op het moment dat je net je clubnaam hebt veranderd zonder een herkenbare hattrick-username kan ik er vrij weinig mee. note voor de volgende keer: maak even duidelijk kenbaar wie je bent, invitation sent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds jeugdcompetitieloos..
Heb fabian gisteren een berichtje gestuurd dus ik wacht nog maar even af..
Outpost moet nog accepteren en ik weet niet wat Ruudt nu gaat doen. Dus het zijn er nog twee of drie. Ik heb Suriman ook nog ge-ht-maild en hoe zit De Hovenier, onze keepert?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
We hebben nog 4 open plekken in de fok-jeugdcompetitie.
Jd? VK? Grumpey? Maniak? Of hebben jullie geen jeugteam of zitten jullie al in een andere jeugdcompetitie?
Ik zit bij de oude garde, had idd ff m'n oude naam aan Fabian moeten melden dan was alles duidelijk geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Outpost moet nog accepteren en ik weet niet wat Ruudt nu gaat doen. Dus het zijn er nog twee of drie. Ik heb Suriman ook nog ge-ht-maild en hoe zit De Hovenier, onze keepert?
Grumps heeft eigen met vrienden, de rest zit in de oude gardequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
Jd? VK? Grumpey? Maniak? Of hebben jullie geen jeugteam of zitten jullie al in een andere jeugdcompetitie?
Ik WEIGER!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Oja mensen die beker spelen:
Vergeet morgen niet je strafschopnemers in te stellen
![]()
lol neequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick down?
Hier werkt het prima hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick down?
Als ik strafschoppen nodig heb met 3 mythische middenvelders wil ik niet eens winnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef Yankee_One het volgende:
net even de strapschopnemers ingesteld (danke)
niet dat ik ze nodig heb
Ah net wel ffquote:
Ik mag toch hopen dat ik die niet nodig heb tegen een bot...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Oja mensen die beker spelen:
Vergeet morgen niet je strafschopnemers in te stellen
![]()
ik zit er al bij, Holloway Wannabesquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
Ja bij de oude garde dus..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik zit er al bij, Holloway Wannabes
quote:Brengt mij overigens ook bij het feit... de spelers van je a-team worden maar eens per seizoen ouder (bij de update)./ Volgens mij worden de spelers van je jeugd willekeurig door het seizoen ouder en is het dus het best een speler naar je a-team te promoveren vlak voordat hij 18 wordt, dan is hij immers nog 17 t/m de leeftijdupdate van het a-team en heeft hij dus langer dezelfde leeftijd
Op het forum staat dat niemand meer een speler kan scouten ook al heb je het nog niet gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef truStie het volgende:
kheb ngo steeds geen speler gescout.. kreeg gister wéér een foutmelding
kut systeem
Ze zijn dus wel gespeeld.quote:If you you know the game ID you can view the result
If not, you can look for each of your players how many cup goals he shot this season and same by your opponent . Thats the result
/Kniff
quote:Het probleem met wisselen van trainingsvorm zou binnen nu en 5 minuten opgelost moeten zijn.
Is dat niet zo? Probeer dan eerst een af te loggen en weer aan te loggen.
Werkt het daarna nog niet? Vertel het dan hier in het topic!
Dus ff het match-ID van je eigen match veiligstellen ergensquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Cupmatchesbug: Gespeelde matches zijn niet zichtbaar en sommigen zeggen dat de verkeerde line-up is gebruikt... ik voel een deja vu naar vorig seizoen (backup)
If you you know the game ID you can view the result
If not, you can look for each of your players how many cup goals he shot this season and same by your opponent . Thats the result
/Kniff
Ze zijn dus wel gespeeld.
Het is wel geel, maar ik zie geen sterren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef maniack28 het volgende:
5 sterren in line-up jeugd gesignaleerd:
[afbeelding]
Kut imageshack
anyway:
[..]
Je moet wat.. als je zit te wachten tot het kwart over 1 wordtquote:Apologies if this story has already made it here, but there is a slight addition following tonights cup games in England.
In the early hours of the morning of the 24th March 2007, we lost a dear friend in England to a house fire.
Some of you may have known of TomDHT, manager of The Cunnily Named Funts (60616) (formerly UberThundera FC), some of you may not.
When Tom got bored of HT, he didn't post up a thread saying, "I'm bored, I'm leaving etc." - instead, he chose to find a new challenge. And so his team name changed, along with his entire roster of players. In came classic comedy names such as "Angry Death", "General Mosquito" and "Priest Blocker". And I don't care how politically correct you are - nothing quite captures the imagination as having a winger named Stephen Hawkins.
And so that was it. Or so we thought.
Over in HT-England, the user AndersAnderinho recently set up a competition with a prize of 3 months supporter for the person who could correctly pick the minute of his next injured player. Tonight, a player was injured, and the correct minute was picked by... TomDHT.
EDIT - in yet another spooky twist of fate, the player injured was also named Tom.
Some say divine intervention, some say mere coincidence, but a small part of me likes to think Tom is out there having a damn good laugh at this, rolling around on the floor giggling at the awesomeness of it all.
So, one last act of goodwill, even though he is not with us. We know who he wanted to donate his prize to if he won and that is all being sorted out.
Tom, you brought smiles to people wherever you went. And you're still doing it now. We'll miss you - a true Hattrick Hero.
Edited 2007-03-28 01:02:39 by GM-Rlinney2001
Hij had 5 sterrenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is wel geel, maar ik zie geen sterren...![]()
Misschien... misschien ook niet, heb geen idee.. ik hoop dat het lukt fatsoenlijke spitsen eruit te krijgen van 17 jaar.. want die zijn idd belachelijk duurquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef Lennox het volgende:
Deadline: 28-03-2007 om 19:54
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
105 000 ¤ door Saints Alive
Gaat goed met mn YouthPull![]()
Is het met dat nieuwe systeem eigenlijk niet zo dat je in je eigen trainees gaat voorzien? Dus die hoge prijzen voor Youthpulls zullen langzaam aan verdwijnen -> meer geld in omloop bij oudere spelers. Zou dat de opzet zijn van het hele idee?
Dit was mn 9999e postquote:3. Foxtrick
Gebruik jij Foxtrick (plugin voor Firefox) op dit moment? Gebruik dit dan niet in combinatie met de nieuwe jeugdopleiding!
Dit kan namelijk diverse problemen veroorzaken, aangezien Foxtrick nog geen nieuwe versie heeft uitgebracht!
quote:Aantal posts: 9999 (gemiddeld 13 per dag)
quote:
*meldtquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Lennox het volgende:
Ik hield het niet meer
Petit Partizani (89711)
Heb een HT mail naar rompompom gestuurd, die ging over de non oude garde clan toch?
yupquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Lennox het volgende:
Ik hield het niet meer
Petit Partizani (89711)
Heb een HT mail naar rompompom gestuurd, die ging over de non oude garde clan toch?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Lennox het volgende:
Ik hield het niet meer
Petit Partizani (89711)
Ik geloof dat de meesten dat wel hebben gedaan ja. Ik wel iig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef Lennox het volgende:
Hebben jullie hem ook gelijk op 20k gezet of niet?
Ja, anders kan je voglende week niet je 3 scouts benuttenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef Lennox het volgende:
Hebben jullie hem ook gelijk op 20k gezet of niet?
Ik heb verdedigen en openingen maken ingesteld...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:50 schreef AirRaid het volgende:
waar trainen jullie je jeugdopleiding op??
heb ze momenteel op conditie en positiespel gezet!!!!!!!!
dat dacht ik toch ook, je betaalt immer 5000 euro voor het annemen vna je scouts en je zult ongetwijfelt nog meer moeten betalen als je ze laat scoutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef truStie het volgende:
Die 20k investeren is toch het oude systeem? Las ik op het forum, zakenwaarnemers = oud systeem..
door nog 2 extra scouts aan te nemen investeerd je nog steeds 20k in je jeugd. Zonder die 2 extra scouts kan je maar 1 speler scouten elke week. Logisch gezien kan je dus als je 20k investeert 3 spelers scouten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:48 schreef truStie het volgende:
Die 20k investeren is toch het oude systeem? Las ik op het forum, zakenwaarnemers = oud systeem..
Ik ga dus echt geen 2 jeugdsystemen naast elkaar draaien, veel te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |