Je mag maar maximaal 16 spelertjes in je jeugdelftal hebben. Wat is je team ID eigenlijk?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef VDL018 het volgende:
Wanneer gaat een scout weer opzoek naar een nieuwe speler want ik heb nu al 83 dagen geleden met me scout gebeld maar vanaf toen kon ik geen nieuwe speler meer vinden.
Weet iemand waar dat aan ligt?
Zelfde, alleen zijn mijn hatstats verwachtingen wat lager. Afgelopen seizoen lag m'n top op 176, dat wil ik nu gemiddeld gaan halen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- Over de 220 HatStats
Als je 216 als max hebt, red je het volgens mij wel in de VI. In welke divisie kom je?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Lennox het volgende:
Ik zat dit seizoen gemiddeld op 192 volgens altiid. Maximum van 216, maar laatste wedstrijden zonder keeper gespeeld. In de hoop dat mijn FC zou stijgen. Helaas niet gelukt, dus ik hoop op een makkelijke bekertegenstander in ronde 1.
Moet nog een middenvelder bij om in VI potten te kunnen breken.
Kan je wel lekker veel trainen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
Daar is Altiid nog niet over uit
Staan 2 clubs die ik moet vervangen. Hele klus dus
Je bent er vroeg bij met je doelstellingen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef MrMoon het volgende:
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- HatStats rond de 175 gemiddeld (was dit seizoen gemiddeld 168)
En niet eens de eerstequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij met je doelstellingen!![]()
ik bedoel maar.. en je kunt niet vroeg genoeg beginnen natuurlijkquote:
bij ons in de VI zou je dan spelen voor een plekkie net wel of net niet boven de streep.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Lennox het volgende:
Ik zat dit seizoen gemiddeld op 192 volgens altiid. Maximum van 216, maar laatste wedstrijden zonder keeper gespeeld. In de hoop dat mijn FC zou stijgen. Helaas niet gelukt, dus ik hoop op een makkelijke bekertegenstander in ronde 1.
Moet nog een middenvelder bij om in VI potten te kunnen breken.
Alleen 4e ronde beker (onterecht) uitgeschakeld.. maar goed.. voor de restquote:# Kampioen in VI worden en promoveren naar V
# 5e ronde beker
# 230 hatstats
niet zo voorzichtig manquote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn doelstellingen:
- Handhaving in VI
- 3e ronde beker
- Over de 220 HatStats
fc biesterboys (770715),quote:Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je mag maar maximaal 16 spelertjes in je jeugdelftal hebben. Wat is je team ID eigenlijk?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |