Ik vrees dat er nog een aantal zullen volgen in de nabije toekomst ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef fabianf het volgende:
Noooooooooooooooo
[..]
Ons paaltje, gestopt...
mijn enige voorganger in het winnen van de fokcup 2xquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef fabianf het volgende:
Noooooooooooooooo
[..]
Ons paaltje, gestopt...
Lees voor de grap het topic eens door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Ruudt het volgende:
Elke keer als ik online ben ligt die jeugdcompetitie eruit, of is dat al de hele dag?
Nu. Maar ik zou wel wachten totdat Hattrick stabiel draait...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Tuinboon het volgende:
Ik heb een paar 19 jarige uitmuntende aanvallers met redelijk passen. Kan ik die het beste nu verkopen of 1 a 2 weken wachten?
Ik heb de mijne ook pas gekocht, toen nog geblesseerd. Ik zit te denken aan 5-4-1 spelen en dan openingen maken als trainingsvorm...of toch maar gewoon verdedigen...lastig, lastig...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:32 schreef Yankee_One het volgende:
moeilijk
ik wil deze week eigenlijk ook conditie trainen maar doe dat dan voor een wereldklasse mid met goed conditie die ik pas heb gekocht en dus niet weet wanneer hij gezakt is
Ik speel tegen een team dat net als jij een van de sterkste teams van VIII was afgelopen seizoen. De beker vind ik dit seizoen niet zo erg boeiend, wilde toch al gaan counteren..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Lennox het volgende:
Als je verdedigers met passing skills traint, had je beter vorige week passen kunnen doen (fantasie opstelling) en deze week conditie (zo doe ik het dus ook). Extra weekje conditie kan opzich voor je defs ook geen kwaad. Helpt tegen de negatieve events en op de een of andere manier wordt er toch voor betaald (lijkt het wel).
Daarnaast zal die wereldklasse mid van je kunnen dalen gedurende het seizoen. Met matig is het helemaal drama (qua conditie). Nu passen trainen is eigenlijk geen optie meer, of je moet tegen een BOT team moeten?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
hmm, ik train wel gewoon conditie. TSI boost is natuurlijk wel lekker
Zeker als er bij je verkoop van die TSI hoeren aan t bieden zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
TSI boost is lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
Tot nu toe geen vormdaling met conditietraining gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |