks in carrière: 11
Competitiedoelpunten dit seizoen: 5
Bekerdoelpunten dit seizoen: 6
creatiefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef -J-D- het volgende:
Het wordt tijd dat ik Hattrick weer wat intensiever ga spelen.
Wederom een 5-0 WO veroorzaakt in een friendly
En dus de training vernaggeld.
Weekje conditie maar
Idd wat een wedstrijdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, die jeugdwedstrijd van twi! 5-0 achter en dan 5-5 spelen. Mooi verdeeld over de twee helften.. Wel lullig voor de mensen die achter het doel zaten waar niet gescoord is.
.
Feyenoord-supporter hequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
Doelstellingen:
Geen (kan het ook niet tegenvallen)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Feyenoord-supporter he
Die leggen de lat niet zo hoog, ook al hebben ze kwaliteit in huis.
Lijfsbehoud is al een feest op zich in Rotterdam-Zuid.
Nu sta ik niet meer 2e.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lennox het volgende:
De Mardy Bummetjes een gevoelige slag gegeven in de jeugdcompetitie
Ben trouwens spelers met dezelfde achternaam aan het kopen voor in mn B-team. Buiten de trainingsplekken allemaal naamgenoten erin gooien
2 Clubs willen er al 1 verkopen en ik heb er al 1.
quote:
Maak er een conditietraining vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef maniack28 het volgende:
Vieze gore kutzooi.. ik had per ongeluk mijn pot U-20 als reserve AANVALLER opgesteld voor mijn friendly vandaag. Nu is 1 speler eraf geschopt (een mid) en is mijn potentiele U-20 aanvaller daar als invaller gedropt.... geen training dus.. wat een kutsysteem
Hmmzz... tsja.. uhm... zwak passenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Lennox het volgende:
[..]
Maak er een conditietraining van
Ben je daar alvast vanaf. Kan ook niks anders bedenken. Of heeft hij veel passen en train deze week passen?
conditie weet ik, maar ik bedoel.. dan missen mn spitsen etc. deez keer waardevolle trainingquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef Lennox het volgende:
jep
Conditie is trouwens voor je hele team n00b
dat weet je niet.. ze halen veel binnen, maar of et wat wordt is weer wat anders natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
(Je kunt niet zeggen dat ze slecht bezig zijn momenteel)
quote:1 - 0 Albertus Abbema (4)
2 - 0 Anne Hagens (9)
3 - 0 Albertus Abbema (27)
4 - 0 Tjeerd den Harder (30)
5 - 0 Marco Prins (34)
5 - 1 Doede Rensenbrink (46)
5 - 2 Gait-Jan Ket (48)
5 - 3 Ronald Haringman (67)
5 - 4 Imko Campert (85)
5 - 5 Bertus Goossens (89)
omfg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Ruudt het volgende:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.6
Zozoquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef pekel het volgende:
Roemruchte club maakt herstart
Het was even een tijdje saai, ellendig en simpel. Het Hattrick-wereldje stond even op z'n kop toen het kabbelende vv Emmen een faillissement aanvroeg. De tweemalig Fok!Cup-winnaar moest zich terugtrekken uit de competitie na een desastreus verlopen seizoen. Vele fans, sponsoren en spelers waren ten einde raad. Speciaal speler Wietse Kranenbarg, die al sinds zijn doorbraak publiekslieveling en topscorer was. De 36-jarige spits was een algemeen bekend begrip.
Vandaag echter een historische dag voor de eens zo grote club. vv Emmen is dan al jarenlang ten einde, op een persconferentie eerder vandaag maakte toenmalig manager pekel bekend dat er een herstart plaats vindt. Dit alles met de legendarische woorden "We gaan iets nieuws doen". Pekel's Hattrick Team, kortweg PHT, neemt het komende seizoen weer deel aan de nationale competitie en de Fok!Cup. "We zijn momenteel bezig om de laatste hordes te nemen. Als het goed is bestaan we de komende week definitief. Verder kan en wil ik nog niks kwijt over dit heugelijke feit."
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef pekel het volgende:
Roemruchte club maakt herstart
Het was even een tijdje saai, ellendig en simpel. Het Hattrick-wereldje stond even op z'n kop toen het kabbelende vv Emmen een faillissement aanvroeg. De tweemalig Fok!Cup-winnaar moest zich terugtrekken uit de competitie na een desastreus verlopen seizoen. Vele fans, sponsoren en spelers waren ten einde raad. Speciaal speler Wietse Kranenbarg, die al sinds zijn doorbraak publiekslieveling en topscorer was. De 36-jarige spits was een algemeen bekend begrip.
Vandaag echter een historische dag voor de eens zo grote club. vv Emmen is dan al jarenlang ten einde, op een persconferentie eerder vandaag maakte toenmalig manager pekel bekend dat er een herstart plaats vindt. Dit alles met de legendarische woorden "We gaan iets nieuws doen". Pekel's Hattrick Team, kortweg PHT, neemt het komende seizoen weer deel aan de nationale competitie en de Fok!Cup. "We zijn momenteel bezig om de laatste hordes te nemen. Als het goed is bestaan we de komende week definitief. Verder kan en wil ik nog niks kwijt over dit heugelijke feit."
zou leuk zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef foetre het volgende:
cool in VI623 zit Bonobo
hoe weet je dat salaris na de leeftijdupdate?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor zondagdaarna is hij weer weg. na de leeftijdupdate alsnog 75k aan salaris
ik zag het net bij Altiidquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef foetre het volgende:
cool in VI623 zit Bonobo
Ruimschoots gehaaldquote:# Bonobo11
# Aangezien ik de 6e divsie in geparachuteerd ben met 150 HT, gaat het team proberen te overleven.
# Nieuwe coach aanstellen, opdat we volgend seizoen speelruimte hebben in PIC/MOTS-regime,
# ivm Middenveldratings tbv optimale counter
# Doortrainen van 7 deftrainees, 3 OCD's
# Beker boeit niet, overleven in compo wel.
# 2 wekelijks breakeven draaien
Misschien dat de inkomsten dus wat omhoog worden gekrikt nog.quote:06-07-2007 Clubeigenaren dreigen volgend seizoen te boycotten
De Vereniging Van Club Eigenaren (VVCE) overweegt drastische maatregelen wanneer de Hattrick Football Association (HFA) en de Spelersunie niet ingaan op haar eisen. “Veel clubs verliezen geld en de situatie wordt steeds erger. We kunnen dit niet langer accepteren”, aldus de VVCE-voorzitter.
Volgens de VVCE zijn de salarisafspraken die met de Spelersunie gemaakt zijn veel te genereus en moet hierover opnieuw onderhandeld worden. De VVCE wil ook met de HFA spreken over de noodzaak om de inkomsten uit kaartverkoop en sponsordeals te verhogen. De VVCE-voorzitter: “Tot dusver wilden de HFA en de Spelersunie niet luisteren. Deze keer laten wij het er niet bij zitten!”
De HFA reageerde in een schriftelijke verklaring: "Dit weekeinde beginnen de onderhandelingen. We hopen tot een oplossing te kunnen komen waarbij het langetermijnperspectief niet uit het oog wordt verloren. We willen de verstandige managers blijven motiveren om op de door hen ingeslagen weg verder te gaan."
Als je maar 1 week conditie traint moet je dat gewoon komende week doen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:09 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb een dilemma:
Zal ik deze week conditie trainen zodat mijn vorm zich komende week kan herstellen, of doe ik dat volgende week, zodat ik mijn eerste elftal kan opstellen in de eerste bekermatch?
Ik ga volgend seizoen vol voor de titel in de competitie, de beker is een leuke bijzaak.
Het stadion niet uitbreiden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef pekel het volgende:
PHT (1009605) is begonnen!
Iemand enkele (nieuwe) tips voor deze oldbie?
Begin met trainen en blijf weg van de jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef pekel het volgende:
je club hernoemen naar Wietse Waailap FCquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef pekel het volgende:
dat kon al, alleen daarvoor moet je comp. reeks afgelopen zijn aangezien je niet tijdens een competitie kunt stoppen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef -J-D- het volgende:
Het seizoen is voorbij dus we zouden nu de nieuwe jeugdopleiding moeten kunnen stopzetten.
Of is dat later pas?
Zie het namelijk nergens staan.
Dat is al afgelopen, maar ik zie nergens de optie om die investering te stoppen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat kon al, alleen daarvoor moet je comp. reeks afgelopen zijn aangezien je niet tijdens een competitie kunt stoppen.
Die laatste kan je niet ontslaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Daemon19 het volgende:
Als je alle scouts ontslaat?
Dat hebben ze nog niet ingebouwd, die idioten. Ze zouden dat in dit tussenseizoen MISSCHIEN inbouwenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef -J-D- het volgende:
Het seizoen is voorbij dus we zouden nu de nieuwe jeugdopleiding moeten kunnen stopzetten.
Of is dat later pas?
Zie het namelijk nergens staan.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar 1 week conditie traint moet je dat gewoon komende week doen...
geef me je password, dan kijk ik even...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is al afgelopen, maar ik zie nergens de optie om die investering te stoppen.
Jij wel?
2-3-5 zou ik sowieso niet spelen. Dan krijgt je helemaal geen training...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Waarom?
Beter in je bekerwedstrijd, dan kan je ook altijd nog een ander systeem spelen als dat nodig is. Deze week train ik lekker passen met 2-3-5 en in de bekerwedstrijd conditie.
Hij is pas 19 jaarquote:Wojciech Latosiński:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
quote:Helmut Fabricius [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 790, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
verwaarloosbaar, dunkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef Lennox het volgende:
2-5-3 bedoel ik. Vorm zal wel meevallen. Daarnaast zou je in principe het beste kunnen wachten tot na de salarisupdate met conditie trainen. Scheelt toch weer in salaris.
mjawel.. iedere speler krijgt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje training mee ookal heeft deze niet op een trainingspositie gespeeld, daardoor kan het voorkomen dat, zoals ik vandaag bijv je keeper een keer stijgt...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Er is vandaag een trainee gepopt die ik de afgelopen week niet heb laten spelenDat moet eigenlijk toch niet kunnen of wel
In de herkansing dan maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:09 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb een dilemma:
Zal ik deze week conditie trainen zodat mijn vorm zich komende week kan herstellen, of doe ik dat volgende week, zodat ik mijn eerste elftal kan opstellen in de eerste bekermatch?
Ik ga volgend seizoen vol voor de titel in de competitie, de beker is een leuke bijzaak.
5-5-0, openingen maken voor passen, defensieve posities voor verdedigenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe moet ik passen trainen trouwens, zijn daar ook nog speciale opstellingen voor? Ik wil mijn verdedigers trainen
Voor de scoren/vleugeltrainertsquote:Imko van der Staay (169162176)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ahh das wel kut idd... Ik ben waarschijnlijk al uitgeschakeld voor de beker als ik op vakantie ga dus dat scheelt weerquote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga dinsdag op vakantie, maar volgende week is de 1e ronde van de beker.
Heb wel mijn standaardopstelling gemaakt, dus dat zal wel goed gaan, maar aangezien de wedstrijd nog niet bekend is, kan ik niet aangeven dat ik wil PICCEN. Dat kan pas nadat de bekerwedstrijd bekend is, maar dan ben ik in Z-Frankrijkgoedkoop drank inslaan bij de spaanse grens. 4.5 liter whiskey voor 45 euro van een bekend merk waar je in nederlaand 0.75 l voor krijgt voor hetzelfde geld
Kuttrick
gevonden, dat wordt volgens Alltid dus een VI'je met rond de 180 hatstats... ik denk dat het 1e ronde exit wordtquote:Op zondag 8 juli 2007 13:32 schreef -J-D- het volgende:
alltid hattrick en dan klikken op je team en dan op Cup-rank of zo
Ow, als het morgen bekend wordt dan kan ik nog wel mn PIC instellenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef Lennox het volgende:
180 is nog niet eens schokkend ook. Eerder vrij laag voor een VI ploeg
Morgen wordt het toch definitief bekend? Competitieindeling is ook officieel nog niet zeker bij mij.
Volgens het forum is dat pas woensdag... ik ben bang voor je dat je dan een probleem hebt...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, als het morgen bekend wordt dan kan ik nog wel mn PIC instellenHattrick
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga dinsdag op vakantie, maar volgende week is de 1e ronde van de beker.
Heb wel mijn standaardopstelling gemaakt, dus dat zal wel goed gaan, maar aangezien de wedstrijd nog niet bekend is, kan ik niet aangeven dat ik wil PICCEN. Dat kan pas nadat de bekerwedstrijd bekend is, maar dan ben ik in Z-Frankrijk......
Kuttrick
je bent wel wispelturig hoor...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, als het morgen bekend wordt dan kan ik nog wel mn PIC instellenHattrick
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef -J-D- het volgende:
Wie hebben er allemaal een P/D-duel vanavond?
TYVMquote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef Lennox het volgende:
Als je 10 trainbare spelers hebt: 5-5-0. En openingen maken
Heb je er geen 10, maar maximaal 8; 2-5-3 en korte pass. Deze prefereer ik, omdat het iets sneller gaat.
Bij openingen maken train je defs en mids.
Bij korte pass middenvelders en spitsen, maar je kan je defs ook voorin zetten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |