7e ronde is toch juist wel half werk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef komrad het volgende:
2. 7e ronde beker halen (geen half werk)
voor zondagquote:Janne Bootsma (5624874) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 57 490
Loon: 101 560 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: utopisch Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 148
Hattricks in carrière: 11
Competitiedoelpunten dit seizoen: 5
Bekerdoelpunten dit seizoen: 6
creatiefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef -J-D- het volgende:
Het wordt tijd dat ik Hattrick weer wat intensiever ga spelen.
Wederom een 5-0 WO veroorzaakt in een friendly
En dus de training vernaggeld.
Weekje conditie maar
Idd wat een wedstrijdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, die jeugdwedstrijd van twi! 5-0 achter en dan 5-5 spelen. Mooi verdeeld over de twee helften.. Wel lullig voor de mensen die achter het doel zaten waar niet gescoord is.
.
Feyenoord-supporter hequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
Doelstellingen:
Geen (kan het ook niet tegenvallen)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Feyenoord-supporter he
Die leggen de lat niet zo hoog, ook al hebben ze kwaliteit in huis.
Lijfsbehoud is al een feest op zich in Rotterdam-Zuid.
Nu sta ik niet meer 2e.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lennox het volgende:
De Mardy Bummetjes een gevoelige slag gegeven in de jeugdcompetitie
Ben trouwens spelers met dezelfde achternaam aan het kopen voor in mn B-team. Buiten de trainingsplekken allemaal naamgenoten erin gooien
2 Clubs willen er al 1 verkopen en ik heb er al 1.
quote:
Maak er een conditietraining vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef maniack28 het volgende:
Vieze gore kutzooi.. ik had per ongeluk mijn pot U-20 als reserve AANVALLER opgesteld voor mijn friendly vandaag. Nu is 1 speler eraf geschopt (een mid) en is mijn potentiele U-20 aanvaller daar als invaller gedropt.... geen training dus.. wat een kutsysteem
Hmmzz... tsja.. uhm... zwak passenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Lennox het volgende:
[..]
Maak er een conditietraining van
Ben je daar alvast vanaf. Kan ook niks anders bedenken. Of heeft hij veel passen en train deze week passen?
conditie weet ik, maar ik bedoel.. dan missen mn spitsen etc. deez keer waardevolle trainingquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef Lennox het volgende:
jep
Conditie is trouwens voor je hele team n00b
dat weet je niet.. ze halen veel binnen, maar of et wat wordt is weer wat anders natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
(Je kunt niet zeggen dat ze slecht bezig zijn momenteel)
quote:1 - 0 Albertus Abbema (4)
2 - 0 Anne Hagens (9)
3 - 0 Albertus Abbema (27)
4 - 0 Tjeerd den Harder (30)
5 - 0 Marco Prins (34)
5 - 1 Doede Rensenbrink (46)
5 - 2 Gait-Jan Ket (48)
5 - 3 Ronald Haringman (67)
5 - 4 Imko Campert (85)
5 - 5 Bertus Goossens (89)
omfg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Ruudt het volgende:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.6
Zozoquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef pekel het volgende:
Roemruchte club maakt herstart
Het was even een tijdje saai, ellendig en simpel. Het Hattrick-wereldje stond even op z'n kop toen het kabbelende vv Emmen een faillissement aanvroeg. De tweemalig Fok!Cup-winnaar moest zich terugtrekken uit de competitie na een desastreus verlopen seizoen. Vele fans, sponsoren en spelers waren ten einde raad. Speciaal speler Wietse Kranenbarg, die al sinds zijn doorbraak publiekslieveling en topscorer was. De 36-jarige spits was een algemeen bekend begrip.
Vandaag echter een historische dag voor de eens zo grote club. vv Emmen is dan al jarenlang ten einde, op een persconferentie eerder vandaag maakte toenmalig manager pekel bekend dat er een herstart plaats vindt. Dit alles met de legendarische woorden "We gaan iets nieuws doen". Pekel's Hattrick Team, kortweg PHT, neemt het komende seizoen weer deel aan de nationale competitie en de Fok!Cup. "We zijn momenteel bezig om de laatste hordes te nemen. Als het goed is bestaan we de komende week definitief. Verder kan en wil ik nog niks kwijt over dit heugelijke feit."
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef pekel het volgende:
Roemruchte club maakt herstart
Het was even een tijdje saai, ellendig en simpel. Het Hattrick-wereldje stond even op z'n kop toen het kabbelende vv Emmen een faillissement aanvroeg. De tweemalig Fok!Cup-winnaar moest zich terugtrekken uit de competitie na een desastreus verlopen seizoen. Vele fans, sponsoren en spelers waren ten einde raad. Speciaal speler Wietse Kranenbarg, die al sinds zijn doorbraak publiekslieveling en topscorer was. De 36-jarige spits was een algemeen bekend begrip.
Vandaag echter een historische dag voor de eens zo grote club. vv Emmen is dan al jarenlang ten einde, op een persconferentie eerder vandaag maakte toenmalig manager pekel bekend dat er een herstart plaats vindt. Dit alles met de legendarische woorden "We gaan iets nieuws doen". Pekel's Hattrick Team, kortweg PHT, neemt het komende seizoen weer deel aan de nationale competitie en de Fok!Cup. "We zijn momenteel bezig om de laatste hordes te nemen. Als het goed is bestaan we de komende week definitief. Verder kan en wil ik nog niks kwijt over dit heugelijke feit."
zou leuk zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef foetre het volgende:
cool in VI623 zit Bonobo
hoe weet je dat salaris na de leeftijdupdate?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor zondagdaarna is hij weer weg. na de leeftijdupdate alsnog 75k aan salaris
ik zag het net bij Altiidquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef foetre het volgende:
cool in VI623 zit Bonobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |