Ruimschoots gehaaldquote:# Bonobo11
# Aangezien ik de 6e divsie in geparachuteerd ben met 150 HT, gaat het team proberen te overleven.
# Nieuwe coach aanstellen, opdat we volgend seizoen speelruimte hebben in PIC/MOTS-regime,
# ivm Middenveldratings tbv optimale counter
# Doortrainen van 7 deftrainees, 3 OCD's
# Beker boeit niet, overleven in compo wel.
# 2 wekelijks breakeven draaien
Misschien dat de inkomsten dus wat omhoog worden gekrikt nog.quote:06-07-2007 Clubeigenaren dreigen volgend seizoen te boycotten
De Vereniging Van Club Eigenaren (VVCE) overweegt drastische maatregelen wanneer de Hattrick Football Association (HFA) en de Spelersunie niet ingaan op haar eisen. “Veel clubs verliezen geld en de situatie wordt steeds erger. We kunnen dit niet langer accepteren”, aldus de VVCE-voorzitter.
Volgens de VVCE zijn de salarisafspraken die met de Spelersunie gemaakt zijn veel te genereus en moet hierover opnieuw onderhandeld worden. De VVCE wil ook met de HFA spreken over de noodzaak om de inkomsten uit kaartverkoop en sponsordeals te verhogen. De VVCE-voorzitter: “Tot dusver wilden de HFA en de Spelersunie niet luisteren. Deze keer laten wij het er niet bij zitten!”
De HFA reageerde in een schriftelijke verklaring: "Dit weekeinde beginnen de onderhandelingen. We hopen tot een oplossing te kunnen komen waarbij het langetermijnperspectief niet uit het oog wordt verloren. We willen de verstandige managers blijven motiveren om op de door hen ingeslagen weg verder te gaan."
Als je maar 1 week conditie traint moet je dat gewoon komende week doen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:09 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb een dilemma:
Zal ik deze week conditie trainen zodat mijn vorm zich komende week kan herstellen, of doe ik dat volgende week, zodat ik mijn eerste elftal kan opstellen in de eerste bekermatch?
Ik ga volgend seizoen vol voor de titel in de competitie, de beker is een leuke bijzaak.
Het stadion niet uitbreiden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef pekel het volgende:
PHT (1009605) is begonnen!
Iemand enkele (nieuwe) tips voor deze oldbie?
Begin met trainen en blijf weg van de jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef pekel het volgende:
je club hernoemen naar Wietse Waailap FCquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef pekel het volgende:
dat kon al, alleen daarvoor moet je comp. reeks afgelopen zijn aangezien je niet tijdens een competitie kunt stoppen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef -J-D- het volgende:
Het seizoen is voorbij dus we zouden nu de nieuwe jeugdopleiding moeten kunnen stopzetten.
Of is dat later pas?
Zie het namelijk nergens staan.
Dat is al afgelopen, maar ik zie nergens de optie om die investering te stoppen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat kon al, alleen daarvoor moet je comp. reeks afgelopen zijn aangezien je niet tijdens een competitie kunt stoppen.
Die laatste kan je niet ontslaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Daemon19 het volgende:
Als je alle scouts ontslaat?
Dat hebben ze nog niet ingebouwd, die idioten. Ze zouden dat in dit tussenseizoen MISSCHIEN inbouwenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef -J-D- het volgende:
Het seizoen is voorbij dus we zouden nu de nieuwe jeugdopleiding moeten kunnen stopzetten.
Of is dat later pas?
Zie het namelijk nergens staan.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar 1 week conditie traint moet je dat gewoon komende week doen...
geef me je password, dan kijk ik even...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is al afgelopen, maar ik zie nergens de optie om die investering te stoppen.
Jij wel?
2-3-5 zou ik sowieso niet spelen. Dan krijgt je helemaal geen training...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Waarom?
Beter in je bekerwedstrijd, dan kan je ook altijd nog een ander systeem spelen als dat nodig is. Deze week train ik lekker passen met 2-3-5 en in de bekerwedstrijd conditie.
Hij is pas 19 jaarquote:Wojciech Latosiński:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
quote:Helmut Fabricius [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 790, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
verwaarloosbaar, dunkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef Lennox het volgende:
2-5-3 bedoel ik. Vorm zal wel meevallen. Daarnaast zou je in principe het beste kunnen wachten tot na de salarisupdate met conditie trainen. Scheelt toch weer in salaris.
mjawel.. iedere speler krijgt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje training mee ookal heeft deze niet op een trainingspositie gespeeld, daardoor kan het voorkomen dat, zoals ik vandaag bijv je keeper een keer stijgt...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Er is vandaag een trainee gepopt die ik de afgelopen week niet heb laten spelenDat moet eigenlijk toch niet kunnen of wel
In de herkansing dan maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:09 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb een dilemma:
Zal ik deze week conditie trainen zodat mijn vorm zich komende week kan herstellen, of doe ik dat volgende week, zodat ik mijn eerste elftal kan opstellen in de eerste bekermatch?
Ik ga volgend seizoen vol voor de titel in de competitie, de beker is een leuke bijzaak.
5-5-0, openingen maken voor passen, defensieve posities voor verdedigenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe moet ik passen trainen trouwens, zijn daar ook nog speciale opstellingen voor? Ik wil mijn verdedigers trainen
Voor de scoren/vleugeltrainertsquote:Imko van der Staay (169162176)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ahh das wel kut idd... Ik ben waarschijnlijk al uitgeschakeld voor de beker als ik op vakantie ga dus dat scheelt weerquote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga dinsdag op vakantie, maar volgende week is de 1e ronde van de beker.
Heb wel mijn standaardopstelling gemaakt, dus dat zal wel goed gaan, maar aangezien de wedstrijd nog niet bekend is, kan ik niet aangeven dat ik wil PICCEN. Dat kan pas nadat de bekerwedstrijd bekend is, maar dan ben ik in Z-Frankrijkgoedkoop drank inslaan bij de spaanse grens. 4.5 liter whiskey voor 45 euro van een bekend merk waar je in nederlaand 0.75 l voor krijgt voor hetzelfde geld
Kuttrick
gevonden, dat wordt volgens Alltid dus een VI'je met rond de 180 hatstats... ik denk dat het 1e ronde exit wordtquote:Op zondag 8 juli 2007 13:32 schreef -J-D- het volgende:
alltid hattrick en dan klikken op je team en dan op Cup-rank of zo
Ow, als het morgen bekend wordt dan kan ik nog wel mn PIC instellenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef Lennox het volgende:
180 is nog niet eens schokkend ook. Eerder vrij laag voor een VI ploeg
Morgen wordt het toch definitief bekend? Competitieindeling is ook officieel nog niet zeker bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |