iddquote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Flappekz het volgende:
Maar het is dan toch #215 ?
Zo is het! Heb al een topicreport gedaan, dus dat wordt wel opgepikt door een modje.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Flappekz het volgende:
Maar het is dan toch #215 ?
Tis al weer online en geaccepteerd..quote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo is het!
[afbeelding]
Ok, het is offline gegaan nadat ik drie uitnodigingen heb verstuurd, te weten aan MrMoon, Chen en Egamer. Geeft me even de gelegenheid om te melden aan degene die nog willen deelnemen dat ze even heel duidelijk het id van hun jeugdploeg moeten neerplanten, want zoeken via je gewone teamnaam is onbegonnen werk.
Outpost wilde ook meedoen geloof ik: FC RKDEO A1 (36390)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo is het! Heb al een topicreport gedaan, dus dat wordt wel opgepikt door een modje..
[afbeelding]
Ok, het is offline gegaan nadat ik drie uitnodigingen heb verstuurd, te weten aan MrMoon, Chen en Egamer. Geeft me even de gelegenheid om te melden aan degene die nog willen deelnemen dat ze even heel duidelijk het id van hun jeugdploeg moeten neerplanten, want zoeken via je gewone teamnaam is onbegonnen werk.
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo is het! Heb al een topicreport gedaan, dus dat wordt wel opgepikt door een modje..
[afbeelding]
Ik ook niet hoor haha, maar goed dat komt vast wel...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:36 schreef Chen het volgende:
Ok ik zit er in![]()
Ik ken de meeste fokkers er in niet echt eigenlijk
Er is nog plaats zat voor bekende Fok!kersquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor haha, maar goed dat komt vast wel...
Heb ik al gestuurd ook sinds het weer up is.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Outpost wilde ook meedoen geloof ik: FC RKDEO A1 (36390)
Je hebt óók weggehaald!quote:
daarom...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is nog plaats zat voor bekende Fok!kers
Ik ben wel heel benieuwd wat het allemaal zal gaan brengen trouwens...
Als Outpost joint, moeten er nog zes plekken gevuld worden. We hebben de tijd, eerste wedstrijd staat voor volgende week dinsdag op de rol.quote:
Krijgen we een vaste competitiedag? En zo ja, welke?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als Outpost joint, moeten er nog zes plekken gevuld worden. Wel effe morgen doen, want dan kunnen we 's avonds al spelen. Hele dag op kantoor, dus dat moet lukken..
Ik heb ge-edit. Check ook het reeksforum, heb een topic over de speeldatum geopend. In principe staat het nu op dinsdagavond om 19:00, maar dan missen we een week training de eerste week. Ik kan het nog veranderen nu, dus laat het effe weten allemaal.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Krijgen we een vaste competitiedag? En zo ja, welke?
Dan moet je fabian van refused FC even aanschrijven, die hebben zelf een league opgezet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef ArTiC het volgende:
Jong Helmunt (59489)
Wil dus ook wel meedoen als er ook wat fok!hattrickers van de oude garde meedoen:)
kan je het niet deze week op donderdag doen en daarna dinsdags?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ge-edit. Check ook het reeksforum, heb een topic over de speeldatum geopend. In principe staat het nu op dinsdagavond om 19:00, maar dan missen we een week training de eerste week. Ik kan het nog veranderen nu, dus laat het effe weten allemaal.
je kunt alleen maar uitgedaagd worden door rompompom...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn jeugdopleiding ook geactiveerd
Little Vultures (62197)
Ze spelen in Vulture's Eggs (als in eieren waaruit de nieuwe gieren geboren worden)
Edit: ik wil graag meedoen aan de Fok Jeugdcompetitie maar hoe meldt je jezelf aan?
Nee, dat kan tot aan de eerste wedstrijden. Als die eenmaal geweest zijn, ligt het vast in de serverdatabase enzo. Ze hebben nu al moeite met alles, laat staan als elke week alle schema's van dag veranderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je het niet deze week op donderdag doen en daarna dinsdags?
Ik heb je uitgenodigd.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ok dit is vaag, ik wil mijn scout bellen en dan zegt ie: niet zo ongeduldig, je hebt deze week al een keus gemaakt:?
Geaccepteerdquote:
Aardig spelertje inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef Flappekz het volgende:
Kwam deze pull net tegen van een gast in VIII. Best aardig, alleen een specialiteit had hem helemáál compleet gemaakt![]()
Manu Zengerink (156608864)
nou ja laat dan maar lekker op dinsdag... die ene training voor die ene speler maakt ook niet uit (zoals je al zei)quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat kan tot aan de eerste wedstrijden. Als die eenmaal geweest zijn, ligt het vast in de serverdatabase enzo. Ze hebben nu al moeite met alles, laat staan als elke week alle schema's van dag veranderen..
[..]
Ik heb je uitgenodigd..
Je begint met 15 spelers. Als je er al 16 hebt, heb je op één of andere manier al een speler gescout. Daar is vandaag wel het één en ander mis mee gegaan, ik geloof dat ze dat nog willen gaan fiksen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap echt geen zak van die jeugdopleiding, ik kan geen speler scouten en ik snap niet wat het me nou gaat kosten? Moet je de investering in je zaakwaarnemers nu aanzetten of doet het systeem dit automatisch?
Ik heb jou nog niet uitgenodigd, kon gisteren geen id of naam van je jeugdploeg vinden namelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:46 schreef Ruudt het volgende:
Alweer een nieuw topic.![]()
Irritant dat HT er steeds uit ligt trouwens, nu weet ik nog niet of ik uitgenodigd ben.
hoeveel ploegen zitten er al in eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet uitgenodigd, kon gisteren geen id of naam van je jeugdploeg vinden namelijk.
Pfffft.. je durft gewoon niet, je bent bang dat je overschaduwd wordt door de echte grote jongensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:35 schreef Grumpey het volgende:
Hoi.
en ik doe met mijn jeugdteam mee met een paar vrienden van me (als compensatie dat ik nooit met vriendencups meedoe vanwege fokcups)....
dus met mij hoeft niemand rekening te houden
welkom -J-D-quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:46 schreef -J-D- het volgende:
Hoi ik speel ook Hattrick.
Mijn teamnaam is Hoolieganzen en mn jeugdteam heet de Relnichten
Refused al een berichtje gestuurd voor een invite? Zo niet, ff doen als hattrick weer up isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:46 schreef -J-D- het volgende:
Hoi ik speel ook Hattrick.
Mijn teamnaam is Hoolieganzen en mn jeugdteam heet de Relnichten
Als Outpost accepteert op 12, dacht ik uit m'n hoofd. Voor volgende week dinsdag moeten we het toch wel vol krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoeveel ploegen zitten er al in eigenlijk?
Is allemaal al gefixedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Refused al een berichtje gestuurd voor een invite? Zo niet, ff doen als hattrick weer up is
4 jaar, 2 maanden, 25 dagen, 1 uur en 3 minuten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
welkom -J-D-![]()
Hoe lang speel je al Hattrick?
Typisch een wiskunde leraar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef -J-D- het volgende:
4 jaar, 2 maanden, 25 dagen, 1 uur en 3 minuten.
Het is up en zeer brak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef truStie het volgende:
Zeggeuh, het is 11 uur HT tijd, ga eens up
Welkom terug kutbug!quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Timeout expired
/common/includes/Database2.asp, line 245
Ik geloof dat Fabian in het vorige topic zei van niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef R_B het volgende:
weet iemand dit:
Stel je maakt een internationale jeugdcompetitie..
Maakt je jeugdteam dan ook kosten om in het buitenland te spelen??
goh we krijgen er voor deze maand zeker al inmiddels weer een week aan supporter erbij of niet?quote:
Ik heb al een eigen jeugdcompetitie. Toch bedankt voor de uitnodiging.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef rompompom het volgende:
RealBizkit, heb jij al een jeugdteam? Zoja, zin om in de FOK! Jeugd-Eredivisie te spelen?.
Thx flappekzquote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Outpost wilde ook meedoen geloof ik: FC RKDEO A1 (36390)
Als ik er bij kan dan zal ik accepteren.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb ik al gestuurd ook sinds het weer up is..
quote:We are investigating a problem with one of our database servers.
As this myHattrick aswell as the new Youth academy is depending on this server, these services are unfortunately also down.
Sorry for the inconvenience.
Het werkt ook wel, alleen kun je natuurlijk heel moeilijk de belasting testen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef maniack28 het volgende:
GODVERDEPAUPERHOEREN...
Ik wil gewoon dat het werkt, ze hadden dit toch kunnen weten.. dom dom dom. waarom oh waarom voeren ze zo'n systeem niet eerder in... Ik snap het echt nietEn het loopt allemaal retetraag.
Ze hadden beloofd dat in week 1 de jeugdcompetitie online zou zijn en zou werken... ik zie dat niet volledig gebeuren, dus ze komen alweer hun belofte niet na... ik begin een beetje moe te worden van die pauperdevs daar... leuke nieuwe opties, maar test het dan en voer het iets eerder in dan week 1, dan kan je er in het tussenseizoen (als het minder druk is) nog aan werken.
Ik denk dat een hoop mensen die vandaag cup spelen al kunnen gaan vrezen voor WO's of verkeerde opstellingen... gelukkig had ik het zelf zien aankomenquote:
Hier werkt het gewoon, behalve dus de Jeugdploegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen die vandaag cup spelen al kunnen gaan vrezen voor WO's of verkeerde opstellingen... gelukkig had ik het zelf zien aankomen
Hattrick is down hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier werkt het gewoon, behalve dus de Jeugdploegen.
Bij mij werkt het ook..quote:
Ik maak mijn opstelling altijd al van te voren. Die van komende zondag heb ik al staan en die van volgende zondag...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen die vandaag cup spelen al kunnen gaan vrezen voor WO's of verkeerde opstellingen... gelukkig had ik het zelf zien aankomen
quote:The page cannot be displayed
The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Click the Refresh button, or try again later.
If this error persists, contact the Web site administrator to inform them that this error continues to occur for this URL address.
HTTP Error 500.13 - Server error: Web server is too busy.
Internet Information Services (IIS)
--------------------------------------------------------------------------------
Technical Information (for support personnel)
Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 500.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Monitoring and Tuning Web Application Performance, Performance Monitoring and Scalability Tools, and About Custom Error Messages.
Tot tien seconden geleden bij mij niet.quote:
De wedstrijden de competitie heb ik niet gezien toen ik gisterenochtend wegging, ze zullen er wel later bijgekomen zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik maak mijn opstelling altijd al van te voren. Die van komende zondag heb ik al staan en die van volgende zondag...
Anyway... moet die scout echt 1 week van tevoren aangenomen worden of gaat het om de economische week? Want ik heb dus nog niet mn 2 scouts aangenomen en als het zo doorgaat gaat dat niet lukken ook... als ik dan straks een week moet wachten kan ik ze pas bekijken na de eerste jeugdcompetitiewedstrijd (al hoop ik dat we die deze week al spelen, maar dat zal er wel niet in zitten).quote:Hattrick announces
2007-03-27 06:00 HT-time
Hattrick down
Hattrick is down for scheduled maintenance and will be up and running again 13.00 HT Time. We apologise for the inconvenience.
quote:Hattrick announces
2007-03-27 06:00 HT-time
Hattrick down
Hattrick is down for scheduled maintenance and will be up and running again 13.00 HT Time. We apologise for the inconvenience.
Laat ik dat ook hopen. Anders haal ik de 2e ronde niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tot tien seconden geleden bij mij niet..
Ik heb gelukkig ook m'n cupelftal al klaar, hopelijk m'n tegenstander niet.. Maar ik denk dat ik wel van 'm win sowieso, dus het maakt op zich niet zoveel uit.
Ik vermoed de economische week.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Anyway... moet die scout echt 1 week van tevoren aangenomen worden of gaat het om de economische week? Want ik heb dus nog niet mn 2 scouts aangenomen en als het zo doorgaat gaat dat niet lukken ook... als ik dan straks een week moet wachten kan ik ze pas bekijken na de eerste jeugdcompetitiewedstrijd (al hoop ik dat we die deze week al spelen, maar dat zal er wel niet in zitten).
Ik twijfel nog, want zoals ik het gisteren las (o.a. antwoord van HT-Tjecken) leek het alsof ze een week nodig hadden om een speler te vinden... maar goed, we zien het vanzelf!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vermoed de economische week.
Waar is dat goed voor?quote:Niveau zaakwaarnemers: rampzalig
Investering in zaakwaarnemers: 0.0 ¤ / week
quote:Tot nu toe tegengekomen in dit draadje en naar gevoel gesorteerd in aflopende volgorde:
Kwalificatie algemeen
Toekomstige ster
Onder de indruk
Talentje
Heeft potentieel; lijkt iets extra's te hebben
Interessant
Terzake,...
Allround vaardigheid
Matig
Zwak
Slecht
Huidige vaardigheid
nieuwe benaming
Topklasse
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig (=rampzalig)
Hopeloos
Ouderwetse nivo's
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Rampzalig
Potentie (in no-time)
Goed
Redelijk
Matig
Zwak
Bij mij is het ook nog steeds m'n JO dat daar staat...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Trouwens, bij 'de club' staat dit:
[..]
Waar is dat goed voor?
quote:Niveau zaakwaarnemers: uitstekend
Investering in zaakwaarnemers: 20 000 ¤ / week
leuk die bugs, gratis zaakwaarnemersquote:Niveau zaakwaarnemers: uitstekend
Investering in zaakwaarnemers: 0.0 ¤ / week
same here. Maar dat maakt t niet minder irri.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier werkt het gewoon, behalve dus de Jeugdploegen.
Volgens mij noemen ze zo de oude opleiding.quote:TEST AANGEBODEN SPELER
Je hebt deze week al een door een zaakwaarnemer aangeboden speler getest.
ZAAKWAARNEMERS
Hier kun je je investering in je contacten met zaakwaarnemers veranderen.
Om zo beter het verschil tussen het oude en het nieuwe systeem aan te geven. Hoe meer je nu iedere week investeerd in contacten met zaakwaarnemers, des te groter de kans dat er een goede speler wordt aangeboden. Het is dus exact hetzelfde als eerst, alleen een andere naam.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze zo de oude opleiding.
Klinkt als logicaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:11 schreef Babske het volgende:
[..]
Om zo beter het verschil tussen het oude en het nieuwe systeem aan te geven. Hoe meer je nu iedere week investeerd in contacten met zaakwaarnemers, des te groter de kans dat er een goede speler wordt aangeboden. Het is dus exact hetzelfde als eerst, alleen een andere naam.
Ze wilden geheel van het woord jeugd/scouts af, omdat die nu met de jeugdopleiding worden gelinked.
Die wat bij "mijn club" staat is dus toch de oude opleiding. In die nieuwe jeugd kan je dus maximaal 15.000 per week steken? (3 keer 5.000 voor een scout)quote:JEUGDPLOEG
Hoeveel euro wens je per week in je jeugdploeg te investeren?
Nee, ook 20k, de eerste (verplichte) scout kost je 10k.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:16 schreef nicomart het volgende:
maar:
[..]
Die wat bij "mijn club" staat is dus toch de oude opleiding. In die nieuwe jeugd kan je dus maximaal 15.000 per week steken? (3 keer 5.000 voor een scout)
Nee, 1 scout aannemen kost 10.000, 2 scouts 15.000 en 3 scouts 20.000. Dus het bedrag blijft in het oude én nieuwe systeem gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:16 schreef nicomart het volgende:
maar:
[..]
Die wat bij "mijn club" staat is dus toch de oude opleiding. In die nieuwe jeugd kan je dus maximaal 15.000 per week steken? (3 keer 5.000 voor een scout)
ah.. had ik niet goed opgeletquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:19 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, 1 scout aannemen kost 10.000, 2 scouts 15.000 en 3 scouts 20.000. Dus het bedrag blijft in het oude én nieuwe systeem gelijk.
Ouwe lurkert dat jij bent! Het vorige hattrick-topic waar je in postte was #89!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:19 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, 1 scout aannemen kost 10.000, 2 scouts 15.000 en 3 scouts 20.000. Dus het bedrag blijft in het oude én nieuwe systeem gelijk.
Is waarschijnlijk om de bekerwedstrijd te winnen, je boost zo gigantisch je middenveld even. Als je ná de economische update zo'n speler haalt (en ze zijn relatief goedkoop kwa transferprijs) en vóór de volgende economische update deze weer verkoopt, betaal je maar 1x zijn salaris.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:19 schreef truStie het volgende:
whehe en gozer in mijn league heeft een utopisch middenvelderheeft ie maar weer te koop gezet, denk dat hij ze salaris niet kan betalen ofzo
hoop stiekem dat ie failliet gaat
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ouwe lurkert dat jij bent! Het vorige hattrick-topic waar je in postte was #89!!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Babske het volgende:
[..]Sinds die nieuwe jeugdopleiding EN ik veel vrienden aan het HT-en heb gekregen, ben ik veel actiever met HT... en FOK
Welkom terug dan maar, ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Babske het volgende:
[..]
Sinds die nieuwe jeugdopleiding EN ik veel vrienden aan het HT-en heb gekregen, ben ik veel actiever met HT... en FOK
Nou, doordat je met de nieuwe opleiding traint, heb je de kans op een goeie eindpull dus beter in de hand. Dat is toch wel het grote belangrijke verschil. Lees gewoon even pagina vier van de spelregels door, daar staat meer info ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik het goed snap is die nieuwe jeugdopleiding dus:
- even duur
- evenveel kans op een goede jeugdpull
alleen met die nieuwe moet je wedstrijden spelen met je jeugdteam en een goede speler scouten
bij de oude gewoon gokken dat je een goeie pullt
Klopt dit?? en is er eventueel nog benodigd info die ik er niet bij heb??
volgens mij wel want die zaakwaarnemers zijn je OUDE jeugdopleiding!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Maar snap ik het nu goed dat je eigenlijk als je alleen de nieuwe jeugdopleiding wilt gebruiken het gedeelte bij "mijn club" mbt de zaakwaarnemers op 0,- laat staan?
Ja ik heb daar vroeger nooit de term zaakwaarnemers zien staan volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
volgens mij wel want die zaakwaarnemers zijn je OUDE jeugdopleiding!
toch??
1 zaakwaarnemer krijg je standaard. Die kost 10.000 als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef Lennox het volgende:
Een hele dag college en je moet 3 blz bijlezen.
Tevens tvp
Kan je trouwens die nieuwe opleiding activeren en er nog geen geld in stoppen (scouts aannemen)?
WIl nog 2 wkn oude systeem pullen, maar alvast beetje loeren is wel aanlokkelijk.
thnx alvast.
nee dat is namelijk ook veranderd met de komst van de jeugdopleidingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb daar vroeger nooit de term zaakwaarnemers zien staan volgens mij
Wat een gedoe dit
ok thanks, had ik dus bijna twee opleidingen naast elkaar gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee dat is namelijk ook veranderd met de komst van de jeugdopleiding
Allee dingen die je nu over jeugd ziet onder het kopje van je oude club, telt niet voor je jeugd. Dat regel je alleen maar onder het kopje jeugd. Waar je nu dus niet inkomt
Ons paaltje, gestopt...quote:vv Emmen (364409)
This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 27.3.2007.
Ik vrees dat er nog een aantal zullen volgen in de nabije toekomst ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef fabianf het volgende:
Noooooooooooooooo
[..]
Ons paaltje, gestopt...
mijn enige voorganger in het winnen van de fokcup 2xquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef fabianf het volgende:
Noooooooooooooooo
[..]
Ons paaltje, gestopt...
Lees voor de grap het topic eens door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Ruudt het volgende:
Elke keer als ik online ben ligt die jeugdcompetitie eruit, of is dat al de hele dag?
Nu. Maar ik zou wel wachten totdat Hattrick stabiel draait...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Tuinboon het volgende:
Ik heb een paar 19 jarige uitmuntende aanvallers met redelijk passen. Kan ik die het beste nu verkopen of 1 a 2 weken wachten?
Ik heb de mijne ook pas gekocht, toen nog geblesseerd. Ik zit te denken aan 5-4-1 spelen en dan openingen maken als trainingsvorm...of toch maar gewoon verdedigen...lastig, lastig...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:32 schreef Yankee_One het volgende:
moeilijk
ik wil deze week eigenlijk ook conditie trainen maar doe dat dan voor een wereldklasse mid met goed conditie die ik pas heb gekocht en dus niet weet wanneer hij gezakt is
Ik speel tegen een team dat net als jij een van de sterkste teams van VIII was afgelopen seizoen. De beker vind ik dit seizoen niet zo erg boeiend, wilde toch al gaan counteren..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Lennox het volgende:
Als je verdedigers met passing skills traint, had je beter vorige week passen kunnen doen (fantasie opstelling) en deze week conditie (zo doe ik het dus ook). Extra weekje conditie kan opzich voor je defs ook geen kwaad. Helpt tegen de negatieve events en op de een of andere manier wordt er toch voor betaald (lijkt het wel).
Daarnaast zal die wereldklasse mid van je kunnen dalen gedurende het seizoen. Met matig is het helemaal drama (qua conditie). Nu passen trainen is eigenlijk geen optie meer, of je moet tegen een BOT team moeten?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
hmm, ik train wel gewoon conditie. TSI boost is natuurlijk wel lekker
Zeker als er bij je verkoop van die TSI hoeren aan t bieden zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
TSI boost is lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
Tot nu toe geen vormdaling met conditietraining gehad.quote:
Hij heeft mij net toegevoegd als vervanger van grumpey.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds jeugdcompetitieloos..
Heb fabian gisteren een berichtje gestuurd dus ik wacht nog maar even af..
oude tijden herlevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij heeft mij net toegevoegd als vervanger van grumpey.
En er is niet egt veel plek meer
0. United Black Panthers 0 0 - 0 0
0. Refused FC 0 0 - 0 0
0. SV Houten b1 0 0 - 0 0
0. Kristiansund A1 0 0 - 0 0
0. Young Freddy's 0 0 - 0 0
0. Holloway Wannabes 0 0 - 0 0
0. Zandpol Trappers Juniors 0 0 - 0 0
0. FC KVK 0 0 - 0 0
0. De Nootjes 0 0 - 0 0
0. de Relnichten 0 0 - 0 0
Grr, ik was er al veel eerder bij (deel 49)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij heeft mij net toegevoegd als vervanger van grumpey.
En er is niet egt veel plek meer
0. United Black Panthers 0 0 - 0 0
0. Refused FC 0 0 - 0 0
0. SV Houten b1 0 0 - 0 0
0. Kristiansund A1 0 0 - 0 0
0. Young Freddy's 0 0 - 0 0
0. Holloway Wannabes 0 0 - 0 0
0. Zandpol Trappers Juniors 0 0 - 0 0
0. FC KVK 0 0 - 0 0
0. De Nootjes 0 0 - 0 0
0. de Relnichten 0 0 - 0 0
ik doe niet mee sorry, ga met vrienden meedoen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef komrad het volgende:
Grumps, morgen kan ik hopelijk ook toegevoegd worden
Jonks doet ook meemaar waar is sirda
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef nicomart het volgende:
vind wel dat de United Black Panthers en Refused een originelere naam hadden mogen verzinnen hoor
jaaa maar doe dan de United zwarte panterpuppies ofzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
je bent wie je bent je doet wat je doet!![]()
Al gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Egamer het volgende:
Ruudt, stuur rompompon (rpp) een berichtje voor de andere FOK! competitie.
had gekund ja.mischien kan ik dat ooit weer veranderen.Eerst kijken of het echt zo leuk is .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaa maar doe dan de United zwarte panterpuppies ofzo..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaa maar doe dan de United zwarte panterpuppies ofzo..
Moet je wel reageren op mij! Ik heb je id of teamnaam effe nodig! Zelfde geldt voor AirRaid, als hij dit eerder leest dan z'n ht-mail.quote:
gelezen en gemaildquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet je wel reageren op mij! Ik heb je id of teamnaam effe nodig! Zelfde geldt voor AirRaid, als hij dit eerder leest dan z'n ht-mail..
kan dat nog niet dan? best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Druus het volgende:
Vanaf wanneer kunnen de niet-supporters een jeugdteam krijgen?
Federatie-clownquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef komrad het volgende:
nicomart, volgens mij weet niet eens iedereen wat je rol hier is
Bij mij wel, redelijk vlot zelfs.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Jeugdopleiding doet t bij mij nog steeds niet. !@#$@#$^%$%TGDFGWRCQ@#RQ$C#AR:X:X:X
Je jeugdopleiding is "Even helemaal weg".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Jeugdopleiding doet t bij mij nog steeds niet. !@#$@#$^%$%TGDFGWRCQ@#RQ$C#AR![]()
![]()
![]()
altijd center parcsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je jeugdopleiding is "Even helemaal weg".
Die krijg je niet te zien. Je zal moeten afgaan op scout- en trainingsrapporten en de behaalde sterren tijdens een wedstrijd. De vaardigheden krijgen ze pas écht als je ze uiteindelijk promoveert naar de A-selectie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Daemon19 het volgende:
Wanneer krijgen we de vaardigheden van de spelers te zien?
Om hebben ze die nog niet? Omdat dit de 'opvul'-spelers zijn..?:)
dankuquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Oja mensen die beker spelen:
Vergeet morgen niet je strafschopnemers in te stellen
![]()
tegen die negende klasser?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
![]()
quote:Gebruik jij Foxtrick (plugin voor Firefox) op dit moment? Gebruik dit dan niet in combinatie met de nieuwe jeugdopleiding!
Dit kan namelijk diverse problemen veroorzaken, aangezien Foxtrick nog geen nieuwe versie heeft uitgebracht!
GM-2more
nederland@hattrick.org
Ok maar hoe zet ik die Foxtrick uitquote:
Of je gebruikt IE een keertjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok maar hoe zet ik die Foxtrick uitOf moet je die helemaal verwijderen?
quote:
Tools > Add-ons> Foxtrick > Disable.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welnee, als je naar Extra >> Add-ons gaat, zie je een knopje uitschakelen achter iedere extensie staan. Gewoon op klikken, firefox restarten en het is klaar. Dan hoef je 'm ook niet opnieuw te installeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
op het moment dat je net je clubnaam hebt veranderd zonder een herkenbare hattrick-username kan ik er vrij weinig mee. note voor de volgende keer: maak even duidelijk kenbaar wie je bent, invitation sent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds jeugdcompetitieloos..
Heb fabian gisteren een berichtje gestuurd dus ik wacht nog maar even af..
Outpost moet nog accepteren en ik weet niet wat Ruudt nu gaat doen. Dus het zijn er nog twee of drie. Ik heb Suriman ook nog ge-ht-maild en hoe zit De Hovenier, onze keepert?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
We hebben nog 4 open plekken in de fok-jeugdcompetitie.
Jd? VK? Grumpey? Maniak? Of hebben jullie geen jeugteam of zitten jullie al in een andere jeugdcompetitie?
Ik zit bij de oude garde, had idd ff m'n oude naam aan Fabian moeten melden dan was alles duidelijk geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Outpost moet nog accepteren en ik weet niet wat Ruudt nu gaat doen. Dus het zijn er nog twee of drie. Ik heb Suriman ook nog ge-ht-maild en hoe zit De Hovenier, onze keepert?
Grumps heeft eigen met vrienden, de rest zit in de oude gardequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
Jd? VK? Grumpey? Maniak? Of hebben jullie geen jeugteam of zitten jullie al in een andere jeugdcompetitie?
Ik WEIGER!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
![]()
lol neequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick down?
Hier werkt het prima hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick down?
Als ik strafschoppen nodig heb met 3 mythische middenvelders wil ik niet eens winnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef Yankee_One het volgende:
net even de strapschopnemers ingesteld (danke)
niet dat ik ze nodig heb
Ah net wel ffquote:
Ik mag toch hopen dat ik die niet nodig heb tegen een bot...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
![]()
ik zit er al bij, Holloway Wannabesquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
Ja bij de oude garde dus..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik zit er al bij, Holloway Wannabes
quote:Brengt mij overigens ook bij het feit... de spelers van je a-team worden maar eens per seizoen ouder (bij de update)./ Volgens mij worden de spelers van je jeugd willekeurig door het seizoen ouder en is het dus het best een speler naar je a-team te promoveren vlak voordat hij 18 wordt, dan is hij immers nog 17 t/m de leeftijdupdate van het a-team en heeft hij dus langer dezelfde leeftijd
Op het forum staat dat niemand meer een speler kan scouten ook al heb je het nog niet gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef truStie het volgende:
kheb ngo steeds geen speler gescout.. kreeg gister wéér een foutmelding
kut systeem
Ze zijn dus wel gespeeld.quote:If you you know the game ID you can view the result
If not, you can look for each of your players how many cup goals he shot this season and same by your opponent . Thats the result
/Kniff
quote:Het probleem met wisselen van trainingsvorm zou binnen nu en 5 minuten opgelost moeten zijn.
Is dat niet zo? Probeer dan eerst een af te loggen en weer aan te loggen.
Werkt het daarna nog niet? Vertel het dan hier in het topic!
Dus ff het match-ID van je eigen match veiligstellen ergensquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Cupmatchesbug: Gespeelde matches zijn niet zichtbaar en sommigen zeggen dat de verkeerde line-up is gebruikt... ik voel een deja vu naar vorig seizoen (backup)
If you you know the game ID you can view the result
If not, you can look for each of your players how many cup goals he shot this season and same by your opponent . Thats the result
/Kniff
Ze zijn dus wel gespeeld.
Het is wel geel, maar ik zie geen sterren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef maniack28 het volgende:
5 sterren in line-up jeugd gesignaleerd:
[afbeelding]
Kut imageshack
anyway:
[..]
Je moet wat.. als je zit te wachten tot het kwart over 1 wordtquote:Apologies if this story has already made it here, but there is a slight addition following tonights cup games in England.
In the early hours of the morning of the 24th March 2007, we lost a dear friend in England to a house fire.
Some of you may have known of TomDHT, manager of The Cunnily Named Funts (60616) (formerly UberThundera FC), some of you may not.
When Tom got bored of HT, he didn't post up a thread saying, "I'm bored, I'm leaving etc." - instead, he chose to find a new challenge. And so his team name changed, along with his entire roster of players. In came classic comedy names such as "Angry Death", "General Mosquito" and "Priest Blocker". And I don't care how politically correct you are - nothing quite captures the imagination as having a winger named Stephen Hawkins.
And so that was it. Or so we thought.
Over in HT-England, the user AndersAnderinho recently set up a competition with a prize of 3 months supporter for the person who could correctly pick the minute of his next injured player. Tonight, a player was injured, and the correct minute was picked by... TomDHT.
EDIT - in yet another spooky twist of fate, the player injured was also named Tom.
Some say divine intervention, some say mere coincidence, but a small part of me likes to think Tom is out there having a damn good laugh at this, rolling around on the floor giggling at the awesomeness of it all.
So, one last act of goodwill, even though he is not with us. We know who he wanted to donate his prize to if he won and that is all being sorted out.
Tom, you brought smiles to people wherever you went. And you're still doing it now. We'll miss you - a true Hattrick Hero.
Edited 2007-03-28 01:02:39 by GM-Rlinney2001
Hij had 5 sterrenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is wel geel, maar ik zie geen sterren...![]()
Misschien... misschien ook niet, heb geen idee.. ik hoop dat het lukt fatsoenlijke spitsen eruit te krijgen van 17 jaar.. want die zijn idd belachelijk duurquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef Lennox het volgende:
Deadline: 28-03-2007 om 19:54
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
105 000 ¤ door Saints Alive
Gaat goed met mn YouthPull![]()
Is het met dat nieuwe systeem eigenlijk niet zo dat je in je eigen trainees gaat voorzien? Dus die hoge prijzen voor Youthpulls zullen langzaam aan verdwijnen -> meer geld in omloop bij oudere spelers. Zou dat de opzet zijn van het hele idee?
Dit was mn 9999e postquote:3. Foxtrick
Gebruik jij Foxtrick (plugin voor Firefox) op dit moment? Gebruik dit dan niet in combinatie met de nieuwe jeugdopleiding!
Dit kan namelijk diverse problemen veroorzaken, aangezien Foxtrick nog geen nieuwe versie heeft uitgebracht!
quote:Aantal posts: 9999 (gemiddeld 13 per dag)
quote:
*meldtquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Lennox het volgende:
Ik hield het niet meer
Petit Partizani (89711)
Heb een HT mail naar rompompom gestuurd, die ging over de non oude garde clan toch?
yupquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Lennox het volgende:
Ik hield het niet meer
Petit Partizani (89711)
Heb een HT mail naar rompompom gestuurd, die ging over de non oude garde clan toch?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Lennox het volgende:
Ik hield het niet meer
Petit Partizani (89711)
Ik geloof dat de meesten dat wel hebben gedaan ja. Ik wel iig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef Lennox het volgende:
Hebben jullie hem ook gelijk op 20k gezet of niet?
Ja, anders kan je voglende week niet je 3 scouts benuttenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef Lennox het volgende:
Hebben jullie hem ook gelijk op 20k gezet of niet?
Ik heb verdedigen en openingen maken ingesteld...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef AirRaid het volgende:
waar trainen jullie je jeugdopleiding op??
heb ze momenteel op conditie en positiespel gezet!!!!!!!!
dat dacht ik toch ook, je betaalt immer 5000 euro voor het annemen vna je scouts en je zult ongetwijfelt nog meer moeten betalen als je ze laat scoutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef truStie het volgende:
Die 20k investeren is toch het oude systeem? Las ik op het forum, zakenwaarnemers = oud systeem..
door nog 2 extra scouts aan te nemen investeerd je nog steeds 20k in je jeugd. Zonder die 2 extra scouts kan je maar 1 speler scouten elke week. Logisch gezien kan je dus als je 20k investeert 3 spelers scouten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef truStie het volgende:
Die 20k investeren is toch het oude systeem? Las ik op het forum, zakenwaarnemers = oud systeem..
Ik ga dus echt geen 2 jeugdsystemen naast elkaar draaien, veel te duur.
opgelost lijkt mequote:Het is nooit onze bedoeling geweest om simpelweg het oude "youth pull"-systeem te vervangen door iets hip en nieuws. Het oude systeem blijft intact (al hebben we het ' Contacten met zaakwaarnemers' genoemd), en zal dus net zo simpel en 'recht door zee' zijn als altijd. Het blijft dus een geschikte strategie om voor het oude systeem te blijven kiezen. Dit vonden we zeer belangrijk, omdat we gebruikers niet wilden dwingen om nog meer tijd in Hattrick te steken dan ze nu al doen.
Dan pull je gewoon geen spelers meer en ontsla je je scouts.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:14 schreef Lennox het volgende:
Overigens: Stel je het volgende voor. Je hebt 5 verdedigers gepulled over 5 wkn (die je op wilt trainen). Na die tijd zal je nog wel spelers pullen, maar je kan er niet echt meer opstellen? Wat doe je daar dan mee?
Het is geen probleem, alleen heb je dan minder kans op een goede speler voor datgene wat je traint.quote:Overigens heb ik 3 scouten ingehuurd die naar spelers "op alle posities" zoekenprobleem of niet?
Maar waar kan je dat dan instellen? Als je hem aanneemt vragen ze er ook niet omquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan pull je gewoon geen spelers meer en ontsla je je scouts.
[..]
Het is geen probleem, alleen heb je dan minder kans op een goede speler voor datgene wat je traint.
bij de andere kun je dat vanaf volgende week pas geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef nicomart het volgende:
ik kon hte alleen instellen bij mijn eerste scout volgens mij
Thnxquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Klopt.
Je moet op 'verander' klikken onder de scout om dit aan te passen. Hier kun je ook de regio veranderen. Alleen de eerste kun je momenteel aanpassen, die andere 2 paas volgende week.
Als het goed is, zouden ze totaal geen kwaliteit hebben. Dat is in ieder geval wat in de spelregels staat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef Lennox het volgende:
[..]
Thnx. Zitten aardig wat haken en ogen aan dit alles. probeer er maar eens achter te komen of de standaard spelers van je team kwalititeiten bezitten.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:53 schreef R_B het volgende:
wat ik op hattrickfora heb gelezen is het volgende...je jeugdteam haalt blauwe sterren.
5 blauwe sterren zou gelijk zijn aan 1 hele ster bij de normale wedstrijdratings.
Nog niet opgelost dat jeugd gebeuren...quote:Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Mijn jeugdgebeuren werkt prima. Ik kan alleen niet op de wedstrijden zelf klikken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog niet opgelost dat jeugd gebeuren...
Ik kan geen spelers selecteren (als ik op spelers klik, krijg ik bovenstaande), scout vragen, idem ditoquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn jeugdgebeuren werkt prima. Ik kan alleen niet op de wedstrijden zelf klikken...
Scout vragen is nog steeds een bug. Maar geen speler selecteren? Die is nieuw voor mij...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik kan geen spelers selecteren (als ik op spelers klik, krijg ik bovenstaande), scout vragen, idem dito
Dan moet je wel eerst 5 "goede" spelers hebben om te trainen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pullen totdat ik 5 verdedigers heb en dan ontsla ik mijn scouts, het heeft geen zin om meer spelers te pullen als je er toch maar 5 kunt trainen lijkt me....
Ok bedankt!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www82.hattrick.org(...)px?YouthLeagueID=716
http://www82.hattrick.org(...)px?YouthLeagueID=575
Dat zijn de FOK!-competities.
thx kep ze gevonden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Typ de leagueID's in. Die staan helemaal achteraan in de link.
En zelf zoeken. Typ "Fok" in.
Die uitnodiging staat onder 'uitdagingen'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
thx kep ze gevonden.all1 mis ik mn uitnodiging
Ik zou mee doen met de jonge garde maar kan nergens mn uitnodiging vinden.
![]()
IDD thx Moet blijkbaar nog ff wakker wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die uitnodiging staat onder 'uitdagingen'.
Dan moet de jeugd eerst in de XML verschijnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
IDD thx Moet blijkbaar nog ff wakker worden
edit :
Is er al een versie van HT Rat. die de jeugd ook ondersteund of moet die nog gemaakt worden??
Klopt das dus 1 jaar 20.000 per week betalen. pfff ik ben geen reken wonder maar t kost een hoop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef AirRaid het volgende:
spelers uit je jeugdteam pullen gaat trouwens toch niet zomaar, ze moeten minimaal 17 jaar zijn en ze moeten minimaal 1 seizoen in je jeugdteam gespeeld hebben.
Geen verstand van vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet de jeugd eerst in de XML verschijnen.
zolang het waar voor je geld isquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt das dus 1 jaar 20.000 per week betalen. pfff ik ben geen reken wonder maar t kost een hoop.
Met het oude systeem moest je dat ook doen voordat je een kans had op een goede pull.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt das dus 1 jaar 20.000 per week betalen. pfff ik ben geen reken wonder maar t kost een hoop.
Dat zal toch wel. Je kan ze nu trainen naar je eigen idee. Zolang je dat goed doet dan......quote:
Klopt all1 kon je ze toen niet trainen en had je ook geen zicht op wat voor een speler t zou worden. Nu wel dus lijkt deze me beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met het oude systeem moest je dat ook doen voordat je een kans had op een goede pull.
Dan ontsla jij na 1 week alle 3 je scouts en dan zal je t wel zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Je jeugdteam speelt toch sowieso wel ook al pomp je er na een paar weken geen geld meer in
Dat heeft toch verder geen invloed op de training/ontwikkeling van je jeugdspelers
volgens mij kost alleen het pullen geld.
Je scouts kosten 20.000 (als je er drie hebt). Het inzetten van een nieuwe speler in je jeugd kost niets. Pas als je een speler uit de jeugd naar het A-team promoveert, dan kost het pas geld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Je jeugdteam speelt toch sowieso wel ook al pomp je er na een paar weken geen geld meer in
Dat heeft toch verder geen invloed op de training/ontwikkeling van je jeugdspelers
volgens mij kost alleen het pullen geld.
Die van mij beginnen pas om 17.30...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:11 schreef Lennox het volgende:
Zo. De jongens zijn aan het warmlopenNog 49 min (zal wel langer duren voor het verslag komt, week I kennende
)
Straks IRC maar even aanslingeren
Lache dan!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef rompompom het volgende:
De FOK! Jeugd-Eredivisie zal vol komen, Lennox en Scudraket hebben ook uitnodigingen ontvangen, waarmee de laatste twee lege plekken zijn opgevuld. Vanaf dinsdag gaan we er tegenaan!.
mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef rompompom het volgende:
De FOK! Jeugd-Eredivisie zal vol komen, Lennox en Scudraket hebben ook uitnodigingen ontvangen, waarmee de laatste twee lege plekken zijn opgevuld. Vanaf dinsdag gaan we er tegenaan!.
ik snap binnen afzienbare tijd dus ook over. morgen ofzo even inlezenquote:28-03-2007 Je hebt de investering in je jeugdopleiding veranderd naar 0.0 ¤.
lol had t wat laat in de gaten. Had ook snel mn text gedeleted maar je had t al gelezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Lennox het volgende:
Ik ben er toch al bij.
2 plekken - scudraket = 1 plek over
Ik snap er echt geen ene hol meer van. ik heb nu twee scouts, dat kost me 15000 per week, dat bedrag betaal ik toch ook wekelijks als ik ze in dienst heb, ook als ik geen speler pull?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je scouts kosten 20.000 (als je er drie hebt). Het inzetten van een nieuwe speler in je jeugd kost niets. Pas als je een speler uit de jeugd naar het A-team promoveert, dan kost het pas geld.
Als je denkt dat je trainees goed genoeg zijn, dan kun je de scouts ontslaan, dan betaal je inderdaad niets. Op die manier kun je inderdaad wat geld sparen.
Je bent verplicht om één scout in dienst te houden die je 10k kost.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pullen totdat ik 5 verdedigers heb en dan ontsla ik mijn scouts, het heeft geen zin om meer spelers te pullen als je er toch maar 5 kunt trainen lijkt me....
ah ok!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent verplicht om één scout in dienst te houden die je 10k kost.
Lennox had gelijk, ik had niet gezien dat-ie zo snel geaccepteerd had.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap binnen afzienbare tijd dus ook over. morgen ofzo even inlezen
Nee, dat is nou juist het leuke ervan. Je moet aanmodderen en proefondervindelijk dingen achterhalen. "Het gevoel van... 2004"!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Is er nergens een duidelijke handleiding van die jeugdopleiding te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |