Volgens het forum is dat pas woensdag... ik ben bang voor je dat je dan een probleem hebt...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, als het morgen bekend wordt dan kan ik nog wel mn PIC instellenHattrick
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga dinsdag op vakantie, maar volgende week is de 1e ronde van de beker.
Heb wel mijn standaardopstelling gemaakt, dus dat zal wel goed gaan, maar aangezien de wedstrijd nog niet bekend is, kan ik niet aangeven dat ik wil PICCEN. Dat kan pas nadat de bekerwedstrijd bekend is, maar dan ben ik in Z-Frankrijk......
Kuttrick
je bent wel wispelturig hoor...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, als het morgen bekend wordt dan kan ik nog wel mn PIC instellenHattrick
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef -J-D- het volgende:
Wie hebben er allemaal een P/D-duel vanavond?
TYVMquote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef Lennox het volgende:
Als je 10 trainbare spelers hebt: 5-5-0. En openingen maken
Heb je er geen 10, maar maximaal 8; 2-5-3 en korte pass. Deze prefereer ik, omdat het iets sneller gaat.
Bij openingen maken train je defs en mids.
Bij korte pass middenvelders en spitsen, maar je kan je defs ook voorin zetten natuurlijk
klasse vleugel WOOHOOquote:Gegroet AirRaid! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Manus de Waal heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Verdedigen. Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
TDS?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Yeuy, ik heb vandaag de 7e etappe van de TDS gewonnen op Sealand
*is trots*
Tour De Spam =Dquote:
En wat heeft dat met Hattrick te maken?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tour De Spam =D
Altijd tegelijk met de TdF
Heel leuk
Is op Sealand.quote:
Ik?quote:
verlorenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef maniack28 het volgende:
En hoe gingen de p/d's?
bij mij idem dito..quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef Ruudt het volgende:
Kampioen in mijn divisie heeft z'n p/d verloren en uit de VII komen zwakke teams.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef -J-D- het volgende:
De degradant is een Bot-team
En de 2 teams die gepromoveerd zijn, zijn niet heel slecht.
De 2 teams die p/d hadden zijn erin gebleven.
Kortom, weer kans op plek 1 a 2.
quote:
Wel oude lullen hoorquote:Per Frank Lemming:
Zijn vaardigheden in spelmaken zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
Per Frank Lemming:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in verdedigen van waardeloos naar rampzalig.
Ben von Jochems:
Zijn vaardigheden in passen zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van zwak naar slecht.
Ben von Jochems:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van uitstekend naar goed.
Ben von Jochems:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in verdedigen daalde van slecht naar waardeloos.
Fredrik Sunesson:
Zijn vaardigheden in scoren zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van zwak naar slecht.
Ronny Johnsen:
Zijn vaardigheid in vleugelspel daalde van zwak naar slecht.
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:42 schreef maniack28 het volgende:
Met 2-5-3 krijgen 8 spelers korte pass training toch?
quote:Internationale vriendschappelijke wedstrijd!
Voor deze wedstrijd moet je naar Iran reizen.
Eitje, weer een halve WO erbijquote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
United Black Panthers komt bij me in div 6![]()
vet vet vetquote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
United Black Panthers komt bij me in div 6![]()
Highest bid:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand voor mij checken of er al geboden is op mijn listed deftrainee Karbovanec?
Thanks
nice, hopelijk komt er nog wat bij...deadline is 13.45quote:
Ik ben erbij hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie gaat er deze/volgende week ook weer op conditie trainen??
Of doet dat inmiddels niemand meer in het tussenseizoen??
Voor mijn middenvelders heb ik het hard nodig anders. Ze zullen anders vrij snel zakken naar goed, en dat scheelt nogal wat stats.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef maniack28 het volgende:
Ikke nog 1 week korte pass, daarna wellicht conditie.. al twijfel ik nog, ze staan allemaal op uitstekend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |